بامو اعلام کرده از ماه نوامبر سال جاری شروع به جایگزینی میل لنگ کربنی مدلهای M3، M4 و M4 کانورتیبل با میل لنگ عملکرد بالای M ساخته شده از فولاد خواهد کرد.
این تغییر قطعه برای دستیابی به استانداردهای آلایندگی جدید موردنیاز خواهد بود. بدین ترتیب مدلهای M3/M4 به فیلتر ذرات بنزینی مجهز خواهند شد که در آینده برای بازارهای مهم ضروری خواهد بود.
این کمپانی آلمانی میگوید که میل لنگ فولادی جدید شرکت برای دستیابی به استانداردهای بالای مدلهای M3/M4 طراحی شده و با استفاده از آن، پرفورمنس و هندلینگ خودروها تغییری نکرده است.
این فرایند به دلایل مرتبط با تولید رخ خواهد داد و باید بهصورت جهانی روی تمامی مدلهای مذکور صورت بگیرد.
منبع: carscoops
ماتئوس
۲۴ مرداد ۱۳۹۶تصور کنید نسلهای بعد ی رو که نمیتونن صدای موتورهای بنزینی رو از نزدیک بشنون ، دلم براشون میسوزه که مجبورن با ماشینای بدون صدای الکتریکی دنبال هیجان باشن ?
البته شنیدن صدای پراید و پژو هم چندان لذتی نداره ، دلم برا خودمونم میسوزه ?
MAHDI . TUNING
۲۴ مرداد ۱۳۹۶اون وقت تمام دنیا برای شنیدن صدای انجین های 4 سیلندر زمان قاجار با تور گردشگری به ایران میان و تو خیابون همه مبهوت خواهند شد و ارزوی یک بار رانندگی باهاشونو خواهند داشت????
ماتئوس
۲۴ مرداد ۱۳۹۶نکتشو دراوردیا ،خخخ ایول ?
نوید جهرمی
۲۷ مرداد ۱۳۹۶شاید هم زمونه عوض شه و از شنیدن صدای انجین خوششون نیاد و ماشین بدون صدا مورد پسند باشه.
مثل خیلی از چیزای دیگه که گذر زمان اونا رو جا انداخت و مقبول کرد.