بی ام و

رازهای یک دونات عالی از زبان ب‌ام‌و!

اگرچه خبرهای اخیر ب‌ام‌و اکثرا روی طراحی جنجالی محصولات جدیدش متمرکز بوده اما به یاد داشته باشید که بخش M این برند کاملاً روی غلتک افتاده است. خودروهای M همیشه مختص رانندگان مشتاق بوده‌اند و علیرغم اینکه از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای در سالیان اخیر سود می‌برند اما شکی وجود ندارد که یک راننده کاربلد می‌تواند لحظات هیجان‌انگیزی زیادی را با این خودروها رقم بزند.

بیایید به چیزهای خوب درباره خودروهای ب‌ام‌و M فکر کنیم: دیفرانسیل عقب، قدرت زیاد و دریفت و دونات! همیشه دیدن اینکه خودروسازان محصولات خود را با یک شخصیت ویژه و راننده‌ای خاص تعریف می‌کنند جالب است.

امروز دقیقا همین اتفاق افتاده و یک دستگاه ب‌ام‌و M4 سبز رنگ در دستان Ede Weihretter راننده مرکز تجربه ب‌ام‌و M بهترین کار ممکن یعنی دریفت و دونات را انجام داده است. چه چیزی باعث انجام یک دونات عالی می‌شود؟ جدای از تمرین زیاد، ب ام و می‌گوید موقعیت مناسب دستان راننده یعنی ساعت ۹ و ۳ باعث می‌شود او کنترل کاملی روی زاویه دریفت و جابجایی دستان در صورت نیاز داشته باشد. سپس به مهم‌ترین بخش می‌رسیم که داشتن یک ب‌ام‌و M4 است! جدای از طنز موجود، همیشه تمرین و عمل است که باعث می‌شود مهارت یک فرد ارتقا یابد.

برای یاد گرفتن دریفت و دونات باید صبور بوده و خودرو را درک کنید. برای M4 دنده دوم بهترین نقطه بوده و می‌توان دونات های لذت بخشی را انجام داد. چشمان خود را به جهتی که می‌خواهید خودرو برود بدوزید و با بازی کردن گاز و فرمان زاویه‌ی دریفت را مدیریت کنید.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. بهراد

    ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (754 ديدگاه)

    ساعت 10 شب در گوگل سرچ می کند ” چطور دریفت کنیم؟”

    ساعت 12 شب سرچ می کند “آدرس صافکاری و نقاشی شبانه روزی.”
    قبل اینکارا یه جفت لاستیک ، یدونه اکسل عقب ، هزینه صافکاری و نقاشی و مهم تر از همه یه پارکینگ بزرگ و خلوت و خیس پیدا کنین و با کمی تمرین قلقشو میشه پیدا کرد.

    1. مهدی

      ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (1327 ديدگاه)

      اقا اگر راننده خیلی مرده بیاد با چهار حلقه لاستیک گولدستون ایرانی اینکار بکنه تا بهمه چپ کردن ماشین چه حالی داره

      1. بهراد

        ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (754 ديدگاه)

        همینجوریشم نصف شب تو خیابون حرکت میکنی درچاه فاضلابو دزدیدن تایرت میوفته توش میندازتت لاین مخالف چپ میکنی ۸ تا بخیه میخوری ، با لاستیک ایرانی عملا احساس میکنی رو اَبرایی

  2. دانیال_Surrey،England

    ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2855 ديدگاه)

    فکر نمیکنین خبرهای ب ام و دیگه داره بیش از حد کار میشه؟؟؟
    نظر ب ام و درباره ی باد لاستیک…
    ب ام و چگونه در خیابان به نظر میرسد….
    ب ام و بهترین است؟؟؟
    کجا؟؟
    ب ام و
    چی؟؟
    ب ام و
    کی؟؟
    ب ام و
    یه مونده فقط شماره ی دفتر مرکزی ب ام و تو آلمان رو بزارین ……
    ..
    ..
    خداییش 90 درصد اخبار ب ام و که میزارید برای بالای90 درصد کاربرای سایت مهم نیست.

    1. Km

      ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (47 ديدگاه)

      شما مشکل داری نخون ، بقیه خبرارو بخون ، اینجا درباره همه برندها خبر میزارن ، هر چی دوست داری بخون ، اینکه شما بی ام دوست نداری دلیل نمیشه خبرای مربوط به بی ام و رو نزارن ، اینجوری میخوای برو بگو واست یه سایت اختصاصی بزنن

    2. datsun

      ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (3946 ديدگاه)

      با دانیال موافقم

    3. شاهین

      ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (4696 ديدگاه)

      سلام
      به قول معروف هرکس از ظن خود شد یار من.
      اون روز بعضی دوستان میگفتن اسم سایتو بکنین کوروت، اون یکی میگفت فلان و اینجوریا دیگه…
      سعی ما پوشش تقریبا صد در صدی اخبار روز دنیای خودرو هست ولی خب طبیعیه که نظر همه عزیزان یکسان نخواهد بود.
      ارادتمندم

      1. دانیال_Surrey،England

        ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (2855 ديدگاه)

        شما c8 رو مثال زدید که فقط یه مدل خاصه،یا مثلا 720 یا سایبرتراک و از این دست.
        ما درباره ی پوشش اخبار کل یک شرکت داریم میگیم.
        ..
        من نظرم اینه که درباره ی هر خودروسازی چه ژاپنی -آمریکایی و… باید مساوات رعایت بشه؛نه اینکه هر دفعه به سایت سر میزنیم از 10 تا خبر اکثریتش مال یه برند باشه.
        شما همین الان یه سر به سایت رود اند ترک بزنید کلی اخبار جذاب برای هم طرفدارای آمریکایی _آلمانی و ژاپنی انگلیسی و…..هست و بوده.
        ولی شما اصلا این سایت رو پوشش نمیدید.

      2. دانیال روشنی

        ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (175 ديدگاه)

        با تشکر از شما و بقیه نویسنده های زحمت کش سایت .
        اولا شما کل اخبارو پوشش نمیدید که .
        یک پای ۹۰ درصد درگ هاتون بی ام و هست .
        آموزشهاتون با بی ام و هست .
        مقایسه هاتون با بی ام و هست !
        موتور وسط معرفی میکنید وسطش میگی به صورت مثال فلان ماشین بی ام و اینگونه هست !
        اسم کوروت میارید ببینید چقدر ترند شده توی دنیا و با بی ام و مقایسه کنید . همین کوروت رو مقایسه کنید با پست هاتون در مورد بی ام و .
        اولین تست بی ام و در انگلستان . اولین تست در آمریکا . اولین تست در گینه بیسابو !
        بنده اصلا مخالفتی با برند بی ام و ندارم . اتفاقا برند اول انتخابی من در آلمانی ها بی ام و هست . ولی اینجور حرکت ها و پست گذاشتن امثال دوستمون آقا مهدی ، یک حس بد به آدم بروز میده . پدال یا دنیای خودروئه ، یا دنیای بی ام و !

      3. MAHDI

        ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (5358 ديدگاه)

        حالا خوبه امروز یکم مطالبBMW زیاد شده که دوستان شاکی شدن. خوب تقصیرکسیه مثلا CARWOW درگی انجام داده که ب ام و توش حضور داشته. باقی موارد هم یکی معرفی نسخه ای از X5 بود و مطلبی در مورد مشخصات خودروی الکتریکی ب ام و.
        چطور میشه وقتی کانال هنسی هر درگی که با کوروت C8 برگزار میکنه پدال مطلبش رو میزاره کسی شاکی نمیشه.تازه اونم نه توسط یک مجله بی طرف بلکه توسط یه کانال خودرویی آمریکایی که فقط تو کار کوروت و شلبی و این جور خودروهاست.
        والا ما یک ماهه داریم از پدال خواهش میکنیم که یه رقابتی رو مجله car magazine انجام داده بین مرسدس GT63S و آئودی RS6 و ب ام و M5 کامپتیشن که پدال هم گفتن قراره این مطلب رو بزارن اما الان یک ماهه که منتظریم ولی خبری ازش نیست.
        مقصر ب ام و هستش که یهو یه نسخه از X5 و مشخصات الکتریکی خودش رو یهو منتشر و معرفی کرده چون باید قبلش هشدار میداد که اگه اجازه بدید قراره اینکارو بکنیم تا بهش ایراد گرفته نشه.
        خوب پیش اومده و خبرهای امروز اینطور بوده که مطالب ب ام و باهم افتادن.
        (( ممنون از زحمت کشان پدال، واسه کسایی هم که ایراد میگیرن تعدادپست هایی که در مورد کوروت C8 و پورشه 911 توربو S جدید تو پدال رو بشمرن ببینن کدوم تعداد بیشتری هستن))

      4. MASIHA

        ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (947 ديدگاه)

        جدا از پست های جذابتون
        باید بگم فضای پدال بنظرم شدیدا مریضه.
        اکانت های فیک خیلی زیادن
        توهین کردن به فردی که نظرشو میگه و یا سعی در ایجاد شادی داره (همون جریان خود درگیری مزمن داری عزیزم دوباره امتحان کن??)
        دستکاری دیسلایک ها و لایک ها بشدت روی اعصاب ادم راه میره
        طرف معلوم نیس از کجا اومده
        میاد هرچی دری وری بلده میگه
        میره رو اعصاب ادم حالا دیگه درست نیست اسم ببرم ولی دیگه….
        اخرشم با چند تا اکانت فیک میاد دفاع میکنه
        بعدشم هر هر هر میخنده
        کاش میشد یجوری حلش کنین اینو.
        در مورد پست های بی ام و هم باید بگم که
        همش دو روزه که این پست ها گذاشته شده
        پس ارزش نداره بحث کنید
        این ها هم پست ها هستن به ترتیب از جدید به قدیمی
        فورد
        اشکودا
        ائودی
        بی ام و
        درگ بین بی ام و و فولکس و ائودی
        بی ام و
        فولکس
        پژو
        تسلا
        بی ام و
        جیپ
        چشم انداز
        شوی
        شوی
        بی ام
        مازراتی
        بی ام
        سوبارو
        پورشه
        نیسان
        فولکس
        بی ام
        تویوتا
        تسلا
        بی ام
        شوی
        مرسدس
        هیوندای
        فراری
        تمام
        بی ام و کم نیست ولی زیاد هم نیست
        از حدود سی تا 7 تا بی ام و هست. که برای یک کمپانی که این روز ها جنب و جوش های زیادی داره و طراحی محصولات جدیدش(منظورم سری 4 عه) تو دنیا ترکیده و خیلی بحث بر انگیزه زیاد نیست.
        مخلص نویسندگان و همه کاربران ((((اوریجینال))))پدال?

    4. AMIR / ARMI

      ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (1286 ديدگاه)

      از 15 تا پست اخر پدال 5 تاش مال بی ام و هست
      از اون 10 تای باقی مونده هم تو چند تاش حضور داره
      انقدر اخبار مهم دیگه هست که نظر بی ام و در مورد رنگ موهای ترامپ اهمیت نده
      بیشتر افراد اینجا اخبار یه جا دیگه میخونن میان ایجا تو یه مطلب نا مربوط بهش نظر میدن
      چون خبر ها یه طرفه ترجمه میشه و اگرم بثیه ترجمه بشه دیر اتفاق میوفته
      خسته نباشید ولی این کار درست به ضرر سایت
      با اقای دانیال موافقم

      1. AMIR / ARMI

        ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (1286 ديدگاه)

        احتمالا اگه اقای امیر نبود امریکایی باز ها باید جمع میکردن میرفتن
        اتفاقی که برای ژاپنی بازا افتاد

    5. حسین

      ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (1157 ديدگاه)

      با آقای دانیال موافقم. از همه برندها اخبار مختلف و گوناگونی وجود داره اما با این حال تمرکز بیشتری بر روی بی ام و هست و بیشتر اخباری که مربوط به BMW هست کار میشه. این واضحه و نمیشه کتمانش کرد. برندهای دیگه ای هم هستن که خیلی کمتر ازشون مطلب منتشر میشه. فورد، سوبارو، مزدا، لینکلن، کادیلاک، تویوتا، رنج روور و… حالا دیگه از اوپل و وکسهال و اینا چیزی نمیگم. ولی با احترام به نظر میاد قدرت طرفدار های bmw می چربه. راجع به سایر برندها هم اخبار و اطلاعات و مطالب جذاب زیادی هست که میشه اون هارو هم پوشش داد.

      تشکر.

    6. M(سابق)

      ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      راستی دانیال در به در دنبال کامنت میگشتم ازت بپرسم راستی کازورث قضیه ای سوپاپارو تا کجا برد خبر داری؟

  3. دانیال روشنی

    ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (175 ديدگاه)

    از هفت خبر آخر چهار تا از بی ام و هست .

  4. Hadi

    ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    هر چی خبر بیشتر بهتر…
    از هر برند که باشه خوبه ولی آلمانی،ژاپنی و ایتالیایی بهترن…
    والا….

  5. Km

    ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (47 ديدگاه)

    نمیدونم چرا الکی جبهه میگیرید ، والا من خبرای بی ام و رو میخونم امریکایی هارو میخونم ، پورشه و بنزو دوست دارم دنبال میکنم ، حالا یبار چندتا خبر بی ا م و با هم اومده گارد گرفتن همه ، بابا خبرتونو بخونید اگه هم پوشش ندادن چیزی رو بیاید بگید قطعا نویسندها میان میخونن سعی میکنن پوشش بدن ، اینطور رفتار درست نیست ولی ، والا روزایی بوده که خبری از بی ام و نبوده بیشتر خبرا از امریکایی ها بوده بعد همونا الان اومدن جبهه گرفتن

  6. Hamidreza

    ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2464 ديدگاه)

    نویسنده باید بدون تعصب و طرفداری اخبار رو بزاره
    اما خب میدونیم آقا شاهین طرفدار چه برندیه
    و چه اهمیتی داره!؟
    خب امکان نداره انسان طرفدار چیزی نباشه
    درسته یکم خبر از بی ام وه زیاد میزارن اما از هیچی بهتره
    به شخصه خیلی علاقه ندارم
    اما بنظرم بعضی جاها اخبار بی اهمیت رو ترجمه میکنن ( منظورم آقا شاهین نیست اصلا) و اخبار مهم تر رو میزارن کنار
    ترجمه سخت و زمان بره
    اما خواهشمندم یکم تعادل برقرار شه
    مثلا یه چیزایی درباره تیونینگ ها ؛ نحوه انجام اونها بزارین تا آدم یه چیزایی یاد بگیره و آشنایی پیدا کنه
    خبر اینکه تو امارات ماشینای اوراقی چین با اهمیت تره یا اینکه یه پست آموزشی درباره ماشین بزارین؟!
    به هر حال از همه نویسندگان ممنون چون زحمت میکشن و رایگان ترجمه میکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا