اگر بخواهید بودجهای در حدود ۳۵ تا ۴۰ هزار پوند (۴۵۶۰۰ تا ۵۲ هزار دلار) را برای خرید خودرویی کارکرده کنار بگذارید گزینههای زیادی خواهید داشت. از جملهی این خودروها میتوان به دو نمونهی نمادین هوندا NSX و بامو M3 اشاره کرد.
در رویداد فروش خودروهای کلاسیک که ۲۳ و ۲۴ فوریه در کاونتری بریتانیا برگزار خواهد شد این دو خودرو به فروش خواهند رسید اما قبل از اینکه یکی را انتخاب کنید بیایید جزئیات NSX و M3 را با یکدیگر مرور کنیم.
بامو M3 CSL در سال ۲۰۰۴ تولید شد و نسخهی متمرکز روی پیست از M3 E46 اسطورهای بود. این خودرو تنها ۱۰۹۴۳۵ کیلومتر کار کرده و رنگ بدنهی مشکی داشته و تنها ۱۳۸۳ دستگاه از آن تولید شده است. پیشرانهی ۶ سیلندر ۳.۲ لیتری این خودرو قدرت ۳۶۰ اسب بخاری و گشتاور ۳۷۰ نیوتون متری داشته و تنها با گیربکس ۶ سرعته دستی اتوماتیک شدهی SMG عرضه شده است.
اما هوندا NSX کلاسیک در سال ۱۹۹۱ تولید شده ولی جزئیات بیشتری از آن در دست نیست. اولین نسل این خودروی ژاپنی به نظر میرسد که کاملاً آمادهی ورود به جاده بوده و از بدنهای به رنگ قرمز و کابینی مشکی سود میبرد.
حسن
۲۳ بهمن ۱۳۹۷100 در 100 هوندا
استهلاک کم
خرج کم
زیبا
فرامرز
۲۳ بهمن ۱۳۹۷انتخاب خودم هونداست بخاطر خاص بودن این مدل ولی از نظر لذت رانندگی به گفته بزرگان ام ۳ سی اس ال اعجوبه هست.
استهلاک کم؟ اولاْ اینکه هوندا بهترین قابلیت اطمینان رو بین برندها نداره و درحالی رتبه ۱۵ کانسیومر ریپورتز رو تو سال ۲۰۱۸ گرفته که رتبه ب ام و ۸ بوده!!! ثانیاْ این قابلیت اطمینان بر مبنای پرسش از بخشی از خریداران بوده که بعید میدونم حتی یه مورد هم نسل جدید ان اس ایکس رو داشتن چون درصد ناچیزی از فروش هوندا رو شامل میشه.
مهدی
۲۳ بهمن ۱۳۹۷هوندا خیلی خوشگله.ولی اگه من بخوام انتخاب کنم M3رو انتخاب میکنم.یعنی یه افسانه است این ماشین
Mohammad
۲۳ بهمن ۱۳۹۷جدای اینکه هزینه های نگهداری nsx کمتر
فکر کن ماشینی که ساخت شده با بزرگان رقابت کنه رو ول کنی
و یه مدل یکم متفاوت تر از ام 3 معمولی رو بخری
انتخاب من هوندا
یا اگه بشه شلبی کبری هم میشه با این قیمت پیدا کرد حالا کمی بیشتر
حسن
۲۳ بهمن ۱۳۹۷تو پست کدام خودروها ارزش خود را حفظ میکنن رو اگه دیده باشید فقط 1 ماشین المانی بود
کره هم که اصلا هیییچ انگار نه انگار
ولی کل لیست رو ماشینهای امریکایی و ژاپنی گرفته بودن
خوب این نشون میده قابلیت اطمینان بالایی دارن که کم ترین افت قیمت رو دارن دیگه
hamed
۲۳ بهمن ۱۳۹۷با اینکه هوندا همیشه اسطوره بوده واسم
ولی از نگاه کردن m3 سیر نمیشم و گذاشتم تصویر دسکتاپ
Morteza tii
۲۳ بهمن ۱۳۹۷M3 باشه E46 هم باشه CSL هم باشه، دیگه چی میخوای؟ پرفورمنس و هندلینگ این ماشین هنوز هم زبان زد. من بدون شک ب ام و رو انتخاب میکنم چون مطمئنم که بهتر از رقیبه.
sina7
۲۳ بهمن ۱۳۹۷رنگ رخساره خبر میدهد از سر درون =)))
Khosrow
۲۳ بهمن ۱۳۹۷M3 – تمام ..
مهدی
۲۳ بهمن ۱۳۹۷مجله اتوبیلددر رقابتی که انجام داده باهونداNSX در پیست این ماشین ازپورشه911gts کندتربوده اونم بااختلاف زیادی که بین قدرتشون هست.
پورشه911gts بازمان بدست آمده 1:30.28
هونداNSX بازمان بدست آمده 1:32.27
Dante
۲۳ بهمن ۱۳۹۷هر دو رودلممیخواد ولی اکر فقط بتونم یکی رو انتخاب کنم .
M3
H
۲۳ بهمن ۱۳۹۷هوندا =لایک
بیمر= دیسلایک
امیر
۲۳ بهمن ۱۳۹۷قطعا nsx
اسطوره ای دوس داشتنی
منو یاد سن اندرس میندازه ک بهترین ماشینی بود ک توی اون بازی طراحی شده بود?
M
۲۳ بهمن ۱۳۹۷دو شاهکار با دو دنیای کاملا متفاوت !
ولی این M3 بد جوری دل ربایی میکنه
ولی خب اگه کلا این بودجه رو واسه خرید خودرو داشتم بدون اندکی مکث و تامل M2 کامپتیشن میگرفتم
E 36
۲۴ بهمن ۱۳۹۷M3
artin
۲۴ بهمن ۱۳۹۷چرا این قدر قدیمی اند؟