یازده سال پیش و زمانی که اولین دستگاه از بامو M3 E92 خط تولید را با پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری تنفس طبیعی که قدرت ۴۲۰ اسب بخاری و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متری داشت ترک نمود توجه همگان به این خودروی گیرا جلب شد.
البته این روزها چنین قدرت پیشرانهای را در هاچبک های داغی میبینیم که طرفداران زیادی را نیز برای خود دست و پا کردهاند؛ بنابراین اگرچه مالک یک M3 با پیشرانه ۸ سیلندر بودن احساس بسیار هیجانانگیزی دارد اما قطعاً نخواهید توانست با خودروهای اسپورت جدید کلکل کنید.
به همین دلیل است که جی پاور تصمیم گرفته قدرت پیشرانه بامو M3 E9X را با استفاده از یک سوپرشارژر به ۵۰۱ اسب بخار برساند. این ارتقای قابلتوجه که بخشی از سریهای گرامیداشت ۳۵ سالگی است باعث بهبود پاسخ پیشرانه شده و البته خیلی هم گرانقیمت نیست زیرا ۲۹۹۹ یورو قیمت دارد.
این اولین تلاش جی پاور برای تیونینگ خانواده M3 E90/E92/E93 سدان، کوپه و کانورتیبل نیست زیرا قبلاً نیز پیشرانه ۸ سیلندر این خودرو را بهصورت دیوانهواری تیون کرده بودند. بزرگترین تغییر صورت گرفته باعث شده جی پاور قدرت ۷۲۰ اسب بخاری را از دل پیشرانه یاد شده بیرون بکشد اما هزینه اصلاحات انجام شده تقریباً با قیمت یک BMW سری ۴ کوپه در آلمان (۳۹۹۵۰ یورو) برابری میکند.
جی پاور با هزینه معقولتر ۸۹۹۹ یورویی باعث میشود بامو M3 شما قدرت ۶۳۰ اسبی و گشتاور ۵۹۰ نیوتون متری داشته باشد؛ و با پرداخت پول بیشتر میتوانید یک سری ۲ کوپه جدید بخرید که قیمت آن در آلمان حدود ۳۰۳۰۰ یورو است.
F۲۲RAPTOR
۲۸ فروردین ۱۳۹۷۸ سیلندر ۴لیتر ۴۲۰ اسب
خیلی بازدهی داره
رضا
۲۸ فروردین ۱۳۹۷به به M3 اسطوره ای. نمیشه ماشین باز باشی و عاشق این شاهکار زیبا نباشی?
هنوزم جذاب و غوله
یانکی
۲۸ فروردین ۱۳۹۷عجب موتوری بود تنفس طبیعی با دور موتور 8700 دور در دقیقه
مهدی
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ای جان دلم.مگه میشه کسی عاشق لذت واقعی رانندگی وخودرو باشه بعد تورو دوست نداشته باشه
مهدی
۲۸ فروردین ۱۳۹۷توی یه تست از تخته گاز جرمی وجیمز می داشتن M3کوپه روتست میکردن.جرمی گفت:جیمز هرماشینی،هرماشینی که میخوای بیار مطمعن باش M3 لهش میکنه
Sajjad
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ماشینی که مشکی مات باشه و اینهمه قدرت داشته باشه رو نمیشه دوست نداشت
امیر
۲۸ فروردین ۱۳۹۷واقعا کسی میتونه این ماشین رو داشته باشه و قند تو دلش آب نشه؟پایه اصلی شرکت BMW همین m3 هست که بدجوری هم عالیه!