بی ام و

هامان بی‌ام‌و M5 F10 + آلبوم تصـاویر

ﻫﺎﻣـﺎﻥ ﺗﻴﻮﻧـﺮ ﻣﺸـﻬﻮﺭ بی‌ﺍﻡ‌ﻭ ﺍﺯ ﻓﺮﺻﺖ ﻧﻤﺎﻳﺸـﮕﺎﻩ ژﻧﻮ ﺑﻬﺮﻩ ﺑﺮﺩ ﺗـﺎ ﻛﻴﺖ ﺑﺪﻧﻪ ﻋﺮﻳﺾ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺟﺰﺋﻰ ﺍﺯ ﭘﻜﻴﺞ ﺟﺪﻳﺪ ﺍﻳﻦ ﺷﺮﻛﺖ ﺑﺮﺍﻯ ﺗﻴﻮﻥ ﺏ ﺍﻡ ﻭ F10 M5 ﺑﻪ ﺷﻤﺎﺭ ﻣﻰ ﺭﻭﺩ، ﺭﻭﻧﻤﺎﻳﻰ ﻛﻨﺪ . . . .

Hamann 2012 BMW M5 F10 Widebody

۲۵ ﻣﻴﻠﻰ ﻣﺘـﺮ ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﻋﺮﺽ ﺑﺪﻧﻪ ﺩﺭ ﺟﻠﻮ ﻭ ۳۰ ﻣﻴﻠﻰ ﻣﺘﺮ ﺩﺭ ﻋﻘﺐ ﺧـﻮﺩﺭﻭ، ﻧﺘﻴﺠﻪ ﻧﺼﺐ ﮔلگیرﻫﺎﻯ ﺟﺪﻳـد ﻭ ﺟﺬﺍﺏ ﻫﺎﻣﺎﻥ ﺑــﺮ ﺭﻭﻯ ﺍﻳـﻦ ﻣﺪﻝ ﺑﻪ ﺷــﻤﺎﺭ ﻣﻰ ﺭﻭﺩ. ﺭﻧﮓ ﺗﻴﻮﻥ ﻫﺎﻣﺎﻥ ﺳــﻔﻴﺪ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﺷــﺪﻩ ﻭ ﮔلگیرﻫﺎ ﻧﻴﺰ ﺑﺎ ﻫﻤﻴﻦ ﻓﺎﻡ ﺑﻪ ﺑﺪﻧﻪ ﺍﻓﺰﻭﺩﻩ ﺷﺪﻩ ﺍﻧﺪ ﻟﻴﻜﻦ ﺍﺟﺰﺍﻯ ﺍﻟﻴﺎﻑ ﻛﺮﺑﻦ ﻣﺸــﻜﻰ ﺩﺭ ﺑﺨﺶ ﻫﺎﻯ ﮔﻮﻧﺎﮔﻮﻥ ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ ﺩﺳﺘﮕﻴﺮﻩ ﻫﺎ، ﺑﺎﻝ ﻋﻘﺐ، ﺑﺎﻝ ﺍﻧﺘﻬﺎﻯ ﺳﻘﻔﻰ، ﮔﺮﻳﻞ ﺟﻠﻮ، ﻗﺎﺏﺁﻳﻴﻨﻪ ﻫﺎ ﻭ ﺩﻳﻔﻴﻮﺯﺭ ﺑﻪ ﭼﺸﻢ ﻣﻰ ﺧﻮﺭﻧﺪ.

Hamann 2012 BMW M5 F10 Widebody

ﺍﻳﻦ ﻛﻨﺘﺮﺍﺳﺖ ﺳﻔﻴﺪ ﻭ ﻣﺸﻜﻰ ﺑﺎ ﻳﻚ ﺟﺰء ﻛﻢ ﻧﻈﻴﺮ ﻗﻬﻮﻩ ﺍﻯ ﺭﻧﮓ ﺗﻠﻔﻴﻖ ﺷﺪﻩ: ﺭﻳﻨﮓ ﻫﺎﻯ ۲۱ ﺍﻳﻨﭻ ﺍﺳﭙﺮﺕ ﻓﻮﻕ ﺳﺒﻚ ۹ ﭘﺮ ﺟﻔﺘﻰ Vﺷﻜﻞ ﻛﻪ ﺑﺎ ﺗﺎﻳﺮﻫﺎﻯ 5P Continental Sport Contact ﭘﻮﺷﻴﺪﻩ ﺷﺪﻩ ﺍﻧﺪ. ﺍﻳﻦ ﺭﻳﻨﮓ ﻫﺎ ساﻳﺰ ۲۱×۹.۵ ﺍﻳﻨﭻ ﺩﺭ ﻣﺤﻮﺭ ﺟﻠﻮ ﻭ ﺩﺭ ﻣﺤﻮﺭ ﻋﻘﺐ ۲۱×۱۲.۰ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻛﻪ ﺑﺎ ﺗﺎﻳﺮ ﺳﺎﻳﺰ ۲۱ ZR 30/265 ﺩﺭ ﺟﻠﻮ ﻭ ۲۱ ZR 25/325 ﺩﺭ ﻋﻘﺐ ﺟﻔﺖ ﺷﺪﻩ ﺍﻧﺪ.

Hamann 2012 BMW M5 F10 Widebody

ﻃﺮﺡ ﺩﻳﮕﺮﻯ ﺍﺯ ﻫﻤﻴﻦ ﺭﻳﻨﮓ ﺑﺎ ﭘﻴـﭻ ﻫﺎﻯ ﺗﻴﺘﺎﻧﻴﻮﻣﻰ، ﭘﺮﻩ ﻫﺎﻯ ﻣﺸﻜﻰ ﺁﻧﺪﺍﻳﺰ ﻭ ﺣﺎﺷﻴﻪﻫﺎﻯ ﺑﺮﺍﻕ ﺁﻟﻮﻣﻴﻨﻴﻮﻣﻰ ﻣﺘﻨﺎﺳﺐ ﺑﺎ ﻛﻨﺘﺮﺍﺳﺖ ﺳﻔﻴﺪ- ﻣﺸﻜﻰ ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎﻥ ﭘﻴﺸﻨﻬﺎﺩ ﻣﻰ ﺷﻮﺩ. ﺳﭙﺮ ﺟﻠﻮﻯ M5 ﻫﺎﻣـﺎﻥ ﺑـﺎ ﻫﻮﺍﺧﻮﺭ ﻓﺮﺍﺥ ﺗــﺮ ﻭ ﺭﺩﻳﻒLED ﻫــﺎﻯ ﺭﻭﺯﻧﻤﺎ ﻛﻪ ﺩﺭ ﻗﺴــﻤﺖ ﺯﻳﺮﻳــﻦ ﺁﻥ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺍﻓﻘﻰ ﻛﺎﺭﺷﺪﻩ ﻭ ﻧﻴﺰ، ﻫﻮﺍﺧﻮﺭﻫﺎﻳﻰ که ﺩﺭ ﻃﺮﻓﻴﻦ ﺑـﻪ ﮔﻞﮔﻴﺮﻫﺎﻯ ﺟﺪﻳﺪ ﻣﻨﺘﻬﻰ ﻣﻰﺷــﻮﻧﺪ، ﺍﺯ ﺳﭙﺮ اﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩ ﻣﺘﻤﺎﻳﺰ ﺷـﺪﻩ ﺍﺳــﺖ.

Hamann 2012 BMW M5 F10 Widebody

ﻳﻚ ﺭﻛﺎﺏ ﺟﺪﻳــﺪ ﺩﺭ ﺍﻣﺘﺪﺍﺩ ﺍﻳﻦ ﮔﻞﮔﻴﺮﻫﺎ، ﺟﺮﻳﺎﻥ ﻫﻮﺍ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺍﻃﺮﺍﻑ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺑﻬﺘـﺮ ﺑﻪ ﺣﺮﻛﺖ ﺩﺭ ﻣــﻰﺁﻭﺭﺩ. ﺍﻳﻦ ﺭﻛﺎﺏ ﺑﻪ ﮔﻞﮔﻴﺮﻫﺎﻯ ﻋﻘﺐ ﻣﺘﺼﻞ ﻣﻰ ﺷﻮﺩ ﻛﻪ ﺩﺍﺭﺍﻯ ﻳــﻚ ﻭﺭﻭﺩﻯ ﺑــﺰﺭگ ﻫﻮﺍ ﺩﺭ ﺟﻠﻮ ﻭ ﺩﻭ ﺧﺮﻭﺟﻰ ﺟﻔﺘــﻰ ﺑﺰﺭگﺗﺮ ﺩﺭ ﻋﻘﺐ ﺍﺳﺖ.

Hamann 2012 BMW M5 F10 Widebody

ﻧﻤﺎﻯ ﻋﻘﺐ ﺗﻮﺳﻂ ﺍﻳﻦ ﺩﻭ ﺧﺮﻭﺟﻰ ﮔﺴــﺘﺮﺩﻩ ﻋﻤﻮﺩﻯ ﻣﺘﺤﻮﻝ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺩﺭ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺩﻭ ﺟﻔﺖ سرﺍﮔﺰﻭﺯ ﭘﻬﻦ فوﻻﺩﻳﻦ، ﺍﻳﻦ ﻧﻤﺎﻯ ﺍﺳﭙﺮﺕ ﺭﺍ ﺗﻜﻤﻴــﻞ ﻣﻰ ﻛﻨﻨﺪ. ﺍﻳــﻦ ﻭﺿﻌﻴﺖ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﻰ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺑﺎ ﺩﺳــﺖ ﻛﺎﺭﻯ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﺗﻌﻠﻴﻖ، ۳۰ ﻣﻴﻠﻰ ﻣﺘﺮ ﺑﻪ ﺯﻣﻴﻦ ﻧﺰﺩﻳﻚ ﺗﺮ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ.

Hamann 2012 BMW M5 F10 Widebody

ﻣﻮﺗﻮﺭ ﺍﻳﻦ ﺗﻴﻮﻥ ﻫﻢ ﺩﺳــﺖ ﻛﺎﺭﻯ ﺷﺪﻩ ﻭ ۱۶۰ ﺍﺳﺐ ﺑﺨﺎﺭ ﺑﻴﺶ ﺍﺯ ﻣﻮﺗﻮﺭ ﺍﺳــﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩ ﻗﺪﺭﺕ ﺧﺮﻭﺟﻰ ﺩﺍﺭﺩ ﻛﻪ ﻣﻰ ﺷﻮﺩ ﺑﻴﺶ ﺍﺯ ۶۰۰ ﺍﺳﺐ ﺑﺨﺎﺭ! ﺑﻴﺸﻴﻨﻪ ﮔﺸﺘﺎﻭﺭ ﺁﻥ ﻫﻢ ﺑﻪ ۹۰۰ ﻧﻴﻮﺗﻦ ﻣﺘﺮ ﻣﻰ ﺭﺳﺪ.

ﻛﻨﺘﺮﺍﺳﺖ ﺳﻔﻴﺪ ﻭ ﻣﺸﻜﻰ ﺩﺭ ﺗﺮﻳﻢ ﺩﺍﺧﻞ ﻫﻢ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﻛﺎﻣﻞ ﺧﻮﺩﻧﻤﺎﻳﻰ ﻣﻰﻛﻨﺪ. ﺻﻨﺪﻟﻰ ﻫﺎﻯ ﭼﺮﻡ ﻭﺭﻧﮓ، ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻫﻴﺪﺭﻭﻟﻴﻚ ﺩﻭ ﺭﻧـﮓ ﻭ ﻛﻨﺴــﻮﻝ ﻭ ﺩﺍﺷــﺒﻮﺭﺩ ﺑــﻪ ﻫﻤﻴــﻦ ﺗﺮﺗﻴــﺐ ﻣﺘﻤﺎﻳﺰ ﺷﺪﻩ ﺍﻧﺪ.

تنها ﺩﺭ ﻗﺴﻤﺖ ﭘﺪﺍﻝ ﻫﺎ ﻣﻰ ﺑﻴﻨﻴﻢ ﺗﺮﻛﻴﺒﻰ ﺍﺯ ﺁﻟﻮﻣﻴﻨﻴﻮﻡ ﺁﻧﺪﺍﻳﺰ ﻣﺸﻜﻰ ﻭ ﺑﺮﺍﻕ ﺗﺮﻛﻴﺐ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ. ﻃﺮﺡ ﭘﺪﺍﻝ ﻫﺎ ﺩﺭ ﻧﻮﻉ ﺧﻮﺩ ﺑﻰ ﻧﻈﻴﺮﻧﺪ ﻭ ﻫﻤﻴــﻦ ﻣﻨﺤﺼﺮ ﺑﻪ ﻓﺮﺩ ﺑــﻮﺩﻥ ﻫﺎﻣﺎﻥ ﺍﺳــﺖ ﻛﻪ ﺑﺮﻧﺪ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺳﺎﻳﺮ ﺗﻴﻮﻧﺮﻫﺎﻯ ﺏ ﺍﻡ ﻭ ﺟــﺪﺍ ﻣــﻰ ﻛﻨﺪ. ﺍﻳﻦ ﻣﺤﺼﻮﻝ با ﺭﻧﮓ ﺻﺪﻓﻰ ﻭ ﺗﺰﻳﻴﻨـﺎﺕ ﻓﻮﻕ ﺍﻟﻌﺎﺩﻩ ﺩﺍﺧﻠﻰ ﻭ ﺧﺎﺭﺟﻰﺍﺵ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺩﺭ ﺷﺐ ﺩﺭﺧﺸﺸﻰ ﺧﺎﺹ ﺍﻟﻌﺎﺩﻩ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺷﺖ!

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

هفته نامه ایران خودرو

نشریه ایران خودرو به صاحب امتیازی گروه صنعتی ایران خودرو، با موضوع خودرو، وسایل نقلیه و اخبار و تحلیلها و بررسی های مربوطه، بصورت هفتگی منتشر می گردد.

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. امیر

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (53 ديدگاه)

    میخوام این دنیا آدم خوبی باشم شاید اون دنیا خدا یکی از این ماشینهارو بهم داد، حوری نمیخام اینو میخام

    آخه حوریو که نمیشه کاریش کرد کلی نگهبان دورو ورته اما میشه باهاش یه حالی کرد

  2. امیر

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (53 ديدگاه)

    منظورم از حالی کرد منظورم یا این ماشین بود

  3. علی.م

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (14 ديدگاه)

    این چیه؟ماشینه؟من فک کردم پفک نمکی یا چیپسه!
    امیرجان اونجا خبری ازین ماشینا نیست . اونجا مرکب یا اسب یا قاطر یا …
    پس حواست باشه اون یکی رو از دست ندی!
    تازه گیرم شد اونجا با این ماشین شلوغ میکنی ازت پس میگیرن هیچ کار دست خودت میدی .
    معلومه خیلی شیطونی.اینم که میبینی مالی نیست برو یه تیبایی،پرایدی،ال90ی دست پا کن حالشو ببر و نقدرو به نسیه نفروش!
    البته بی احترامی نشه و کاملا دوستانه.

  4. designer

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    امیر جان هرچی می خری سمند ایران خودرو و تیبا سایپا رو نگیر که تو رو یه سره میبره بهشت،

    کمترین سودش هم اینه که به صنعت خودرو و مردم کمک می کنیم با نخریدن این ماشینهایی که هرچیش از جایی هست، همینطور به حفظ جون هموطنانمون،

    درسته ماشینهای روز دنیا (حتی با 206 سال 1998 به بعد)
    در ایران گرونن ولی این تنها کمکی هست برای ما به خودمون

  5. امیر

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (53 ديدگاه)

    دوستان عزیز من دیگه ماشین ایرانی نمیخرم هرگز
    الان یه پژو 405 قدیمی دارم از سری های انژکتوری اول اونزمان لاستیکاش کانتینتال فرانسه بود
    designer پولمم به ماشین های 60 میلیون به بالا نمیرسه پس خداروشکر با همین قدیمی می سازم اما نمیرم سمند یا تیبا بخرم
    کاش اونزمان abs هم می بود که 405 ام abs داشت
    علی.م اون دنیا گواهینامه هم میخاد؟؟؟؟

  6. کاوه

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (12 ديدگاه)

    با سلام به همه دوستان سنگ بزرگ وعلامت نزدن البت ارزو بر جوانان عیب نیست به امید روزی که ارزوهایتان به فراتر از باور برسد

  7. محمدعلی

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (173 ديدگاه)

    این ماشین مال مدیرای ایران خودرو و سایپا , پراید و پژو روا و..111 112 113 114 115 116 و …. برای مردم این میشه عدالت

  8. محمدعلی

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (173 ديدگاه)

    مرگ حق است ایران خودرو وسایپا هم وسیله ای برای عزراییل ( قرارداد ترکنچای )

  9. AventadorSV

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (6 ديدگاه)

    در این که ماشین محشریه شکی نیست ولی این شیوه کار هامان تکراری شده این که به سفید باشه ورینگ های هامان سفید دیگه تکراری شدن!!!!!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا