فکر کردن به بیمهی یک هایپرکار چندان خوشایند نیست اما طبق گفتههای Jalopnik، این موضوع باعث شده تا بوگاتی شیرون در ایالاتمتحده دو قطعهی نه چندان زیبا را در پشت خود ببیند. به خاطر نبود قطعات محافظتی روی سپر در سرعتهای پایین، سازمانهای بیمه بوگاتی را مجبور کردهاند تا این قطعات برآمده را روی شیرون نصب کند.
این دو قطعه باعث افزایش اندک طول خودرو شدهاند و به نظر میرسد که حداقل محافظت از بدنهی شیرون را به عمل آورند. با توجه به ارتفاع کم همچنین به نظر میرسد که در یک تصادف واقعی، سپر یک پیکاپ تراک متوسط به بخشهای بالاتر از این قطعهها برخورد نماید.
طبق گفتههای Jalopnik، بوگاتی این فرایند را تا حد ممکن ساده گرفته تا از شر قطعات زشت برآمده خلاص شود. این دو قطعه در واقع یک تکه هستند و سریعاً متصل میشوند. تنها مشکل بالقوه این است که حذف کردن این غده شاید نگهداشتن مطمئن پلاک عقب را با مشکل مواجه کند. هرچند اگر خریداری بتواند یک هایپرکار ۲.۵ میلیون دلاری را به دست بیاورد، مطمئناً راهحلی برای نصب پلاک در ذهن خواهد داشت.
شیرون از پیشرانهی ۱۶ سیلندر ۸ لیتری کواد توربوی ارتقا یافتهی ویرون استفاده کرده و هماکنون قدرت ۱۴۷۹ اسب بخاری و گشتاور ۱۶۰۰ نیوتون متری دارد. بوگاتی سرعت این هایپرکار را به صورت رسمی روی ۴۲۰ کیلومتر در ساعت محدود کرده اما میتوان بدون محدودکننده به سرعت ۴۵۱ کیلومتر در ساعت دست پیدا کرد.
هژبر
۲۸ فروردین ۱۳۹۶با سلام
“وقتی استاندارد های یک کشور بر هر چیزی مقدم است”.
KING 918 (محمدرضا)
۲۸ فروردین ۱۳۹۶زییاد هم بد نی
asa
۲۸ فروردین ۱۳۹۶وقتی پول نمیتونه هر چیزی رو عوض کنه .
این یعنی اوج فرهنگ . واقعا لذت بردم .
آرش آمریکایی
۲۸ فروردین ۱۳۹۶وقتی که یه مملکت قانون داره
Hooman
۲۸ فروردین ۱۳۹۶خیلی موافق گفته های دوستان نیستم و به عنوان کسی که داره حدود سه ساله تو آمریکا زندگی میکنه این کار یه رو جورایی حقه بازی کمپانی های بیمه با این شرکت میدونم .
البته نه به اون شکل ایرانیش !
داستان خیلی سادس به شکلی که کلا ۳ یا ۴ شرکت بیمه وجود داره که میتونن این دسته ماشین ها یا عموما ماشین های بالای ۲۰۰ هزار دلار رو بیمه کنن که همه هم خصوصی هستند و مطمئنا این شرکت ها با بوگاتی در ارتباط بودن و به این کمپانی گفتن که یا فکری برای سپر میکنی یا ما زیر بار بیمه کردن این ماشین نمیریم !
کلا سر و کله زدن با این شرکت های بیمه تو آمریکا هم در نوع خودش جالبه . تا روزی که بهشون پول میدی دوستتن ولی اگه خدای نکرده کوچک ترین اتفاقی بیوفته میشن دشمن !
من تا هفت ماه پیش برای یه هوندا سیویک داشتم ۱۴۲ دلار میدادم ماهی ولی چون خونم رو عوض کردم و رفتم یه منطقه یکم شلوغ تر الان دارم ۱۹۲ دلار میدم . حالا خدا نکنه جریمه شی یا تصادف کنی برو تا ۴۰۰ دلار برای همچین ماشینی !
برداشتن این زائده زشت هم به این سادگی ها نخواهد بودن چون صد در صد این شرکت ها تو قرارداد هاشون ذکر میکنن که اگه اتفاقی بیوفته ما تعهدی نخواهیم داشت !
Ahmad
۲۸ فروردین ۱۳۹۶آقا هومن یعنی داری میگی شرکت های بیمه آمریکایی کاملاً منفعت طلب هستند.و شما داری پول زور میدی؟
Hooman
۲۸ فروردین ۱۳۹۶احمد جان من نگفتم پول زور میدم ولی جریان اینه که سیستمی که تو آمریکا وجود داره سرمایه داری نامیده میشه . خلاصه اینکه هیچکس نمیخواد ضرر کنه . حالا جریان این شرکت های بیمه هم همینه با کوچکترین مسئله ای دنبال اینن که قیمت رو ببرن بالا ولی اگه اتفاقی بیفته یه جورایی دیگه اصلا تو رو هم نمیشناسن . همونطور که دوستمون هم گفت اینجا بیمه با فرد هست نه با ماشین که اینهم نمونه دیگه هست از سود جویی !
Ahmad
۲۸ فروردین ۱۳۹۶خب بله .آفرین به همین نکته میخواستم اشاره کنم.کلا همه جا و هر شرکتی با سودش میتونه پایدار باشه و ورشکست نشه.شرکت های بیمه با دریافت همچین مبالغی از عهده دادن خسارت های زیاد خودرو ها بر میان.فقط یک راه واسه سود جویی وجود داره که این شرکت ها توسط هیچ نهادی دولتی کنترل نشن و راه برای کلاهبرداری هموار باشه.یعنی سود بسیار بالایی دریافت کنن.که بعید میدونم در کشوری مثل آمریکا چنین اتفاقی بیفته.
چند روز پیش یک مستند دیدم که یک ایرانی کار آفرین تو شمال که سرمایه زیادی رو صرف گلخانه های تولید گل کرده بود ، در به در دنبال یه شرکت میگشت تا تاسیساتش رو بیمه کنه ولی تو ایران همچین خدمتی وجود نداشت!!!!
امیر
۲۸ فروردین ۱۳۹۶همچین بعضیا دم از فرهنگ وقانون میزنن انگار ما نمیدونیم سیاست مدارا وخیلی تصمیمات توسط للبی های قدرت وثروت هست فرهنگ وقانون کجا بود
NSX
۲۸ فروردین ۱۳۹۶یعنی چی،ینی یه پول هنگفت میدی بابت بیمه ی بوگاتی بعد بیمه میگه ازینا بچسبون خراب نشه؟؟ بیمه خودش مسئوله این چیه دیگه.
خوبه نگفتن ورقه های فولادی و گاردای ضد زامبی بزن به اطراف ماشینت :|
Shayan
۲۸ فروردین ۱۳۹۶سلام من از انگلستان هستم
اینجا هم شرکتای بیمه شدیدا دزدن و قوانین خیلی مسخره ای دارن
من واسه بیمه کردن یه نیسان مدل ۲۰۰۴ ، ۲۳۰۰ پوند پول دادم، یعنی حدود ۱۱.۵ ملیون تومان
اینجا بیمه واسه ماشین نیست مثل ایران
اینجا بیمه ماله شخصه
یعنی ماشینه منو کسی جز خودم نمیتونه برونه مگر اینکه بیمه اون طرف برای راندن تمام ماشینا باشه که اینجوری خیلی گران هست
الان پسر عمه من یه رنج رور داره من میخام تستش کنم ولی قانونن نمیشه چون بیمه من فقط با ماشینه خودم منو ساپورت میکنه??
اینجا قیمت ماشین دست دوم خیلی ارزونه ولی بیمش از خود ماشین ممکنه گرونتر باشه
فقط اینجا خوبی که داره اینه که در صورت تصادف پول بیشتر از مقدار ضرر به شما میرسه
اگه اسیب جسمی ببینید که پول قابل توجهی خواهید گرفت
Ahmad
۲۸ فروردین ۱۳۹۶خب دوست عزیز اگه یهو خدای نکرده بزنی به یه فراری یا لامبو و از این سوپر اسپرتهایی که تو بریتانیا فت و فراون ریخته.اگه همین شرکتهایه بیمه ای نباشن، دیگه از پشت میله های زندون حتی کامنت هم نمیتونی بذاری.
ولی قبول دارم این قانون که هر کس باید ماشین خودش رو برونه واسه بیمه ، خدایییش خیلی زوره
ASA
۲۸ فروردین ۱۳۹۶بله دیگه
وقتی اطرافت پر از پیکاپ ترک باشه و همش شاسی بلند واقعی تو خیابون ببینی مجبور میشی همچین کاری کنی
Hamid.Hellcat
۲۸ فروردین ۱۳۹۶این نوجوانان طرفدار آلمان الان چرا منفی دادن؟
ASA
۲۸ فروردین ۱۳۹۶عادیه داداش
اصلا کار بعضیا فقط دیس دادنه
مخصوصا سر جریان دیمون
خسرو
۲۸ فروردین ۱۳۹۶حداقل از فیبر کربن میزدین یه سروشکلی میگرفت/ این مثل پلاستیک بازیافتی ه ..
آریا
۲۸ فروردین ۱۳۹۶اولا زشته
دوما فکر نکنم فایده قابل توجهی داشته باشه
Saied
۲۹ فروردین ۱۳۹۶از این زشتها یدونه هم بدین به ماها??
Infinite
۲۹ فروردین ۱۳۹۶همه موضوعات به کنار!
چه رنگ زیبایی داره…