هرچند نسل جدید بامو M3 در راه است اما این خودرو نسخهٔ استیشن نخواهد داشت. به همین دلیل آلپینا دستبهکار شده و برای پُر کردن جای خالی M3 استیشن، در نمایشگاه فرانکفورت مدل جدید B3 تورینگ را معرفی کرده است. این خودرو که رقیبی برای آئودی RS4 آوانت و مرسدس C63 AMG استیت خواهد بود، از یک پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی بهره میبرد که برای تولید ۴۶۲ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور تنظیم شده است.
نیروی این موتور توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک ZF به هر چهارچرخ انتقال پیدا میکند. B3 تورینگ همچنین به یک دیفرانسیل عقب لغزش محدود و لانچ کنترل هم مجهز شده که برای شتاب گیری از صفر تا دویست کیلومتر بر ساعت بهینهسازی شده است. آلپینا فعلاً نگفته است که این خودرو در شتاب صفرتاصد چقدر سریع است اما حداکثر سرعت آن در حالت رانندگی اسپرت به بیش از ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت میرسد.
در B3 تورینگ سیستم تعلیق هم با فنرهای Eibach، تثبیتکنندههای بزرگتر و کنترل متغیر کمکفنرها ارتقاء پیدا کرده است. آلپینا برای متوقف کردن این استیشن اسپرت نیز ترمزهای بهبودیافتهای با دیسکهای ۳۹۵ میلیمتری در جلو و ۳۴۵ میلیمتری در عقب و کالیپرهای چهار پیستونه به رنگ آبی آلپینا را در نظر گرفته است. علاوه بر این، دیسکهای ترمز سوراخدار سبکوزن با لنتهای مقاوم در برابر حرارت نیز قابل سفارش هستند.
آلپینا در ظاهر B3 تورینگ علاوه بر اعمال ویژگیهای سنتی خود، پیشرفتهای آئرودینامیکی را هم صورت داده است که موجب بهبود خنککنندگی و افزایش پایداری خودرو در سرعتهای بالا میشود. در میانهٔ دیفیوزر خودرو نیز بالههای کوچکی تعبیه شده که نمای پویاتری به آن بخشیدهاند درحالیکه سر اگزوزهای دوقلو هم زینتبخش این قسمت هستند.
آلپینا برای B3 تورینگ دو نوع رینگ مختلف را در نظر گرفته است که پویا و کلاسیک نام دارند. این رینگهای که به ترتیب ۱۹ و ۲۰ اینچی هستند، در جلو با لاستیکهای ۲۵۵ و در عقب با ۲۶۵ پوشیده شدهاند. آلپینا مثل دیگر محصولات خود، برای این استیشن اسپرت هم رینگهای منحصربهفرد آبی و سبز متالیک آلپینا را ارائه کرده است اما خریدارانی که به این رنگها علاقه ندارند میتوانند دیگر رنگهای بامو را انتخاب کنند.
MAHDI
۲۱ شهریور ۱۳۹۸لعنتی چه جواهری شده.اما چه کنم که از استیشن ها متنفرم حتی اگه ساخت ب ام و باشه وآلپینا!!!!!
خوب نسخه سدانش روهم معرفی میکردی دیگه!!!!
(((فکر نکنم فرمانی به پرحجمی فرمان M ب ام و باشه.تو بعضی تست ها که راننده خانم هستش از مجلات خارجی خیلی بامزه است چون انگاریه بچه فرمان رو دست گرفته.خودم که عاشق اینطور فرمان هایی هستم.فرمان پرایدصبا هم فرمانه!!!! با اینکه رکش فرمان روش بود سرپیچ فرمان رو میپیچیدی روکشش میپیچیداونقدر شل بود بهش.باز خدارو شکر 131 یکم بزرگش کردن خخخخخخخخ!!!!!!
مک وال
۲۱ شهریور ۱۳۹۸استیشن همون شاسی بلند است که فنرش رو خوابوندن!
اینجوری فکر کن، عاشقش میشی!
MAHDI
۲۱ شهریور ۱۳۹۸https://car-images.bauersecure.com/pagefiles/89325/1752×1168/alpina_b3_2020_45.jpg?mode=max&quality=90&scale=down
https://car-images.bauersecure.com/pagefiles/89325/1752×1168/alpina_b3_2020_46.jpg?mode=max&quality=90&scale=down
https://images.hgmsites.net/lrg/2020-bmw-alpina-b3-biturbo-spy-shots–image-via-s-baldauf-sb-medien_100710769_l.jpg
اینم آلپیناB3 سدان
Khosrow
۲۱ شهریور ۱۳۹۸عالیه / ولی حق تسلا ست که اول بشه / خواستم یه پیرهن بگیرم دیدم نسبت به قیمتش تسلا ارزش خریدش بیشتره / منصرف شدم ..
MAHDI
۲۱ شهریور ۱۳۹۸لایک خخخخخخخخ
پورشه تایکان دنیایی متفاوت هستش نسبت به تسلا. تایکان مثل نقل فروش میکنه با اون قیمتش چون پشت اون قیمت دنیایی از مهندسی و کیفیت واصالت کار شده!!!!!
مک وال
۲۱ شهریور ۱۳۹۸صفحه رو اشتباه اومدی!
امیر
۲۱ شهریور ۱۳۹۸چقد اسم زیر شاخه داره پیچیده شده دنیای ماشین های آلمانی از اون ور m power از این ور الپینا از اون ور اصطلاح بیمر تازه من آخر متوجه نشدم سری ۷ قویترین خودرو بی ام دبلیو یا m850 عجیب غریبن المانیا عوضش ژاپن کره خیلی شسته رفته کار میکنن اینا دویستا مدل دارن معلوم نیست چی به چی خیلی آدم سردر گم میشه