بوگاتی ویرون نیازی به معرفی ندارد. با قدرت ۱۲۰۰ اسب بخاری، سقف سرعت رکوردشکن ۴۰۸.۸۴ کیلومتر در ساعت و برچسب قیمتی بیش از ۱ میلیون دلاری، این خودرو حد نهایی یک هایپرکار جادهای است… البته تا زمانی که شیرون وارد میدان نشده بود! اگرچه اکثر ویرون ها در کلکسیونهای گرانقیمتی نگهداری میشوند و کارکردهای پایینی دارند اما حداقل یک نمونه از آنها مورد استفاده کاملاً سنگین قرار گرفته است.
تیم Daily Driven Exotics با مالک یک دستگاه بوگاتی ویرون به منظور خلق “گرانترین برن اوت دنیا” همکاری کرده است. بوگاتی موردبحث از نوع منصوری Vivere ادیشن با قیمت ۲.۳ میلیون دلار بوده و هر لاستیک آن حدود ۱۰ هزار دلار قیمت دارد. تیم Daily Driven Exotics تخمین میزند که این نمایش کوتاه هزینهای ۱۵۰ هزار دلاری در بر داشته است!
بهراد
۲۲ فروردین ۱۳۹۷پدال مژده بده اولین خبر خوش سال اومد
تعرفه ی خودرو های هیبریدی کاهش یافت
تعرفه هیبریدی های زیر ۱۵۰۰ سی سی شد ۵٪
تعرفه هیبریدی های بین ۱۵۰۱ تا ۲۰۰۰ سی سی هم ۲۵٪
تعیین شد
ایشالا روزی برسه واردات همه ی خودرو ها آزاد بشه
بهراد
۲۲ فروردین ۱۳۹۷نمیدونم اون یه نفر از چیه این خبر خوشش نیومده که منفی داده
فک کنم یا دلال بوده
یا عاشق تولید ملی بوده که با ورود هیبریدی نگرانه که بهش لطمه بخوره
سلطان حمایت از تولید ملی، کوییک منتظر توئه برو بخرش حال کن حمایتش کن، شمارو چه به ماشین هیبریدی با تعرفه پایین، شما باید تا آخر عمر سوار سمند های فیس لیفی و رانا های چراغ جدید بشی
اونا رو هم دوست نداشتی منتظر بمون که سوار همون هیبریدی واقعی ای بشی که رییس جمهور قولشو داده،ده سال بعد سوار دنا هیبرید ۸۰ میلیونی شو آفرین
بهراد
۲۳ فروردین ۱۳۹۷منفی نده داداش ،میری یبار با لپتاپ میای بار دیگه با گوشی دفعه بعدی با کامپیوتر بعدشم گوشی فامیلو میگیری منفی میدی بجا اینکارا
آبو بریز همونجا که میسوزه???
هر چند با این دلار بازم بازار شخمیه ولی خوبیش اینه حباب قیمتی پریوس کلا نابود میشه
بعضیام با فاز تولید ملی میان حمایت کنن گند میزنن
ببین اگه خودرو ساز بودن تا حالا یه آبی از اینجا گرم میشد نه دنا خودروی ملیه نه کوییک و نه ساینا برقی
خودتم خسته نکن اینا تا چهل سال بعد هم نمیتونن چیز جدید بدن فقط چراغ پف میدن، یهو دیدی سمند با چراغ لیزری اومد، اینا ته تهش بجا حلبی از گالوانیزه تو ماشین استفاده کنن خیلیییه.
دوستانی که پارس ۹۷ یا ۴۰۵ میخرن موقع شستن زیاد به بدنه فشار نیارن یهو میبینی رفت تو در نیومد
Rezalp
۲۳ فروردین ۱۳۹۷ایشالا
ولی با این وظعیتی که هست
شرکت های فرقون سازی ایرانی فردا پس فردا شروع میکنن به ساختن خودرو های الکتریکی ( البته از نوع اشغالش ) اون موقع هست که دیگه حرفی واسه گفتن نخواهیم داشت.
باز الان بهانه ای مثل مصرف سوخت بالا داریم
اما اون موقع هر حرفی درباره وادرات خودرو بزنیم میگن خودرو های ما برقیه نیازی هم به واردات نمداریم.
فکر اون روزا رو باید بکنیم
رضا
۲۲ فروردین ۱۳۹۷عالییی
Hamid.Hellcat
۲۲ فروردین ۱۳۹۷همین ویرون رو با ده تا کونیگزگ عوض نمیکنم. چه برسه به شیرون…
Amirferrari
۲۲ فروردین ۱۳۹۷منم مثه تو،یه چرخ شیرون رو با کل کمپانی کونیگ زگ و هنسی عوض نمیکنم
علی
۲۳ فروردین ۱۳۹۷شما بوگاتیتون کجا بود ک بخواین با کوینیگ زگ و کل کمپانیشون معوضه کنین
علی
۲۴ فروردین ۱۳۹۷بجای لذت بردن از این مهندسی بینهایت دارین مقایسه های بیخود و پوچ میکنین انگار که صاحب شرکت بوگاتی هستی یا حداقل یه بوگاتی داری
هر دو کمپانی کارشون فوق العادست و باید نشست و از کارشون لذت برد نه با این تحلیل ها و ادعاهای پوچوقت خودتونو بگیرین
Hamid.Hellcat
۲۲ فروردین ۱۳۹۷هزینه این دونات برابر با قیمت یک پورشه 911 GTS مدل 2018 تمام شده.
Rezalp
۲۳ فروردین ۱۳۹۷که چی؟
ایمان
۲۲ فروردین ۱۳۹۷یک ماشین درجه یک ؛ یک برن اوت استثنایی
لاستیک میطلبه برای دود کردن و ترکوندن ????