درست همانند مرسدس-ای ام جی E63 و آئودی RS6 آوانت، بامو M5 از آن نوع خودروهایی است که هر کاری را انجام میدهد. این خودرو میتواند سدانی لوکس و راحت و همانی باشد که از یک سری ۵ انتظار دارید. M5 در عین حال میتواند به یک هیولای مخوفی تبدیل شود که برخی سوپرکارهای همین چند سال قبل را شرمنده میسازد. این خودرو وزن نزدیک به دو تن داشته اما شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت آن تنها ۳.۳ ثانیه است.
همانگونه که در ادامه مشاهده خواهید کرد، M5 کامپتیشن قویتر شتاب گیری فوقالعادهای داشته و این فرایند را تا سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت ادامه میدهد. ذکر این نکته مهم است که سرعت و شتاب به دست آمده توسط کانال یوتیوب AutoTopNL در واقع همهی ظرفیتهای این سوپر سدان باواریایی را نشان نمیدهد چراکه خودروی موردبحث به محدودکنندهی سرعت الکترونیکی مجهز بوده است.
شاید تنها چیزی که باعث شود M5 کامپتیشن خودروی بهتری هم نشان دهد تولید نسخهی تورینگ برای رقابتی جانانه با استیشنهای داغ آئودی اسپورت و مرسدس-ای ام جی باشد اما بامو چنین برنامهای ندارد؛ اما این خودرو حتی در فرم سدان هم همهی نیازها و انتظارات مالک از یک خودرو را رفع میکند. این خودرو قیمت حدود ۱۱۰ هزار دلاری داشته که ۷ هزار دلار بیشتر از بهای M5 استاندارد میباشد.
این ویدئو به خوبی نشان میدهد که سدان های میان سایز در سالهای اخیر چقدر تغییر کردهاند. اینجاست که میتوان فهمید چرا خودروهای الکتریکی نمیتوانند هیجان و صدای پیشرانهی خودروهای کنونی را ارائه دهند. شنیدن صدای پیشرانهی ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربویی که تا دور ۷ هزار میغرد چیزی است که در ۲۰ تا ۳۰ سال آینده شاید به خاطرهها پیوسته باشد بنابراین تا وقت هست از این لحظات باید لذت برد!
mahdy
۱۷ مهر ۱۳۹۷چیزی که من تو ویدئو دیدم 3.1 بود
آمریکایی دوست نبود ؟ کادیلاک خان Ctvs خوبن ؟ سلام برسونین خدمتشون
Omid
۱۷ مهر ۱۳۹۷حتما باید دعوا راه بندازی؟
عوضش کادیلاک سیسیتم خودرانش عالیه
Reza
۱۷ مهر ۱۳۹۷آقا مهدی کادیلاک مگه توان رقابت با آلمانی هارو داره؟ آمریکاییا فقط بلدن گنده گنده حرف بزنن بعد مچاله میشن.
M5 رو عشق است
یانکی
۱۷ مهر ۱۳۹۷خود گویی خود خندی عجب بچه هنر مندی.همون cts v که بلد نیستی اسمش رو درست بگی تا جایی سرعت میگیره که تمام سدانهایه آلمانی نمیتونن حتی بهش نزدیک بشن.328 کیلومتر در ساعت.فقط چلرجر هلکت هستش که به این سرعت میرسه.اینا با 2 دف شاهکار نکردن.چرا نسل قبلش همیشه شرمنده بود.اگر تونستن با تک دف به کادیلاک نزدیک بشن مهمه.تا زمانی که سریع ترین جنبندهایه ساخت دست بشر آمریکایی باشن ما دوست داراش به این چیزا یه پوز خند میزنیم تو بحث سرعت.
Arman
۱۷ مهر ۱۳۹۷سریعتین جنبنده های تاریخ مال امریکا هستن ؟ والله چند روزه دارم هی لیست سریعترین های نوربرگ ربنگ رو نگاه میکنم تو ۵ تای اول خبری از امریکایی نیست!
کوروش
۱۷ مهر ۱۳۹۷همچنان بخندید چون تا وقتی بیمر هست باید به تک چرخ زدن افتخار کنید نه سرعت سرعت واسه کسی هست که بلد باشه ماشین سریع بسازد نه کادیلاک که توی اولین پیچ باهاش به دیار باقی می ری
یانکی
۱۷ مهر ۱۳۹۷برو مقایسه کدیلاک cts vو بنز 63 ای amg رو تو هد تو هد نگاه کن بعد بیا بگو کدیلاک تش در میره.ببین چجوری بنز رو خورد میکنه.حتی ats v که بیمر رو جیر داد.جیر
Mohammad
۱۷ مهر ۱۳۹۷مطمئن باش هر کارخونه اس بخواد ماشین همقیمت بی ام و بسازه از خود بی ام و بهتر میسازه ??
مهدی
۱۷ مهر ۱۳۹۷کادیلاکcts vبه نظر من یه سدان خیلی جذابه.واگه درحد e63s یاm5نبود خوب باهم مقایسشون نمیکردن.سیستم فرمان خوبی داره وهندلینگ خوبی هم داره.اما درمورد سرعت۳۲۸درسته ولی سدانbmw b7وهمینطورbmw b5هم توان رسیدن با سرعت۳۳۰کیلومتر رودارن.حتی m760توچند کلیپ طوری به۳۲۰میرسید که حس میکردی توان تا۳۴۰کیلومتر رفتن روهم داره.درکل همشون درنوع خودشون بی نظیرن چهm5یاe63 یاCTS v وپانامرا توربو
Arman
۱۷ مهر ۱۳۹۷مهدی
مثلا الان اومدی یکی به میخ بزنی یکی به نعل :))))
mahdy
۱۸ مهر ۱۳۹۷یانکی نظر فضایی کم ندیدم ازت اینم روش
ctsv رو نوشتم ctvs تو چلنجر رو (شایدم منظورت چارجر بوده ) نوشتی چلرجر
داداش مگه به اشتباه تایپیه ؟ تو که میخواستی اشتباه بگیری حد اقل دقت میکردی تو این یکی کامنتت سوتی ندی
دوما همین غول به 330 میرسه این خط این نشون
سوما کادیلاک چرا دو دف نمیسازه ؟ مگه مرض داره ؟ خب تکنولوژیش نمیرسه اگه میرسه مرض که نداره این که نمیشه بگی حریف تکنولوژیش رو تا سطح ما پائین بیاره بعد بیاد رقابت
سوما سریع ترین اگه منظورت پیسته اون فرمولا وان اون نوربرگ رینگ هر کدومو میخوایی ببین هیچی نیستن آمریکاییا اگه منظورت خط مستقیمه که درگستر 840 اسب بخاریتون از سدان 610 اسبی آلمان شکسست خورد از رو چی میگی سریعترینن الله اعلم
Arman
۱۷ مهر ۱۳۹۷دقیقا مهدی
کادیلاک فقط در اسم لوکس هست اما در عمل با لوکسی که بنز و بی ام دبلیو یا یه سری شرکت های دیگه ارائه میدن خیلی فرق داره! اینو امار ها تو امریکا هم میگه
و میرسیم به کامپتیشنی که بدون ذره ای ادعا رانندش اومد دیمون ( که موقع رونمایی گفتن اومده که در کارخونه های المانی ها و فراری و بوگاتی و هرچی هایپر کاره رو تخته کنه :)) ) رو با ۲۰۰ اسب بخار کمتر شکست داد و رفت دنبال زن و پچش :)) شما اول سدان اروپایی رو شکست بده بعد برو سراغ سوپر اسپرت ها و هایپر کاراشون
هی فقط حجم موتور زیاد میکنن آمریکایی ها!!!
الان هم زوم کردن رو مدل جدید کوروت و میگن این دیگه قراره بیاد که قتل عام کنه !!!
علی رضا
۱۷ مهر ۱۳۹۷بابا تموم کنید این بازی کثیف رو ??
Reza
۱۷ مهر ۱۳۹۷عالی تر از این نمیشه این M5 دل منو برده.
کادیلاک کجاش سیستم خودران داره آخه بابا حالا میخوان تو آینده یه کاری کنن.
تازه تا اون زمان شرکت های دیگه بیکار نمیشینن که.
Elmiraj
۱۷ مهر ۱۳۹۷کسی نگفته خودران ، اون نیمه خودرانه که کادیلاک ct6 داره و اسمشم سوپر کروزه ، در حال حاضر هم هر چقدر حرص بخوری هم در جایگاه اول سیر می کنه !!!
جالبتر اینه که جایگاه دومم اتوپایلوت تسلا تصاحب کرده و آلمانیا جایی بالاتر از سوم و چهارم ندارن …
mahdy
۱۷ مهر ۱۳۹۷مانند یک نابودگر مریخی
حتما بخونین :
https://www.bmwblog.com/2018/08/05/test-drive-2018-bmw-m5-competition-a-625-hp-rocket/
Amin
۱۷ مهر ۱۳۹۷دو تن وزن و حدود سه ثانیه،حرف نداره
Trx (taimaz)
۱۷ مهر ۱۳۹۷جز این انتظاری ازش نمیرفت. ????
Bideski
۱۷ مهر ۱۳۹۷بعضیا یه جوری صحبت میکنن که انگار کادیلاک فرغون تولید میکنه درسته که بی ام دابلیو خیلی خیلی توانمنده اما این چیزی از ارزش های کادیلاک کم نمیکنه
Khosrow
۱۷ مهر ۱۳۹۷باز این اومد / گفتم که / هر هفته این M5 رو میارن یه شتاب میگیرن باهاش / جای این کارا طراحی های افتضاح رو درست کنین / هر چیزی کمش خوبه و جذابه ..
hami
۱۷ مهر ۱۳۹۷نظر شما محترم
اما…..
مهدی
۱۷ مهر ۱۳۹۷فعلا که به طراحی های جدیدبنز ایراد میگیرن.چقدر کینه دارن یه عده بهbmw.البته بهتره بگم حسادت
Mohammad
۱۷ مهر ۱۳۹۷اخه کی به بی ام و حسادت بکنه به نمای عقب لکسوس مانندش یا نمای جلوی سوزوکی مانندش یا راننده های دیونه ی ۱۷ سالش والا که تازه به دوران رسیدن . یا قیمت های فضایش 😎💪
مهدی
۱۷ مهر ۱۳۹۷حسادت داره دیگه.چون همین ماشین اون غول کش افسانه ای که ازش دم میزدید(دیمن) بااون مقدار اسب بخار رودر مسابقه درگ شکست داد.اما شکست واقعی در پیست بودکه یه کوپه نزدیک۹۰۰اسب بخاری از یه سدان شکست خورد اونم بااختلاف بیشتر از۵ثانیه.عجب(اونم دیمن بااون همه ادعا
y
۱۷ مهر ۱۳۹۷“شنیدن صدای پیشرانهی 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربویی که تا دور 7 هزار میغرد چیزی است که در 20 تا 30 سال آینده شاید به خاطرهها پیوسته باشد بنابراین تا وقت هست از این لحظات باید لذت برد!” واقعا راست میگه شما فرض کن ماشینی داشته باشی که 2 ثانیه ای 100 تا پر کنه ولی بخواد صدای ماشین کنترلی بده مفت نمیارزه اصلا ماشین های برقی انگار روح ندارن
Arman
۱۷ مهر ۱۳۹۷قاتل دیمون :)
مهدی
۱۷ مهر ۱۳۹۷این جاده یه جاده مستقیم نبود.درکل مدل کامپتیشن ازm5سریع تره چه درشتاب اولیه اما تفاوت بیشتر درشتاب ثانویه هستش
علی
۱۷ مهر ۱۳۹۷این ماشین با این وزن و این شتاب یا خدا!!!
اگه هم وزن مک لارن بود قطعا میخوردش
Sajjad
۱۷ مهر ۱۳۹۷اومدم درباره این ماشین تعریف کنم
با یه سری کامنت مواجه شدم که دل و دماغ کامنت گذاشتن از بین رفت
یعنی من به اندازه ای که موستانگ و جی تی ار رو دوست دارم
این ماشین رو هم دوست دارم
اما یه سری از دوستان حال ادمو بهم میزنن
باید پدال یه فیلتر جلوگیری از افراد زیر 18 سال و عقده ای بزاره
میدونم الان میان میگن توهم خودت از فیلتر رد نمیشدی! ولی همین جواب دادن نشون میده به خودشون گرفتن که یا عقده ای هستن یا زیر 18 سال!
Amir
۱۷ مهر ۱۳۹۷والا منم خسته شدم چند وقته سعی می کنم کامنت ها رو نخونم اما نمیشه.ببخشید رک میگم اما یه عده جای اینکه توی مهد کودک باشن اومدن اینجا.تموم کنید دیگه!
Sajjad
۱۷ مهر ۱۳۹۷به نظرم دسته جمعی سایت رو ترک کنیم میدون رو بدیم به مهد کودکیا کمتر حرص میخوریم
کیومرث
۱۸ مهر ۱۳۹۷امان از این دهه هفتادیا
نوید جهرمی
۹ آبان ۱۳۹۷بیخیال. بزار هر کی تو فاز خودش باشه/ منم ازشون خسته شدم ولی ارزش پدال و دوستان برام بیشتر از این چیزاس
Mehrzad67
۱۷ مهر ۱۳۹۷خدایی شما لانچو داشته باش?
لامصب یه نیم خیزی میکنه که آدمی هرچه روح میگیرد، و هرچه از آن که “هست” فاصله مییابد❤️???
#مولانا?
پدرام خوزستانی
۱۸ مهر ۱۳۹۷حیف که ما از این نعمتها بی بهره ایم ??