بامو برای بزرگداشت یکی از نمادینترین ساختههای خود یعنی مدل ۲۰۰۲، کانسپت جدیدی را با نام ۲۰۰۲ هامیج معرفی کرده است. این خودرو در نمایشگاه Concorso d’Eleganza Villa d’Este به نمایش درمیآید. همانند کانسپت های پیشین این خودروساز که شامل ۳.۰ CSL هامیج، M1 هامیج و ۳۲۸ هامیج میشوند، این خودروساز آلمانی یکی از میراثهای گرانبهای خود را با ساخت این کانسپت دوباره تفسیر کرده است.
2002 هامیج بهطور خاص از بامو ۲۰۰۲ توربوی ۱۹۷۳ الهام گرفته و در آن گلگیرهای پهن و زیبا به چشم میخورند. برای اولین بار پس از مدتها بامو از چراغهای سنتی چهار لنزی خود چشمپوشی کرده و در این مورد از نمای تک لامپهای مدل ۲۰۰۲ قدیمی بهره گرفته است. جلوپنجرههای کلیوی شکل این کانسپت به قائمی مدل قدیمی نیستند اما نمای کلی آن یادآور ۲۰۰۲ خاطرهانگیز است. در نمای پشتی، چراغهای عقب نیز حالتی چهارگوش دارند که در ۲۰۰۲ های واپسین نمود داشت. حدس این موضوع سخت نیست که کانسپت ۲۰۰۲ هامیج بر پایهی سری ۲ ساخته شده است. پنجرهی عقبی نمایی شبیه به سری ۲ دارد که میتواند بر جانشینی معنوی ۲۰۰۲ دلالت داشته باشد. آیا این میتواند به معنی تولید M2 با تیراژی محدود و استایلی رترو باشد؟ تنها میتوانیم امیدوار باشیم.شما دربارهی این کانسپت چه نظری دارید؟ آیا این کانسپت الهام گرفته از ۲۰۰۲ قدیمی باب میل شماست؟
کارال
۳ خرداد ۱۳۹۵با سلام وخسته نباشید خدمت شاهین عزیزو سردبیر مجله پدال .بنده ب عنوان یکی از طرفدارای دو آتیشه مجله پدال از نویسندگان این سایت انتظار دارم ک مطالبه ب روز شده جهت اطلاع رسانی ب مخاطب بزارن ن مطالبی رو ک 3 روز پیش در سایت های دیگه مربوط ب خودرو مشاهده شده . مطلب باید داغ و تازه باشه ک مخاطب جذب بشه . بازم تشکر از سایت خوبتون?
شاهین
۳ خرداد ۱۳۹۵سلام دوست عزیز
حرف شما درست هست اما به علت حجم کاری بالا گاهی اوقات این اتفاقات پیش میاد.عذرخواهی منو پذیرا باشید.
ارادتمندم
حبیب
۳ خرداد ۱۳۹۵درسته یکم دیر بعضی از خبرها به دستمون میرسه ولی به روزترین سایت همین سایت پداله به خاطر حجم زیاد اخبار ممکنه بعضیاشون یکم دیر منتشر بشه اونم مشکلی نیست عشقی پدال
Erfan
۳ خرداد ۱۳۹۵و بازهم بامو… و باز هم عشق… و باز هم شکوه.
هیچی نمیشه در وصف بامو گفت…
امیر
۳ خرداد ۱۳۹۵شما که طرفدار بی ام و هستی چرا آرم جگوار تو سایت زدی؟
Erfan
۳ خرداد ۱۳۹۵جگوار برندی هست که باهاش خاطرات زیادی دارم و از طرفدارای همیشگیش هستم اما تعصب خاصی روی هیچ برندی ندارم.
علی
۳ خرداد ۱۳۹۵یک حیوون وحشی بلفطره دوباره تولید شد
امیر
۳ خرداد ۱۳۹۵یک ماشین فوق العاده.بی ام و استاد اینه که از موتور های کم حجم بیشترین بازده رو بگیره.
مثل M4 . خلی زیباست. تورو خدا ببینید یه ظاهر قدیمی رو چطور اینقدر خوشگل کردند.بعد ما تو ایران سوار ماشین های 20 سال پیش میشیم.
بهنام طیبی
۳ خرداد ۱۳۹۵خیلی عالیه مخصوصا از جلو اوف توپ
omid
۳ خرداد ۱۳۹۵بله این کانسپت فوق العاده الهام گرفته از 2002قدیمی باب دل تموم دنیا خواهد بود همونطورکه نسل اولیش باب دل تموم دنیا شد و هنوزم مردم باهاش خاطره دارن و هنوزم توی نمایشگاه های خودرو حداقل چندتا از 2002قدیمی بچشم میخوره که این نشون دهنده دوست داشتنی بودنشه
احمد باقری
۳ خرداد ۱۳۹۵کانسپت قشنگی از آب در نیومده، البته کانسپت های قبلی بی ام دبلیو، خیلی قشنگ بودن.
شوخی
۳ خرداد ۱۳۹۵کانسپتهای قبلیش که از نظر تو یا پخته نبودن یا دَم نکشیده بودن یا طرح موندگاری نداشتن!! چند چندی احمد؟ 2492تا کامنت گذاشتی، یکی از یکی پربار تر!! کلا 6تاش به درد بخوره بقیش Spam
احسان ایودی
۴ خرداد ۱۳۹۵اسپم ؟؟
به اسپم توهین کردیا
ROHAM
۳ خرداد ۱۳۹۵gand zadan be 2002
che esraari daran ye modele ghadimi ro ba boodje kam zende konan!!
حسين
۳ خرداد ۱۳۹۵درود. دوست عزیز کانسپتهای سری هامیج ب ام و (همونطور که از اسم hommage) مشخصه برای یادبود و تجلیل و زنده کردن افتخارات قدیمی تولید میشن و اصلا قرار نیست روی خط تولید برن.
Farzad
۳ خرداد ۱۳۹۵اژدها وارد می شود!
حبیب
۳ خرداد ۱۳۹۵همه چی تمومه خدایی
علي رضا
۳ خرداد ۱۳۹۵زیبا و دوست داشتنی…
هم این و هم 2002 قدیمی
حمیدرضا
۳ خرداد ۱۳۹۵فیلم.تبلیغیش که عالیی بود
mohammad fm 480
۴ خرداد ۱۳۹۵طراحیش عالیه .همون چیزیه که من دوست دارم
pony car
۴ خرداد ۱۳۹۵کو چولوی دوست داشتنی هنوز اصالت خودش حفظ کرده