بی ام وفورد

زورآزمایی فورد موستانگ بولیت و ب‌ام‌و M440i کوپه در پیست

موستانگ ها به خاطر برخورد با خودروهای دیگر و عابران پیاده در گردهمایی‌های گوناگون شناخته شده‌اند بنابراین تماشای حضور این خودروی عضلانی در پیست و عبور از پیچ‌ها لحظات مفرحی خواهد بود.

فورد موستانگ بولیت

اگرچه موستانگ معمولاً به عنوان خودرویی پیست محور شناخته نمی‌شود اما حضور یک راننده کاربلد پشت فرمان می‌تواند از موستانگ خودرویی سریع در پیست بسازد و اگر نیروگاه ۸ سیلندر نیز زیر کاپوت مدلی همچون این موستانگ بولیت جا خوش کرده باشد وضعیت بهتر هم خواهد شد. این خودرو اخیراً در پیست هاکنهایم حضور یافته است.

موستانگ بولیت به خاطر گرامیداشت فیلم بولیت با حضور استیو مک کوئین تولید شد. این خودرو با ب‌ام‌و سری ۴ کوپه جدید سرشاخ شده است؛ اما نسخه‌ای از سری ۴ که برای این کل‌کل در پیست انتخاب شده از نوع M440i xDrive است که به پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوی آشنا مجهز می‌باشد. این پیشرانه به سیستم هیبریدی ملایم ۱۱ اسبی نیز تجهیز شده و قدرت کل آن ۳۸۲ اسب بخار و گشتاورش نیز ۵۰۰ نیوتون متر می‌باشد.

اما موستانگ بولیت بازار آمریکا دارای پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری ارتقا یافته با خروجی ۴۵۲ اسبی و گشتاور ۵۲۵ نیوتون متری می‌باشد. البته انتقال این قدرت به کف پیست مشکل‌تر است چراکه برخلاف ب‌ام‌و که از سیستم چهار چرخ محرک هوشمند برای عبور بهتر از پیچ‌ها و استارت‌ها سود می‌برد فورد خودرویی دیفرانسیل عقب می‌باشد.

آیا سیستم چهار چرخ محرک ب‌ام‌و بر ۷۰ اسب بخار قدرت بیشتر موستانگ می‌چربد؟ پاسخ این سؤال را می‌توانید در ویدئوی زیر پیدا کنید.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵۶ دیدگاه‌ها

  1. ali (chevy nova)

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (7375 ديدگاه)

    موستانگ دیگه از یه ماشین فرا تر رفته و شده یه اسطوره

    موافقم 27
    مخالفم 140
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (10479 ديدگاه)

      اگر یه روز خریدار bmw سری 4 با این جلوپنجره میبودم که فعلاً نمیبودم ? !!!
      اولین کاری که میکردم اینه که میرفتم قسمت قطعات افتر مارکتی شرکت‌های متفرقه و جلوپنجره‌اَش را با نمونه‌ی کوچکتر و معمولی جا‌به‌جا میکنم !

      موافقم 42
      مخالفم 21
    2. GT

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (436 ديدگاه)

      بقیه گاری هستند، فقط آمریکایی ها از ماشین فرا تر رفتند، درسته؟!

      موافقم 47
      مخالفم 16
    3. ارش

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (1549 ديدگاه)

      جناب شورلت نوا میتونی به جای اینکه برای ماشینهای آمریکایی رمان بنویسی از مستندات علمی استفاده کنی مثلا رجوع کنی به آمار آرشیو شورلت کوروت و رکورد شتاب ۰ _۱۰۰ ۲/۸ ثانیه در سال ۱۹۶۸ رو برای دوستان بگی در نمونه پروتوتایپ تولید شده توسط شورلت همچنین شتاب خیره کننده در مدلهای تولیدی که به ۳.۶ ثانیه هم رسید . یا نوآوریهای ماشینهای آمریکایی در دهه ۵۰ .

      موافقم 19
      مخالفم 23
      1. Amirreza

        ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (2733 ديدگاه)

        خب اونا کانسپت بودن اگه اینطوریه بنز زمان جنگ جهانی دوم یه کانسپت داد بیرون که سرعتش با اختلاف از ماشینای اونموقع بیشتر بود و حتی در این زمانم ماشینایی بجز فراری و لامبورگینی بهش نمیرسند یا اس ال ار موس استرلینگ و کانسپت سیلور آرو

        موافقم 14
        مخالفم 4
        1. ارش

          ۱۸ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (1549 ديدگاه)

          آخه طرفداران بنز رمان تخیلی منتشر نمیکنن یعنی نیازی نیست چون مرسدس همیشه در بالاترین سطح تکنولوژیه ولی آمریکایی بازها باید به گذشته رجوع کنن.

          موافقم 3
          مخالفم 1
    4. مازیار

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (3300 ديدگاه)

      دیوارها رو بردارید عابرها فرار کنید اسطوره میخواد بپیچه???
      صرفا یک شوخی بود به دل نگیرید?

      موافقم 29
      مخالفم 7
    5. MahyarM.A.R

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (215 ديدگاه)

      دوباره داری اروپایی ها را میکوبی آقای علی

      موافقم 12
      مخالفم 7
      1. Reza

        ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (5360 ديدگاه)

        باهاش بحث نکنید بزارین به حال خودش خوش باشه. تعصب سرتا پاشو فرا گرفته

        موافقم 23
        مخالفم 6
        1. GT

          ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (436 ديدگاه)

          اصلا این خودش مخترع تعصبه ???

          موافقم 13
          مخالفم 4
    6. Reza

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (5360 ديدگاه)

      BMW M4410i

      موافقم 14
      مخالفم 4
  2. R@m!n

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2243 ديدگاه)

    “موستانگ ها به خاطر برخورد با خودروهای دیگر و عابران پیاده در گردهمایی‌های گوناگون شناخته شده‌اند بنابراین تماشای حضور این خودروی عضلانی در پیست و عبور از پیچ‌ها لحظات مفرحی خواهد بود.”

    آقا شاهین بهتر نیست یه ذره حرفه ای تر باشین و تعصبات شخصیتون تو متن نیارین؟! قضیه هندلینگ ماستنگا 10 ساله برطرف شده.

    موافقم 47
    مخالفم 50
    1. شاهین

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (4696 ديدگاه)

      دوست عزیز عین متن اصلی هستش من از خودم ننوشتم لطفا قضاوت عجله ای نداشته باشین.
      تشکر

      موافقم 61
      مخالفم 72
      1. R@m!n

        ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (2243 ديدگاه)

        من برای این بگم که جو سایت همینجوری شبیه مهدکودک شده شمام با غرض یا بدون غرض هیزم رو آتیش میریزین. اگر دوست دارین جو همینجوری بمونه دیگه حرفی نیست صاحب اختیار خودتونین

        موافقم 38
        مخالفم 26
        1. شاهین

          ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (4696 ديدگاه)

          عرض کردم متن اصلی همین بوده. حالا اگه تغییر پیدا می کرد یه عده دیگه هم میگفتن چرا امانت دار نیستین و رعایت نمیکنین.
          در کل سخته جلب رضایت همه ولی تا اونجایی که شده من تو متن اصلی دخل و تصرفی نکردم هیچوقت.

          موافقم 52
          مخالفم 32
      2. یانکی

        ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (2353 ديدگاه)

        بنده رفتم مقاله رو تو سایت مورد نظر خوندم و هیچ اشاره ای به مطلبی که شما اضافه کردید نکرده بود ولی کلی تعریف و تمجید از موستانگ کرده و کلی انتقاد به سری4 که شما هیچ کدوم رو ننوشتید.البته هر چقدر هم تلاش کردید باز هم شاهد شکست خفت بار بیمرتون بودید.

        موافقم 10
        مخالفم 27
        1. شاهین

          ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (4696 ديدگاه)

          شما راست میگی و شما خوبی.

          موافقم 25
          مخالفم 5
        2. ( BENJAMIN-A (ENGLAND LOVER

          ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (160 ديدگاه)

          Mustangs are famously known for hitting the curb (or worse) at car meets, so it’s refreshing to see one that hits the curbs of a circuit.
          واسم سواله شماها چطوری چشم دارید که کیلویی کامنت بزارید و بقیه ماشینارو مسخره کنین،ولی چشم ندارید اصل مطلبو بخونید!

          موافقم 14
          مخالفم 3
        3. GT

          ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (436 ديدگاه)

          اوه اوه حرف بیمر اومد وسط آقا شاهین آتیشی شد!

          موافقم 6
          مخالفم 7
        4. شاهین

          ۱۸ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (4696 ديدگاه)

          نه دوست عزیز اصلا بحث ب ام و یا خودروی دیگه نیست ناراحتی من بخاطر اینه که بعضیا یا بلد نیستن متن رو بخونن یا خودشونو میزنن به اون راه. همونطور که دوستم بنیامین متن اصلی رو گذاشت من توی ترجمه رعایت امانتداری رو کردم و چیزی رو تغییر ندادم اما اون عزیز به زور میخواد بگه نه همچین چیزی نیست و تو از خودت نوشتی و…
          بعد یه جوری میگه شکست خفت بار بیمر انگار مال پدر بنده اس این شرکت! بحث علاقه به یه برند با تعصب خیلی فرق داره و من هیچوقت این علاقه رو توی خبرها دخالت ندادم. حتی اگه یادتون باشه چند هفته پیش یه خبر درباره سری 4 بود که تیتر من اگرچه با مطلب اصلی تقریبا یکی بود اما شاید حرفه ای نبود و حذف شد و خودم هم بعدا فهمیدم که بهتر بود این تیتر انتخاب نمی شد و دوستان هم به این نکته به خوبی اشاره کردن و منم خیلی خوشحال شدم سر این موضوع.
          قریب به 7 یا 8 سال هست که تو پدال هستم و همواره این صحبت ها درباره جانبداری من از ب ام و وجود داشته اما می توانید بایگانی سایت رو ببینید که چه تعداد خبر مثبت یا منفی درباره این برند توسط من کار شده.
          دوستدار و مخلص همه عزیزان هستم، در قلب من جای دارید…
          ارادت

          موافقم 14
          مخالفم 3
        5. Amirreza

          ۱۸ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (2733 ديدگاه)

          باشه باشه ، اصن سری ۴ بده اصلا افتضاحه موستانگم خوب اصلا هم چپ نمیکنه حالا بگیر راحت بخواب، اگه انقد از بیمر بدت میاد بیمر نخر عزیزم ، برو همون سمند ر بخر ، خوشم میاد بعضیا بهترین ماشینی که تو عمرشون روندن دنا بوده ، بعد میان به بیمر گیر میدن ، آقا برو سمندتو بخر بعد تو قسمت نظراتم گلادیاتور خطابش کن ، بسه دیگه

          موافقم 6
          مخالفم 3
        6. GT

          ۱۸ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (436 ديدگاه)

          آقا شاهین حرف من کنایه و تیکه اندازی نبود، ببخش اگه دلخور شدی ?

      3. یانکی

        ۱۸ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (2353 ديدگاه)

        والا تیتر نوشته توربو در مقابل تنفس طبیعی.نکته بعدی چرا اون همه تعریف و تمجید از موستانگ رو ننوشتید.یا اون همه ایرادی که به بیمر بازنده گرفته شده.دلم براتون میسوزه هر چی میگردبد نمیتونید برتری پیدا کنید.قبول کنید بیمر تموم شدست .

        موافقم 2
        مخالفم 5
    2. Hamid

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (2464 ديدگاه)

      فکر نمیکنم ایشون چیزی رو به متن اضافه کنند … نه این کارو نمیکنن

      موافقم 17
      مخالفم 6
    3. Amirreza

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (2733 ديدگاه)

      ولی بالاخره یه لکه ننگ وسط تاریخ ماستنگه که اگه یه بی ام و اون رو داشت علی و یانکی تا یه قرن دیگه تو هر بحثی ازش استفاده میکردن ولی ما با جنبه ایمو استفاده نمیکنیم وگرنه خودروسازای آمریکایی کلی سوتی داشتن تا حالا البته بجز فراخوانن ها

      موافقم 11
      مخالفم 6
      1. R@m!n

        ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (2243 ديدگاه)

        همه داشتن هم اروپا هم اسیا هم امریکا

        موافقم 6
        مخالفم 2
  3. Porsche

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (261 ديدگاه)

    اختلاف خیلی کمی داشتن دقیقا ۱ ثانیه
    جدای از برنده و بازنده
    من عاشق هردو هستم
    هردو بی نظیر

    موافقم 14
    مخالفم 3
    1. ali (chevy nova)

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (7375 ديدگاه)

      اختلاف کم بود ولی تفاوت قیمتی خیلی زیاده
      میزان فروش هاشون خیلی فرق داره باهم

      موافقم 10
      مخالفم 40
      1. Porsche

        ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (261 ديدگاه)

        بولیت که تولید کمی داشت سری چهار تولید انبوهی داره

        موافقم 19
        مخالفم 1
        1. Siawest

          ۱۸ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (185 ديدگاه)

          داخل کابین هردو رو نگاه کنین توروخدا
          فورد دربرابر بیمر عین اسباب بازی میمونه
          دلیل اختلاف قیمت همین چیزاست دیگه

      2. Amirreza

        ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (2733 ديدگاه)

        میدونی چرا قیمتا فرق داره ؟ چون فورد یه برند میان ردس و فورده ولی بی ام و یه برند بالاردس و بی ام وس و فرق بی وای دی و تسلا هم در همینه آقا رامین ، دلیل اینکه قیمت جنسیس نصف اس کلاسه همینه

        موافقم 7
        مخالفم 3
        1. Mahyar.M.A.R

          ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (93 ديدگاه)

          اه یعنی ۹۱۱ جی تی دو ار اس ارزون تر است لامبورگینی اونتادور اس وی جی هست و به درد نمیخوره چون اون پورشس این لامبو??

          موافقم 3
          مخالفم 1
    2. S

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (2 ديدگاه)

      اگر دقت کنید راننده پیچ های تیز رو با بی ام و تمیز تر رد کرد

      موافقم 25
      مخالفم 4
    3. MAHDI

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      M440i در پیست هوکنهایم از موستانگ GT و لکسوس LC500 و لکسوس RCF سریع تر بوده.

      حتی Z4 M40 زمان سریع تری از موستانگ بولیت در این پیست ثبت کرده،و رقبای اصلی موستانگ بولیت یعنی M2 کامپتیشن و M2CS که قدرت مساوی با بولیت دارن به ترتیب 3 و 6 ثانیه سریع تر بودن.

      موافقم 19
      مخالفم 11
      1. R@m!n

        ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (2243 ديدگاه)

        اولا که بولیت رقیب M2 نیست هیچ ربطی به هم ندارن دوما M2 و M2CS مختص پیستن اگر سریع تر نباشن باید تعجب کرد.

        موافقم 17
        مخالفم 10
        1. MAHDI

          ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (5358 ديدگاه)

          یه حرفایی می‌زنید ها،کی گفته که M2 کامپتیشن برای پیست ساخته شده، فقط نسخه M2 پرفومنس برای پیست هستش!!!!
          M2CS هم پیست محور نیست اما یه کوپه پرفومنس هستش که در پیست هم عملکرد فوق العاده ای داره که در همین پیست هوکنهایم با موستانگ شلبی GT500 و کوروت C8 تقریبا زمان یکسانی رو ثبت کردن.

          موافقم 10
          مخالفم 9
      2. R@m!n

        ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (2243 ديدگاه)

        رفیق من مگه مدلای کامپتیشن و cs تو پیست توسعه داده نمیشن ؟؟ تیم M-POWER تمرکز اصلی ماشیناش رو پیسته. بنظرت چرا اکثر بی ام و های M تو پیست سریعن ؟؟ یه حرفایی می زنیدا :)
        حالا یه مدل بی ام و یه جا باخت قرار نیست تو کل تاریخ همیشه بی ام و ببره

        موافقم 8
        مخالفم 7
  4. (ali (Porsche 911

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (13 ديدگاه)

    موستانگ و بقیه ماسل کارا واسه پیست ساخته نشدن و مقایسه اشتباهه

    موافقم 10
    مخالفم 2
    1. Porsche

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (261 ديدگاه)

      ب ام و هم برای پیست ساخته نشده
      دوستمون درست میگن ب ام و از تیزی بیشتری برخوردار بود

      موافقم 13
      مخالفم 4
      1. R@m!n

        ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (2243 ديدگاه)

        بخاطر سیستم چهارچرخ متحرک و تقسیم وزن بهتره. اما ماستنگای جدید با سیستم تعلیق جدید و بهبود یافته و پلتفرم جدید S550 از نسل 6 هندلیگ ماشین به طرز چشم گیری پیشرفت کرد و نتیجشو داریم می بینیم

        موافقم 13
        مخالفم 4
  5. Sina10

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2429 ديدگاه)

    هندلینگ : ب‌ام‌و
    قیافه: قطعا موستانگ ، البته جلوپنجره سری ۴ ، از M4 خیلی بهتره ، ولی در کل سری ۴ زشته
    لوکس بودن : ب‌ام‌و
    قیمت : موستانگ
    قدرت : موستانگ

    برنده : موستانگ

    اگه قیافه سری ۴ اینقدر بد نبود خودش برنده میشد
    البته موستانگ هم بسیار عالی بود ، هست و خواهد بود ، ماشین مورد علاقه تقریبا همه ی علاقه مندان به خودرو

    موافقم 14
    مخالفم 17
    1. R

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (1171 ديدگاه)

      صبر کن در نرو!
      سرعت وشتاب : بی ام و
      امکانات رفاهی و راحتی : بی ام و
      ایمنی: بی ام و
      برنده بی ام و ?

      موافقم 27
      مخالفم 15
      1. Porsche

        ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (261 ديدگاه)

        ???
        هر کسی یه کدومو دوست داره
        من به شخصه اگه بودجه داشته باشم هردو رو روی هوا میزنم
        منم برنده رو ب ام و میدونم
        بر خلاف بیشتری از شماها عاشق طراحی سری ۴ هستم???

        موافقم 17
        مخالفم 5
    2. Amirreza

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (2733 ديدگاه)

      یه بخش هم اضافه کن
      برند: بی ام و
      پیچیدن : بی ام و ??

    3. Mahyar.M.A.R

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (93 ديدگاه)

      درسته ولی برام عجیبه یکی تو بالا داشت میگفت فرق بی وای با تسلا قیمتش کیفییتش و برای همینهجنسیس اروزنتر از اس ۵۰۰ است و اس ۵۰۰ ارزونتر از رویزرویس منم گفتم ۹۱۱ جی تی دو خیلی ارزونتر از لامبو اس وی جی هست ایا کیفیت لامبو بیشتر از پورش هست و اون گرونه چون لامبو هست و این ارزونه چون پورشه هیت شما که فن المانی میگی تو این موقعیت موستانگ بهتره !!!!!!!!!

      1. Amirreza

        ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (2733 ديدگاه)

        آقا مهیار اونو من گفتم ، ببینین من نگفتم فرق اینا کیفیتشونه ، گفتم هر برندی به اندازه ی سابقه و محبوبیتش و همینطور اصالت و کل برندینگش پول برندشو میگیره و نمیشه گفت که یه شرکت پول برندشو نمیگیره

        موافقم 2
        مخالفم 2
      2. Amirreza

        ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (2733 ديدگاه)

        آقا مهیار من نگفتم فرق اینا کیفیتشونه من گفتم هر شرکتی پول برندشو میگیره و شرکتی نیست که پول برندینگشو نگیره و یکی اصلی ترین عواملی که تفاوت قیمت رو ایجاد میکنه و یکی از دلیل های اختلاف قیمت موستانگ و سری ۴ همین پول برندینگه

        موافقم 1
        مخالفم 2
        1. MahyarM.A.R

          ۱۸ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (215 ديدگاه)

          آقای امیر رضا اگه به ارزش و قدیمی بودن افتخارات هست پورشه افتخاراتش بیشتره شرکتش قدیمی تره و در مسابقات لمانز وجود داشنه و درمسابقه بسیاری دیگه و حتی در مسابقات رالی داکار هم کاپ داره و تقریبا بازنشسته نشده ولی لامبو دیر تر تاسیس شد و در مسابقاتی هم شرکت نکرد و به مدت چند سال بازنشسته شد و دوباره احیا شد
          درضمن اگه از روی پول برند حساب کنی بنا به قیمت دلیل نمیشه حساب کنی بی ام و بهتره چون پول برنده دیگه و میخوام بگم که تفاوت پول دلیل نمیشه ماشینی که ارزون تر باشه ارزشی ازش کم شه و دیگر اینطوری نیاین و ارزش ماشین های دیگر را بدلیل قیمت کم کنید و از نظر محبوبیت باید کن فورد از بی ام و نه تنها کمتره بلکه بیشتر هم هست

  6. MAHDI

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    عملکرد یعنی اینکه حتی سری 4 معمولی از موستانگ GT در پیست هوکنهایم سریع تر بوده و فقط از موستانگ بولیت کندتر شد!!!
    این درحالی هستش که M2CS با قدرت برابر با موستانگ بولیت حدود 6 ثانیه در این پیست سریع تره.
    منتظر زمان گیری M4 و M4 کامپتیشن باید بود!!!!

    موافقم 17
    مخالفم 16
  7. کوشا

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (220 ديدگاه)

    ای کاش اون روزی که موتور ترند اون گزارش مقایسه ی اسکالید و نویگیتور و x7 و gls رو منتشر کرد فعالیت مجلات خودرویی در کل جهان متوقف میشد و دیگه هیچ ماشینی در دنیا خرید و فروش نمیشد!!! اون لحظه ای که این گزارش منتشر شد برای یک لحظه آمریکایی ها بهترین خودرو سازان جهان و لوکس سازان آمریکایی با کیفیت ترین لوکس سازان دنیا شدند… به طوری که در ۹۰ درصد گزارش هایی که در اون کوچک ترین اشاره به برند لینکلن و کادیلاک می شه با نظراتی که به اون گزارش کذا استناد میکنه از جانب یک سری دوستان آمریکایی فن مواجه می شیم! اما متاسفانه اطلاعات هر روز به روز میشن و آمار نتایج خلاف اون چیزی رو اثبات می کنن که این دوستان میگن! مثلا اینکه آمار فروش جهانی BMW بیش از دو میلیون هست ولی اگه آمار فروش جهانی لینکلن و کادیلاک رو روی هم بزاریم به زحمت به نیم میلیون میرسن و تازه بیشتر این فروش متعلق به بازار داخلی آمریکاست که مردم به برندای آمریکایی تعصب بیشتری دارن! جالب اونجاست که تو همون بازار داخلی آمریکا رتبه ی اول تا چهارم فروش خودرو های لوکس متعلق به سه برند آلمانی و یک برند ژاپنیست!!! دردآور تر اینکه اون برند ژاپنی عمر خودرو سازیش از نصف عمر خودروسازی کادیلاک کمتره! یا اینکه تو آمریکا که سازنده ی بهترین و محیرالعقول ترین ماشین های جهانه(!) بزرگ ترین صادر کننده ی خودرو از خاک کشورش یه برند پرمیوم آلمانیه! آمریکا در گذشته به یقین بهترین سدان های دنیا رو میساخته ولی الآن کل سدان هایی که آمریکا تو سال گذشته فروخته بعید میدونم از فروش سدان های BMW آمارشون بیشتر باشه(اگه فروش عجیب بیوک در چین رو فاکتور بگیریم اوضاع برای آمریکایی هم شرم آور تر میشه!)

    موافقم 20
    مخالفم 22
    1. R@m!n

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (2243 ديدگاه)

      چون کادیلاک و نویگیتور بهترن کل مجلات دیگه بدرد نمی خورن ؟؟ حرفت همون قدر بی ارزش که حرفای یه عده بچه های به اصطلاح آمریکایی که فن گند زدن تو این سایت. البته نه فقط آمریکایی فنا بلکه از برندای دیگم هستن که مثه شما کامنت میزارن. شما انقدر آمار ول میدی باید بدونی بازار آمریکا بازترین مارکت خودرویی دنیاست و این طبیعیه که همه برندا ازش نون بخورن و برعکسش کشورای اروپایی تا می تونن به ماشینای خارجی مالیات می بندن. بعدشم اینو بفهمین تو هر سگمنتی قرار نیست برند مورد علاقتون تمام فتوحاتو درو کنه یه جا قافیرو باخت خودتونو از وسط نصف نکنین آمار جهانی و داخلی و سیاست و آینده نگری و گذشته و حال وسط بکشین. همنطور که آمریکایی بعضی سگمنتارو رها کردن برندای دیگه هم همینطورن و تمرکزشون رویه سگمنتیه که روش تبحر بیشتری دارن میزارن.

      اول یه سوزن به خودتون بزنین کور نشین از این همه تعصب بعد یه جوالدوز به دیگران (ببخشید یه ذره تند حرف زدم)

      موافقم 20
      مخالفم 16
  8. Mohamad rahmati

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (36 ديدگاه)

    برنده ب ام و ،دوستداشتنی: موستانگ، صدای اونv8ش خارق العادست!

    موافقم 7
    مخالفم 2
  9. کوشا

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (220 ديدگاه)

    این دیدگاهی که تو این گزارش نوشتم احتمالا رادیکال ترین و تعصبی ترین دیدگاه من از زمان عضویت تو پدال بود… از تعدادی از آمریکایی فن های سایت که اطلاعاتشان چند برابر بیشتر از من هست ( از جمله المیراج و رامین) معذرت می خوام. صحبت خودم در مورد سدان های آمریکایی رو اصلاح می کنم و حساب سدان های تسلا رو از بقیه ی خودروسازان کلاسیک آمریکا جدا می کنم.(همچنین مایل کار های بینظیر آمریکایی). اگه بحث الکتریکی رو بخوایم مطرح کنیم الآن تسلا پیشرو ترین خودروساز در این زمینه و جلوتر از همه ی برند های آلمانی در این زمینه هست. همچنین برای رفع کدورت به چند مورد از زمینه هایی که آمریکایی ها در اون بی رقیب هستن اشاره می کنم:۱-ساخت پیکاپ که خودروسازان آلمانی تقریبا هیچ رقیب درخوری برای اونا ندارن ۲- تکنولوژی های خودران که در مورد تسلا و جنرال موتورز این تکنولوژی بی رقیب هست ۳- ساخت ماسل کار که انحصاری برای آمریکاست ۴- کوروت در حال حاضر بی رقیب ترین خودرو حتی میان خود آمریکایی هاست! ۵- بینظیر ترین مکان برای رشد استارت آپ های خودرویی خاک آمریکاست ۶- ارزش خودرو های آمریکایی به ازای قیمت پرداختی بعد از چین و کره بهتر از سایر کشور هاست! ۷- تاریخ باشکوه برند های آمریکایی نسبت به خیلی از خودروسازان.

    موافقم 7
    مخالفم 7
    1. Benz SLR

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (1962 ديدگاه)

      انقدر آلمانی آلمانی میگین نشان دهنده موفقیت آلمانی هاست که آمریکا رو هی با آلمان مقایسه میکنن ( الان یه عالمه از آمریکا فن ها دیس میگیرم )

      موافقم 12
      مخالفم 4
  10. Benz SLR

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    این دیسلایکا رو کی میده؟

    موافقم 5
    مخالفم 7
  11. taha malek

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (916 ديدگاه)

    باید مک وان رو میووردن

    موافقم 3
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا