بامو M6 حاضر در این ویدئو راز بسیار جذابی دارد. زیر کاپوت این کوپه لاکچری پیشرانه اسطورهای ۱۰ سیلندر S85 قرار گرفته و البته موضوع جالب اینکه یک سوپرشارژر نیز به این نیروگاه متصل شده است. خب M6 موردبحث در اتوبان چه عملکردی خواهد داشت؟ برای فهمیدن این پاسخ این سوال با ما همراه باشید.
بامو M6 E60 ده سیلندر شاید دیگر دیده نشود. این خودروی منحصربهفرد درست زمانی پدیدار شده که خودروسازان اقدام به استفاده از پیشرانههای کوچکتر و کمحجمتر میکنند. پیشرانه ۵ لیتری موردبحث تا ۸۵۰۰ دور در دقیقه غرش کرده و صدای تولیدی آن شاید در بسیاری از سوپرکارهای مدرن هم شنیده نشود.
همکار این پیشرانه گیربکس اتوماتیک تک کلاچه SMG بوده که فاقد آرامش گیربکسهای مدرن با تعویضهای نرم و سریعتر است. حتی در همین ویدئو نیز میتوان تأخیرهای گیربکس SMG در تعویض دندهها را حس کرد.
اما نیروگاه موردبحث قدرت ۶۵۰ اسبی دارد که ۱۵۰ واحد بیشتر از قدرت ۵۰۰ اسبی M6 استاندارد میباشد. این قدرت اضافه باعث میشود M6 سرعت دیوانه کنندهای در اتوبان بگیرد. خوشبختانه سوپرشارژردار نیز باعث بهبود وضعیت عملکردی خودرو شده و تأثیر بدی روی صدای بسیار جذب تولیدی ندارد. امیدواریم این M6 همچنان در جادهها بتازد…
[دانلود ویدئو]
جواد خطر
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹چند سال پیش اولش اومدن گفتن واردات خودروهای بالای 2500 سی سی ممنوعه تا اینکه بَعده کلی حرفو حدیث کار کشید به بالاترین مرجع قضایی کشور و دیوان عدالت اداریَم مصوبه ممنوعیت واردات خودروهای بالای ۲۵۰۰ سیسی رو باطل کردو این امیدواری به وجود اومد که از این به بعد میتونیم شاهد حضور ماشینای لوکسو با کیفیت تو کشور باشیم ولی نشد ! اصلاً معلوم نی تو مملکت چه خبره چون دولت یه ساز میزنه مجلس یه ساز میزنه مراجع قضایی یه ساز میزنن…..مردم بیچاره هم این وسط شدن کیسه بُوکس
جواد خطر
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹اوهوع!!حالا بیاهو دُرُسِش کن!!!حالا که به دل گرفتی چِکار کنمو چی بگم تا از دِلِت دربیاد؟؟ آهان فهمیدم…..میخوای تو میدون شی مَنم یه وانت شَم روزی هزار بار دورت بگردم تا از دلت دربیاد؟ اگه حفظی واسه خودت حفظی اصلاً به مَنچه که تو حفظی؟؟ من مِیلم کشید اینجوری بنویسمو مدیر سایتم عشقش کشید کامنتمو بِچاپه حالا مشکل تو چیه؟؟ خُب مگه مجبوری؟نخون تا بقول خودت حالو احوالت به گند کشیده نشه!!والا بِخدا
بهراد
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹عقبش از جلوش خاص تره.
از اون ماشیناس که نصف شبی با یه تخت گاز همه رو تو آینه میبینی و اوناییم که پشت سرتن فقط نور قرمز چراغ های LED عقبو میبینن که داره کوچیکتر و تاریکتر میشه.
تو دوران جوونی خیلی تو کف این ماشین بودم ولی حیف که الان هم قیمتش بهم ریختس هم استهلاکش با بنزین ایرانی بیشتر شده.با دیدنش یاد جوونیام میوفتم
مهراد
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹جوووون لعنتی ??
به به ????
یدونه M3 E93 و همین M6 رو بدن به من نصف خواسته های خودروییم برای همیشه حل میشه چون جزو کامل ترین خودروهای تاریخن این دو اسطوره در این اتاق و این کلاس
⭐?❤️BMW❤️?⭐
ارشیا
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹هنوزم جذابه
Malt hill
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹در یه قسمت از فیلم داره با ۱۸۰ پشت یه ون حرکت می کنه.
من که شک می کنم
علی سینا
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹فکر میکنی اون ون ها نمیتونن ۱۶۰ ۱۷۰ برن؟
meysam
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹عجب لذتی داشت لعنتی.
چه کابین ساکتی هم داره تو اون سرعت.
(Saeed(peugeot
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹یا خداااا عجب غولیه این ماشین …..لامصب با ۳۰۰ کیلومتر چفته زمینه…..عالی بود این کلیپ.
Farzad
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ای کاش راننده یه آهنگم میزاشت ، اصلا اینا چجوری بدون آهنگ رانندگی میکنن من که نمیتونم :)))
# فان
Behrouz. anzali
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹صدای موتور خوشگلی داره لامصب ای کاش هیچ وقت موتورهای هشت سیلندر و به بالا از بین نرن چون باعث جذابیتبیشتر ماشینهای اسپرتن.
امیر
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹بنظرم اخرین سری تولید از خودروهای جذاب بی ام و بود و از این خودرو به بعد دیگه اون جذابیت خاص بی ام و رو ندارن و همشون مصنوعی شدن مخصوصا صداشون!
رامتین
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹در کنار LFA این موتورهای 10 سیلندر بینظیرند. بشدت سری4 و6 بی ام و را دوست دارم…. امیدوارم سری6 برگرده.