نمایشگاه دیترویت در ماه ژانویه، جایی ست که یکی دیگر از محصولات جدید خانواده ب ام و به نام سری ۲ رونمایی خواهد شد. طبق سیاست نام گذاری جدید ب ام و این خودرو همان کوپه سری یک خواهد بود درست مشابه نام گذاری سری ۴.
تاکنون تصاویر جاسوسی مختلفی از این خودرو منتشر شده، اما عکسهایی که در آفریقای جنوبی و در حین ساخت کلیپ تبلیغی از این ماشین گرفته شده، بیشترین وضوح و کمترین میزان استتار را دارد.
به نظر میرسد که ب ام و از چراغها و طراحی جلوی نا متناسب سری یک دست برداشته و مدل کوپه آن را با استیلی شبیه سایر برادران بزرگتر روانه بازار میکند. در زیر این پوسته آشنا و تکراری، موتورهای چهار سیلندر بنزینی و دیزلی در نظر گرفته شده که در مدلهای 220i و 220d ارائه میشوند. در عین حال مدل M235i هم با موتور شش سیلندر و توربوشارژر دوقلو، میتواند تولد یک بچه هیولا را نوید دهد. شتاب این مدل آخری برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها ۴.۸ ثانیه طول میکشد. در حالی که موتور آن ۳۲۲ اسب بخار نیرو تولید میکند که نسبت به M135i یک افزایش ۱۶ اسبی را نشان میدهد.
یک سیستم دیفرانسیل با لغزش محدود مکانیکی نیز که در M135i وجود نداشت، روی این خودرو قرار گرفته که باعث شده پیست نوربرگ رینگ را از M1 کوپه سریعتر طی کند. هنوز اطلاعات کاملی از مشخصات و تجهیزات این خودرو اعلام نشده است.
محمدرضا
۲۳ مهر ۱۳۹۲ملت مریضن …
باو چرا مخفیانه آخه؟؟ یه ذره صبر کنین
نسل جدید و تحول یافته نیس که.. کوپه سری 1
km
۲۳ مهر ۱۳۹۲خیلی شبیه همن نسل های جدید بی ام و….
slr722
۲۳ مهر ۱۳۹۲دقیقا…دقیقا…
بی ام و دوست دارم خیلی زیاد…همیشه بهترین بودی و خواهی موند
اما احساس میکنم تو طراحی داری خسته کننده یک نواخت پیش میری…
همیشه خلاقیت خوبه…
اینجوری طراحی کنی میشی مثل تویوتا افتابه لگنا…
فرامرز
۲۳ مهر ۱۳۹۲به نظرم این تو نمای جلو و عقب با سری ۱ و ۳ و ۴ متفاوته. قبول دارم که طراحی هاش داره شبیه به هم میشه اما به نظرم داره بهتر میشه. من که از سری ۳ سمیری (نسل قبلی مدل های ۳۱۶ تا ۳۲۵) خوشم نمیومد زیاد اما سری ۳ جدید رو خیلی دوست دارم. سری های ایکس هم به نظرم طراحیش بهتر شده. آی ۸ و سری ۶ هم که طراحی عالی دارن!
خب آئودی هم داره همین مسیر رو میره (سری های ۳ تا ۸ کم و بیش شبیه اند و سری کیو که بیشتر تو ابعاد تفاوت دارن) و مرسدس هم بعضی مدل های جدیدش با طراحی جدید چراغ و آرم بزرگ وسط جلو پنجره شبیه هم به نظر میرسن!!!
ali97
۲۳ مهر ۱۳۹۲slr جان
هر کسی به یه برند علاقه داره ولی دلیل نمیشه به برندای دیگه(چه برسه تویوتا.پر فروش ترین ماشین سازیه دنیا)توهین کنی.
اگه لگن بود مردم نمیخریدن
نطر شخصیت رو هم لازم نیس همه جا جار بزنی
پیشنهاده
عرفان
۲۳ مهر ۱۳۹۲erfan-s
من فقط دلم واسه صنعت خودرو سازی مون و مردمی که حسرت میخورن میسوزه.
گفتن دهه 60 ها بدترین ظلم بهشون شده ولی از نظر من بدترین ظلم به جوونای متولد 70تا76 شده که تو این وضعیت لجن زار خودرو گیر افتادن و باید از بنزین 700 تومن با ماشین بی کیفیت استفاده کنن.
دهه 60 ها وقتی تازه گواهی نامه گرفته بودن، با پراید هاچ بک کره ای درجه 1 و بنزین 100 تومن عشق و حال دنیا رو میکردن اما الان………..
من خودم یه دهه 70 هستمو دارم میبینم هم سنم چجوری داره حسرت میخوره.
محمد
۲۳ مهر ۱۳۹۲انصافا دیگه خیلی تکراری شده
mojtaba..designer
۲۳ مهر ۱۳۹۲مسیح گیرم حرف تو درست…
این حرفارو برو به لگن ساز های خودمون هم بگو..بگو سایپا و ایرانخودرو برادرهات یه ذره رو طراحی کار کنن…این همه پول طراحی رو جای دیگه خرج نکنن.!!!!!!!
mojtaba..designer
۲۳ مهر ۱۳۹۲مسیح تو که این همه رو طراحی حساس تشریف داری همین حرف هایی رو که زدی رو برو به برادران گرامی تو ایرانخودرو و سایپا اینا بگو…
بگو چرا یه خودرو که پلت فرم هاچ بک رو داره(پژو206)اونو تو همون پلت تبدیل به یه ماشین سدان میکنن که تو هیچ سگمنتی جا نداره(206 SD) بعد همین اس دی رو بر میدارن چراغای جلو و عقبشو یکم تغییر میدن با فرم داشبورد با بی شرمی تمام اسمشو میذارن خودروی ملی(رانا)؟؟؟؟؟
پلت فرم ملی؟؟؟؟!!!!!
اصلا معنای پلت فرم و سگمنت هارو میشناسین ؟؟؟؟؟
آخه چرا به شعور مردم توهین میکنین..
مسیح این حرف هارو بزن تو که به طراحی bmw ایراد میگیری……………………………….
فقط سری۳
۲۳ مهر ۱۳۹۲مسیح ۱دفعه بهت لایک دادم .ولی باید بگم اشتباه کردم . اخه بی ام و چیش بده که بره تغییر بده تغییر زمانی خوبه که ماشین نه محبوب باشه نه فروش بره وقتی همه حال میکنن (البته به غیر از بعضیها)خوب چرا تغییر عمده بده .واقعا عالیه
امین
۲۳ مهر ۱۳۹۲عشق است و BMW
حیف که شبه مگر نه یه داااااااااااااد میزدم
خیلی ازت راضیم BMW
به امید پیشرفتت
همیشه دوست داشتنی بمونی
داغون شدم!!!!!!!!!
امین
۲۳ مهر ۱۳۹۲تویوتا افتابه لگنه ؟ ای خدا
HASSANBMW
۲۳ مهر ۱۳۹۲یه چیزی تو مایه های m3 و m4!!!
ali97
۲۳ مهر ۱۳۹۲الان من در راستای نظرات همین مطلب فهمیدم تولید و فروش مکلارن از تویوتا بیشتره و تمام منابع اشتباه به عرض ما رسوندن و واقعیت اینه که مکلارن غول ماشین سازی دنیاست.
واسه سلامتی دوستمون با این نظراتش صلوات.
سام*
۲۳ مهر ۱۳۹۲تویوتا با افتابه لگن سازی بازار خودرو دنیا رو تو مشتش گرفته….این یعنی این همه خریدار این ماشین از خاورمیانه گرفته تا امریکای شمالی و جنوبی و افریقا تا اسیا عقلشون نمیرسیده انتخاب بهتری کنن.واقعا نظر پر مغزی بود.
محسن.د
۲۴ مهر ۱۳۹۲برو عمو تو اصلا مسیح نیستی چه قدیم چه جدید!
حسین(جاسم)
۲۴ مهر ۱۳۹۲ایول BMW بازم گل کاشتی.
zondar
۲۴ مهر ۱۳۹۲هندلینگ و دینامیک سری 1 ب ام و حتی از سری 3هم بهتره .
اشنا
۲۴ مهر ۱۳۹۲…اما سری 2
معلومه bmw سهم بیشتری از بازار رو میخواد که دقیقا داره مطابق میل طرف داراش عمل میکنه چون دقیقا یادمه پارسال تو فیس بوک چقدر طرفدار های
Bmw دوست داشتن سری یک کوپه مثل سری 1 هاچ بک نشه ( از لحاظ ظاهر) سری یک جدید فوق العاده اس از نظر مجله car and drive
توی تست 5 تا خودرو اول شد !!!! واقعا بی ام و همیشه بهترین هارو میزنه
حشمت
۲۵ مهر ۱۳۹۲اقای سام*
اگه یه کم دقت کنی ماشین های بی ام و 3 یا 4 برابر تویوتا قیمتشونه
مردم عقلشون میرسه چی بخرن ولی پولشون نمیرسه
علیرضا
۲۵ مهر ۱۳۹۲خوبه نویسنده نوشت طراحی تکراری، اگر ملت چی داشتن واسه کل کل
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۱ آبان ۱۳۹۲درود.
به نظر من میتونست این مدل رو طوری روانه ی بازار کنه که یاد اور مدل خاطره انگیزه 2002 باشه.ولی نکرد.
((( ایران و المان )))
Mohsen61
۱۷ خرداد ۱۳۹۳با سلام قیمت این خودرو بین 33 تا45 هزار دلاره خودتون قضاوت کنید لگوی بی او دبلیو هم قیمت یک206 تیپ 2 اگه دلار قدیم حساب کنیم تازه با همین دلارم 100 اایران خودرو سایپا خجالت داره دیگه بسه به خدا تو مرگ این جونا شریکید ….