شاید بامو M5 F90 ایده آل شما با محصول تیون شده توسط جی پاور فاصله داشته باشد اما پیشنهادهای این تیونر آلمانی بسیار جذاب هستند.
پکیج مرحله ۱ جی پاور که بر پایه پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی این خودرو بنا شده قدرت پیشرانه را ۱۰۰ اسب بخار و گشتاور را ۹۰ نیوتون متر افزایش داده و خروجی کل آن را به ۷۰۰ اسب بخار و گشتاور را نیز به ۸۴۰ نیوتون متر میرساند.
اما این قدرت بیشتر با نرمافزار پرفورمنس V1 که شامل اصلاح نرمافزار اصلی پیشرانه میباشد به دست آمده است.
پکیج مرحله ۲ این تیونر باعث میشود اوضاع جذابتر شود به گونهای که قدرت و گشتاور M5 جدید به ترتیب به ۷۵۰ اسب بخار و ۹۲۰ نیوتون متر میرسد. نرمافزار پرفورمنس V2 اینجا به همراه خروجیهای اگزوز ویژه وارد میدان شدهاند.
اما توتفرنگی روی این کیک نرمافزار پرفورمنس جی پاور است که با سیستم اگزوز تیتانیومی همراه شده است. این سیستم اگزوز دارای ۴ خروجی اگزوز ۱۰۰ میلیمتری کربن/تیتانیومی است که نهایتاً خروجی پیشرانه را به ۸۰۰ اسب بخار و گشتاور را نیز به ۹۸۰ نیوتون متر میرساند.
جی پاور ادعا میکند بامو M5 F90 در فرم نهایی خود تنها ۲.۹ ثانیه زمان نیاز دارد تا از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت این خودرو نیز به ۳۳۵ کیلومتر در ساعت میرسد. در مقام مقایسه باید گفت نسخه استاندارد این سوپر سدان شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۴ ثانیهای داشته و حداکثر سرعت آن نیز با پکیج سفارشی M درایور به ۳۰۵ کیلومتر در ساعت میرسد.
اما آن چیزی که باعث بهبود نمای ظاهری و تنفس پیشرانه میشود کاپوت ونچوری RR است که کاملاً از فیبر کربن ساخته شده است. رینگهای ۲۱ اینچی با طرح کلاسیک دوپره تکمیل کنندهی ظاهر این خودرو هستند.
ahmad
۲۷ شهریور ۱۳۹۷اصلا به هیچ وجه به چشم یه سدان نمیشه بهش نگاه کرد.خوراکه پیست و درگه.فکر نکنم هیچ سدان آلمانی دیگه تا این حد وحشی و دوست داشتنی باشه.
محمد
۲۸ شهریور ۱۳۹۷معمولا این ماشین سبک نیست،
این چند کیلوئه مگه؟؟؟
که شتاب نهاییش شده ۲.۹ ثانیه؟؟؟
یعنی ۳برابر کمتر از پیشرفته ترین خودرو مونتاژی ما(مزدا ۳ نیو)
سینا
۲۷ شهریور ۱۳۹۷قلبمان درد گرفت….
مزدا
۲۷ شهریور ۱۳۹۷خدایش ابهتو نیگاه با ادم حرف میزنه بد بدن بد ذات بد چغر!!
مهدی
۲۷ شهریور ۱۳۹۷یکی M5ویکی مکلارن720انگار خبرهاشون تمومی نداره.هربار شگفت زده میکنن با یه چیزی آدمو.M5سرکش بود والانمGپاور وحشی ترش کرده.کمترسوپراسپرتی یارای رقابت بااین روداره
shirko
۲۷ شهریور ۱۳۹۷واقعا تو دنیا یه الگو شده برای تمامی خودروسازان
mahdy
۲۸ شهریور ۱۳۹۷این نسخه عادی بوده که تیون شده و از 3.4 به 2.9 رسیده که کمتر سوپر کاری یارای درگ گذاشتن با این غول رو داره
وای به روزی که کامپتیشن تیون بشه اونموقع باید شاهد کم شدن روی خیل عظیمی از هایپر کار ها(نه سوپر کار) در مقابل این هیولا باشیم
مهدی
۲۹ شهریور ۱۳۹۷بی ام وی مشکی
یوزپلنگ جاده ها