تمامی خودروهای ساخت بامو تا سال ۲۰۲۰ با نسخهای الکتریکی نیز عرضه خواهند شد اما کمپانی مطمئن است که این مدلها هدف ساخت خودروهایی با نهایت لذت رانندگی را تحلیل نخواهند برد.
مدیرعامل بامو هارالد کروگر اخیراً در مصاحبه با کار اند درایور اعلام کرده که هیچ تضادی بین الکتریکی شدن محصولات شرکت و تجارب سواری مدلها و دینامیک فوقالعادهی شاسی وجود ندارد. او گفته با توجه به افزایش کاراییای که الکتریکی شدن محصولات ایجاد میکنند، این موضوع عنصر دیگر لذت رانندگی خواهد بود.
اگرچه که بامو خودروهای الکتریکی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی را تا سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد کرد اما این محصولات تا سال ۲۰۲۵ بیش از ۲۰ درصد فروش کل بامو را تشکیل نخواهند داد. در سال ۲۰۲۵ خودروهای سلول سوختی نیز میتوانند به سبد محصولات شرکت اضافه شوند که آغازکنندهی این کار احتمالاً بزرگترین و لوکسترین مدلهای بامو خواهند بود.
علاوه بر استفاده از جدیدترین تکنولوژیها در الکتریکی کردن محصولات، بامو بهکارگیری سیستمهای رانندگی خودران را نیز در محصولات خود گسترش داده و انتظار نمیرود که این ویژگیها از مدلهای بامو کاسته شوند.
در حقیقت مدیر توسعهی محصول شرکت اخیراً گفته که:
راندن خودرو در ترافیک سنگین لذتی ندارد. هیجانی در زندگی در منطقهای متراکم و تلاش برای یافتن جای پارک وجود ندارد. این تواناییهای خودران نه تنها یک حالت بلکه یک گزینه قابل انتخاب برای راننده خواهد بود. رانندههای ما همیشه انتخاب خواهند داشت و معماریهای ما میتوانند آن را انجام دهند. این مسئله یک موضوع علمی نبوده و خیلی سخت نیست.
منبع: caranddriver
حسين
۲۳ آذر ۱۳۹۵درود.
خب با این حساب تا سال 2020 با احتساب مدلهای پلاگین هیبرید، یه چیزی حدود 33-34 تا ماشین جدید به خط تولید ب ام و اضاف میشن. اگه نسل جدید مدلهای قدیمی فعلی رو هم اضاف کنیم به حدود 40 مدل میرسه!
بنز هم حدود 40 مدل جدید به خط تولیدش اضاف میکنه
آئودی هم اگه اشتباه نکنم 20-30 تا
لکسس چندتا؟؟