تست داینوی جدید بامو Z4 M40i را احیاناً دیدهاید که خبر از قدرت بیشتر این خودرو در مقایسه با اعداد رسمی اعلامی میداد اما این امر باعث نشده طرفداران این شرکت آلمانی از تصمیم بامو در عدم تولید Z4 M کامل ناراحت نشوند. ولی همیشه راههایی برای دستیابی به قدرت بالاتر وجود داشته و کمپانیهای تیونینگ میتوانند قدرت و گشتاور بیشتری را از قلبهای آهنین خودروهای کارخانهای به دست آورند.
بامو Z4 M40i زمانی که خط تولید کارخانهی مگنا اشتایر اتریش را ترک میکند از پیشرانهی ۶ سیلندر ۳ لیتری با قدرت ۳۸۲ اسب بخاری و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متری استفاده میکند اما اگر این قدرت برای شما کافی نیست پس میتوانید به گاراژ تیونر آلمانی دالر مراجعه کنید. کیت مرحله ۱ این شرکت باعث ایجاد قدرت ۴۰۲ اسبی و گشتاور ۶۲۰ نیوتون متری شده و البته باعث حذف محدود کننده سرعت هم میشود؛ اما کیت مرحله ۲ خروجی را به ۴۳۵ اسب و گشتاور را به ۶۴۰ نیوتون متر میرساند.
متأسفانه دالر هیچگونه اشارهای به پرفورمنس این مدلها نداشته اما قطعاً این خودرو شتاب بهتری در مقایسه با شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۴ ثانیهای نسخهی استاندارد خواهد داشت. احتمالاً سقف سرعت خودرو نیز بالاتر از ۲۵۰ کیلومتر در ساعت مدل استاندارد خواهد بود.
این رودستر اسپورت آلمانی بجای خروجیهای اگزوز استاندارد از چهار خروجی گرد M سود میبرد. یک اسپویلر لبهای نیز به سپر جلو اضافه شده درحالیکه رینگهای استوک نیز جای خود را به رینگهای ۲۱ اینچی دالر و لاستیکهای میشلین دادهاند.
Khosrow
۴ تیر ۱۳۹۸از 6 و 8 طراحی زیباتری داره / چراغ های عقب بی نقص / کلا طراحی عقب این از 8 پرمدعا خیلی جلوتره / همین رو تو ابعاد بزرگتر جای 8 میزدن محشر میشد ..
محمد
۴ تیر ۱۳۹۸سلام bmw m next کانسپت رونمایی شد. پدال مطلبش بزار
Seyed AMG
۴ تیر ۱۳۹۸صادقانه بخوام بگم بجز بخشی از نمای جلو کلا فاجعه ست ، همیشه کانسپت های بی ام و جذاب تر از نمونه های تولیدی بودن ، خدا بداد برند مستقل M اسپرت برسه که اولین خودروش شبیه این فاجعه نباشه ، فقط باید انتظار یک معجزه داشت
مزدا
۴ تیر ۱۳۹۸عجب رُخی داره.عاشق رینگ و لاستیک پهنش ش شدم??
" Swedish Arrogant Tiger"
۵ تیر ۱۳۹۸این رنگ بنظرم جذاب ترین رنگ برای z4 هست بین عکس هایی که ازش دیدم.