بوگاتی شیرون به عنوان جانشین هایپرکار معروف ویرون در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۶ معرفی شد. چهار سال بعدتر بوگاتی دویست و پنجاهمین دستگاه از شیرون را تولید کرده و در واقع به نیمه راه تولید شیرون رسیده است؛ اما دویست و پنجاهمین شیرون تولیدی که اتفاقاً در نمایشگاه ژنو ۲۰۲۰ نیز حضور خواهد یافت از نوع اسپورت ادیشن نویر اسپورتیو است که اواخر سال پیش معرفی شده بود.
این مدل از قطعات مشکیرنگ زیادی سود میبرد. پوششهای مشکی مات به همراه فیبر کربن زیاد در جایجای بدنه دیده میشوند. همین طرح مشکی مات روی اسپویلر جلو، جلوپنجره، رینگها و… نیز وجود دارند. حتی چهار خروجی اگزوز تیتانیومی نیز طرح تیرهرنگ دارد. داخل کابین نیز همین فضای مشکیرنگ وجود دارد. همچنین تریم آلومینیومی مشکیرنگ، صندلیهای تیره و… جزو ویژگیهای خاص بوگاتی نویر اسپورتیو هستند.
همانگونه که گفته شد بوگاتی با نمایش این خودرو رسیدن به نیمه راه تولید شیرون را اعلام کرده است. هنوز هم کمتر از ۱۰۰ دستگاه شیرون برای فروش وجود داشته و ۱۵۰ دستگاه باقی مانده قبلاً مشتری خود را پیدا کردهاند. استفان وینکلمن رئیس بوگاتی گفته است:
رسیدن به این نقطه در زمان کوتاهی یک موفقیت شگفتانگیز است که غرور مرا برمیانگیزد. من به دنبال اتمام نیمه دوم روند تولید شیرون هستم.
اگرچه طراحی ظاهری این خودرو تمامی توجهات را به خود جلب میکند اما نباید از قوای محرکه آن نیز غافل شد. نیروبخش شیرون پیشرانهی ۱۶ سیلندر ۸ لیتری کواد توربو است که قدرت ۱۶۰۰ اسب بخاری تولید میکند. با قیمت پایه ۳.۳ میلیون دلاری، ۲۰ نمونه تولیدی از شیرون نویر اسپورتیو واقعاً محصولی خاص است.
دویست و پنجاهمین شیرون تولیدی اوایل ماه آینده میلادی در نمایشگاه ژنو ۲۰۲۰ به نمایش درخواهد آمد.
مهراد
۱ اسفند ۱۳۹۸خودمونیما هنوزم خیلی جیگر بنظر میرسه
واقعاً یه ماشین مافوق سطح بالاست
? BUGATTI ?
Hamidreza
۱ اسفند ۱۳۹۸قبلا میگفتن مدلای مک لارنو نمیشد از هم تشخیص داد ( عشق است مک لارن)
الان شده بوگاتی
این چه وضعشه ! مث آدم یه ماشین درست و حسابی بسازین و قیمت گذاری عادلانه
میزارع 3 میلیون دلار 20 تا مث خر میفروشه جیب شرکت پر پول میشه و تمام
یه وقت پول کم آوردن میان یه مدل از شیرون میدن بیرون مردم ، (مردم که نمیشه گفت بهتره بگم اشراف زاده ها) میان راحت میخرنش باهاشم حال میکنن
بهترین قیمت گذاری رو بنظرم بعد آمریکایی ها (البته کیفیت هم شرط هس ولی چون من سوار ماشین امریکایی نشدم نمیتونم دربارش نظر بدم) لامبو داره بعدش مک لارن بعدش فراری و … (نظر شخصی)
جدای از قیمتش ماشین زیباییه
Mad.z.Max
۱ اسفند ۱۳۹۸تعجب نمیکنم اگه چند وقت دیگه شیرون ۱۳۲ و ۱۴۱ یا شیرون وانت هم بیرون بیاد
Country boy
۱ اسفند ۱۳۹۸شما هنوز فرق بین لامبو با امثال بوگاتی و پاگانی رو نفهمیدی.
پاگانی و بوگاتی و امثالهم خریدن مثله سرمایه گذاری میمونه که ده بیست سال دیگه قیمتش سر به فلک میکشه چون تعداد محدوده. مثله فراری انزو که هی قیمتش داره میره بالا ولی لامبو و ماشین های اسپرت به غیر از مدل های تولید محدود و خاصشون بعد چند سال مفت میشن چون مثلت ده هزار مدل از این توی دنیا هست.
فرقی بین ماشین اسپرت.سوپراسپرت و هایپرکار هست
Hamidreza
۲ اسفند ۱۳۹۸شما که فرق رو فهمیدی برو سه میلیون دلار پول بوگاتی بده درسته خرید که بوگاتی سرمایه حساب میشه ولی سرمایه میخوای چیکار؟
ببین شما ماشین رو برای سواری و لذت و رانندگی میخری که ازش استفاده کنی نه اینکه بزاری خاک بخوره بترسی مبادا کیلومترش بره بالاو…
واسه همینه من ماسل کارها رو دوست دارم چون میشه مث آدم باهاش رانندگی کرد و مثلا تو امریکا هنگام رانندگی با یه ماسل کار ملت سر تا پاتو زیر نظر نمیگیرن اما ماشینی مثل بوگاتی دردسر زیاد داره خیلی هم تو چشمه درسته که لامبو هم تو چشمه اما بوگاتی چشمهارو از کاسه در میاره در ضمن وقتی با یه ماسل کار مثلا به درخت میزنی نمیان ازت فیلم نمیگیرن اما وقتی با بوگاتی یا حتی لامبو اینکارو میکنی چرا
حتی میشه یه ماشین نو مثلا یه لامبو اونتادور sv بخری یک کیلو مترم راه نبریش وایسی ده سال بعد بفروشیش تو حراجی هایپر خواستی برو P1 بخر XD
Country boy
۲ اسفند ۱۳۹۸من معذرت میخوام که متنم تهاجمی بود.
من نمیگم کدوم ماشین خوبه یا بده فقط کسی که میره مدل های محدود میگیره استفادش با بقیه فرق داره.افرادی که این ماشینا رو میخرند استفادشون گذاشتن کنار نمایشگاهـشون و نگاه میکنندش و سالی یه بار میرند یه دوری میزنند و اگه نمایشگاه ماشین باشه میبرن اونجا که پز بدن همین.
من خودم ماشین های مورد علاقم فورد gt. ماستانگ gt500 و فورد رپتور و کادیلاک ct6 و Nissan gtr
ولی دلیل نمیشه از هایپر کار ها لذت نبرم.اونها نهایت مهدنسی و اشرافیت اند.
Hamidreza
۳ اسفند ۱۳۹۸@country boy
نیازی به عذر خواهی نیس برادر
درستع حرف شما استفاده ها متفاوته
Joker
۱ اسفند ۱۳۹۸بوگاتی هم ۵ تا ۶ محصول میاره ژنو که دو تا از خودروهاش کاملا جدیدا…ژنو رنگارنگی بشه امثال…
OMID
۱ اسفند ۱۳۹۸حالا کی فقط رنگ ماشیناشو عوض میکنه؟?
پنج شیش تا محصول هست
ولی همش یک خودرو هست:)
Farzad
۱ اسفند ۱۳۹۸فکر نمیکنید واژه ی الماس مخوف یکم اغراق آمیزه ؟!!
Farshad
۱ اسفند ۱۳۹۸تَکراری
حسین دهمرد
۱ اسفند ۱۳۹۸جنوب آفتاب سوزانی داره یادش بخیر منو مشکی مات صدا میکردن تو خدمت.
این رنگ به مرسدس بیشتر میاد.
آریا ماشین
۱ اسفند ۱۳۹۸شیرون
شیرون اسپرت
شیرون اسپرت ans 110
شیرون نویر اسپورتیو
شیرون نویر الگانس
La voiture noire
چنتودیچی
دیوو
شیرون سوپراسپرت ۳۰۰+
همه شون یه مدل هستن با قدرت و پرفورمنس مشابه ( فقط این وسط شیرون سوپراسپرت ۳۰۰+ یکم فرق داره اونم فقط حداکثر سرعتش )
یکم مدل جدید هم بده لعنتی
محمدهادی
۲ اسفند ۱۳۹۸حالاکه مدلای مشابه با پرفورمنس های متفاوت داره میده بیرون حداقل سقف تولید هر ورژنو بیاره زیر ۴۰ دستگاه تا هم خواستنی تر شه هم درآینده ارزشمندتر