برای اولین بار بامو در حال ارائهی آپشن ها و قطعات پرفورمنس M برای یکی از شاخصترین موتورسیکلتهای خود یعنی بایک اسپرت سبکتر و جدید S 1000 RR میباشد.
به این ترتیب مشتریان میتوانند موتورسیکلتهای خود را با استفاده از وسایل جانبی جدید بامو موتوراد شخصیسازی نمایند. با این تفاسیر بامو پلی بین سریعترین خودروها و موتورسیکلتهای خود ایجاد نموده است.
با اضافه شدن پکیج M به موتورسیکلت S 1000 RR، شما رنگ موتور اسپورت، رینگهای فیبر کربنی M، باتری سبکوزن M، کیت شاسی M با تنظیمات ارتفاع سواری، صندلی M و حالت حرفهای را دریافت خواهید کرد. حالت حرفهای تمرکز بیشتری روی پیست ایجاد میکند.
بامو S 1000 RR که در نمایشگاه EICMA 2018 معرفی شده از پیشرانه و سیستم تعلیق جدید سود برده و قدرت پیشرانهی آن با افزایش ۸ واحدی به ۲۰۷ اسب بخار در اروپا و ۲۰۵ اسب بخار در آمریکا رسیده است.
با اینکه سومین نسل این بایک اسپورت وزن کمتری در مقایسه با نسل پیشین داشته اما شما میتوانید با استفاده از پکیج M بیشتر از گذشته وزن موتورسیکلت را کاهش داده و آن را از ۱۹۷ به ۱۹۳.۵ کیلوگرم برسانید.
مدیر تیم تکنولوژی بامو میگوید:
دستور کار مختصر ما بهبود قابلتوجه نسل جدید این موتورسیکلت در مقایسه با نسل پیش بوده است. این دستور کار اهداف سرراست و مشخصی داشته است: اولین هدف سریعتر بودن در پیست بوده درحالیکه اهداف دیگر هم کاهش بیش از ۱۰ کیلویی وزن و کنترل آسانتر میباشد. نتایج به دست آمده فوقالعاده بوده به گونهای که موتورسیکلت جدید بهتر از اهداف عمل کرده و بار دیگر به سنگ محک تبدیل شده است.
مهدی
۱۷ آبان ۱۳۹۷عجب چیزیه.خیلی خیلی جذابه. یه بار دوتا موتورbmw مال دوتا ماجراجو که سفر میکردن رو از نزدیک دیدم. اونقدر لوازم همراهشون بود که فکرمیکردی واسه چندماه میتونن سفرکنن.عجب موتورهایی داشتن.آرمbmw روی موتور حس خیلی خوبی داره
Amin
۱۷ آبان ۱۳۹۷خیلی جذابه،ب ام و موتورسیکلت هاشم مثل خودروهاش فوق العادس
shirko
۱۷ آبان ۱۳۹۷اخم و طراحیش خیلی چشمگیره
Ahmad
۱۷ آبان ۱۳۹۷واقعا بی ام و برند جذاب و جوان پسندیه .چه در موتور سیکلت چه خودرو .من عاشق 1000rr هستم مخصوصا مدل تولید محدود hp4 که فقط 750 تا ازش ساخته میشه و بدنه از فیبر کربنه فوق العاده سبک و قدرتمند با قیمت نجومی 80000 هزار یورو در کنار کاواساکی h2r بهترین موتورهای دنیا هستن به نظر من.
..::Majidio Lamborghini::..
۱۷ آبان ۱۳۹۷من تنها موتور بی ام و که تا الان از نزدیک دیدم مدل R90S بوده ، مدل ۱۹۷۴ ، موتور ۹۰۰ سی سی دو سیلندر با کیلومتر شماری که تا ۱۴۰ مایل بر ساعت (۲۴۰ کیلومتر) شماره گذاری شده بود ، متعلق به پدر یکی از دوستام در شیراز که سال ۵۶ از نخجوان آورده بودند ، هر موقع دوستم رو میبینم حال اون موتور رو هم میپرسم
نتونستن براش پلاک بگیرند واسه همین خیلی کم ازش استفاده شده و کاملا سالم بدون یک نقطه زنگ زدگیه
رنگش هم نارنجی جیغ!!!
با دوستون مهدی کاملا موافقم که دیدن آرم خودروسازان بزرگ روی بدنه ی یک موتورسیکلت واسه یه جوون عشق ماشین واقعاً حس عجیب و خوبی داره
Cadillac
۱۷ آبان ۱۳۹۷بی ام و بالاخره دست ازنصب چراغهای نا متقارن دست برداشت خیلی خوبه
Fk
۱۷ آبان ۱۳۹۷سال ۶۷ /۶۸ ایران ی تعداد موتور بیمر واسه راهنمایی و رانندگی گرفت
حتی ب رنگ نقرابیشونم دست نزد
با همون رنک فابریک مورد استفاده قرار گرفتن
البته شاید تاریخ سالش جلوتر باشه
حضور ذهن ندارم
ولی فوق العاده بود
همسایمون برادرش أفسر بود زیر پاش
هر وقت می اومد کلی حال میکردیم باهاش
غولی بود با اون باکساش
ایمان
۱۷ آبان ۱۳۹۷درسته که BMW دست رَد به ساخت یک سوپر اسپرت در حد نام و بزرگی خودش زده ولی این موتورش هر سوپر اسپرتی رو به چالش میکشه ???? ??
S۱۰۰۰RR و HP۴ حرف ندارن چه در شتاب چه در سرعت بالا
عطا
۱۷ آبان ۱۳۹۷البته سر سرعت رقیب کاوازاکی نمیشه
Sajjad
۱۷ آبان ۱۳۹۷یدونه از همین موتور
و یدونه ام 5 با رنگ مشابه توی پارکینگ باشه
پارکینگت خرابه هم باشه قشنگ میشه
دانیال روشنی
۱۹ آبان ۱۳۹۷موتوراد اشتباهه . اسماین برند بی ام و ( به آلمانی بی ام وی)
موتوغاد هست . موتوغاد
بعیده حریف کاوازاکی h2r بشه.