بامو در حال شدت بخشیدن به کمپین تیزری نسل جدید سری ۳ میباشد. این خودرو که با کد G20 شناخته میشود در خیابانها دیده شده است. شاید این روزها و در همهجا شاسی بلندها سرخط خبرها را به خود اختصاص داده باشند اما سری ۳ هستهی اصلی برند بامو بوده بنابراین در تولید آن نباید هیچ کم و کسری گذاشته شود. به همین دلیل است که تمامی مشکلات احتمالی باید پیش از تولید این خودرو رفع شوند.
بامو سری ۳ جدید به توری جهانی فرستاده شده تا از آبوهوای داغ نوادا و درهی مرگ گرفته تا هوای سرد سوئد را تجربه نماید. نیازی به گفتن نیست که نسخههای پیشتولیدی این سدان اسپورت نیز در پیست نوربرگ رینگ دیده شدهاند.
برنامهی توسعه و تست وسیع بامو همچنین شامل گذراندن زمان زیاد در تونل باد بوده تا به این ترتیب بدنهی سری ۳ در روانترین حالت ممکن باشد. نتیجهی نهایی این کار ضریب درگ احساسبرانگیز ۰.۲۳ است که سری ۳ جدید را به یکی از آئرودینامیک ترین خودروهای تولیدی تاریخ بدل میکند. تنها خودروهایی که آئرودینامیک تر از سدان جدید باوارایی ها میباشند مرسدس A کلاس سدان جدید و نسل پیشین CLA با ضریب درگ ۰.۲۲ هستند. همچنین فولکسواگن XL1 ضریب درگ ۰.۱۹ دارد اما آن را نمیتوان خودروی تولیدی عادی دانست زیرا سقف تولید بسیار کمی داشته است.
مهدی
۲۲ شهریور ۱۳۹۷سری۳همیشه بهترین درکلاس خودش بوده.بهترین موتور.بهترین شاسی.بهترین گیربگس.بهترین لذت وهندلینگ ممکن.سری۳همیشه سنگ محک باقی خودروسازان واسه این کلاسه
مهدی
۲۲ شهریور ۱۳۹۷https://pictures.topspeed.com/IMG/jpg/201612/2019-bmw-3-series-3.jpg
mahdy
۲۲ شهریور ۱۳۹۷علی نوا حالا دیگه چی داری بگی هنوزم عاشق این شاهکار نشدی؟
به این میگن مهندسی آلمانی :
ضریب آیرودینامیک 0.23
تقسیم وزن 50 به 50
سیستم تعلیق جدید
تا الان خبری از موتورش بیرون نیومده ولی مگه میشه شاهکار نباشه
بهراد
۲۲ شهریور ۱۳۹۷الانه که پیداش بشه بگه اکانت شما هم مال منه
دفعه ی قبل گیر داده بود منه بهراد و مجید رونالدو یکی هستیم!!
خیلی تیزه سریع میفهمه.
در مورد این ماشین هم که خیلی عالیی شده حرف نداره بهتر این نمیشه
madjidiano rolambo
۲۳ شهریور ۱۳۹۷دفعه ی قبل گیر داده بود منه بهراد و مجید رونالدو یکی هستیم!!
هر کی گفته من با اکامنت دیگه ای در این سایت کامنت میذارم ***
خدا شاهده من با هیچ حساب دیگه ای اینجا کامنت نمیذارم
mahdy
۲۳ شهریور ۱۳۹۷عععع
عععع
مجید این رفتارا از تو بعید بود خجالت بکش
همه میدونن جنجالی ترین کسی که ایمن کارو میکنه علی شوی نواست
madjidiano rolambo
۲۲ شهریور ۱۳۹۷سری 3 یکی از اون ماشینایی بود که به شدت منتظر نسل جدیدش بودم (و هستم)
لامصب خدای ماشینه …
یه دونه E92 همیشه تو مسیرم پارکه … با وجود اینکه 10 جاش رو زدن و با بتونه و رنگ و صافکاری و اینا شکلش رو حفظ کرده ولی با این حال هر وقت از کنارش رد میشم محاله بدون اینکه یه چند ثانیه نگاش کنم ازش بگذرم
shirki
۲۲ شهریور ۱۳۹۷احتمال داره دوباره تو کلاس خودش جزو پر فروشا باشه .
احمدرضا
۲۲ شهریور ۱۳۹۷مگه میشه سری3 فوق العاده نباشه ؟
محمد مهدی
۲۲ شهریور ۱۳۹۷مگه داریم ؟
مگه میشه ؟
omid622
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ماشینی که بهترینه تو دنیا
بین تمام ماشین های کاربردی
حالا نسخه M چه شود
به خصوص مدل CS که آخرین نسخه M هر محصوله سدان بی ام و هست شاهکاریه واسه خودش
مهدی
۲۲ شهریور ۱۳۹۷https://di-uploads-pod13.dealerinspire.com/circlebmw/uploads/2018/06/2019x5_1.jpg
مهدی
۲۲ شهریور ۱۳۹۷https://article-imgs.scribdassets.com/3zgxyns2tc6h7a8s/images/fileE6NB5WTT.jpg
مهدی
۲۲ شهریور ۱۳۹۷https://s2.paultan.org/image/2018/06/G05-BMW-X5-19-e1528250034704-630×335.jpg
مهدی
۲۲ شهریور ۱۳۹۷https://www.autoportal.hr/images/image_92203.jpg
مهدی
۲۳ شهریور ۱۳۹۷https://scontent-ort2-1.cdninstagram.com/vp/6c7cc1210a40bbbd32650e83d547b0e7/5BF7315A/t51.2885-15/sh0.08/e35/c135.0.810.810/s640x640/37246485_1969667219763932_7556742447594733568_n.jpg
رامتین
۲۳ شهریور ۱۳۹۷همه چیش عالی. بی ام و سری 4 هم دقیقا همینطور خواهد بود که سال بعد معرفی میشه.
فقط امیدوارم موتور فعلی 2لیتری 245 اسبیش که البته در سری7 به 258 اسب هم رسیده بود، امسال به عدد جذاب 268 اسب برسه. 2 لیتر حجم و 2 دهم مگاوات توان با سیستم تعلیق پیشرفته تر و گیربکس بهتر دیگه چی میخوای.