اگر قیمت خودرو مهم نباشد شما از بین سه سوپر شاسیبلند لامبورگینی اوروس، جیپ گرند چروکی تراک هاوک و بامو X6 M کدامیک را انتخاب خواهید کرد؟ البته که اوروس را برمیگزینید زیرا هیچکس نمیتواند در برابر یک لامبورگینی مقاومت کند حتی اگر آن یک شاسیبلند باشد؛ اما آیا این گاو خشمگین میتواند در پرفورمنس خط مستقیم دو رقیب یاد شده را شکست دهد؟
این سوال نسبتاً سختی است زیرا در این ویدئو خواهیم دید که هر سه خودرو تواناییهای خود را به خوبی به رخ میکشند.
کلیپ یاد شده با نمایش دو مسابقه رولینگ متفاوت بین سه خودرو شروع میشود. در هر دو مورد گرند چروکی تراک هاوک اندکی جلوتر میافتد. این جای سورپرایز زیادی ندارد زیرا تراک هاوک از نیروگاه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار هلکت با قدرت ۷۰۷ اسب بخار استفاده میکند.
سپس نوبت به شاخبهشاخ از حالت سکون میرسد. دو مسابقه اول بین لامبورگینی اوروس و بامو X6 M بسیار نزدیک به هم بوده ولی در نهایت باواریایی ها اول میشوند. این موضوع کاملاً سورپرایز کننده است زیرا پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی X6 M قدرت ۵۹۲ اسبی دارد که بهطور قابلتوجهی کمتر از خروجی ۶۴۱ اسبی اوروس میباشد.
مسابقه نهایی بین جیپ گرند چروکی تراک هاوک و بامو X6 M برگزار میشود. آیا بیمر میتواند همانند لامبورگینی از عهده جیپ برآید؟ نظر شما چیست؟
[دانلود ویدئو]
MASIHA
۱۰ خرداد ۱۳۹۹انتخاب من x6m
خیلی زیباست
MASIHA
۱۰ خرداد ۱۳۹۹بسیار زیبا
قدرتمند
با ابهت
با کیفیت
خدا رو شکر آدم قدرت خرید اینارو نداره وگرنه دچار خود درگیری مزمن می شد?
مهراد
۱۰ خرداد ۱۳۹۹منم اگر جیبم پر پول بود X6 M رو میخریدم
البته جیپ و لامبورگینی هم سلطانن اصلا ثانیه ای شک نکن
ممد ژانگولر
۱۰ خرداد ۱۳۹۹با اینکه لامبو یک چیز دیگست و از همه با کلاستر و اسم و رسم دار تره و همچنین از طراحی داخلی فوق العاده ایی برخورداره ولی bmw X6 منو بیشتر جذب کرد
خیلی قولدوره و با وقار
Reza
۱۰ خرداد ۱۳۹۹بی کیفیت ترین درگی بود که تو عمرم دیدم!
MAHDI
۱۰ خرداد ۱۳۹۹درگ خوبی نیست.اصلا معلوم نیست چی به چیه.کدوم مقابل کدومه، یهو شروع میشه و یهود تموم میشه.یه چیز شیر تو شیر!!!
رقابت خودروها به شدت جذاب هستش اما درگ نوع درگ اصلا جذاب نیست و الا رقابت جیپ ترک هاوک و لامبورگینی اوروس و ب ام و X6M که اینجا نسخه معمولی X6M هستش چون X5 M و X6M کامپتیشن هم وجود داره، در نوع خود میتونه خیلی جذاب باشه.
(( واسه درگ بین SUV های پرفومنس مجله CARWOW دو هفته است درگ های جذاب تری انجام داده:: درگ اول بین آئودی Q3RS و پورشه ماکان توربو و آلفارومئو استلویو QV/ درگ دوم هم بین آئودی Q3RS و آئودی RS4 و آئودی Q8 RS ))
parvaz
۱۰ خرداد ۱۳۹۹اره موافقم، به نظرم یکی از مزخرفترین درگ ریس ها بود، یاد فیلم برداری رشته پارکور افتادم، با یه هیجانی دان کردم آرشیو کنم خورد تو ذوقم ۳بار شیفت دیلیت کردم، ۳تا شونم دوست داشتنی و هرکدوم تو قیمت خودشون بهترینن، یعنی قیمتاشون باعث میشه نشه گفت کدوم برنده اس، برا منx6M همیشه قلدره
Farzad
۱۰ خرداد ۱۳۹۹آره انصافا carwow عالیه ، این درگ بین سه آئودی رو اتفاقا الان داشتم میدیدم .
یه چیز دیگه راجب carwow اینه که وقتی میرین تو بخش کانال ها برای بیشتر زبان ها کانال جداگانه داره ، مثلا یه کانال که درگ هاشو به زبان آلمانی دوبله کرده ولی متاسفانه فارسی هرگز …
MAHDI
۱۰ خرداد ۱۳۹۹درگ بین جیگ ترک هاوک و لامبورگینی اوروس رو چند مجله معتبر انجام دادن که نتیجه همشون خوب پیروزی لامبورگینی اوروس بود.
رقابت بین جیپ ترک هاوک و ب ام و X6M نسل قبل رو هم مجله TFL CAR انجام داده که هم ثبت شتاب 0 تا 100 هستش و هم زمان گیری در پیست که پیروز هردو رقابت X6M نسل قبل بود.
((ولی درگ X4M کامپتیشن و جیپ ترک هاوک و آلفارومئواستلویو QV جذاب بود که پدال هم مطلبش رو گذاشت))
یانکی
۱۰ خرداد ۱۳۹۹چرا فکر میکنی x6 سریعتر از ترک هاوکه.به نظرت حتی اوروس اگر سریعتر بودن خودشون اعلام نمیکردن.طبق گفته لامبورگینی اوروس درگ رو در 11.6 طی میکنه و ترک هاوک 11.5.بی ام و هم که اصلا بازی نیست.نکته جالبتر سن و ساله جیپ هستش.فکر کن نسل جدیدش که داره میاد چه میکنه.البته تو همونی هستی که ام5 رو سریعتر از دیمون میدونی.
MAHDI
۱۰ خرداد ۱۳۹۹من خندم میگیره به حرفای شما.میدونی چرا؟ چون سریع تر بودن یک خودرو توی خط مستقیم خوب تو درگ مشخص میشه. بعد وقتی خودروی مورد نظر شما شکست میخوره جالب اینجاست با اقتدار میگید:: چرا فکر میکنی سریع تره!!!!
در مورد دوج دیمن و M5 دیگه حرفی ندارم.رقابت برگزار شد و همه هم دیدن!!!!
اما در مورد جیپ ترک هاوک که با اقتدار میگید شتاب 3.5 ثانیه رو ثبت کرده و مسیر 400 متر در 11.5 ثانیه.
مجله QUTTRORUOTE. TV در رقابتی که بین:: جیپ ترک هاوک و لامبورگینی اوروس و آلفارومئو استلویو QV و جگوار SVR و پورشه کاین توربو انجام داده در رقابت اول شتاب 0تا 100 خودروهارو ثبت میکنن و در رقابت دوم زمان گیری دور پیست.که نتیجه ها اینطور ثبت شد.
لامبورگینی اوروس
0 تا 100 کیلومتر:: 3.15 ثانیه
زمان ثبت پیست:: 1:16.33
جیپ ترک هاوک
0تا 100 کیلومتر :: 3.93 ثانیه
زمان ثبت پیست:: 1:19.78
مجله DSC OFF درگ بین جیپ ترک هاوک و لامبورگینی اوروس رو انجام دادکه در درگ و درگ رولینگ لامبورگینی اوروس پیروز شد.
مجله motor sport magazine هم چندوقت پیش درگ جیپ ترک هاوک و لامبورگینی اوروس رو انجام داد که با اختلاف چندین طول ماشین لامبورگینی اوروس پیروز شد چون درگ در فاصله 1000 متری بود و از همون لحظه اول لامبورگینی اوروس جلو افتاد.
مجله CARS. CO. ZA هم که درگ جیپ ترک هاوک و X4M کامپتیشن رو انجام داد که X4M پیروز شدچون سریع ترین زمان رو ثبت کرد.
مجله CARWOW هم که درگ هارو انجام میده جیپ ترک هاوک مسیر 400 متر رو در 11.9 ثانیه ثبت کرد و X4M کامپتیشن هم مسیر 400 رو در 11.8 ثانیه.
(( سریع ترین زمانی که بقول خودتون جیپ ترک هاوک ثبت کرده 3.5 ثانیه و مسیر 400 در 11.5 بوده. خوب مجله آمریکایی CAR AND DRIVER شتاب X4M رودر 3.3 ثانیه ثبت کرده. یعنی میخوایید بگید نامعتبره؟!؟؟)
من میدونم طرز فکر شما چطوره.چون چندتا درگ توی پیست های درگ دیدیدفکر میکنید اون ماشین دیگه همه جا میتونه اون زمان رو ثبت کنه. مطمعن باش دوج دیمن اگه در پیست درگ مسیر 400 رو در 6 ثانیه هم بره در پیست های عادی از M5 و E63 شکست میخوره چون اون عملکرد رو فقط میتونه تو پیست درگ داشته باشه. نمونه اش موستانگ GT500 که تا الان در تمام درگ های مجلات معتبر زمان بهتری از 11.4 و 11.3 ثانیه نداشته. حالا اگه در پیست درگ زمان 10 ثانیه هم ثبت کنه اما در پیست های عادی نمیتونه. این شرایط رو تمام خودروها دارن. مثلا X3M در پیست درگ تونست زمان 10.9 ثانیه رو ثبت کنه. اما آیامن باید بگم X3M باید همه جا اون زمان رو ثبت کنه. خوب نه چون شرایط پیست درگ متفاوت هستش.
واما در مورد لامبورگینی اوروس که درگ بین این ماشین و جیپ ترک هاوک اونقدر زیاده که دیگه نیاز به توضیح نیست. چون نتیجه هاشون مشخصه.
اگه سریع تربودن به شتاب ثبت شده 0تا 100 هستش چه لامبورگینی اوروس و چه X4M کامپتیشن زمان های سریع تری رو ثبت کردن نسبت به ترک هاوک اونم از مجلات معتبر.
اگه سریع تر بودن در درگ ها مشخص میشه خوب هم لامبورگینی اوروس و هم X4M کامپتیشن درگ داشتن در مقابل جیپ ترک هاوک که شکستش دادن.
من دیگه نمیدونم منظور شما از سریع تر بودن چیه
((درضمن حتی اگه جیپ سریع تر باشه که نیست اونقدر افتخارهم نداره با اون میزان قدرت و گشتاور بیشتر))
MASIHA
۱۰ خرداد ۱۳۹۹سلام.
من قبلا هم یه لینک گذاشته بودم ولی انگار ندیدی.
دیمون فقط تو درگ سریعتره اونم چون مو به موی سیستمش برای درگ ساخته شده, اون کوارتر رو هم که ثبت کرده از بنزین با اکتان 100 استفاده کرده فک کنم.
همون دیمنی که اینقدر سنگش رو به سینه میزنی تو پیست درگ این زمان 9.6 رو زده. که هنر خاصی نکرده.
یا مثلا شلبی gt500.
اولین اماری که ازش اومد حاکی از این بود که کوارتر رو زیر 11 طی می کنه در حالی که این ادعا فقط تو پیست درگ صادقه
و تایم هاش در جاده معمولی حدود 11.4 ثانیه هست.
جدا از این که m5 در پیست سریعتره,
یه ماشین درگستر اومده با بنزین اکتان 100 و در جاده درگ و وزن کم, یه تایمی رو زده.
در حالی که توی جاده معمولی با بنزین با اکتان حدودا 90,
سدان درگستر کم وزن در مقابل لوکس خانوادگی قرار میگیره و شکست میخوره. (((مهندسی)))
وقتی یه مساله ثابت میشه,سعی کنید دیگه روش مانور ندید.
امیر
۱۱ خرداد ۱۳۹۹دوست عزیز MASIHA
کسی منکر اون کلیپ نشده فقط مشکل اینجاست ک از بدیهیات سواستفاده شده
خیلی واضحه ک دیمن یا هر درگستر دیگری فقط توی پیست درگ و با سوختe85 قادره تایم اعلامی کارخونه روبزنه و حتی بهتر!
دیمن ذاتش برای درگه و هیچ ادعایی در پیست معمولی یا تایم زنی در پیست نداره چون بقول خودتون اول بحث مهندسیه و بعدش وزن بالای دیمن و گیربکس قدیمی و مهمتر از همه دیف عقب بودنش
ام ۵ هم دو دیفه و اصلا قابل قیاس نیس باهاش
اگه توپیست درگ و در شرایط استاندارد این اتفاق بیوفته، در اون حالت حرف شما و امثال شما دوست عزیز کاملا درسته
لطفا مسائلو باهم یکی نکنید
اون دسته از دوستان فن امریکا ک تعصب بی جا دارن هم لطفا کمی منطقی و با سند ومدرک کامنت بزارن تا مشکلی برای باقی دوستان پیش نیاد
JDM
۱۱ خرداد ۱۳۹۹حاجی
همین شلبی با ام8 درگ زد از 4 تا درگ سه تاشو برد
پدال هم درگشو گذاست.یه سرچی کنی پیداش میکنی
درضمن تایم ها همیشه قابل تغیر هستن برای مثال کار اند درایو یه ویدئو از شلبی گذاشته که تایم 10.6 میزنه
@mahdiاقا مهدی چطور شما تایم 10.4 ام5 تو پیست درگ (که تیون هم بود) رو این همه تو سایت سنگشو به سینه میزدی
حالا نوبت به ما رسید پیست درگ منحل شد!!!
در اخر اگر به نظر شما کار خاصی نکرده یه تایم 9.6 که هیچ
یه تایم زیره 10 از بی ام و استوک بمن بدید
من تایم 9.5 دیمن استوک هم به شما میدم
MASIHA
۱۱ خرداد ۱۳۹۹سلام اقا امیر داداشم
بله حرف شما کاملا منطقی و درسته
این دو تا ماشین نباید با هم قیاس بشن؛
اما گاها مقایسه هایی انجام شده و نتایجش ممکنه
بسته به نوع شرایط مختلف بدست بیاد,
اما کاملا مشخصه که در جاده معمولی m5 سریع تره
با تشکر.
MASIHA
۱۱ خرداد ۱۳۹۹سلام
جناب jdm
بله دیگه مشکل همینجا هست
کار اند درایور هم احتمالا تو جاده مخصوص درگ رکورد زده
بله دیگه مشکل دقیقا همینجاست
شما انتظار دارید سدان لوکس خانوادگی سنگین وزن در مقابل یه درگستر وحشی سبک رقابت کنه و تازه زیر 10 هم بزنه!!
یه درگستر
که امکانات, و امنیت m5 رو نداره(که کاملا طبیعیه چون کلاسش متفاوته)و در نتیجه ازش سبک تره سوخت e85, تایر ها و جاده ی پیست مخصوص درگ
و در نهایت حدود 300 نیوتن متر گشتاور بیشتر و بیش از 200 اسب بخار بیشتر
617 در مقابل 840
750 در مقابل 1045!!!!!
اونوقت شما از m5 چه انتظاری دارید؟؟؟؟؟؟
تایم زیر 10 برای یه سدان تازه اونم استوک!!!
داج دیمون خودش تو کارخونه تا خرخره تقویت میشه
اونوقت با برتری های بسیار بزرگ و زیادی از قبیل لاستیک داغ شده مخصوص درگ
جاده مخصوص درگ
قدرت 840 اسبی که بیش از 200 اسب بیشتره
گشتاور 1045 نیوتون متری که بیش از 300 نیوتن متر بیشتره
تک تک سیستم های ماشین ساخته شده برای درگ
سوخت e85
حالا حرفی باقی میمونه برای دفاع از دیمون؟؟
تازه اینو هم در نظر نگرفتم که تو پیست و جاده معمولی از m5 میخوره!
JDM
۱۲ خرداد ۱۳۹۹اقای مسیحا وقتی میگید کلاسشون یکی نیست یعنی علنا دارید جواب خودتون میدید،دیمن هیچ ادعایی در پیست نداره و منم درباره درگ و تایم زنی ریپلای کردم،در مقایستون چندنکته هست که باید در نظر بگیریدتا مقایسه عادلانه تری داشته باشیم. اولا دیمن با سوخت E85 و بقیه تشکیلات قدرتش به 840 اسب میرسه دوما ام5 قدرت 600 اسب بخاری داره ولی هممون میدونیم در اصل 700 اسب داره(این بازی زشت اروپاییاست که اعداد کمتری اعلام میکنن) و اینم در نظر بگیرید که ام 5 AWD هست و دیمن تک دف و برای لانچ صد در صد نیاز به راننده حرفه ای نیاز داره، والا اون قسمت حرفتون که گفتین دیمن تو کارخونه تا خرخره تیون میشه برای من نامفهوم بود اگر بخوایم اینجور برداشت کنیم خب ام5 کامپ نسبت به ام5 تیون شده است و اینم باید اضافه کنم دیمن gtrنیسمو رو در زمین اسفالت براحتی زده(فیلمشم خواستید در خدمتم)پس دیگه قضیه ام 5 بسته اس،تو رول هم که همه چی مشخصه
MASIHA
۱۲ خرداد ۱۳۹۹سلام دوباره
بله درسته ادعایی در پیست نداره دیمون
طبیعی هم هست چون یه درگستره
ولی یانکی جان گفتن که دیمن (((سریعتره)))
خیلی فاکتور ها هست که بشه باهاش این کلمه رو توصیف کرد
پیست
درگ
رولینگ
شتاب
مکس اسپید و این حرفا
بله با اون سوخت 840 تا قدرت داره
و 9.65 رو هم با اون سوخت زده
پس اونطور که میگید باید عادلانه باشه
نباید از اون سوخت استفاده کنه
و تو جاده معمولی بیاد وسط
باز هم حتی اگه 700 اسب هم داشته باشه
با وجود 140 تا اختلاف عادلانه نیست
بحث گشتاور هم کلاا جدا هستش با 300 تا اختلاف
برای لانچ نیاز به راننده ی حرفه ای داره ولی در عوض یه درگستره و مخصوص درگه.
gtr کلا دیگه دورش تموم شده و شکست دادنش کاری نداره
قبول دارم که دیمون هیولاست
این مقایسه هم کلا غلطه
فقط یه مقایسه انجام شدع بود و m5 سریعتر بود
منم الان اینو میگم که وقتی توی فیلم هم وصعیت تو جاده معمولی ثابت شد, چرا بعضی دوستان هنوز هم انکار می کنن.
ممنون
JDM
۱۰ خرداد ۱۳۹۹این داشمون mod 2 fame خیلی بچه باحالیه
میگه رول ریس ترگ هاوک گردن کلفت تر بود
دیگ ریسینگ(از حالت سکون) ترک هاوک لانچش ویرانگر بود،تو دیگ ریسینگ اوروس از X6 میخوره و جیپ ایکس6 و میزنه گل کاشت و تو دور بالا پرپر کرد
نکته قابل توجه اینکه جیپ از همه سنگین تره و لانچش یچیزی تو مایه های تسلاXهستش
قراره یه درگ هم بین اوروس و ایکس6 کامپ برگذار کنن
خراب اون لهجه سیاه پوستی یارو شدم
اش یو وی
Amir
۱۰ خرداد ۱۳۹۹این لامبورگینی خودش اسمشطراحیش شخصیتش حتی اسمش پرستیژ خالص هست حتی شاسی بلند هم میسازه همه رو عاشق خودش می کنه به نظرم تنها شاسی بلندی که ارزش داره پوسترش رو دیوار اتاقت بزنی فقط اوروس هست تا ببینیم فراری چی کار می کنه
Farzad
۱۰ خرداد ۱۳۹۹کی بود ؟ چی شد ؟ کی رفت ؟ چطور ؟ چه زمانی ؟ کی ؟ کجا ؟ به چه صورت ؟ ?
پدال جان توروخدا از این درگ ها نذار .
امیر
۱۰ خرداد ۱۳۹۹چقد درگ بی کیفیتی بود!!!
بیمر هم باید قوی ترین نسخش باشه اما بهرحال بازم برای همه واضحه ک در رولینگ تقریبا هیچ یک از رقبا توان رقابت با همی ۶.۲ لیتر نداره(فرقی نمیکنه این موتور توی جیپ باشه یا دیمن یا گلادیاتور هنسی!)
کلا درگ زدن با محصولاتی ک این موتور روش هست توانایی بالای راننده رومیطلبه چون بر خلاف دیگر محصولات اروپایی تکنولوژی خاصی برای لانچ زدن ندارن و همینطور موتور و گیربکس قدیمی و وزن بسیار بالاشون
دوست عزیز mahdi شماهم زیاد حرص نخور چون هممون قبول داریم در ابن درگ در حق بیمر ظلم شد و هیچ اعتباری نداره?
البته ک بازم همه میدونن که دیمن چه هیولاییه و در شرایط استاندارد و پیست درگ کسی توان رقابت باهاش نداره
اردوان
۱۰ خرداد ۱۳۹۹برای من باز نمیشه کی برد؟؟
R
۱۰ خرداد ۱۳۹۹تلفظ یوروس درسته نمیدونم پدال چرا اسم مدلای لامبورگینی رو اینجوری میگه به هوراکانم میگه اوراکان!!!
Kf
۱۰ خرداد ۱۳۹۹باورم نمیشه هنوز بعضیا فکر میکنن دیمن از M5 سریع تره
در باره کلیپ هم من دو تا اروپایی ها رو دوست دارم اما یوروس رو حس میکنم وقتی سوار بشی حس میکنی که این یه آئودیه آخه این همه پول میدی که لامبو سوار بشی اما موتورش آئودیه با این که خیلی خیلی سریعه که اینو همه میدونن زیر ۳ ثانیه هم صد تا پر کرده
جیپ هم یک ماشین شاستی بلنده با یک موتور خیلی قوی اینجور فقط تصورش میکنم
اما فکر کنم x6m انتخاب بهتری باشه تازه اگر competition باشه
Behrouz. anzali
۱۱ خرداد ۱۳۹۹معلوم نبود چی به چی بود چه درگ مزخرفی
اردوان
۱۲ خرداد ۱۳۹۹کسایی که میگم دوج دیمن از m5 سریعتره لطفا برن تو یوتیوب مسابقه توی پیست و درگ بین این دوتا برگزار میشه که توی جفتش این سدان ، درگستر امریکایی رو شکست میده دلیلش هم توضیح میده چرا
در ضمن برای اون دوستمون که گفت شلبی gt500 میتونه توی درگ m8 رو بزنه
ی سلام به شما من بکنم چون خیلی ادم باحالی هستی???
شما مثل اینه بعد از درگ اون نتیجه ای رو که روی فاکتور نوشته میشه نمیخونی!!!!۵ بار درگ برگزار شد که حدودا m8 با ۳/. ثانیه تقریبا فورد رو گرفت اون هم ۳ بار!!! ولی اگر هم شلبی بتونه m8 رو بگیره توی سرعت بالا و شتاب ثانویه هست به خاطر اون حجم متور فوقولعاده زیادی که داره،ولی m8 با موتور ۴.۴ و تونست فورد۶.۲ رو بزنه ??
انقدر این اسباب بازی های امریکایی رو با این المانی ها مقایسه نکن??