نسل جدید بامو M3 سدان و M4 کوپه طی ماههای آتی معرفی خواهند شد و جدیدترین اطلاعات نشان میدهد این خودروها در ماه سپتامبر خودنمایی خواهند کرد.
این دو خودرو دنبالهروی برادر بزرگتر یعنی M5 خواهند بود و از سیستم چهار چرخ محرک M سود خواهند برد. البته موضوع سورپرایز کننده اینکه این نسخههای چهار چرخ محرک هنوز با عرضه به بازار بیش از یک سال فاصله دارند.
BMW بلاگ میگوید سیستم چهار چرخ محرک xDrive مختص نسخههای کامپتیشن خواهد بود، خودروهایی که قرار است اواخر سال ۲۰۲۱ عرضه شوند. این مدلها به پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوی مشترک با X3 M و X4 M کامپتیشن مجهز خواهند شد. این نیروگاه آهنین قدرت ۵۰۳ اسبی داشته و احتمالاً با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک همکاری میکند.
نسخههای Pure از M3 و M4 جدید از همان پیشرانه استفاده خواهند کرد اما قدرت کمتر ۴۷۳ اسبی را ارائه خواهند نمود. این نیرو منحصراً از طریق گیربکس دستی به چرخ های عقب فرستاده خواهد شد. M3 و M4 نسخه Pure طبق انتظارات در ماه سپتامبر دیده خواهند شد و تا پایان سال جاری میلادی در بازار حضور خواهند داشت. همچنین برنامههایی برای تولید مدل CS از هر دو خودرو وجود داشته و شاید پس از آنها نیز نسخه CSL تولید شود.
ما میدانیم که M4 کوپه دارای جلوپنجره بزرگی خواهد بود که اخیراً در نسل جدید سری ۴ دیدهایم. سپرهای بزرگتر با ورودیهای هوای گیراتر و دیفیوزری بزرگ در عقب، گلگیرهای پهنتر، رکابهای جانبی جدید، چهار خروجی اگزوز، رینگهای بزرگتر، نشانهای M و تریم ها و رنگهای خاص بدنه و کابین نیز از جمله وجه تمایزهای این دو خودرو نسبت به نسخههای عادیتر خواهند بود.
Bayerische Motoren Werke
۲۲ خرداد ۱۳۹۹به هر دینی که باشی
رنگ پوستت هرچی که باشه
اهل هرجایی که باشی
آلمانی باز، ژاپنی باز یا آمریکایی باز که باشی
نمیتونی عاشق M Power نباشی… .
ممد ژانگولر
۲۲ خرداد ۱۳۹۹جرج فلوید هم عاشق bmw m power بود ولی به شهادت رسید ???
Hamidreza
۲۲ خرداد ۱۳۹۹ممد خدا بگم چیکارت کنه!
جورج مرد خوب و زحمت کشی بود
هر روزم یه بی ام وه که ده تا باکس آب معدنی توش بود سوار میشد
شاهین
۲۲ خرداد ۱۳۹۹بیشتر محبوبیت بی ام و بخاطر نسخه های M هست میلیون ها نفر تو دنیا حتی از نزدیک هم این ماشین رو ندیدن اما سالهاست دارن اخبارش رو دنبال میکنن این چیزیه که این ماشین رو خاص میکنه
(Saeed(peugeot
۲۲ خرداد ۱۳۹۹واوووو عجب کابین داره این لعنتی …..
MAHDI
۲۲ خرداد ۱۳۹۹https://car-images.bauersecure.com/pagefiles/90254/1752×1168/m4_051.jpg?mode=max&quality=90&scale=down
https://cdn.motor1.com/images/mgl/q9NJ1/s3/bmw-m4-coupe-spy-photo.jpg
https://cdn.motor1.com/images/mgl/A80m6/s3/bmw-m3-spy-photo.jpg
https://cdn.motor1.com/images/mgl/lpbQW/s1/2022-bmw-m3-cs-spy-photo.jpg
https://www.magcarzine.com/wp-content/uploads/2019/12/6-33-1068×680.jpg
https://www.magcarzine.com/wp-content/uploads/2019/12/1-46-1068×683.jpg
https://images.hgmsites.net/lrg/2021-bmw-m4-spy-shots–photo-credit-s-baldauf-sb-medien_100743929_l.jpg
MAHDI
۲۲ خرداد ۱۳۹۹یکی از جذابیت های M3 و M4 اونم در طراحی نسبت به رقبا اینه که M3 و M4 گلگیر های عقب خیلی پهن هستن، برای مثال به درگ هایی که بین M3 و C63 و آلفارومئو جولیا برگزار شده که تصویر رو از پشت خودروهارو نشون میدن دقت کنید!!! چه M3 و چه M4 خیلی پهن تر هستن مخصوصا گلگیر های عقب که به شکل خیلی جذابی بیرون کشیده شده. الانم که تصاویر M3 و M4 نسل جدید رو میبینم دقیقا اون حالت طراحی رو دارن.در نسل قبل در نسخه M4CS و M3CS بیشتر بود اما نسل آینده حتی در نسخه معمولی M3 و M4 گلگیرهای پهن رو میشه قشنگ دید. من این سبک رو خیلی دوست دارم.
امیدوارم نسل آینده جدای از M3 و M3 کامپتیشن نسخه M3CS رو هم داشته باشه.
MAHDI
۲۲ خرداد ۱۳۹۹خیلی دوست دارم زمان گیری پیست نسل آینده رقبا رو در پیست ببینم که آیا میتونن زمان ثبت شده توسط M4CS و M3CS رو بهش رو ثبت کنن.چون در پیست های یک و نیم دقیقه ای بوده که M3CS و M4CS بین 4 تا حدود 8 ثانیه کامل سریع تر از رقبا که قدرت بیشتری دارن پیست رو دور زده اونم توسط یک راننده و در یک زمان.
الکی نیست که معیار و سنگ محک هستش.
ماکان
۲۲ خرداد ۱۳۹۹سلام.انشاالله که از مدل های سری ۷ ، سری ۸ ، X5 و X7 برای هرکدام یک نسخه ی ۸سیلندر پلاگین هیبرید جوری که هم کم مصرف و هم قدرتمند باشد را به صورت انبوه تولید کنند.از تولیدکنندگان بی ام و خواهشمندم که این کار را بکنند.با تشکّر.
علی
۲۶ خرداد ۱۳۹۹فلسفه هیبریدی تولید کردن خودروهایی با پیشرانه هایی کمتر از 4 سیلندر هست تا آلودگی هوا رو کاهش بدن و این امکان وجود نداره
به زودی تا 5 سال آینده اکثر خودروهای برقی بسیار سریعتر از خودروهای بنزینی خواهند بود
مثلا در سوئد گفته شده از سال 2025 دیگه خودروهای بنزینی نه نمره خواهند شد و نه میشه اونها رو توی جاده های کشور به حرکت در آورد
یا برقی و یا هیبریدی با مصرف سوخت بسیار بسیار پایین در حد 2 یا 3 لیتر در هر یکصد کیلومتر
ماکان
۲۲ خرداد ۱۳۹۹سلام.انشاالله که از مدل های سری ۷ ، سری ۸ ، X5 و X7 برای هرکدام یک نسخه ی ۸سیلندر پلاگین هیبرید جوری که هم کم مصرف و هم قدرتمند باشد را به صورت انبوه تولید کنند.از تولیدکنندگان بی ام و خواهشمندم که این کار را بکنند.با تشکّر از سایت پدال.
Hamidreza
۲۲ خرداد ۱۳۹۹سلام
فکر کردم میخوای بگی خواهشمندم که بی ام وه یه شاسی بلند بسازه
خودتی داداش!؟ همون که عاشق شاسی بلندا بود
ماکان
۲۴ خرداد ۱۳۹۹علیک سلام.اگر که با بنده هستید باید بگویم که بنده همان فردی هستم که عاشق شاسی بلند ها مخصوصاً شاسی بلند های بزرگ و فول سایز هستم.البته یکی از افرادی هستم که عاشق شاسی بلند ها هستند.
علی
۲۶ خرداد ۱۳۹۹من از شاسی بلندها متنفرم چون بسیار زمخت و غول پیکر هستن و هیچ لذت رانندگی باهاشون وجود نداره و مصرف سوخت بسیار بدی دارن در هر صورت برای طرفداران شاسی بلند آرزون رسیدن به عشقشون رو دارم
GT
۲۲ خرداد ۱۳۹۹بی ام دبلیو صدای تورو شنید و شک نکن این کارو خواهد کرد
ماکان
۲۴ خرداد ۱۳۹۹ممنون.جسارتاً خیلی خوبه اینطوری باشه.
Ali Mehri
۲۲ خرداد ۱۳۹۹سلام دوستان عزیز
من سوال دارم لطفا جواب بدید
من تازه عضو پدال شدم و نظر میدم
ولی خب ۷، ۸ سالی بود که فقط خبر میخوندم
حالا میخوام بدونم کامنت که میذارم چجوری بفهمم کسی جواب داده یا هرچیز دیگه ای
حتکا دوباره باید بیام توی صفحه اون خبر دنبال کامنتم بگردم بعد ببینم کی پایینش جواب داده به کامنتم؟
لطفا بگین چجوری برا خودم پروفایل هم بزارم
خیلی گشتم نبود
یذره عجیب نیست؟
مثلا با ایمیل بهمون اطلاع داده نمیشه؟
این مشکل منو حل کنید ایشالابیشتر باهم صحبت میکنیم
Hadi
۲۲ خرداد ۱۳۹۹خدا کنه زود تر معرفی بشن……
دیگه نمیتونم صبر کنم…
Alireza
۲۳ خرداد ۱۳۹۹فک کنم تگر بی ام و از همین طرح پوشش استتاری برای جلو پنجرش استفاده کنه خیلی خوشکلتره تا اینی که الان هست