افراد باهوش و نابغه همانند هم فکر میکنند و به نظر میرسد که مرسدس بنز و بامو ایدههای مشابهی دربارهی چگونگی هیجانیتر کردن سوپرسدان های خود دارند. طبق گفتههای بامو بلاگ، رانندههای نسل جدید F90 M5 ظاهراً خواهند توانست تنها با فشار یک دکمه خودروی خود را بهصورت دیفرانسیل عقب یا دو دیفرانسیل دربیاورند. این تکنولوژی شبیه سیستم بکار رفته در مرسدس-ای ام جی E63 AMG است که به راننده اجازه میدهد تا با فعال کردن حالتی که شرکت آن را حالت دریفت مینامد تنظیمات متفاوتی را برگزینند.
متأسفانه هیچ منبعی ذکر نکرده که اصل این جزئیات از کجا نشأت میگیرند. اگر این اخبار درست باشند، سیستم یاد شده طرفداران M5 فعلی را خوشحال خواهد کرد. رانندهها میتوانند در زمانی که جادهها لغزنده هستند قدرت را به هر دو اکسل فرستاده و در روزهای گرم تابستانی نیز نیرو را تنها به چرخهای عقب بفرستند. اخبار پیشین بیان میداشتند که نسل آیندهی M5 یا تنها دو دیفرانسیل خواهد بود یا اینکه این سیستم را بهصورت آپشن عرضه خواهد کرد.
بامو هنوز بهصورت رسمی چیزی دربارهی نسل آیندهی M5 منتشر نکرده اما شایعات فراوانی وجود دارد مبنی بر اینکه این خودرو همانند مدل فعلی پیشرانهی ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری بای توربو خواهد داشت. هرچند مهندسان خروجی پیشرانه را به حدود ۶۲۶ اسب بخار خواهند رساند. البته انتظار همین افزایش قدرت را نیز داریم زیرا جدیدترین مدل M550i xDrive سریعتر از نسخهی استاندارد M5 فعلی است. صرفنظر از نوع پیشرانه، رئیس بخش M فرانک ون میل گفته که این سوپر سدان در لیست آپشن های خود گیربکس دستی نخواهد داشت. طبق گفتههای این مدیر ارشد تقاضا برای گیربکس دستی بسیار پایین است.
سهیل
۱ دی ۱۳۹۵یعنیا عاشق این حرکت های غافلگیر کننده کمپانی ب ام و هستم
همیشه داره روبه جلو حرکت میکنه
Parvaz
۱ دی ۱۳۹۵یا خدا چقدر خوبه نسل جدید m5 چه اُبهتی داره لامصب
peyman
۱ دی ۱۳۹۵قلبممم
سیدامین فاخر
۱ دی ۱۳۹۵سیستم چهار چرخ متحرکش واقعا محشره
یه سوپر سدان لوکس عملکرد محور
فرشاد سجادیان
۱ دی ۱۳۹۵مقایسه M5 جدید و E63جدید. . . اوووف!! چه شود!! دو غول تا دندان مسلح 💪⚠️ احتمالا بزرگترین و هیجانیترین مقایسه سال میشه 😍☠️🔞
Bavaria
۱ دی ۱۳۹۵موافقتم بدجور
دو برادر ناتنی
دو گرگ
دو دشمن تشنه به خون هم
استقلال و پرسپولیس (یا رئال و بارسا!!!!! ☺)
فینال بوکس جهانی
وزیر جنگ دو کمپانی
دو گلادیاتور
تنها مقایسه ماشینی که میتونه به من استرس وارد کنه
نوید جهرمی
۲ دی ۱۳۹۵هر چه رقابت نزدیک تر، دل عاشقا شادتر. وقتشه جگوار و آئودی هم دس به کار شن. آلفا هم یه مدل برای این کلاس بزنه. وای چه شود.
AK_007
۱ دی ۱۳۹۵این قابلیت فک کنم تو بعضی خودرو های آفرودی وجود داره ک میتونی دیفرانسیلو انتخاب کنی و دیدن چنین قابلیتی رو چنین ماشینی فوق العادست!
elemento
۱ دی ۱۳۹۵عکس آخریش واقعا قشنگه…
در سری ام ، ب ام و ، علایق من به ترتیب
m6
m7
m5
m4
m3
m2
چه جالب ، تقریبا ترتیب همون مدل ها شد.
اینم یکی دیگر از هنر های BMW ، خودروهاش رو بر طبق علاقه ی من نام گذاری کرده
The Grand Tour
۱ دی ۱۳۹۵من بی ام و ها رو به ترتیب زیر دوست دارم:
m4
m6
m1
m2
,m5
m7
m3