نسل جدید پورشه ۹۱۱ توربو S خودروی بسیار سریعی است و تردیدی دراینباره وجود ندارد. در درگ قبلی CarWow دیدیم که این سوپراسپرت آلمانی توانست پادشاه مسافت ۴۰۰ متر یعنی مکلارن 720S را در نبردی رودررو شکست دهد. از سوی دیگر، بامو M8 کامپتیشن هم بهعنوان یک گرند تورر چهارنفرهٔ سنگینوزن پرفورمنس چشمگیری را از خود نشان داده است؛ بنابراین حالا CarWow در جدیدترین درگ خود این دو سوپرماشین آلمانی را در برابر یک نیسان GT-R تقویتشدهٔ لیبرتی واک (Liberty Walk) قرار داده است.
در سینهٔ پورشه ۹۱۱ توربو S جدید همان موتور سنتی ۳.۸ لیتری شش سیلندر تخت توئین توربو قرار گرفته اما این موتور حالا ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. توربو S با وزن تنها ۱۶۵۰ کیلوگرم، سبکترین خودروی این جمع محسوب میشود. از سوی دیگر، بامو M8 کامپتیشن به نیروگاه ۴.۴ لیتری V8 توئین توربوی آشنای باواریاییها مجهز است که ۶۲۵ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند؛ بنابراین M8 کامپتیشن نهتنها ضعیفترین خودروی این درگ بهحساب میآید بلکه با ۱۹۵۰ کیلوگرم وزن، سنگینترین عضو گروه هم هست.
نیسان GT-R لیبرتی واک اصلاحات زیادی را نسبت به نسخهٔ استاندارد تجربه کرده و به همین دلیل شاید مقایسهٔ آن با خودروهای استاندارد کارخانهای چندان درست نباشد اما این گودزیلای درنده با کیت بدنهٔ پهن و لاستیکهای نیمه اسلیک میتواند به جذابیت رقابت اضافه کند. علاوه بر این، پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری V6 توئین توربوی این ماشین هم تقویت شده و حالا ۶۶۰ اسب بخار قدرت و ۸۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این GT-R با ۱۷۵۰ کیلوگرم وزن، بین دو رقیب آلمانی قرار میگیرد.
بدون تماشا کردن ویدئو میدانیم که قطعاً پورشه ۹۱۱ توربو S پیروز این رقابت است اما مقام دوم به GT-R میرسد یا M8؟ برای فهمیدن پاسخ این سؤال ویدئوی زیر را تماشا کنید.
[دانلود ویدئو]
Sajjad
۲۶ مرداد ۱۳۹۹با این کیت و این زاویه کمبر علنا جی تی ار رو به یه ماشین نمایشی تبدیل کردن.
پورشه هم که طبق معمول حرفی برای گفتن نزاشت.
MAHDI
۲۶ مرداد ۱۳۹۹نیسان GTR این نسخه بالا زمان بهتری رو نسبت به GTR معمولی و همینطور GTR نیسمو ثبت کرد که در درگ های گذشته CARWOW حضور داشتن!!!!
حتی درگ قبلی GTR در این مجله که اون نسخه 630 اسب بخار قدرت داشت و 780 نیوتن گشتاور زمان 11.6 ثانیه رو ثبت کرد اما این نسخه در این درگ زمان 10.9 رو ثبت کرد که خیلی سریع تر بوده.
NISSAN GTR SOLTAN
۲۶ مرداد ۱۳۹۹اون نسخه ای که ۱۱.۶ رو ثبت کرد که اصلا قابل قبول نبود
حتی نسخه های معمولی پریمیوم کاملا استوک هم با یه لانچ خوب به راحتی تایم زیر ۱۱ رو ثبت میکنن
ولی شما این ویدیو رو اول ببین بعد که توی همین کانال برگذار شده
نیسان جی تی ار ۶۴۰ اسبی تایم ۱۰.۸ رو به راحتی ثبت میکنه
https://youtu.be/mO5aSazTgoA
MAHDI
۲۶ مرداد ۱۳۹۹دوست عزیز من دارم زمان های CARWOW رو میگم و الا M8 در پیست درگ مثلا تایم کمتر از 10.5 روهم ثبت کرده نسخه کارخونه.
ما داریم در شرایط برابر درگ های CARWOW رو بررسی میکنیم. همین پورشه 911 توربو S اینجا پیست معمولی هستش، خدا میدونه در پیست درگ چه زمانی رو ثبت میکنه.
نیسان GTR معمولی و GTR نیسمو در CARWOW زیاد درگ داشته که زمان هاشون رو بالا نوشتم.
NISSAN GTR SOLTAN
۲۶ مرداد ۱۳۹۹که اتفاقا مطلبش رو خود پدال هم قرار داده بود
https://www.pedal.ir/%D8%A8%DB%8C-%D8%A7%D9%85-%D9%88/%D8%AF%D8%B1%DA%AF-m5-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%BE%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-911-%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A8%D9%88-gt-r/
کانال carwow نیسان gtr لیچ فیلد با قدرت ۶۴۰ اسب بخار تایم ۱۰.۸ به راحتی
NISSAN GTR SOLTAN
۲۶ مرداد ۱۳۹۹در پاسخ به mahdi
داداش گلم ببین دقت نمیکنی منم دارم در مورد همین کانال حرف میزنم
در شرایط یکسان
شما اصلا کامنتو نمیخونی
اینم لینکش که زمان نیسان جی تی ار توی همین کانال ثبت شده در مقابل m5 و توربو اس قدیمی
که نیسان gtr تایم ۱۰.۸ رو ثبت میکنه
اینم لینکش
https://www.pedal.ir/%D8%A8%DB%8C-%D8%A7%D9%85-%D9%88/%D8%AF%D8%B1%DA%AF-m5-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%BE%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-911-%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A8%D9%88-gt-r/
شما اصلا دقت نمیکنی کامنت هارو
MAHDI
۲۶ مرداد ۱۳۹۹چرا دقت کردم و دیدم.اون GTR نسخه تیونینگ شده بود نه نسخه کارخونه، درگی بود که بین M5 و پورشه 911 تیونینگ و نیسان GTR تیونینگ برگزار شده بود.
درگ بین M5 کامپتیشن تیونینگ با پورشه 911 توربو S و آئودی R8 V10 پرفومنس و لامبورگینی اونتادور SVJ هستش که چه در رقابت درگ و چه درگ رولینگ M5 کامپتیشن پیروز میشه اما خوب نسخه تیونینگ هستش.یعنی اگه قرار به تیونینگ باشه خوب خودروهای دیگه هم میتونن زمان ها و عملکردهای عجیبی رو ثبت و داشته باشن.
باید خودروها نسخه کارخونه باشن مخصوصا در رقابتی که رقبا نسخه کارخونه هستن.
درهرصورت GTR هم یکی از سریع ترینههای دنیاست هنوز هم.
NISSAN GTR SOLTAN
۲۶ مرداد ۱۳۹۹در پاسخ به mahdi
داداش گلم من تو کامنت هم گفتم نیسان جی تی ار ۶۴۰ اسبی خب ینی تیون شده دیگه دلیلش هم اینه شما داشتی تایم نیسمو و همین لیبرتی واک رو مثال میزدی ولی تایم اون جی تی ار ۶۴۰ اسبی که توی همین کانال تایم ثبت کرده بود رو نگفتی منم بخاطر همون گفتم در ضمن پلتفرم نیسان gtr برای حدود ده سال یا دوازده سال پیشه و مدل نیسمو حدود ۶۰۰ اسب قدرت داره پس ۴۰ یا ۵۰ اسب بخار افزایش قدرت (که اصلا تیونینگ حساب نمیشه) برای یه ماشین با پلتفرم ده ساله رقابت ناعادلانه ای نیست در ضمن با اینکه این نیسان جی تی ار یه سری بهینه سازی ها داشته ولی باز هم قدرت مشابهی با رقباش داشته و از اون طرف این بادی کیت و کمبر به شدت تاثیر منفی رو عملکردش گذاشته
پس این رقابت اونقدر هم ناعادلانه نیست اتفاقا برای نیسان جی تی ار با این همه بادی کیت و کمبر ناعادلانه هست و بهتر بود یه نیسان جی تی ار بدون این لوازم نمایشی می اوردن که عادلانه تر بود
اینکه هر ماشینی میتونه با تیونینگ و تقویت عملکرد عالی داشته باشه اصلا درست نیست
هر ماشینی یه پتانسیلی داره برای تیونینگ پتانسیل نیسان gtr و ماشین های ژاپنی خودت خوب میدونی همیشه زبان زد بوده
اگر قرار بود هر ماشینی بتونه با تیونینگ عملکردی مثل نیسان جی تی ار داشته باشه که دیگه نیسان جی تی ار گودزیلا نبود
کسایی که اهل مسابقات درگ TS و BT باشن میدونن که همیشه رکورد های 1/4 مایل توسط نیسان gtr و تویوتا سوپرا جا به جا شده پس هر ماشینی نمیتونه با تیونینگ عملکرد خوبی داشته باشه
206
۲۶ مرداد ۱۳۹۹به پرفورمنس پورشه 911 توربوs شکی نیست
ولی 911 تو آینه بغل مک لارن 765 قشنگیشو نشون میده
امین
۲۶ مرداد ۱۳۹۹داداچ بزار بیاد حالا بعد بگو نظر بده ۷۶۵ltهم با توجه به مشخصات با ز هم توی درگ۴۰۰ وپیست به ۹۱۱توربو اس نمیرسه مهندس
206
۲۷ مرداد ۱۳۹۹دکتر جان 720s که سلطان درگ بود و دیدیم که GT2RS رو بودتو درگ های معتبر کوبید, الانم 765 اینو میکوبه که ببینی
AMG.63
۲۶ مرداد ۱۳۹۹انگار 911 توربو S کاری واسش نداشت GTR و M8 کامپتیشن تویه درگ ببره کارش عالی بود
- A M I R -
۲۶ مرداد ۱۳۹۹عملا پورشه جز رقابت نبود انقدر که اختلاف مینداخت، نیسانم به خاطر لوازم افترمارکت زیادش نمیتونه نماینده چندان مناسبی باشه، هرچند که تقویت بودنش یکم این موضوعو کمرنگ میکنه. باز با این احوال M8 با وزن نسبتا بالاش و موتور ضعیف ترش به نظرم عملکرد خیلی خوبی تو این درگ داشت مخصوصا تو بخش لانچ که با اون جثه انگار داره پرواز میکنه.
SRT
۲۶ مرداد ۱۳۹۹پورشه جدید خیلی خوب بود،خیلی دوست دارم درگ شو با دیمن تو زمین درگ ببینم
Reza
۲۶ مرداد ۱۳۹۹دیگه عادت کردیم تو درگ ها همیشه ۹۱۱ رو صدر جدول ببینیم ???
SRT
۲۶ مرداد ۱۳۹۹البته پشت سر داج دیمن بزرگ!
Reza
۲۶ مرداد ۱۳۹۹دیمن در حد ۹۱۱ نیست ، ۹۱۱ توربو S یه سوپرکار کامل و غنی از تکنولوژی هستش درحالی که دیمن یه اسکلت با یه موتور و سوپرچارجر هستش و برای پایین آووردن وزن ماشین تقریباً همه چیز خودرو رو حذف کردند.
در ضمن دیمن فقط میتونه تو یه خط راست بله ولی ۹۱۱ تو هر نوع شرایطی قدرت خودشو به رخ رقبا میکشه
SRT
۲۶ مرداد ۱۳۹۹اتفاقا برعکس،۹۱۱ هرچقدم خوبه در حد دیمن نیست،هروقت یه المانی تونست با دو تن وزن و دف عقب کوارتر مایل زیر ده ثبت کنه،بعد بیا ادعای برتری تو درگ کن
Farzad
۲۶ مرداد ۱۳۹۹کی میخواد تاج پادشاهی رو از این خوشگله بگیره ؟ ? مسلما حالا حالا ها هیچکس …
Porsche 911 turbo s ❤?
SF90 STRADALE
۲۶ مرداد ۱۳۹۹حالا سوال اصلی اینجاست
918 اسپایدر یا 911 توربو S ؟؟؟؟
سلاطین درگ ??
Farzad
۲۶ مرداد ۱۳۹۹بهترین زمانی که ۹۱۸ اسپایدر ثبت کرده چقدر بوده ؟?
نمیدونم چرا حس میکنم این ۹۱۱ جدید میتونه زیر ۱۰ ثانیه رو هم بزنه .
Ali Keyhani
۲۶ مرداد ۱۳۹۹اگر همه چی اوکی باشه به نظرم بهترین تایمی که میتونه بزنه چیزی حدود 9.8 یا 9.9 هس
MAHDI
۲۶ مرداد ۱۳۹۹پورشه 911 توربو S مثل همیشه در رقابت درگ رقیب نداره با زمان عجیب 11.2 ثانیه که ثبت کرد.
نیسان GTR هم تونست از GTR نیسمو سریع تر باشه چون در درگ های گذشته CARWOW نیسان GTR نیسمو زمان 11.0 ثانیه رو ثبت کرد و در درگ های دیگه زمان 11.1 و 11.2 اما در این درگ این نسخه زمان 10.9 ثانیه رو ثبت کرد.
M8 کامپتیشن هم عملکرد فوق العاده ای داشت با زمان 10.8 ثانیه چون در درگ های قبلی CARWOW ب ام و M8 زمان 11.0 ثانیه رو ثبت کرده بود.
MAHDI
۲۶ مرداد ۱۳۹۹ببخشد زمانی که 911 توربو S رو اشتباه نوشتم!!!!
رقابت درگ!!!
* پورشه 911 توربو S تایم// 10.2 ثانیه
* ب ام و M8 کامپتیشن تایم// 10.8 ثانیه
* نیسان GTR لیبرتی واک تایم// 10.9 ثانیه
رقابت درگ رولینگ!!!
جایگاه اول:: پورشه 911 توربو S
جایگاه دوم :: ب ام و M8 کامپتیشن
جایگاه سوم:: نیسان GTR لیبرتی واک
رقابت تست ترمز!!!!
جایگاه اول :: نیسان GTR لیبرتی واک
جایگاه دوم مشترک :: پورشه 911 و ب ام و M8
NISSAN GTR SOLTAN
۲۶ مرداد ۱۳۹۹داداش گلم نیسان جی تی ار نیسمو تایم ۱۱ یه تایم خیلی معمولیه براش چون تایم های ۱۰.۸ روهم به راحتی ثبت میکنه اونم توی پیست های معمولی خلاصه اینکه تایم های خیلی بهتری برای نیسمو ثبت شده ولی همون طور که خودت اطلاع داری تایم ها توی این کانال یه مقدار کمتره و تایم خوب ثبت کردن یه مقدار شانسی شده توی این کانال ولی اینم بگم نیسان gtr توی همین کانال که رقابتش با تور بو اس قدیمی و m5 کامپتیشن بود فقط با قدرت ۶۴۰ اسب به راحتی تایم 10.8 رو ثبت کرد که اگه الان اون جی تی ار ۶۴۰ اسبی اینجا بود نتیجه خیلی جالب میشد حتی توی رولینگ
https://youtu.be/mO5aSazTgoA
ولی شما همیشه اینو در نظر داشته باش نیسان یه ماشین ۶ سیلندره و برای ده سال پیشه
و اینکه نیسان جی تی ار کاملا استوک سال ۲۰۱۳ تایم ۱۰.۸ رو ثبت کرد که این واقعا شگفت انگیزه و اون موقع حتی هیچکس بهش نزدیک هم نمیتونست بشه حالا چه از لحاظ کلاس بندی چه از لحاظ قیمتی
اینم لینکش پیشنهاد میکنم ببینی این تست حدود ۸ سال پیش با نیسان جی تی ار استوک گرفته شده !!!!!!!
https://youtu.be/x1A6xC9M-74
داداش گلم عملکرد بی ام و هم اینجا عالی بود
نظر شما هم بسیار قابل احترام
Joker
۲۶ مرداد ۱۳۹۹عمرا ۹۱۱ به این زودیا شکست بخوره،وقتی میبینم یه سری خودرو به امید پیروزی مقابلش قرار میگیرن خندم میگیره???بترکی پورشه چی ساختی که اعتماد به نفس واسه رقبا نذاشتی?فقط پیشنهاد من اینه تو درگ هر کی رو دست کم گرفتی بگیر ولی فراری sf90 استراداله رو هرگز…
NISSAN GTR SOLTAN
۲۶ مرداد ۱۳۹۹سلام عرض ادب دوستان
درگ واقعا جذابی بود
پورشه که کارش حرف نداره
و کار نیسان gtr هم با اینکه این همه بادی کیت و لوازم جانبی و باله ی عقب داشت باز هم عالی بود چون این کیت ها علاوه بر وزن زیاد روی ایرودینامیک و دان فورس توی سرعت های بالاتر تاثیر منفی میزارن واینکه این وزنی که اینجا اعلام کرده حتی وزن بدون بادی کیت این خودرو هم نیست چون وزنش با این بادی کیت بسیار بیشتره و خب بادی کیت تاثیر منفی خودشو مخصوصا توی رولینگ نشون میده نمیدونم چرا یه نیسان gtr بدون بادی کیت و لوازم نمایشی برای درگ نیاوردن چون توی همین کانال carwow هم یه درگی بود که نیسان gtr فقط با قدرت ۶۴۰ اسب به راحتی تایم 10.8 رو ثب
البته توی همین ویدیو توی درگ دوم که جی تی ار فاصله ی کمی با پورش داشت من حدس میزنم تایم ۱۰.۷ رو ثبت ولی خب نشون نداد
البته اینم باید در نظر گرفت پلتفرم نیسان جی تی ار برای حدود ده سال پیشه
برای دوستانی که علاقه دارن بگم که نیسان gtr های p800 switzer با قدرت فقط ۷۰۰ اسب بخار وجود دارن که به راحتی تایم های ۱۰.۴ و ۱۰.۲ رو ثبت میکنن اونم توی زمین های معمولی نه تو پیست مخصوص درگ
یکی از ارزوهام اینه که این کانال یکی از این نیسان gtr های p800 switzer رو برای درگ بیاره اونوقت معلوم میشه سلطان کیه
ولی تمامی خودرو های این درگ دوستداشتنی و عالی هستند و هر کدومم طرفدارای خودشونو دارن
یا احترام به نظر همه
Ali Keyhani
۲۶ مرداد ۱۳۹۹نمیدونم چرا درگی برگزار میکنن که نتیجشو همه میدونن
اصلا لزومی نداشت 911 شرکت کنه جی تی آر و M8 باید بدون 911 درگ میزاشتن
ارشیاsvj
۲۶ مرداد ۱۳۹۹درگ بیخودی بود.
ولی اون نیسان عجب چیزی شده!!!!
راستی برای چی ماشین رو کمبر میکنن؟؟
تاثیری رو عملکرد داره؟؟؟
OMID
۲۶ مرداد ۱۳۹۹کمبر منفی داریم و مثبت
این کمبر نیسان gtr اینجا از نوع منفی هست
خاصیت کمبر منفی پیچیدن بهتر هست
هنگام پیچیدن به علت بادی رول سطح تماس تایر ها کم میشه ولی اگه ماشین کمبر منفی داشته باشه سر پیچ تمام لاستیک با آسفالت تماس داره و ماشین بهتر میپیچه ولی عوضش سرعت خط مستقیمش کم میشه
کمبر مثبت واسه کاهش مصرف سوخت و راحت تر پیچیدن فرمون استفاده میشد که فکر نکنم دیگه استفاده بشه
ولی اگه کمبر خیلی زیاد باشه اصلا فایده نداره و ماشین رو کند میکنه
" Swedish Arrogant Tiger "
۲۶ مرداد ۱۳۹۹کمبر منفی که معمولا با اشاره به کمبر همه یاد این میافتن برای هندلینگ بهتر استفاده میشه ولی اکثر اوقات وقتی در حدیه که ما با نگاه به راحتی متوجه میشیم، اون برای نمایش و جنبه یبایی داره نه هندلینگ بهتر.
بی ریا
۲۶ مرداد ۱۳۹۹۹۱۱ فقط واسه درگ ۴۰۰ متر ساخته شده
براحتی در ادامه مقابل همین جی تی ار کم میاره
درضمن جی تی ار واقعا پیرشده بهتره نیسان یه دستی به سروروش بکشه
بهتره یه نگاه به فاصله قیمتی و قدرتی که هرسه ارایه میدن داشته باشیم :
پورشه ۹۱۱ توربو اس حدود ۲۰۰ هزار دلار
بی ام و ام ۸ کامپتیشن حدود ۱۳۵ هزار دلار
نیسان جی تی ار جدید حدود ۱۱۵ هزار دلار
هنر نیسان اینجا مشخص میشه
NISSAN GTR SOLTAN
۲۶ مرداد ۱۳۹۹داداش گلم جالبش اینه که میتونستن یه نیسان جی تی ار بدون بادی کیت و لوازم نمایشی بیارن که اون موقع نتیجه بسیار جالب میشد توی همین کانال نیسان جی تی ار فقط با ۶۴۰ اسب به راحتی تایم ۱۰.۸ رو ثبت کرده
و چیزی که خیلیا توجه نمیکنن اینه که نیسان یه ماشین ۶ سیلندره و برای حدود ده سال پیشه ولی بازم داره رقابت میکنه
در هر صورت هر سه ماشین عالی
OMID
۲۶ مرداد ۱۳۹۹توی رولینگ هم ۹۱۱ با فاصله زیاد برد
اول ویدیو رو ببین بعد حرف بزن
مانی
۲۷ مرداد ۱۳۹۹هیچوقت نمیگی چجوری به این نتیجه گیری میرسی
یبار بگو از خماری در بیایم
در ضمن اگه ویدیو رو کامل میدیدی میدیدی رولینگ رو هم پورشه برد
OMID
۲۶ مرداد ۱۳۹۹۹۱۱ کلا از اون دوتا جدا بود انگار وجود نداشت ?
نیسان هم با اون بادی کیت (آیرو دینامیک ماشین داغون بود رینگ ها و اون همه کمبر خوب رفت در مقابل m8 ولی سن بالاش کاملا نشون میده دیگه باید نسل جدیدش بیاد (قبلا رقیب 911 بود الان نزدیکشم نیست متاسفانه)
M8 هم عالی بود
در کل همه عالی بودن
فقط حیف gtr که اون بادی کیت رو روش انداخته بودن
AMG///
۲۶ مرداد ۱۳۹۹درگ جالبی نبود
انقد دوست دارم درگ از این سه تا گرند توور ببینم
Bentley continental v AMG gt v bmw m8
Kf
۲۶ مرداد ۱۳۹۹یانی و مت واتسون بیخیال ۹۱۱ شده بودن و فقط با هم کل مینداختن اما M8 با قدرت کمتر و وزن بیشتر زمان 10.8 رو زد که خیلی عالیه, ۹۱۱ هم که همچین شتاب گرفت انگار GTR فابریکه و 911 تیون شده
بی ریا
۲۶ مرداد ۱۳۹۹مساله شتاب مساله آنچنان مهنی نیست که انقدر سنگ ۹۱۱ رو به سینه میزنید هنر تداوم سرعت و کم نیاوردن تو مسیره که ۹۱۱ و ۹۱۸ اصلا ندارن
بی ریا
۲۶ مرداد ۱۳۹۹توی درگ هنر راننده بیشتر تعیین کننده است تا قدرت ماشین
" Swedish Arrogant Tiger "
۲۶ مرداد ۱۳۹۹اتفاقا خالص ترین مقایسه ای که میتونه بین دو خودرو صورت بگیره درگ هست!
امین
۲۶ مرداد ۱۳۹۹داداچ بزار بیاد حالا بعد بگو نظر بده ۷۶۵ltهم با توجه به مشخصات با ز هم توی درگ۴۰۰ وپیست به ۹۱۱توربو اس نمیرسه مهندس
حسین دهمرد
۲۶ مرداد ۱۳۹۹اختلاف قیمت پورشه رو هم در نظر بگیرین.
Hadi
۲۷ مرداد ۱۳۹۹پرفورمنس توربو s معرکست…
M8 هم خیلی خوب پا به پای پورشه تا اخر اومد…
جالب بود ?
آریا ماشین
۲۷ مرداد ۱۳۹۹۹۱۱ رسما شده سلطان درگ هر کسی هم جلوش بزارین میبازه
محمدهادی
۲۷ مرداد ۱۳۹۹عجب شرکت کننده عای ناااابی
زنده باد ۹۱۱
زنده باد بزرگ سایز ترین بی ام و
زنده باد نیسان همیشه اسپرت
حتی نیسان آبی هم یه اسپرته،چه برسه به جی تی آر پرسابقه
sohrab
۱ شهریور ۱۳۹۹توی خط راست اره پورشه خوبه اما مطمئن باشید اگ درگ خیابونی باشه یا توی پیست پورشه نمیتونه حرفی جلو gtr داشته باشهَ، بخاطر ترمز های بهتر gtr و بخاطر دریف های بهتر، و این بادی کیت و کمبر باعث شدن کندتر شه نیسان، اینم بگم ماشین ساخت 2007 داره با ماشینای بروز دنیا درگ میده، نیسان اگ مث پورشه و بی ام رو سوپر کار زوم کنه خیلی بهتره نتیجه میگیره اما امکان ورشکستگی شرکتش هم هست چون شرکت نیسان یه شرکت تولید انبوهه و مث شرکتای اروپایی برند نیست ک مردم بخرنش پس از نیسان همینی ک هم میزنه ک بعد 13سال هنوز اسمش تو بهترینا هست نباید بیشترم انتظار داشت بازم دمشون گرم