بامو برندی است که شاید بیشتر به خاطر سدان های اسپورت و دوستداشتنی خود شناخته شده اما این برند هم همچون سایر خودروسازان در حال تجربه تغییر سلیقه خریداران است. شاسی بلندهایی همچون X3، X5 و X6 سریعاً به اندازه سدان های شناخته شده این خودروساز محبوب شدهاند اما این به معنی دست کشیدن از سدان ها نخواهد بود. این را اتوکار به نقل از مدیر طراحی بامو گفته است.
Domagoj Dukec درباره آیندهی برند و کراس اوورهای آن سخن گفته و اظهار داشته سدان ها ساختار ظریفتری خواهند داشت. کراس اوورها نیز اولویت خود را برای فضاهای زندگی تعریف نشده قرار خواهند داد و آن حس آزاد بودن در مکانهایی همچون آشپزخانه، اتاقها و… را تداعی خواهند کرد؛ اما ساختار ظریف یاد شده هدف متمایزی برای هر فضا قائل خواهد شد. به عنوان مثال شما میتوانید تصور کنید که اتاق و آشپزخانه بهطور کامل از یکدیگر جدا شدهاند.
مدیر بامو میگوید مشتریان چینی و دیگر کشورهای دنیا ساختار ظریف را ترجیح داده و آشپزخانههای آمریکایی را دوست ندارند. بسیاری از خریداران در این کشورها همانند ساختارهای یاد شده سدان ها را ترجیح میدهند خودروهایی که فضاهای جداگانهای بین پیشرانه، فضای سرنشینان و بار قائل شدهاند. در طرف مقابل مشتریان آمریکایی و اروپایی قرار دارند که انعطافپذیری و کاربرد بالای شاسی بلندها را دوست دارند.
اگرچه بامو همچنان روی تولید سدان های چهار درب سرمایهگذاری خواهد کرد اما بامو میداند که استایل بدنه این خودروها باید در عین اینکه آشنا میماند تکامل یابد. Dukec در مصاحبه با اتوبلاگ گفته که مشتریان چینی خواهان استایلی دلپذیرتر هستند و همین موضوع میتواند توضیح دهنده استفاده از شیشههای به اصطلاح شناور و شیشه عقب خمیدهتر باشد. برای مثال بامو کانسپت i4 دارای دیلایت سوم در پشت درب عقب است که این ویژگی در بامو سری ۲ گرن کوپه و سری ۴ گرن کوپه نیز دیده شده است. انتظار میرود عناصر استایل مشابهی در سدان های چهار درب آتی بامو نیز بکار روند.
علیرضا
۲۳ فروردین ۱۳۹۹بهترین کارو میکنه
رزیتا
۲۳ فروردین ۱۳۹۹سالای قبل از انقلاب یعنی دهه 40 و دهه 50 و بعد از انقلاب در دهه ۶۰ یه بازرگان به اسم وهاب زاده واردکننده اصلی «بی.ام.و» به ایران بوده
MAHDI
۲۳ فروردین ۱۳۹۹چه خوووووووب
Hamidreza
۲۳ فروردین ۱۳۹۹سری ۳ دوست داشتینه
محمد
۲۳ فروردین ۱۳۹۹کاره خوبیه
حسین دهمرد
۲۳ فروردین ۱۳۹۹نمیدونم اسمش تنوعه یا شلوغی.ابعاد سری های مختلف ب ام و خیلی نزدیکه . شاید سری سه و سری پنج کنار هم قرار داشته باشن نشه تشخیص داد چون اندازه شون یه کف دست با هم فرق داره. قیافه ها هم شبیه هم.قیمتا هم نزدیک هم. اینهمه پیچیدگی لازمه؟
Zonda R
۲۳ فروردین ۱۳۹۹بی ام و تعداد زیادی سدان تو سبد محصولاتش داره
سری 2 گون کوپ
سری 3
سری 4 گرن کوپ
سری 5
سری 7
سری 8 گرن کوپ
به نظرم بزودی سدان ها به جایگاهشون برمیگردن
بهراد
۲۳ فروردین ۱۳۹۹آشپز خانه های آمریکایی .خخخ
من خودم به شاسی بلندا و کراس اور های بزرگ می گفتم یخچال . یا کسی که مثل جانوران 4 پا رانندگی میکنن رو میگم انگار ماشین لباسشوییشو میرونه.
ماشین باید ریز نقش و دقیق باشه .زیادی کت و کلفت باشه تو کوچه پس کوچه های باریک مثل محله های قدیمی ایتالیا و فرانسه گیر می کنه