ما تصاویر جاسوسی بیشماری از بامو سری ۸ را در طی چند ماه گذشته دیدهایم و هماینک وقت منتشر شدن جزئیاتی از این خودروی مورد انتظار فرا رسیده است.
بنا به گفته بیمر تودی، بامو نسخه پرفورمنس M سری ۸ را با نام M850i xDrive عرضه خواهد کرد. این خودرو که بهصورت کوپه و کانورتیبل به فروش خواهد رسید ظاهراً در جایگاهی پایینتر از M8 قرار خواهد گرفت و از قلب تپنده ۸ سیلندر توئین توربو با قدرت ۵۳۰ اسب بخاری سود خواهد برد. اگر این خروجی درست باشد، M850i دومین نسخه پرقدرت M پرفورمنس خواهد بود و در جایگاهی بین M760Li با قدرت ۶۱۰ اسب بخار و M550i با خروجی ۴۶۲ اسب بخار قرار خواهد گرفت.
هنوز چیز زیادی درباره این خودرو نمیدانیم اما گفته میشود M850i xDrive شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت کمتر از ۴ ثانیهای خواهد داشت. اگرچه این عملکرد کمی خوشبینانه به نظر میرسد اما احتمال دستیابی به این رکورد وجود دارد زیرا M6 کوپه قبلی به لطف پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین پاور با قدرت ۵۶۰ اسب بخار میتوانست به شتاب ۴.۲ ثانیهای دست یابد. واضح است که M6 پرقدرتتر بوده اما M850i دارای سیستم چهار چرخ محرک بوده و این امر میتواند فاصله عملکردی دو خودرو را کاهش دهد.
علی
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ماشین به این عظمت دو تا در داره واقعا که .
چی بگم شاید من زیادی منطقی فکر میکنم و اشتباه .!!!
با تچکر
yashar
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷سلام
سری های زوج bmw همشون کوپه هستن
خوبیش به همون دو در بودنه
سعید(تهران)
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷شما بخر با سنگ فرز دوتا در برای خودت وا کن. آها شایدم بتونی یه آلپینا B7 بخری که زحمتت کمتر شه…
MoNsTeR
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷عشق به معنای واقعی
بیمر ممنونم ازت❤️❤️
رضا
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ماشین های آلمانی مخصوصا بی ام و از نظر عملکرد و راندمان حرف ندارن عالین ولی نسبت به آمریکایی ها و ژاپنی ها خرجشون بالاتره در ضمن دوام و قابلیت اطمینان ماشینای آمریکایی و ژاپنی یه چیز دیگه هست
ایلیا
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷این ماشین رو با کدوم ماشین امریکایی یا ژاپنی مقایسه میکنی که میگی خرجش بالاتره؟
اول باید ماشینی در این حد و اندازه وجود داشته باشه بعد هزینه ی نگهداریشون مقایسه بشه.
رضا
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷کلا ماشینای آلمانی را در برابر آمریکاییها و ژاپنی ها گفتم ، راندمان و عملکردآلمانی ها در برابر آمریکاییها و ژاپنی ها عالیه ولی هزینه نگهداریشون بالاتر از آمریکاییها و ژاپنی ها است در ضمن دوام و قابلیت اطمینان ژاپنی ها و آمریکایی ها به مراتب از آلمانی ها بالاتر هست، شما نگاه کن در جنگ های خلیج فارس از تویوتا و نیسان بیشتر استفاده شده و بسیار کم خرج هستند ضمن آنکه برندهای لوکس لکسوس اینفینیتی آکورا لینکن و… هم بسیار کم خرج تر از برندهای لوکس آلمانی هستند
ایلیا
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷رضا جان هیچ کسی منکر قابلیت های خودروهای ژاپنی و آمریکایی نیست، کسی که خلاف این رو گفت وقتت رو برای توضیح دادن بهش تلف نکن.
رضا
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷راستی ایلیا جان من سربازی بودم تو پادگان یه تویوتا بود چهار بار کیلومترش صفر شده بود برای بار پنجم باز هم به خوبی کار میکرد و رو پا و سالم بود هیچ ایرادی هم نداشت خرجی هم نداشت فکرنکنم هیچ خودروی آلمانی اینچنین قابلیت دوامی داشته باشه آمریکایی هم دیدم که بعد از چهل سال هنوز رو پا هست و راحت ۲۲۰ تا میره
تک درختی در کویر
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷بنز های قدیمی عهد عتیق (!) ، بی ام و 518 های 40 سال پیش و گلف های دهه 1970 و 1980 رو کم تو خیابون میبنی؟
قبلنا همه ی ماشین ها دوامشون بیشتر بود چون دنیا اینقدر به سمت مصرف گرایی و تولید پیش نرفته بود .. خودروسازان ماشین ها رو واسه یه عمر میساختن … الان حتی کم استهلاک ترین و خرکار ترین مدل های تویوتا وقتی به 1 و نیم میلیون کیلومتر کارکرد میرسن خبرش از اون سر دنیا توی پدال کار میشه … یعنی طرف تو امریکا ماشینش 1 میلیون کیلومتر کار کرده و این اتفاق اونقدر عجیب و نادره که شما تو ایران خبردار میشی …
مشکل کار شما اینه که لندکروزر 1980 رو با BMW مدل 2018 مقایسه میکنی !!!
BMW 518 مدل 1972 هم قطعا خیلی کم خرج تر از لکسوس NX بود …
yashar
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷سلام
دوران سربازیت کامیون های 911 بنز که دو برابر تویوتاهایی که میگی عمر دارن رو ندیدی؟
از دوران قبل از جنگ و قبل از انقلاب هنوز دارن خدمت میکنن
تو خوب بودن ژاپنی و آمریکایی حرفی نیست اما قیاست مع الفارقه ماشین های لوکس آلمانی رو با ماشین های کار مقایسه میکنی
رضا
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷بنده ماشینای قدیمی ژاپنی و آمریکایی را با ماشینای همون دوره مقایسه کردم، من تویوتا را که چهار بار کیلومترش صفر بود دیدم و ماشین آلمانی هم سن و سال این تویوتا که چهار بار کیلومترش صفر شده باشه یا پیدا نمیشه یا کم پیدا میشه، به نظر شما الان بیوک یا شورلت قدیمی تعدادش بیشتر هست یا گلف یا بی ام و ۵۱۸ قدیمی؟؟برای دانستن دوام خودروها نیاز به داشتن آنها نیست آمارهای جهانی گویای همه چیز هست، بنده هزینه نگهداری ماشینای لوکس آلمانی را با ماشینای لوکس ڗاپنی و آمریکایی مقایسه کردم، در مورد مقتصد بودن مردم اروپا باید عرض کرد در اروپا مردم بیشتر از ده سال خودرو را نگهداری نمیکنند، ولی ماشینای ڗاپنی و آمریکایی با خیال راحت قابل نگهداری هستند، علت فروش کمتر ماشینای ڗاپنی و آمریکایی در اروپا هم گرانی سوخت و تعرفه و عوارض بالای خودروهای غیراروپایی است
رضا
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷راستی مقایسه کامیون های بنز با سواری های ڗاپنی و آمریکایی کاملا اشتباه هست
تک درختی در کویر
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷بنده ی خدا :
۱) ژاپن کلاً ۲۷ ساله داره ماشین لوکس میسازه
از اون ۲۷ سال هم 20 سالش واردات لکسوس به ایران در حد سالی حداکثر ۵ عدد بود !
۲) باز که داری شورلت و تویوتا رو با BMW مقایسه میکنی !!
تعداد بی ام و های قدیمی در ایران بیشتر از شورلت نباشه قطعا کمتر نیست ( که به نظر من خیلی بیشتره)
۳) ایران اون زمان قطب تولید محصولات جنرال موتورز در آسیا بود … فولکس واگن در جایی که من میدونم سایت تولیدی در ایران نداشت و اگر هم داشت یک صدم حضور جنرال موتورز و فورد در ایران نمیشد
در مقابل ، بنز و بی ام و بعد از رولزرویس و رنجروور گرون ترین ماشین های ایران بودن
قبل از سال ۵۷ ماشین های امریکایی مثل ماشین های کره ای و ژاپنی در ایران خرید و فروش میشدن چون هم قیمتشون نسبتا ارزون بود و هم خوش ساخت بودن ، کادیلاک هم که در ایران مونتاژ میشد
۴) ماشین های آلمانی مشتری های پولدار تری دارند و هر چه دولت بیشتر باشه راحت تر میتونی نسل جدید ماشین رو با نسل قدیمیش عوض کنی
تک درختی در کویر
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷خیلی دوست دارم بدونم تجربه ی مالکیت (نه سواری) چند ماشین آلمانی ، آمریکایی و اروپایی رو داشتی که این حرف رو میزنی !
واسه اینکه بتونی در مورد کیفیت خودروسازی نه یک نه دو بلکه 3 کشور حرف بزنی و تازه مقایسشون هم بکنی !!!!!!! باید حداقل تا الان 6 تا ماشین از محصولات بنز و ب ام و وفولکس و شورلت و تویوتا و … داشته باشی !
نوید جهرمی
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷عجیبه که اروپاییا که تا این حد مقتصد هستن و از خرج اضافه فرارین، از این ماشینای پرخرج تا این حد استقبال میکنن.
ما ماشین کره ای و چینی رو پرخرج نمیدونیم و میگیم آلمانی پرخرجه. بله. توی ایران همه چی یه جور دیگس.
اعتمادیان
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ممنون از آقا شاهین عزیز
چقدر ادبیات و تمثیلات این مقاله زیبا و دلنشین و بجا بود
واقعا لذت بردم
شاد باشید عزیزان .
Reza
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ه جمله بی ربط
بالاخره تلگرام فیلتر شد 😢😢
ببین تو رو خدا تو چه مملکتی زندگی میکنیم
مشکل روی مشکل
Porsche & Mercedes
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷فیلتر نشد..مشکل از سرور تلگرامه خوده پاول اعلام کرد..
shirko
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷واقعا واسه اومدن این هیولای مخوف لحظه شماری می کنم ، چون بیاد همه رو جمع می کنه می ندازه دور !!
Bilbo
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷لعنتی طراحی کانسپتش خیلی عالیه، هم کوپهش و هم گرن کوپش. اون چیزی هم که زیر پوسته های استتاری دیده میشه، نشون میده نسخه تولیدی خیلی وفادار به کانسپتن…پس فقط میتونیم بگیم به به
فتنه گوساله سامری
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷M8 کانسبت ۴درش زیباترین طراحی هستش که تاالان دیدم.واقعا یه اثرهنری ماندگاره.واما(((خدایا هزاران هزار بارشکرت که مارو محب مولا علی وفرزندانش آفریدی )))
فتنه گوساله سامری
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷قطعا مدل تولیدی هم بی نظیر جذاب خواهدبود(((خدای من عاشقانه دوستت دارم وشکر گذارم که معبودی چون تودارم)))
فرامرز
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷M850i xDrive اگه 530 اسب قدرت داشته باشه به خاطر all-wheel drive بودنش احتمال خیلی زیاد شتاب زیر 4 ثانیه ای داره. الآن ام5 با 600 اسب بخار و وزن بالاتر شتاب 3.4 ثانیه ای داره
امیر
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷باید منتظر مشخصات فنی این غول باشیم ولی اون چیزی که مسلمه خییییلی جذابه!انصافا مرسدس AMG GT 4 door در برابر این چیزی به حساب نمیاد!
رامتین
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷اگه بتونن توانشو برسونن به عدد مرجع 670 اسب، واقعا محشره. کاری که یکم بعید بنظر میرسه. تا 640 اسب، لامبو اروس رسید.
یاس ی
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷تک درختی در کویر کی گفته که برای مقایسه چندتا ماشین باید همش داشته باشی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این بندگان خدایی که برای مجلات کار میکنن همه ماشینها مگه مال خودشونه که راجبشون مقاله مینویسن و مقایسه میکنن. ؟؟؟؟؟؟ تجربیات بقیه هیچی ؟؟؟؟؟ روندنش هیچی ؟؟؟؟
شما چون ناراحت شدی میخواستی به اون رفیقمون گیر بدی اینو گفتی ، داداش من ی ماشینی داره که من میتونم سوارش بشم و با ماشین خودم مقایسه کنم ، چون یکیش مال خودم نیست نمیتونم !!!!!!!!!!