نسل بعدی بامو سری ۵ اولین بار در خیابانها رؤیت شده و هماکنون بر اساس همان تصاویر جاسوسی شاهد تولید رندرهایی از این خودرو هستیم. Kolesa زمان را از دست نداده و این سدان آلمانی را در فضای مجازی تجسم کرده است.
نمونه پیشتولیدی این خودرو از پوششهای زیادی استفاده کرده بود اما احتمالاً سری ۵ نسل G60 فاقد جلوپنجره بزرگ سری ۳ و ۴ خواهد بود. البته واضح است که جلوپنجره سری ۵ جدید پهنتر از قبل شده ولی هنوز شکل عادی خود را حفظ کرده و راهی به بخش پایینی سپر پیدا نکرده است.
در نمونههای پیشتولیدی رؤیت شده چراغهای مدل نهایی نصب نشده بود بنابراین آنچه که در این رندرها مشاهده میکنید کاملاً گمانهزنی طراح هستند هرچند اگر سری ۵ از نظر طراحی دنبالهروی برادر بزرگتر خود یعنی سری ۷ باشد سورپرایز نخواهیم شد. در بخش عقب ادغام مناسب اسپویلر با صندوقعقب را شاهد هستیم که فرم یکدستی ایجاد کرده است.
انتظار میرود محصول واقعی تفاوتهایی با این رندرها داشته باشد اما امیدواریم تصمیم بامو مبنی بر حفظ ابعاد معمول جلوپنجره سری ۵ جدید نهایی شده باشد چراکه انتقادات زیادی به طراحی این بخش از خودرو در سری ۳ و ۴ وجود دارد.
بر اساس برچسبهای روی سپر مدلهای پیشتولیدی دیده شده، سری ۵ جدید احتمالاً دارای نسخههای پلاگین هیبریدی و الکتریکی خواهد بود. این موضوع کاملاً قابلانتظار است زیرا سری ۷ بزرگتر هم استراتژی مشابهی را دنبال خواهد کرد.
نسل جدید بامو سری ۵ کد G60 امسال معرفی نخواهد شد و انتظار میرود سال آینده پدیدار شود.
Moein
۱۹ تیر ۱۴۰۰یه شمشیر بدید من خودکشی به سبک ژاپنی بکنم 😳😳😰😰😰
Amard
۱۹ تیر ۱۴۰۰انقد خشونت لازم نیست کلت بکوب به در دیوار کافی چکار کنند بیچاره ها یه جلو پنجره دو قسمتی دارن به علاوه چراغ های گرد خیلی جای تغییرات عجیب توش نیست تو داشبورد هم همین فرم تکرار شد مگر اینکه این کلیشه رو بشکنن مثل i8
parsa_ashgh.mashine
۱۹ تیر ۱۴۰۰بد نیست نسبت به سری 2
Audi e_tron gt
۱۹ تیر ۱۴۰۰نه نه نه
طراحیش اینطوری نمیشه
اگه قراره بشه خب نمی دونم بنظرتون طراحان بی ام و الان چه فکری با خودشون دارن می کنن
Amin
۱۹ تیر ۱۴۰۰پشتش خوب ، مثل همیشه زیبا اما جلوش اگر این باشه که خیلی بد بود نظر میاد ولی خب میتونه اینطور نباشه
M.G.M (سابق AMG///)
۱۹ تیر ۱۴۰۰الکی گیر میدین باو
قشنگه
من که دوستش دارم 😀
Kf
۱۹ تیر ۱۴۰۰دوستان یه رندره فقط حمله نکنین هنوز تقریباً یه سال مونده به معرفی, چیزی از ظاهرش مشخص نیست
محمدرضا
۱۹ تیر ۱۴۰۰متاسفانه رندر های سری ۲ از خودش خشکل تر بودن.امید وارم نسخه تولیدیه این از رندر ها بهتر باشه
Joker
۱۹ تیر ۱۴۰۰بی ام و کابین مضخرفش رو تغییر بده واسه من یکی کفایت میکنه،خیلی ظلمه x7 بخری همه چیز کابینش با سری یک و دو سه و چهار و ….. یکی باشه،یکی نیست بگه ادعاتون گوش عالم رو پر کرده بعد از پس یه طراحی داشبورد بر نمیاید،خدایا خودت صبرم بده…
( Only she reminds me of love )
۱۹ تیر ۱۴۰۰👎🏻
Kf
۱۹ تیر ۱۴۰۰ظلم اینه ک کابین x7 رو با سری یک و دو یکی بدونی
MAHDI
۱۹ تیر ۱۴۰۰کابین سری 1 با X7 🤔
انگار خبر نداری که کابین X7 جزو زیباترین کابین های سال انتخاب شد. در تست های مجلات هم گفتن که فقط کابین بنتلی بنتایگا و رولزرویس کولینان در سطح بالاتری از X7 هستش.
چی بگم!!!!
( Only she reminds me of love )
۱۹ تیر ۱۴۰۰مجلات زیاد حرف میزنن .
به کیا استینگر هم جایزه زیاد دادن .
والا همه میدونن کابین های BMW خیلی تکراری شده همه شدن شبیه هم .
کابین های مرسدس واقعا طراحی بهتری دارن.
شما از ۵ سال گذشته کابین هارو ببین تا بفهمی چه قدر کم تغیر کردن .
نظراتت خیلی خیلی مثل علی شوی نوا هستن با فرق این که درباره BMW میگی در هر حالتی فقط دفاع و تمجید میکنی.
Kf
۱۹ تیر ۱۴۰۰بله ما از روی عکس بهتر میفهمیم تا مجله هایی ک میشینن داخل ماشین کیفیت کابین، امکانات و… رو تست میکنن
اما هر برسی ک من دیدم بین مرسدس و بی ام و تا جایی ک یادم بوده کابین بی ام و بهتر بوده
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۹ تیر ۱۴۰۰مجبورت که نکردن بامو بخری!😂
VIPER
۱۹ تیر ۱۴۰۰خودرو سازها اخیرا میخوان با این سبک ظرافت طراحی رو نشون بدن
من که حال نمیکنم
ماکان
۱۹ تیر ۱۴۰۰سلام . خدا کنه انشاالله در نسل بعدی بی ام و سری ۵ ، بر اساس برخی از موارد احتمالی که قبلاً گفته شده بود ، نسخه M5 یا اینکه یکی از نسخه های M5 مجموع قدرت آن حد اقل 1000 اسب بخار باشد و تولید شود . البته نسخه آلپینا B5 هم در نسل بعدی سری ۵ مجموع قدرت آن حد اقل 750 اسب بخار باشد انشاالله .
( Only she reminds me of love )
۱۹ تیر ۱۴۰۰با انشاالله اگه باشه که من فردا برم یه هلکت بگیرم؟!
نه!
ماکان
۱۹ تیر ۱۴۰۰بستگی به نوع تلاش و نوع نگرش خودتان دارد . دیر یا زود ، البته انشاالله تا جایی که بشه زودتر به آرزوهایتان می رسید .
Kf
۱۹ تیر ۱۴۰۰ماکان جا هر وقت کامنت شما رو میخونم پشمام میریزه،
حدااااااقل ۱۰۰۰ اسب؟ میخوای کجا بزنی این همه قدرت رو
ماکان
۱۹ تیر ۱۴۰۰والا حقیقتش را بخواهید با اینکه می دانم از نهایت سرعتش نمیشه استفاده کرد ، ولی برای اینکه اقلاً شتاب صفر تا صد آن تا جایی که امکان دارد در حد عالی باشد و از طریق آن موقعی که در جاده یک ماشین جلوی ما با سرعت نسبتاً آرام می رود ، بتوانیم خیلی سریع و آسان از اون ماشین سبقت بگیریم ، بخاطر همین دوست دارم که قدرت ماشین تا جایی که میشه خیلی زیاد باشد . از یک طرف هم با اینکه شاید این مورد برای شما هم اون حس را نداشته باشد ، ولی برای من این حس را هم دارد که وقتی یک ماشینی دارم که به اضافه برند و مدل آن ، سایر مشخصات آن هم مخصوصاً مشخصات پیشرانه اش هم خیلی خوب هستش ، حس و حال خیلی خوبی برایم دارد و دوست دارم که با خودم همیشه مشخصات پیشرانه آن را در ذهن خودم مرور و تکرار کنم و از آن لذت ببرم انشاالله .
Kf
۱۹ تیر ۱۴۰۰عوضش من ماشین های موتور کوچیک رو ترجیح میدم منظورم حداکثر ۴۰۰ اسب
Amirreza
۱۹ تیر ۱۴۰۰مهندسی یعنی بتونی مثل بنز gt BLACK و پورشه ۹۱۱ gt2 rs با یه قدرت حدودا ۷۰۰ یا ۸۰۰ اسب بخاری کاریو کنی که حتی خیلی از هایپر کار های رده بالا نمیتونن بکنن
Philipp
۱۹ تیر ۱۴۰۰باز قابل تحمله
به وحشتناکی 1 و 2 و 3 و 4 نیست
رامتین
۱۹ تیر ۱۴۰۰در کل 90درصد طراحی های بی ام و افت کردند. سری1 که اصلا محلی از اعزاب نداره و گلف بازار هاچبکها را بطور کامل در اختیار داره. سری2 که کاملا افت کرد نسبت به نسل قبل. سری3 و4 که جلوپنجره ناجوری داره، گرچه از بغل و همچنین چراغهای جلو شاید بهتر شده. سری5 تنها سری هست که نرماله. سری7 هم حتی بدتر از قبل شده و سری هشت هم که اولین نسلشه که خوبه. کراس اورها هم میشه بعدا صحبت کرد.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۹ تیر ۱۴۰۰سری ۷هم چندان بد نشده،البته نسخه امروزی نه اون رندره…
🇩🇪👑MERSEDES BENZ👑🇩🇪
۱۹ تیر ۱۴۰۰پشتش خوبه جلوش جالب نیست.
زیزیگولو
۱۹ تیر ۱۴۰۰حس خیلی بدیه ببینی اون برندی رو که خیلیا تو دنیا دوسش داشتن و یه حس ناب رو بهشون منتقل میکرد الان داره روبه افول حرکت میکنه ….. البته منظور بطور کلی در مورد کمپانی بی ام و بود چون این مدل از سری ۵ هنوز معرفی نشده و تا رونمایی نشده و ندیدیمش نمیشه نظر داد
Aran+Milan
۱۹ تیر ۱۴۰۰فک کنم قسمت جلوشو تغییر بدن
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۹ تیر ۱۴۰۰دیگه حرف بعضیا رو درمورد این رندر نمیتونم درک کنم! این طرح بدی نیست فقط یکم چراغ ها باریک تر شدن سبک طراحی هنوز خیلی زیباست،خصوصا توی عقب زیباتر هم شده،حالا بزارید بیاد تا اون موقع….
Amirreza
۱۹ تیر ۱۴۰۰پشتش خوبه اما جلوش ….
ماکان
۱۹ تیر ۱۴۰۰ببخشید در جواب به یکی از اون مواردی که شما گفته بودی می خواستم بگویم که من برایم مهم نیست که با ماشین خودم بتوانم رکورد خاصی بزنم . من فقط برایم این مهم است که ماشین من از لحاظ میزان قدرت موتور و بعد هم ابعاد ، جزء ماشین هایی باشد که کم و زیاد رده بالا هستند .
مهدی
۱۹ تیر ۱۴۰۰انگار با مشت زدن تو صورتش گونه هاش رفته تو چشاش دهنش هم رفته تو دماغش
شاهین
۱۹ تیر ۱۴۰۰بی ام و هم شده سامسونگ توی موبایل ها
هروقت حوصلش سر میره یه فیس لیفت زود هنگام میده
بابا بزار سری5 نسل اف90 از یادمون بره با اون خوشگلیش بعد جلوه شو سال به سال خرابتر کن
بقول رفیقمون طراحی داخلی هم که همش یه شکل اقلن یه دستی به اون بکشید تا ظاهر بیرونیشو بتونیم هضم کنیم توی نسل جدید
mahan
۱۹ تیر ۱۴۰۰بی ام و جان خلاصه ازت انتظار داریم و از طرح های اخیرت زیاد خوشمون نیومده این طوری ممکنه مشتری هاتو ازدست بدی منکه حاظرم همون مدل های قبلی رو سوار بشم.البته این رندره و بی ام و همیشه توجه ویژه ای رو سری 5 داره
مهردادکمال
۲۰ تیر ۱۴۰۰دیگه امیدم تو المانیا به ایودی هست
Sina10
۲۰ تیر ۱۴۰۰امیدوارم این رندر کاملا نسبت به ماشین اصلی متفاوت باشه
تو عکس های مخفی هم همینجوریه به نظر
تو عکس اصلی یخورده چراغ های بزرگترن که ماشینو زیباتر میکنه
ولی چرا اینقدر بامو داره عجله میکنه عجیبه
سری ۵ هنوزم تو کلاسش بی رقیبه ، M5 این نسل هنوز خیلی جای پیشرفت داره و میتونه باز هم بهتر بشه
این عجله واسه چیه من نمیدونم
سهند
۲۰ تیر ۱۴۰۰سری ۵ و m5بی رقیب نیستند مرسدس e کلاس و e63 هم خیلی خوبند و من آن ها را ترجیح می دهم.