در رندری که مشاهده میکنید سپر جلوی بازنگری شده با آپرون فیبر کربنی، جلوپنجره مشکی، رکابهای جانبی بهروز شده و پوشش فیبر کربنی آینههای جانبی و سقف مشهود هستند. در نمای عقب نیز یک دیفیوزر گیرا و خروجیهای اگزوز دوبل کوچکتر از نمونههای بکار رفته در مدل xDrive30d دیده میشوند.
کلیت بدنه این خودرو دارای شاخصههای بخش M بامو بوده و به عنوان تکمیل کننده پازل نیز رینگهای جدیدی در نظر گرفته شدهاند.
علیرغم اینکه نسل جدید بامو X5 M در مقایسه با نسل قبلی با رشد ابعاد مواجه بوده اما کمی سبکتر از آن خواهد بود. پلتفرم CLAR و دیگر ریزهکاریهای مهندسان بامو باعث میشود هندلینگ این خودرو بهبود یابد و پیشرانه 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربو نیز باعث خواهد شد این خودرو با شاسی بلندهای اسپورت و رده بالایی همچون پورشه کاین توربو شاخبهشاخ شود.
گفته شده نسل جدید بامو X5 M قدرتی در حد 600 اسب بخار خواهد داشت بنابراین شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت زیر 4 ثانیه را متصور هستیم.
هنوز زمانی رونمایی دقیق این شاسیبلند اسپورت مشخص نشده است اما احتمال رونمایی رسمی از X5 M جدید در نمایشگاه خودروی پاریس 2018 که از ماه اکتبر شروع میشود وجود دارد.