هایپرکار الکتریکی ریماک نورا از لحاظ پرفورمنس در سطح متفاوتی نسبت به دیگر خودروهای بازار قرار دارد و درگ آن با دو نمونه از سریعترین خودروهای تولیدی روی کره زمین میتواند این موضوع را بهخوبی نشان دهد. برای اثبات اینکه نورا خودروی واقعاً سریعی است، کارواو آنرا در برابر پورشه تایکان توربو S و بامو M5 کامپتیشن قرار داده است.
نِوِرا دومین محصول تولیدی ریماک بوده و جهش عظیمی را در پرفورمنس خودروهای الکتریکی نشان میدهد. این خودرو به چهار موتور الکتریکی مجهز است که هرکدام در یکی از چرخها نصب شده و مجموعاً ۱۹۱۴ اسب بخار قدرت و ۲۳۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکنند. این خروجی دیوانهوار، نورا را به یکی از قویترین خودروهای حال حاضر دنیا تبدیل کرده است. همچنین وجود یک موتور در هر چرخ هم سامانهٔ چهارچرخ محرک پیشرفتهای را فراهم کرده که قدرت را با دقت بینظیری کنترل میکند.
پورشه تایکان توربو S یکی از سریعترین سدانهای حال حاضر دنیا است. این خودرو از دو موتور الکتریکی استفاده میکند که هرکدام روی یکی از محورها نصب شده و باهم ۷۶۱ اسب بخار قدرت و ۱۰۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکنند. البته تایکان یک سدان اسپرت است که هرگز برای رقابت با هایپرکارها ساخته نشده بلکه پرفورمنس الکتریکی را برای عموم مردم ارائه میکند. بااینحال، این بدان معنا نیست که سدان الکتریکی پورشه حتی اگر برای یک ثانیه هم که شده نمیتواند شانهبهشانهٔ نورا پیش برود.
و نهایتاً به بامو M5 کامپتیشن میرسیم که یکی از سریعترین خودروهای درونسوز حال حاضر دنیا محسوب میشود. این سوپر سدان آلمانی به یک نیروگاه ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو مجهز است که ۶۲۵ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این موتور قدرتمند به یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک متصل شده تا نیروی خود را از طریق سیستم XDrive به هر چهارچرخ برساند. بااینهمه، طبیعی است که نه تایکان و نه M5 نتوانند حریف نورا شوند و به همین دلیل در درگ، هایپرکار ریماک چنان پرفورمنسی از خود نشان میدهد که به نظر میرسد دو رقیب آن بیحرکت ماندهاند.
سهند
۲۸ تیر ۱۴۰۰بی ام و زمان خیلی بدی زد چون به راحتی زمان زیر ۱۱ را می تواند بزند.
ریماک و پورشه هم که عالی بودند.
Shirko
۲۸ تیر ۱۴۰۰ب ام و رو تو لوله کردن .
سهند
۲۸ تیر ۱۴۰۰بی ام و بار ها زیر ۱۱ را زده و سریع تر از e63 و rs6 است. ولی طبیعیه که پورشه تایکان به خاطر الکتریکی بودن سریعتر باشد.
Amin
۲۸ تیر ۱۴۰۰خب یعنی چی ، از ازش های اون ماشین که کم نشد ، مثل این میمونه که به چاقو چاقو بری دعوا درصورتی که رقیبات تفنگ دارن ، پس اصلا منصفانه نیست
محمدهادی
۲۸ تیر ۱۴۰۰دقیقا
آفرین
HamiD
۲۸ تیر ۱۴۰۰نمیدونم منطق این نوع درگ ها چیه … ولییییییییییی
هیچی از ارزش های غول کش (M5) کم نشد … اون خودش رو به ما ثابت کرده و برای هممون (حالا بجز یه عده برقی فن) با ارزشه …
پورشه هم عالی ظاهر شد!
خب مردک
منطقت چیه خدایی
بنزینی 620 اسبی رو با هایپر کار الکتریکی 2000 اسبی با قیمت 20 برابر میندازی؟!
آها …
فک کنم هر چی ماشین دور و برش باشه ور میداره میاره درگ … لامصب تویوتا پریوس رو هم میاوردیا … خجالت نکش!
این مت واتسون هم سرویس کرد با ریمک …
با این وجود
بین این ها انتخابم ام فایو کامپتیشن خواهد بود …
صداش رو گوش کنید! واقعا عالیه …
AMIR / ARMI
۲۸ تیر ۱۴۰۰اتفاقا m5 برای همه هم با ارزش نیست
وگرنه چنین کاهش قیمتی رو توی بازار نداشت بعد از دو سه سال
HamiD
۲۸ تیر ۱۴۰۰آها … درسته …
در ضمن جوابتون رو بدم
اون تسلا مدل 3 ای که گفتی اولا مودیفای بود
ثانیا به به قشنگ مشخصه چقدر مسابقش اعتبار داشت! لامصب اگه اینطور باشه پورشه میلیون ها قهرمانی داره!
چی فکر کردی …
حتی عکس هاشم کیفیت درست و حسابی ندارن!
20 هزار دلار خرج ماشین شده!
Audi e_tron gt
۲۸ تیر ۱۴۰۰ریمک نورا چند وقت پیش فراری sf90 را جا گذاشت
الان معلومه از اینها میبره
Amir Machine
۲۸ تیر ۱۴۰۰منطق نمیخواد که دوست عزیز!!
موضوع فقط پوله!!
ریماک میره به مت واتسون پول میده میگه با درگ با چندتا ماشینی که از نصف نورا هم قدرت کمتری دارن، برای ما تبلیغ کن، واتسون هم از خدا خواسته با کله میره انجام میده
وقتی پای پول و تبلیغ وسطه انتظار منطق نداشته باش
علی
۲۸ تیر ۱۴۰۰ریماک هم مثل اون آدم قلدری که ضعیف کشی میکنه بعد میگه دیدی چقدر زورم زیاده😂 برو بوگاتی شیرون بیار درگ بزار بعد حرف از برنده شدن بزن
Amin
۲۸ تیر ۱۴۰۰حتی بوگاتی هم حدود ۸۰۰ نیوتون گشتاور کمتر و حدود ۳۰۰ اسب بخار در نسخه ی سوپر اسپرت ضعیف تره
Silent
۲۸ تیر ۱۴۰۰این همون موضوعی هست که چند روزپیش هم گفتم وقتی به چیزی که ساختی اعتقاد داری میاری تو عمل و جلو دوربین… وگرنه ادعا باشه همه هستن استون و پروجکت وان تا همون زگ که ادعا داره سریع ترین هستم ولی هیچ وقت عددی ثبت نکرده! جالبه سر این موضوع خیلی هم وسواس داشت روزی که SSC تواتارا رکورد گیری کرد زیر بار نمی رفتن.
در مورد این تایکان هم بد نیست بگم ماشین 2 سرعته هست با وجود اینکه اصلا نیازی به گیرباکس نیست!! این نشون می ده خیلی تازه کار و آماتور هستن در قیاس با TESLA.
HamiD
۲۸ تیر ۱۴۰۰باشه سایلنت جان … هر چی شما بگی … پورشه آماتور … تسلا پرو!
فقط یه چیزی
این تسلا جان شما …
چارتا مسابقه شرکت کرده؟! چارتا قهرمانی داره؟!
آها …
یه چیزی …
شما مثل اینکه به گذشته برند اعتقادی نداری … همون زگ ی روزی رکورد دار سرعت بود …
استون و پراجکت وان هم میان نگران نباش …
ببین ی چیزی رو یادت باشه … هر روز میشه دید یه عده هایپر کار الکتریکی میسازن … اما کار هر کسی نیس ساخت یه هایپرکار بنزینی!
در ضمن نمیدونم چرا پای تسلا رو وسط کشیدی …
خلاصه یه عده از دوستان … مثل اینکه خوششون میاد چیزای نامربوط رو بهم ربط بدن …
یکی میاد همه چی رو به ماشین چینی ربط میده
یکی میاد هر چی میشه رو به تسلا ربط میده
یکی میاد تو هر خبری از فراری پای مک لارن رو میکشه وسط …
ربط بدین ربط بدین خیلی ربط داره!
AMIR / ARMI
۲۸ تیر ۱۴۰۰اتفاقا تسلا مدل ۳ ( تاکید میکنم مدل ۳ ) اخیرا
توی مسابقات خودرو های الکتریکی ژاپن
بدجوری پشت تایکان و پورشه رو زمین زده !!!
Silent
۲۸ تیر ۱۴۰۰اینکه TESLA رو مثال می زنم چون پدر این صنعت هست و پیشگام حالا در آینده چه شود مهم نیست… مهم اینه یکی پیدا شد به جهان نشون بده میشه ارزون ساخت و خوش رکاب. تکرار و انحصار برندهای سنتی رو به همه نشون داد و کاسه کوزشون رو به هم ریخت. به دور از تنش بشینید این ریویوو از PLAID رو ببینن https://www.youtube.com/watch?v=g1LX5Fnx7_A چیزی که توو سایت کم هست.
Amirreza
۲۸ تیر ۱۴۰۰واتتتتتتتت ، واتتتتتتتتت ، وااااااااتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت ، تو الان یه شرکت ده ساله رو پدر خودروسازی جهان اعلام کردی صنعتی که تقریبا ۲۰۰ سال پیش آغاز شد و افتخارات بی پایان و تلاش بی وقفه و درام های توش از خودروسازی های واقعی به دست اومد ، تسلا در تاریخ خودروسازی فقط ۱۵ سالشو بوده و تنها نقشش زیاد کردن حاشیه ها بوده
M.A.S
۲۸ تیر ۱۴۰۰جناب سایلنت
داشتن گیربکس دو سرعته به هیچ وجه اماتور بودن پورشه رو نمیرسونه
چون اگر مقایسه منطقی و عادلانه بر اساس قدرت داشته باشیم میبینم که تسلا مدل اس پرفورمنس (نه مدل پلاید) با وجود داشتن قدرت گشتاور بیشتر در سرعت های بالا به شدت از همین اماتور عقب میموند(درگ مابین این خودرو ها توسط مت واتسون هم انجام شد)
چون داشتن یک دنده اضافه و سبک تر به تایکان در شتاب گیری در سرعت های بالاتر خیلی کمک میکرد و تسلا و سایر الکتریکی ها عملا توی درگ رولینگ جا میمونن و حتی تایکان هم با وجود شتاب خیلی بهتر از مدل اس پرفورمنس هنوز خیلی خوب کار نمیکنه
ویدیو هایی وجود داره که مدل اس P100Dدر درگ رولینگ حتی از چارجر اسکات پک 485اسبی جا میمونه!!
Silent
۲۸ تیر ۱۴۰۰اون مدل P100D تسلا رو که می گی برا 2017 هست و 40 هزار دلار ارزون تر و صرفا یکسری آپدیت های نرم افزاری رو تو این سال ها تجربه کرده! و تایکانی که 3 سال بعد از رو دست همین تسلا ساخته شده
Amirreza
۲۸ تیر ۱۴۰۰تایکان از رو دست تسلا ساختل شد ، میدونی داری درباره چه شرکتی حرف میزنی ؟ پر افتخارترین شرکت مسابقات لمان و سازنده بزرگترین اسطوره های تاریخ ، برای خودت قابل درکه که پورشه با اون همه عظمتش از رو دست تسلا بسازه ؟
Philipp
۲۸ تیر ۱۴۰۰بازهم بهمون ثابت کردی که چیزی از موتور نمی دونی
و هنوز هم نمی دونی که گیربکس یه قطعه ایه که ربطی به موتور نداره و وظیفش اینه که بازده موتور(هر موتوری که با میللنگ سروکار داره) رو ببره بالا
HamiD
۲۸ تیر ۱۴۰۰خب خب پس تسلا پدر صنعت خودروهای الکتریکی هست …
خدمتتون عارضم که …
حدودا 120 سال پیش (یعنی زمانی که حتی پدر بزرگ ایلان ماسک و شما طرفدارانش) به دنیا نیومده بودین …
پورشه اولین خودروی الکتریکی خودش رو ساخت ، با نام پورشه P1 …
که اون زمان برد حدودا 80 کیلومتری داشت (که حاجی اون زمان یعنی 120 سال پیش خیلیه ها!!!!)
بهتره که سایلنت بمونی :)
Silent
۲۸ تیر ۱۴۰۰خو پس چی شد که تولید نشد؟!😂 اونی که داره جلوپنجره ش و گِل می گیره پورش س نه تسلا
Amirreza
۲۸ تیر ۱۴۰۰پدر خودروسازی جهان تا الان چنتا ماشین ساخته ؟ کلا چهارتا ، یه رودسترم بود که کلا ولش کن اون کپیه نچسبو ، به نظرت کدوم خودروسازی با چهارتا ماشین پدر خودروسازی میشه ؟
Schattenwolf
۲۸ تیر ۱۴۰۰چی داری میگی
حالت خوبه اصلا؟؟؟!!!
گیربکس دو سرعته تایکان یکی از نقاط قوت و برتری نسبت به تسلا مدل s هست
وقتی چیزی رو نمیدونی واجب نیست کامنت بی محتوا و بیخودی بدی
باششششه تسلاتون خوبه و ایلان کلاهبرداره
راستی من یه رودستر خواستم سفارش بدم شنیدم که اصلا یادشون نیست رودستر چی هست اصن فک کنم یادشون رفته😂😂😂😂😂😂😂😂
موقعی که پورشه اولین ماشین اسپرت رو ساخت شما کجا بودین ؟
یک واقعیتی هست که باید واسه شما تسلا فن ها روشن بشه اینه که
تسلا از اول تاسیس خودش به ساخت خودرو های برقی مشغول بوده
اما خودروسازانی مثل
پورشه ب ام و هیوندای بنز و تمامی برند ها تازه به صورت جدی وارد این قضیه بیخود الکتریکی سازی شدن و در همین ابتدای کار تسلا رو به چالش کشیدن مخصوصا پورشه با تایکان
حرفی واقعا باقی نمیمونه
Amirreza
۲۸ تیر ۱۴۰۰ایشون میگن هر ماشینی که توش قطره ای بنزین استفاده بشه تکنولوژی پایینی داره ، یعنی از نظر ایشون تکنولوژی رانا برقی جزو تکنولوژی های برتر دنیا و بهتر خودروی فرمول یک ردبوله
Amirreza
۲۸ تیر ۱۴۰۰اصلا تسلا خوب ، اصلا شما خوب اصلا پورشه تازه کار ، تو میدونستی اوت پروجکت وان و استون مارتینی که داری زیر سوال میبرشون یکی از بهترین تکنولوژی های تاریخ رو دارن ؟ ببین بعدشم باید بگم که فولکس ماشینای خودشو تک دنده ساخته و ماشینای پورشه رو دو دنده این به معنی تکنولوژی پایین نیست و بلکه به معنی تجربس و یه چیزی میدونسته بعدشم من نمیدونم شما چرا وقتی کسی دنبال بحث نیست دنبال بحثین در مورد کونیگ زگم بگم همینکه انقد تکنولوژیش بالاس که توی یه ماشین هیبریدی گیربکسی نذاشته
جناب ایکس
۲۸ تیر ۱۴۰۰خب ریماک نورا هم دو سرعته هست…
Silent
۲۸ تیر ۱۴۰۰کامنتها با یکسری کاربر بی اطلاع و SPAM طور خراب هست… ولی در این مورد باستی بدونید اگر ماشین باز هستین شکل چراغ و رنگ ماشین نمی شه دیتا! ریماک نوارا 2 سرعته نیست و تک سرعته اتوماتیک هست برای 4 موتور الکتریکی که برا محور جلو و عقب مستقل سوار شده و نه 2 سرعته. در اصل در مرحله کانسپت که با پسوندC ازش یاد می کردن گیرباکسی شبیه همین تایکان داشت که یک جک به تمام معنی هست :)) که بعد از اعلام مشخصات رودستر که تک سرعته اتوماتیک هست و منجرب کاهش وزن اکسل های جلو می شد از نو دست به طراحی زدن در ریماک تا مسیر TESLA رو دنبال کرده باشن و در نهایت محصول ساخته شده تک سرعته اتوماتیک بشه. خلاصش اینه
Iman99
۲۹ تیر ۱۴۰۰Silent تو طرفدار تسلا نیستی مشخصه که ترول وار داری طوری کامنت میزاری تا بقیه علیه تسلا گارد بگیرن من میگم تو مخالف تسلا هم هستی
ولی درکل ریماک و پورشه و تسلا همه از پیشرو ها هستن و هرکدوم به نوعی پیشرو هستن و برتری خودشون رو دارن.
mos
۲۸ تیر ۱۴۰۰ریماک اگه واقعا فکر میکنه ماشینی که ساخته تواناست بیاد با هم رده های خودش اسپارک OWL و نیو EP9 درگ بزاره
GT
۲۸ تیر ۱۴۰۰همچنین پنین فارینا باتیستا و لوتوس اویجا
Amirreza
۲۸ تیر ۱۴۰۰اویجا فکر کنم هنوز خیلی تا تحویلش مونده
Amirreza
۲۸ تیر ۱۴۰۰اینو قبول دارم
MOHAMMAD.DEMON
۲۸ تیر ۱۴۰۰مت واتسون یدونه پلاد سفارش داده برای خودش
اگه تحویل بگیره حتما میخواد با ریماک درگ بندازه
البته مسئولین ریماک اگه اجازه به این کار بدن
خیلی منتظرم ببینم درگ ریماک و پلاد و تایکان چی میشه
البته تایکان خارج از رقابت حساب میشه و در سطح پایین تری قرار داره
M.A.S
۲۸ تیر ۱۴۰۰ریماک یکی از سلاطین بازده هست
اخه2360 تا گشتاور فوری داره لامصب!!!!!
داج دیمن با نصف این گشتاور فقط یه ثانیه کند تر بود
فراری SF90 و مک لارن 765LTهم همینطور و هیچکدوم خاصیت فوری بودن گشتاورو ندارن
علت گرد و خاک ریماک صرفا داشتن قدرت و گشتاور زیاده وگرنه به هیچ وجه پربازده و مهندسی شده نیست
درست مثل تسلا هستش برام
انتخابم بین اینا با اختلاف سری پنج کامپتیشن
محمد امین
۲۸ تیر ۱۴۰۰در دنیا هیچکس احمق تر از مت واتسون نیست با این درگ هاش که همخوانی ندارن
مهدی
۲۸ تیر ۱۴۰۰مقایسه بازده بین خودروهای برقی فکر نمیکنم کار درستی باشه تاحالا چالش هایی که تو برقی ها دیدیم فقط سبک کردن و دوام باطری بوده وگرنه تفاوت تکنولوژی الکترو موتورها ناچیز هست و چیزی به اسم راندمان و اتلاف انرژی به اون معنی که تو خودروهای درونسوز میشناسیم از این برقی ها نشنیدم…
محمد امین
۲۸ تیر ۱۴۰۰ساخت یه هایپر کار بنزینی هیبریدی که از این سریع تر باشه تنها از دست یه برند شدنی هست ، یا نهایتا دو تا ، اسم هم نمیبرم
GT
۲۸ تیر ۱۴۰۰فکر میکنم فراری و پورشه
Philipp
۲۸ تیر ۱۴۰۰به نظر من همون سه شرکتی که هایپرکارها رو اختراع کردن منهای مکلارن و مثبت فراری
HamiD
۲۸ تیر ۱۴۰۰داداش همه بجز مک لارن
بگو خجالت نکش
میدونیم همه …
فراری – پورشه
راحت شدی؟! من گفتم
SF90 STRADALE
۲۸ تیر ۱۴۰۰همه میدونن ما هم میدونیم
پورشه و فراری که نیازی به گفتن اسمشون نیست چون ثابت شده هستن
مکلارن هم بعد از اینا میتونه شگفتی ساز باشه اگه بودجه کافی رو داشته باشه
محمد امین
۲۸ تیر ۱۴۰۰اقا حمید اگر منظورت من هستم ، من که اس نبردم
مکلارن فعلا هایپرکار خودش رو ساخته و حداقل تا ۲۰۲۵ شاید دلیلی نداشته باشه که هایپر کار دیکه ای بسازه
این رو هم بگم توانایی اش رو هم داره ،اما فعلا هایپر کار خودش رو که همون اسپیدتیل باشه ساخته که میبینیم در خط مستقیم از نورا کند تر هسن هر چند که هیچ اشکالی هم نداره و اهمیتی هم نداره
پس میمونه پورشه و فراری، پورشه که گفت فعلا روی هایپر کار کار نمیکنه و فقط مونده فراری که داره جانشین لافراری رو بسازه
به هر حال فراری ثابت کرده که میتونه همیشه بهترین ماشین زمان خودش رو بسازه ، بیش از ۳۰۰ مدل ماشین جاده ای ساختن و این حرفم رو ثابت میکنه که میتونه با د نظر گرفتن همه ی جوانب بهترین رو بسازه ،الان هم در بهترین موفعیت خودش در کل تاریخ هست
Philipp
۲۸ تیر ۱۴۰۰دوستان بنده فردا یک مسابقه ای بین G-class و تویوتا GR Yaris ترتیب میدم ببینم کودوم توی مسابقه دریفت عملکرد بهتری داره
آخه واتسون جان این چه درگیه M5 کجا نورا کجا
M5 سدان لوکس پرفورمنسه نورا هایرکار برقی حتی یک قطعه مشترک هم نمی تونی توشون پیدا کنی شما که دست به هایپرکارت خوبه حداقل کونیخ زگی استون والهالایی چیزی بیار
Reza Waffen SS
۲۸ تیر ۱۴۰۰چقدر خوبه این ریمک
GT
۲۸ تیر ۱۴۰۰درگی بسیار بی مفهوم
درگ های مت واتسون جذابیت خودشون را دست دادند، درگ هایی که مال چند ماه پیش هستند بیش از ۳ میلیون بازدید داشتند یا در موارد خاص بیش از ۱۰ میلیون! ولی جدیدا به زور به یک میلیون میرسند این یعنی دیگه محبوب نیستند چون نتیجه کاملا معلومه!
mm.y@rlou
۲۸ تیر ۱۴۰۰آخه یزید چرا m5رو با این ریماک میندازی با تایکان اشکال نداره ولی با ریماک !!!
SF90 STRADALE
۲۸ تیر ۱۴۰۰جناب مت واتسون اگه برای تبلیغ ریماک پول نگرفتی لطفاً یک درگ عادلانه و درست و حسابی برگزار کن بین تمام هایپر کارهای الکتریکی و هیبریدی که همشون ادعاهای بزرگی دارن ….
آسپارک Owl _ پینین فارینا باتیستا _ زینگر 21C _ لوتوس اویجا و کوئنیگ زگ جمرا
ارشیاsvj
۲۸ تیر ۱۴۰۰عزیز دل ایمان جان.
خب معلومه نورا sf90 رو میزنه.
چرا انقد ناراحت شدی شما؟!
SF90 STRADALE
۲۸ تیر ۱۴۰۰ارشیا جان
بله ، خیلی ناراحت شدم
اصلاً شب ها خوابم نمی بره
حالا که داری زخم زبون میزنی دلم میخواد یک SVJ رو بیارن جلوی SF90 استراداله ببین چطور میزنه آش و لاشش میکنه تو درگ
در صورتیکه عاشق لامبورگینی هستم ، مخصوصاً نسخه های آونتادور افسانه ای ولی باید جواب شما رو این شکلی میدادم
محمد امین
۲۸ تیر ۱۴۰۰ارشیا ، آقا ایمان مگه اسم sf90 رو آورد، sf90 هزار اسب بخار تقریبا ضعیف تر از این ماشین هست، به زبون شاید قابل درگ نباشه اما هزار اسب بخار…، و حدود ۱۴۰۰ نیوتون متر گشتاور ..
با این حال با وجود اینکه هیبرید هست و ۸۰ درصد قدرتش همون بنزین هست سریع تر لانچ کرد نسبت به ریماک ۲۰۰۰ اسبی ، این خودش یه دنیا حرف داره برای مهندسی این ماشین
بعد قیمت sf90 پایه اش 375 هزار پوند هست و ایم ۲ ملیون پوند ،
Amirreza
۲۸ تیر ۱۴۰۰ماشالا ماشین خوبی۲۰۰۰ اسب بخاری هم کم نداریما ، بعد جالبتر اینکه شرکتایی که این هایپر کارهارو دارن خیلیاشون مثل اسپارک و پنین فارینا و زینگر و حتی لوتوس کسی انتظار این ماشینارو ازشون نداشت
Amir Machine
۲۸ تیر ۱۴۰۰مگه در تبلیغ بودن این درگ شک داری؟!!
تابلوئه داره تبلیغ میکنه، اون درگ قبلی با SF90 هم تبلیغ فاحشی بود
جالب اینکه این دو درگ ریماک، تو محل همیشگی Carwow یعنی اون باند فرودگاه نیست و تو مقر خود ریماک برگزار شده!!!
SF90 STRADALE
۲۸ تیر ۱۴۰۰دارم فکر میکنم اگه روزی فراری یک هایپرکار الکتریکی ۲ میلیون دلاری بسازه ، ریماک در چه وضعیتی قرار میگیره
اون موقع هست که رقابت دیدن داره نه الآن که رقیب بزرگی نداره و یکه تازی میکنه
Kf
۲۸ تیر ۱۴۰۰ریماک دو میلیون دلاری مقابل M5 صد هزار دلاری
Sina10
۲۸ تیر ۱۴۰۰درگی بشدت مسخره
خب میخوای یه ماشینیو تبلیغ کنی چرا دو تا ماشینو میاری که قدرتشون سر جمع کمتر از ریماکه؟؟
هر درگی با این ریماک فاقد ارزشه چون هیچ رقیب واقعی نداره فعلا ، ۲۰۰۰ اسب بخار قدرت رو هر سوپرماشینی بزاری اینجوری تند میره
این درگ فاقد هرگونه ارزشی بود
تازه M5 هم مدل CS نبود معلومه که نمیتونه با تایکان رقابت کنه
حتی M5 فیس لیفت شده هم نبوده
واسه تبلیغ هر کاری میکنن
مثل اون مسابقه اونتادور و مدل اس و …
یا این درگ و..
zeg
۲۸ تیر ۱۴۰۰اصل این درگ باید بین ریماک و جسکو و شیرون برگزار میشد.
GT
۲۸ تیر ۱۴۰۰جسکو محرک عقب هست و به گرد نورا هم نمیرسه، و از شیرون هم سریعتره تو درگ اگه این ماشین ( نورا) در حال حاضر یک رقیب بنزینی داشته باشه اون جمرا هست
مهدی
۲۸ تیر ۱۴۰۰ریماک اصلا هم سطح این دو ماشین نبود
ریماک یه هایپر کار برقیه
M5 یه سوپر سدانه
تایکان هم یه سوپر اسپرت برقیه