بامو برنامههایی برای ارائهی طیف وسیعی از خودروهای فیس لیفت و جدید در طی ۵ سال آینده دارد.
نشریهی آلمانی Auto Motor und Sport گفته که حداقل ۲۸ مدل جدید یا فیس لیفت شده از بامو تا سال ۲۰۲۱ وارد بازار خواهد شد. شروع این برنامه با عرضهی جهانی سری ۵ تورینگ جدید در نمایشگاه خودروی ژنو خواهد بود.
اندکی بعد بامو سری ۶ GT جایگزین سری ۵ GT خواهد شد. این خودرو تکنولوژیهایی را از برادر سدان سری ۵ قرض خواهد گرفت. گفته شده این خودرو حدود ۱۰۰ کیلوگرم سبکتر از مدل فعلی خواهد بود و با پیشرانههای ۴، ۶ و ۸ سیلندر و با قدرتهای ۱۹۰ تا ۴۶۵ اسب بخاری در دسترس خواهد بود.
امسال همچنین شاهد معرفی X2 خواهیم بود. این خودرو در ابتدا با همان پیشرانههای کوچک X1 عرضه خواهد شد. معرفی نسل بعدی X3 نیز همین امسال خواهد بود. این خودرو اولین شاسیبلند بامو خواهد بود که از پلتفرم CLAR استفاده میکند. این پلتفرم در مدل پرچمدار X7 نیز بکار خواهد رفت. شاسیبلند لوکس بامو در تأسیسات اسپارتانبورگ آمریکا ساخته خواهد شد.
همچنین در نیمه ی دوم سال ۲۰۱۷ شاهد معرفی نسل جدید M5 و M2 GTS خواهیم بود. ما قبلاً میدانستیم که M5 از سیستم چهارچرخ محرک استفاده خواهد کرد و قلب تپندهی آن پیشرانهی ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو با قدرت بالای ۶۰۰ اسب بخار خواهد بود. از طرف دیگر M2 GTS از پیشرانهی ۳ لیتری توربوی بهروز شده با قدرت ۴۰۰ اسب بخار سود خواهد برد.
سال آینده بامو با مدل اسپورت Z5 که در حال حاضر مراحل توسعهای خود را به همراه نسل جدید تویوتا سوپرا پشت سر میگذارد وارد میدان خواهد شد. علاوه بر این احتمالاً بامو سری ۸ مستقیماً به مصاف مرسدس بنز S کلاس کوپه خواهد رفت. نسخهی کابریولت این خودرو در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.
در سال ۲۰۱۸ همچنین شاهد رونمایی و معرفی نسل جدید سری ۳ و X5 خواهیم بود.
لیست کامل مدلهای فیس لیفت شده و جدید بامو تا سال ۲۰۲۱ عبارتاند از:
- ب ام و سری ۵ – فوریه ۲۰۱۷
- ب ام و سری ۵ تورینگ – تابستان ۲۰۱۷
- ب ام و i3 – تابستان ۲۰۱۷
- ب ام و سری ۵ M پرفورمنس – تابستان ۲۰۱۷
- ب ام و سری ۶ فیس لیفت – بهار ۲۰۱۷
- ب ام و سری ۴ فیس لیفت – مارس ۲۰۱۷
- ب ام و سری ۲ کوپه – جولای ۲۰۱۷
- ب ام و سری ۲ کانورتیبل – جولای ۲۰۱۷
- ب ام و سری ۶ GT – سال ۲۰۱۷
- ب ام و X2 – پایان ۲۰۱۷
- ب ام و X3 – پایان ۲۰۱۷
- ب ام و X7 – سال ۲۰۱۷
- ب ام و M5 – سال ۲۰۱۷
- ب ام و M2 GTS – سال ۲۰۱۷
- ب ام و M2 فیس لیفت – سال ۲۰۱۷
- ب ام و Z5 – سال ۲۰۱۷
- ب ام و X3 M – اوایل ۲۰۱۸
- ب ام و i8 اسپایدر – سال ۲۰۱۸
- ب ام و X1 L – سال ۲۰۱۸
- ب ام و M4 GT4 – سال ۲۰۱۸
- ب ام و X4 – سال ۲۰۱۸
- ب ام و سری ۸ کوپه – پایان ۲۰۱۸
- ب ام و سری ۳ – سال ۲۰۱۸
- ب ام و X5 – سال ۲۰۱۸
- ب ام و سری ۱ – سال ۲۰۱۹
- ب ام و سری ۸ کانورتیبل – پایان ۲۰۱۹
- ب ام و i5 – سال ۲۰۲۱
shirko
۳۰ بهمن ۱۳۹۵عاشقتم ب ام و
Ace
۳۰ بهمن ۱۳۹۵.
BMW برای پس گرفتن جای خودش از بنز مصمم شده ، امیدورام هر دو موفق باشن
فرامرز
۳۰ بهمن ۱۳۹۵سری ۳ کنونی سال ۲۰۱۲ به بازار اومد و اگه ب ام و با این برنامه پیش بره تا ۱۰ سال (۲۰۲۲) این سری رو آپدیت نمیکنه که خیلی بده. همین الآن سری ۳ کم کم رقابت رو به رقبا میبازه و فروشش هر سال کمتر میشه و ب ام و باید تو یکی دو سال آینده نسل جدید رو معرفی کنه. یادمون باشه ب ام و هر ۵-۶ سال یه تغییر نسل یا حداقل فیس لیفت کلی تو سری ۳ داشت ولی تو نسل جاری تا الآن تغییر محسوسی نداشته
Bavaria
۳۰ بهمن ۱۳۹۵نسل جدید سری سه، که سال دیگه میاد، دوباره تاج خودشو پس میگیره
pooriya
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ب ام و جونم خیلی دوست دارم
In rell BMW❤❤❤
kaveh
۳۰ بهمن ۱۳۹۵خدای من تا سال ۲۰۲۰ باید حسرت ۲۵تا ماشین دیگه رو هم داشته باشیم
عجب
خسرو
۳ اسفند ۱۳۹۵عکس ماقبل اخر – این یعنی ب ام و / چسبوندن چراغها به جلو پنجره هویت ب ام و- رو گرفت ازش / خدا کنه بنز هم برگرده به اصالت طراحی هاش ..