بامو بهتازگی نسخهٔ ویژهای از کراساوور X2 را با نام M Mesh Edition معرفی کرده است. این پکیج ویژه که برای مدل 28i ارائه شده است، شامل ویژگیهای مختلف پکیج سفارشی M Sport X میشود و بنابراین بهصورت استاندارد با پکیجهای M Sport Exterior و Shadowlin همراه خواهد بود. ویژگیهای بیرونی اصلی X2 مِش ادیشن شامل قاب مشکی براق پنجرهها، حلقهٔ مشکیرنگ دور لوگوی بامو روی درب صندوق و سر اگزوزهای مشکیرنگ میشود. این X2 ویژه با پنج رنگ بیرونی مختلف شامل سفید آلپاین، خاکستری متالیک، آبی متالیک، مشکی متالیک و نارنجی متالیک ارائه میشود.
نمونههایی که در خارج از ایالاتمتحده عرضه میشود روی بدنهٔ خود برچسبهای نارنجیرنگی دارند اما در نسخههای مخصوص بازار ایالاتمتحده این برچسبها وجود نخواهد داشت. علاوه بر این، رینگهای ۱۹ اینچی منحصربهفرد و رینگهای ۲۰ اینچی آئرودینامیکی قابل سفارش که به تریم نارنجی و مشکی مجهز هستند نیز به ظاهر منحصربهفرد این نسخهٔ ویژه افزودهاند. رینگهای ۱۹ اینچی با لاستیکهای ۲۲۵/۴۵ پنچررو پوشیده شدهاند درحالیکه لاستیکهای رینگهای ۲۰ اینچی فاق کمی کوتاهتری داشته و از نوع ۲۵۵/۴۰ پنچررو هستند. برای هردوی این رینگها لاستیکهای چهارفصل یا تابستانی پرفورمنس هم قابل سفارش خواهد بود.
X2 M مِش ادیشن در داخل بهصورت استاندارد به صندلیهای M Sport مجهز شده که با چرم سوراخدار داکوتا پوشیده شدهاند. پارکابیهای منحصربهفرد با نوشتهٔ Edition، تریم آلومینیومی ششضلعی، تزئینات کرومی خاکستری و غربیلک فرمان M Sport با پدالهای تعویض دنده هم از دیگر ویژگیهای داخلی قابلتوجه این X2 ویژه هستند.
بامو X2 28i که در دو نسخهٔ محرک جلوی SDrive و چهارچرخ محرک XDrive قابل خریداری است، به یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ۲۳۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است. مدل SDrive28i ظرف ۶.۶ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد درحالیکه XDrive28i این کار را در ۶.۳ ثانیه انجام میدهد. بامو قیمت پکیج M Mesh Edition را ۳,۵۵۰ دلار اعلام کرده است که به قیمت پایهٔ ۳۶,۶۰۰ دلاری مدل X2 SDrive28i و ۳۸,۶۰۰ دلاری X2 XDrive28i اضافه میشود.
ماکان
۱۱ مهر ۱۳۹۹سلام . خیلی دوست دارم نسخه ی آلپینا XB2 را هم از این خودرو ببینم . البته منظورم از همین مدل X2 بی ام و است .
Kf
۱۱ مهر ۱۳۹۹من تنهام که با X2 حال نمیکنم یا شما هم حس منو دارید
73_AMG///
۱۱ مهر ۱۳۹۹نمیدونم چرا اصلا باهاش حال نمیکنم
بنظر من glb خیلی ازین بهتره
مخصوصا ??glb 35??
مهدی موتورز
۱۱ مهر ۱۳۹۹این BMW ها واس مردم آلمان گرونن
مثلا ام ۵ خیلی گرونه یا یکم دست و پا بزنن میخرنش؟
alireza
۱۱ مهر ۱۳۹۹آلمانی ها اکثرا ماشینارو لیز میکنن
حسین دهمرد
۱۱ مهر ۱۳۹۹گرونه نود درصد با اقساط دوساله میخرن بدون سود تو اروپا که خود آلمان هم جزوشه همین ماشین کوچیکا رو ترجیح میدن چون فاصله ها نزدیکه و قیمت سوخت بالاست. سیستم مالیاتی اروپا اجازه ی خیلی ثروتمند شدن نمیده از اونطرف هم اجازه ی خیلی فقیر بودن نمیده. البته تو ناف آلمان که موتور اقتصاد اروپاست هم شما کارتن خواب میتونین ببینین .این چیزی که میگم یه چیز کلی هست و سیستم مالیاتیش از آمریکا هم بالاتره. تو آمریکا اگه درآمد سالانه ی پنجاه هزار دلاری داشته باشی باید ۲۱ درصدشو یعنی خمسشو باید مالیات بدی اگه درآمد سالیانه ت به هفتادو پنج هزار دلار برسه باید ۲۵ درصدشو بدی و همینجور هرچی بری بالاتر باید درصد بیشتری رو مالیات بدی. یه پرستار تقریبا همینقدر درآمد داره. یه پزشک تقریبا سیصد هزار دلار در میاره و تقریبا چهل درصدش رو مالیات میده. آمریکا بهشت ماشین بازاس. آمریکا سنگینترین هزینه های سالانه اجاره خونه س که اجاره ی ماهانه دوهزار دلاری یه چیز پایه ای و خیلی معمولیه.واسه همین بعضیا ماشین میخرن تو ماشین زندگی میکنن
حسین وی
۱۱ مهر ۱۳۹۹خداروشکر فعلا قیافه شاسی بلند های بی ام و خوبه
ارشیاSVJ
۱۱ مهر ۱۳۹۹طراحیش خوب نیست.
رامتین
۱۱ مهر ۱۳۹۹کابین دیگه واقعا قدیمی شده و باید تغییر کنه. عیب دیگه چراغهای جلوشه که انگار حتی خط ابروییش خیلی دقیق و منظم نیست. موضوعی که در سری4 جدید چراغها به بهترین شکل هندسی طراحی شد.