طبق تصاویر منتشر شده توسط CAD، این همان طراحیای است که میتوانیم از نسل جدید بامو M5 F90 انتظار داشته باشیم.
این تصاویر همچنین اولین ایدهها از سدان آمادهی تولید M5 را ایجاد میکنند.
با توجه به این تصاویر دیده میشود که تغییرات طراحی باعث شدهاند تا M5 جدید بسیار گیراتر از نسخهی قبلی F10 باشد. همچنین سقف فیبر کربنی خودرو به همراه آینههای M باعث ایجاد استایل اسپورت و زیبایی شده است.
میتوان انتظار داشت که نسل جدید M5 با سپرهای بازطراحی شده، جزئیات متفاوت جلوپنجرهی کلیوی شکل، بالهای جلویی پهنتر به همراه عناصر ورودی کرومی، آینههای M، رکابهای پهنتر، دیفیوزر عقب غالب و البته خروجیهای چهارگانهی اگزوز M عرضه شود.
پیشرانهی ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی این خودرو شاید قدرت بالای ۶۰۰ اسب بخاری داشته باشد و باعث شود خودرو در حدود ۳.۵ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. نسل جدید M5 همچنین اولین مدل غیر شاسیبلند بخش M خواهد بود که بهصورت سفارشی با سیستم چهارچرخ محرک عرضه میشود.
انتظار میرود معرفی بینالمللی نسل جدید بامو M5 در ماه سپتامبر و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت صورت بگیرد.
shirkoooo
۲۷ بهمن ۱۳۹۵بسیار بسیار جذاب و بی رقیب
فرشاد سجادیان
۲۸ بهمن ۱۳۹۵جذاب که بله اما بی رقیب؟!!!!! نسل جدید E63 S AMG، فوقالعاده رقیب سر سختیه.
Bavaria
۲۷ بهمن ۱۳۹۵بنظر من اون بامو M5 که bmwblog منتشر کرد خیلی زیباتر و به واقعیت نزدیکتر بود
Bavaria
۲۷ بهمن ۱۳۹۵http://www.pedal.ir/بی-ام-و/جزئیات-نسل-جدید-bmw-m5-f90/
مجید.بهترین یا هیچ.
۲۷ بهمن ۱۳۹۵اینم خیلی قشنگه.
یک سدان خیابانی با سیستم چهارچرخ متحرک، 8 سیلندر 4400 سی سی ، بیشتر از 600 اسب قدرت و حتما بیشتر از 700 نیوتن مترگشتاور، صفر تا صد 3.5 ثانیه ، به کجا دارن میرن اینا ؟!؟؟؟؟!
قیمتش نسل قبلش 95/000 دلار بود.
برای یک ماشین باز واقعا کافیه.
به روز بتونم از اون جا ماشین بخرم فقط M5 میخرم.
سال 2004 باید پول 10 تا M5 رو میدادی به فراری و پورشه و بنز ، تا ماشین هایی بخری که نصف M5 کارایی و قابلیت استفاده ی روزمره نداشتن. در شتاب و سرعت ها فرقی با هم ندارن.
TRX
۲۷ بهمن ۱۳۹۵به طور یقین بهتون قول میدم طراحی عقبش با این متفاوته چون بی ام و روی جزیئات خیلی حساس و سپر عقب این رندرهیچ ظریفکاری رو رعایت نکرده
Omid622
۲۷ بهمن ۱۳۹۵من که خودم بنزی هستم اما انصافا سری M بی ام و اسپرت ترین و زیباترین طراحی خارجی در بین تمام شرکتها است
شما اصلا نمیتونید از
M2 و M3 ایرادی بگیرید
Mehran
۲۷ بهمن ۱۳۹۵با امید موافقم
C class در مقابل سری ۳ و۴ ب ام و هیچ حرفی برا گفتن نداره
به نظر من غیر از بنز e class که ب ام و سری ۵ رو مغلوب کرده تو بقیه سگمنتها برتری با ب ام و ست
كوروش
۲۷ بهمن ۱۳۹۵و s
TRX
۲۷ بهمن ۱۳۹۵در سگمنت سدان بی ام و بدون هیچ شکی بهترین است البته واسه کسایی که رانندگی خیلی آرامش بخشم میخوان و اصلا اهل هیجان و لذت از اصول راننندگی نیستن و صرفا به ماشینشون یه وسیله واسه پز دادن بدون توجه به قابلیت هاش میتونن بنز رو انتخاب کنن!! با امدن نسل جدید سری ۵ حرفی واسه گفتن نمیمونه شما رو به دیدن این اثر هنری مهندسی دعوت میکنم.
فرشاد سجادیان
۲۸ بهمن ۱۳۹۵این دیگه از اون حرفا بود!!!! الان مثلا شما عظمت مرسدس و AMG رو با این کامنت بردی زیر سوال؟؟؟!!!
(((واسه کسایی که رانندگی خیلی آرامش بخشم میخوان و اصلا اهل هیجان و لذت از اصول راننندگی نیستن و صرفا به ماشینشون یه وسیله واسه پز دادن بدون توجه به قابلیت هاش میتونن بنز رو انتخاب کنن)))
Armin
۲۷ بهمن ۱۳۹۵نسل قبلیش قشنگتر نبود؟
رضا
۲۸ بهمن ۱۳۹۵نه نبود.
فرشاد سجادیان
۲۷ بهمن ۱۳۹۵منتظر دو مقایسه بزرگ سال هستم:
M5 و E63 S AMG
شیرون و رگرا
Saied
۲۷ بهمن ۱۳۹۵رقیب این ماشین کم کم داره پانامرا میشه نه e63