مرحلهٔ نیمهنهایی، دور اول، قسمت سیوپنجم، اولین دوئل از گروه هایپراسپرتها
کوئنیگزگ رگرا
تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۵
ترکیب: موتور وسط، محور عقب
تعداد ساخت: ۸۰ دستگاه
بوگاتی دیوو
تاریخ معرفی: فستیوال پبل بیچ ۲۰۱۸
ترکیب: موتور وسط، چهارچرخ محرک
تعداد ساخت: ۴۰ دستگاه
مقایسۀ مشخصات فنی
بوگاتی دیوو | کوئنیگزگ رگرا | |
پیشرانهٔ بنزینی | ۸ لیتری W16 | ۵ لیتری V8 |
تنفس | چهار توربو | توئین توربو |
موتور الکتریکی | – | ۳ عدد |
قدرت موتور بنزینی | ۱۵۰۰ اسب بخار | ۱۱۰۰ اسب بخار |
گشتاور موتور بنزینی | ۱۶۰۰ نیوتن متر | ۱۲۸۰ نیوتن متر |
قدرت موتور الکتریکی | – | ۷۰۰ اسب بخار |
مجموع قدرت | ۱۵۰۰ اسب بخار | ۱۵۰۰ اسب بخار |
مجموع گشتاور | ۱۶۰۰ نیوتن متر | ۲۰۰۰ نیوتن متر |
باطری | – | ۴.۵ کیلووات ساعت |
گیربکس | ۷ سرعته دوکلاچه | ۱ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | عقب |
شتاب صفرتاصد | ۲.۴ ثانیه | ۲.۷ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۳۸۰ کیلومتر/ساعت | ۴۱۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۲۱.۴ لیتر ترکیبی | ۱۵.۷ لیتر ترکیبی |
ظرفیت باک | ۱۰۰ لیتر | ۸۲ لیتر |
وزن | ۱۹۹۵ کیلوگرم | ۱۶۲۰ کیلوگرم |
طول | ۴.۶۴ متر | ۴.۵۶ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۷۱ متر | ۲.۶۶ متر |
نسبت قدرت به وزن | ۱ به ۱.۳ | ۱ به ۱.۰۸ |
حجم صندوق بار | ۴۴ لیتر | ۱۵۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۲ نفر | ۲ نفر |
قیمت پایه | ۵.۸ میلیون دلار | ۲ میلیون دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10216834]
OMID
۲۸ دی ۱۳۹۷قطعا رگرا برتره
هم گشتاور بیشتری داره
هم مصرف کمتری داره
هم سبکتره
هم ارزونتره
هم حداکثر سرعتش بیشتره
گیربکسش هم یه اعجوبه ی مهندسیه
Amirferrari
۲۸ دی ۱۳۹۷واسه تو قطعا بهتره،ماشینی که هنوز تو دنیای واقعی نتونسته شتاب زیر پنج ثانیه ثبت کنه در حالی که ماشینایی نظیر m5 سدان شتاب ۲.۸ رو ثبت میکنن چطور میتونه بهترین گیربکس رو داشته باشه؟!!! چرا فکر میکنین هر چیزی که عجیب باشه قطعا بهترم هست،یه گیربکس مسخره تک دنده که فقط هوو هووو میکنه،کجا یه مجله خودرویی تا به امروز محصولات کونیگ زگ رو تست کرده که بخواد تحسینشون هم بکنه؟! خود کونیگ زگ هم اگه قرار باشه تو این نظر سنجی شرکت کنه به دیوو رای میده گرچه من خودم شیرون رو برنده کل این رقابت الکی میدونم…
OMID
۲۸ دی ۱۳۹۷من نگقتم که بهترین گیربکس رو داره گفتم اعجوبه مهندسیه
رکورد سرعت دنیا هم دست کونیگزگ هست چه دوست داشته باشی چه نداشته باشی
شتابش هم که تو جدول هست ،اصلا چه ربطی به m5داره
برتری کونیگزگ وزنشه که هم با اینکه هیبریدیه سبکتره
بوگاتی که خدا نیس
مریچ
۲۸ دی ۱۳۹۷تا الان چند تا مجله هویرا رو تست کردن ؟؟ یا مثلا چندتا مجله دیوو رو تست کردند ؟؟ همه پاگانی رو قبول دارن چون باهاش حال میکنند و کاری به مجله ندارند همه با زوندا حال میکنند که 11 ساله پاگانی میگه بسه مشتری ها میگند بزن !!!
بعد تو تو کدوم تست دیدی پنج ثانیه ؟؟؟
حالا اگر رکورد 0-33-0 و 0-400-0 و تاپ اسپید دستش نبود بازم یه چیزی
حداقل یه حرفی بزن نخندند بهت کاری نداریم به درد بخوره یا به درد نخوره یا از این حرفا ولی اینو بدون داری از یه قهرمان بد میگی
حرف من و تو به جایی بر نمیخوره فقط باعث اسباب خنده رو واسه خودت فراهم میکنی همین
اگر تو یه جمع دیگه ای راجع به یه ادم مشهور یا معروف هم اینطوری نظر بدی چون در حد این حرفا نیستی بهت میخندن اینم همونه
مثل این میمونه بگی لامبورگینی تو پیست اشغاله یا مثلا صدای فراری مثل گاریه این حرفا فقط باعث خنده بقیه به ذهن کوچیکت میشه
امید
۲۸ دی ۱۳۹۷خب نخر
هروقت رفتی نمایشگاه بهت گفتن بیا کوئنیگزگ رگرا بخر شما بگو نمیخوام
Hosseinn
۲۹ دی ۱۳۹۷داداش اون رکوردایی ک گفتی همش مال اگراست این رگراست
(BayerischeMotorenWerke(Daniel
۲۸ دی ۱۳۹۷دوستان Grand Tour فصل 3 واسه دانلود گذاشته شده.
دانلود کنید و حالشو ببرید که نتیجه یکسال انتظاره!!!!
Jdm
۲۸ دی ۱۳۹۷https://www.downloadha.com/movie/the-grand-tour-season-3-2019/
اینم لینکش واسه دوستانی که میخوان ببینن???
Just bentley continental
۲۸ دی ۱۳۹۷لینکی داری برای دانلودش؟
حامد
۱۴ خرداد ۱۳۹۹برادر درست دیوو گرون تره سنگینه مصرف سوختش بالاست ولی محدود کننده سرعت داره ولی من به شخصه بوگاتی شیرون سوپر اسپرت 300+ میپسندم تو اینترنت سرچ کن
بعد لطفا تو اینترنت سرچ کن ببین گیربکس بوگاتی که برا کنترلش قدرت 7 تا لپتاپ بکار گرفته شده بهتره یا کوئنیگزگ
از این گذشته رکورد سرعت دست بوگاتی شیرون سوپر اسپرت 300+ با 301 مایل هست و قیمت3 میلیون دلاری
من تقاضا دارم سایت دوئل بین شیرون سوپر اسپرت و کوئنیگزگ وان رو قرار بده
Reza
۲۸ دی ۱۳۹۷Koenigsegg Regera
دیوو انگاری اصلاً بوگاتی نیست
محمد
۲۸ دی ۱۳۹۷شخصا بین بوگاتی و کوئنیگزگ، کوئنیگ رو ترجیح میدم
اختلاف قیمت و تاپ اسپید و … هم که مشخصه
.
فلسفه دیوو هم زدن تاپ اسپید نیست که عملا تو این بخش واسه رقابت هایپراسپرتها میدان رو داده به رقیب
.
و جالب هم اینه که بوگاتی هم کمتر رای آورده
و با توجه به گروه، که حد نهایی مهندسی همه جانبه رو شامل میشه
بنظر بوگاتی برای تسخیر قلب عموم عاشقان خودرو، احتیاج به هیجان بیشتر و محصول متفاوتتری داره که تا چندین سال بتونه تاج رو روی سر داشته باشه
تا اینکه روی تنها بخشی از کیفیت رانندگی زوم کنه
شاید با شیرون بروز شده یا محصول بعدی
.
و در نهایت هم یکی از جذابترین گروههای مسابقه هم همین گروهه
محسن
۲۸ دی ۱۳۹۷هر کی باشی وهر چی باشی ،۳.۸ میلیون دلار اختلاف خیلیه،من یه رگرا میخرم با یه لافراری با چند تا لامبو،منظورم خرید مستقیم لافراری بود نه قیمت الان،دیوو نمونه بارز سر کیسه کردن مایه دار ها هست،وگرنه هیچی بیشتر از یه شیرون نداره،کدوم ماشین با دو تا اسپویلر قیمتش دوبل میشه ؟کسی میدونه همه ۴۰ تاش سریع فروش رفت ؟
محمد
۲۸ دی ۱۳۹۷البته الان با ملاک یه سری عزیزان هم میشه رگرا رو انتخاب کرد چون حجم صندوق بیشتری داره!!!!
.
یه چیزی هم برام جالبه اونم قیمته!!!!
.
شاید مثلا ما تورم داریم و ماشین امسال نسبت به ۲ سال پیش اختلاف تا ۲ برابری داشته باشه
ولی چرا تو صنعت خودرو، این کلاس اینجوری قیمت میخوره؟؟؟
خصوصا بوگاتی!!!
ویرون ۱.۷ میلیون دلار
شیرون ۲.۶ میلیون دلار
دیوو ۵.۸ میلیون دلار
؟؟؟؟
این میزان اختلاف قیمت مسلما بخاطر تورم نیست
بخاطر هزینه تکنولوژی هم نیست که اختلاف تکنولوژی دیوو و شیرون حداقل ۳.۲ میلیون دلار نیست
.
بنظر بخش مهمیش باید هزینه خریدار برای خود برند باشه
که شاید کمی حس دزد سر گردنه رو به خریدار در هر سطحی از توان مالی بده!!!!
یعنی شما اگه یه ماشین با توانایی هندلیگ بالا بخواید باید اینقدر بیشتر هزینه کنید اما این میزان هزینه تکنولوژی این ماشین نیست و هزینه برند ماست!!!!
.
شاید هم بگن بخاطر تعداد محدود تولیده که صرفه داشته باشه
که باید گفت اولا بوگاتی فلسفه اش تولید محصولات رده بالا است نه سودآوری که بشه تویوتا
و اینکه اگه تنها مساله سوده میشد تعداد تولید رو بالاتر برد تا هزینه تولید کمتر بشه
پس با اطمینان زیادی میشه گفت قسمت مهمی از این اختلاف هزینه نود برند هست که واقعا زیاده
.
این بخش بازار همونطور که اعدادش داره نامحدود پیش میره، قیمتهاش هم داره نامحدود و گاهی بی منطق صرفا بخاطر رقابت رکورد قیمتی پیش میره
و امیدوارم تا این حد اختلاف قیمتی نسلهای جدید فراگیر نشه بین خودروسازان این کلاس
تا کماکان رقابت فنی و کیفی رو ببینیم
نه رقابت رکورد قیمتی!!!!
mehran911
۲۸ دی ۱۳۹۷وقت و حال توضیحش رو ندارم
ولی بخدا نمیدونید بوگاتی چیه
همه میدونید به دلیل اینکه این نظر سنجی ها بر اساس علاقه است من معمولا کامنتی برای طرفداری و … نمیگذارم
اما خواهشا در مورد بوگاتی بیشتر بخونید …
.
مگه سال ۲۰۰۵ که بوگاتی رکورد ۴۰۷ کیلومتر رو با یک گرند تور لوکس تحت بهترین شرایط و کاملا استیبل زد ، رقیبی وجود داشت که الان بخواهد وجود داشته باشه
بوگاتی ویرون عصاره ی تکنولوژی فولکس بود
نمیگم رگرا بده ، اصلا ، این ماشین خیلی خوبه اما نکته اینجاست که بوگاتی فوق العاده است
جناب کوئنیک زگ انسان بسیار محترم و یک عشق ماشین به تمام معناست از همون دوران کودکی کنار پدرش از نزدیک شاهد و درگیر رقابت های موتور اسپرت بوده و ی عشق پورشه ی به تمام معناست که خودم خیلی دوستش دارم اما باید پذیرفت که بوگاتی به عنوان یک خودروی ” کامل” جلوتر از کوئنیک زگ قرار میگیره
.
گرفتن قدرت ۱۱۰۰ اسب از یک پیشرانه ی V8 اصلا کار سختی نیست
برای گرفتن قدرت بیشتر از پیشرانه ی جدید کوئنیگ زک ضریب کمپرس پیشرانه رو روی عدد ۸.۵ کاهش دادن تا بتونن با بالابردن بوست توربو شارژر به قدرت ۱۱۰۰ اسبی برسن خیلی ساده بگم این چیپ ترین کار در دنیای مهندسی پیشرانه محسوب میشه
خیلی ساده بگم شما برای قدرت بیشتر باید بوست توربو شارژر رو افزایش بدی خب اما از طرفی اینکار باعث افزایش استهلاک پیشرانه میشه که اون موقع ساده ترین کار( چیپ ترین کار ) اینه که بیای برای جلوگیری از آسیب ضریب کمپرس موتور رو کاهش بدی تا پیشرانه کمتر آسیب ببینه
حالا با کاهش ضریب کمپرس اتفاقای جالبی میوفته مثل کاهش راندمان و ایرادات احتراق و بازده و …
حالا نکته اینجاست که برای سوختی مثل بنزین ضریب تراکم بالا باعث افزایش راندمان وبازده میشه
هنر مهندسی یعنی ساخت پیشرانه با تراکم ۱۳ یا ۱۴ به یک مثل فراری مثل پورشه و …
یا اگر خاطرم باشه به عنوان مثال پیشرانه های توربو ی فرمول یک روی حداکثر ضریب تراکم ۱۷ به یک کار میکنن فقط دقت کنید رسیدن به این عدد برای پیشرانه ی توربو شارژ یعنی شاهکار مهندسی …
بخدا حال و حوصله اش رو داشتم دل روده ی این ماشین می ریختم بیرون تا به برتری بوگاتی پی ببرید
برید ویدیوی تست شیرون توسط کریس هریس رو ببینید
Amir Machine
۲۸ دی ۱۳۹۷mehran911
منم کاملاً با شما موافقم
والا من از بس تو این سایت گفتم شیرون شاهکار تکنولوژیه خسته شدم
شاید برای خیلیها کوئنیگزگ ماشین فوقالعادهای باشه ولی بنظر من ماشینی با یه موتور هشت سیلندر با بوست توربوی بالا و دو سه تا موتور برقی هرگز نمیتونه با شاهکاری مثل شیرون یا دیوو مقایسه بشه
شیرون تا حالا توسط اکثر وبسایتهای معتبر تست شده و تقریباً همهشون فقط تعریف و تمجید کردن
پدرش یعنی ویرون هم که جرمی کلارکسون رو دیوونه و شیفتۀ خودش کرده بود درحالیکه حتی یه آزمایش و تست عملی از رگرا نیست چون شاید تو دنیای واقعی هرگز به جذابیت اعداد روی کاغذ نباشه
این تفاوت تکنولوژی و مهندسیه
من با اینکه عاشق ماشینهای آمریکاییام ولی شیرون رو واقعاً میپرستم
mg
۲۸ دی ۱۳۹۷به خدا اگر بخواهید یه سی سی ببریید رو حجم موتور باید همه طراحی ها از نو باشه
همه ضریب های طراحی تغییر کنه و یه دنیا تغییر دیگه
گرفتن این قدرت و بیشتر از یه موتور 5000 کار ساده ای هست با دوتا توربو و و تغییر های برق و سوخت و اینا بدست میاد ولی کار هیچ کمپانی رو دست کم نگیرید چون اینا با این کارا افزایش قدرت ندارن ( یا اینکه فقط با این کارا )
ببین افرایش قدرت در کنار جلو گیری از کاهش عمر موتوره که مهندسی میخواد
وگرنه هر کی توربو بزاره ولی در عوض ماهی یه بار متور باز کنه کار همس
ببین دوست عزیز وقتی بعد از لیسانس وارد ارشد مکانیک میشی و تا دکترا میری بالا این چزا رو جسته گریخته میبینی و میخونی
خیلی حرفه و واقعا به معنای واقعی کلمه بردن فقط چند سی سی رو حجم موتور یه تیم طراحی جدید میخواد انقدر فقکر نکنید توربو همه چیزه
اینجا تو دانشگاه شریف خیلی از دوستان تو مقطع ارشد ارزو یگرفتن فاند از همون شرکتای سوئدی هستند که شرکت ولوو یا هر خودرو سازی تو جهان میده که برند و بعد از اتمام دکترا مشغول به کار شند میخوام بگم انقدر مهندسی می طلبه بحث این حرفای بچه گانه نیست اینی که دوستان میگند این کمپانی بیشترین قدرت به حجم رو داره شوخی نیست یا حتی سیستم تو لید قدرت یه متور wشکل بوگاتی سیستم خیلی قدری میخواد خیلی پیچیدست
اتفاقا کشورایی مثل المان یا انگلیس و سوئد خیلی مهندسای قدری دارند
همون طور که بچه های برق ایران یا هوا فضاش قوی هستند البته انگشت شمار تو ایران میمونند
پس لطفا با تکیه به مقالات اینترنتی یا دانش اندک اکادمی این حرفای کهنه رو نزنید چون هیچ چیز کامل تو فضاهای مجازی قرار نمیگیره همه دوستان میدونند با کم کردن یا زیاد کردن بوست و یا تغیرات نسبت تراکم یا حتی سوخت به هوا تغییر ایجاد میشه ولی اینا واسه یه مکانیک تحصیل کردست که شما به عنوان تیونر یاد میکنید یا شرکت تیونینگ نه یه برندی که پای ابروش وسطه و چند ده میلیون دلار خرج تحقیق و تو سعه میکنه بعد شما امثال این بوگاتی و کنیک زگ رو با یه تیونر یکی میکنید ؟
دوست عزیز خیلی ها معنی بوست رو نمیدونند مفهوم فشا ر رو نمیدونند مفهوم نسبت تراکم رو نمیدونند و فقط میدونند کم و زیاد شه خوبه چون تو اینترنت نوشته مثلا اگر یه مورد صنعتی بدند بهش بگند این مورد رو حل کن نمیتونه که البته اصلا مهم نیست چون به کارشون نمیاد ولی توضیح و توجیح های فضایی و تخصصی ندند بهتره
یادتون باشه گرفتن قدرت بیشرت کار سختی نیست جلو گیری از کاهش طول عمر هست که فرق این ماشین سازای بزرگ رو با یه کارگاه مکانیکی نشون میده چون اون موتور و افزایش قدرت پول خورده و یه کلی وقت و شکست و تغییر تا شده این
موفق باشید
علی
۲۸ دی ۱۳۹۷ارزونتره؟
یه درصد فک کن کسی که ۲ میلیون دلار پای رگرا داده
توانایی خرید دیوو رو نداشته باشه
گیربکسش یه طرح خلاقانه ست که برای کاهش پیچیدگی تک سرعته ست و نیاز موتور درون سوز به ضرایب چندگانه رو با موتور برقی پوشش دادن
گشتاور بیشتر و وزن کمتر مزیته؟ خب منم میگم شتاب دیوو مزیته
ضمن اینکه تو بحث حداکثر سرعت با شیرون باید مقایسه بشه
دیوو بخاطر کیت آیرودینامیکی و تمرکز روی داون فورس و پیست شتاب ثانویه(بالای ۳۰۰) و حداکثر سرعت کمتری داره
شاهين
۲۸ دی ۱۳۹۷متاسفانه اشتباهت اینجاست که فکر میکنی این چیزایی که گفتی عامل برتری میشه! دیوو یه ماشین کلکسیونی از قدرتمندترین برند ماشین تو دنیاست که ظرف چند سال هزینه خرید خودش رو تو بزرگترین حراجی های دنیا با سود زیاد برمیگردونه، از لحاظ سنگینی اسم برند قابل مقایسه نیستن و صرفا اینکه هر جفتشون تند میرن دلیل نمیشه هر دوشون به یه اندازه خوب باشن، ضمن اینکه رسیدن به شتاب دیوو یه افسانست و شک نکن اختلاف قیمتشون بی علت نیست
OMID
۲۹ دی ۱۳۹۷قدرتمند ترین برند خودروسازی فراریه
جای چونه هم نداره
Mohammad
۲۸ دی ۱۳۹۷همه چی به کنار چطور با قیمت بوگاتی کنار بیام
انتخاب من اگرا به خاطر وزن کمتر که هندلینگ جذاب تری میده و قیمت کمتر
Mohammad
۲۸ دی ۱۳۹۷چند تا از دوستان میان میگن اقا قیمت در این سگمنت اصلا مهم نیست
همون جور که میگفتن قیمت کمتر کوروت از محاسن ماشین حساب نمیشه چون قیمت مطرح نیست
ولی قیمت در همه چی مهم
ولی مصرف ماشین اره مهم نیست در چنین سگمنتی
Ali Keyhani
۲۸ دی ۱۳۹۷قطعا رگرا،بوگاتی شیرون حذف شد بدست همین رگرا،اصلا نباید دیوو دوباره تو لیست باشه
Ali Keyhani
۲۸ دی ۱۳۹۷احتمال 90% فینال لافراری vs رگرا و قهرمانی لافراری
ناشناس
۳۰ خرداد ۱۴۰۲داداش اگر بوگاتی به دست این رگرا حذف شده باشه که دیگه لافراری اصلا حرفی واسه گفتن نداره
sina7
۲۸ دی ۱۳۹۷هنوز دلیل گرون بودن بوگاتی تا این حد رو متوجه نشدم
محمدرضا
۲۸ دی ۱۳۹۷چون وقتی تو بو گاتی هستی حتی تو سرعت بالا هم توی کابین آرامشیو داری که توی هیچ هایپر کاری توی تاریخ نداشتی حتی تو ی سرعت بالا واین نتیجه ی مخارج مهندسی ومخارج تولید هست
این سبات توی کابین وسر پیچ هارو میتونین تو بررسی های متعدد ببینید چیزی که توی هیچ هایپر کاری تو تول تاریخ نمیتونیم تجربه کنین
سورنا
۲۸ دی ۱۳۹۷داداش ببخشید کجا سوارش شدی ؟
اجاره ای بود یا برای خودتون ؟
تا نهایت سرعت رفتین ؟ صدا نمیداد ؟
هایپر کارهای دیگرم تست کردین ؟
زیاد صدا میادن ؟
منم بچه بودم به خمیر بازی یه ماشین ساختم تو سرعت ۶۰۰ تا هم حتی یه کوچولو صدا نمیده عکساشو بدم پدال بزاره برای رقابت با اونتادور و لافراری : )
راستی منظورتون از “سبات” چی بود ؟
آرمین
۲۸ دی ۱۳۹۷رگرا پرفورمنس هست اما بوگاتی در کنار پرفورمنسی اومده لاکچری هم باشه و رفاهیات سرنشین رو بیشتر در نظر گرفته، کل این داستانی که گفتم نسبی هستش
رادین اسداللهی
۲۱ شهریور ۱۴۰۰واقعا بهت حق میدم
s.h
۲۸ دی ۱۳۹۷قطعا رگرا
بوگاتی تا الان پیش رقیبا فقط ادعا کرده چیزی هنوز نشون نداده
فريد
۲۸ دی ۱۳۹۷کسی که این ماشینارو میخره مثل ما فکر نمیکنه که مصرفش چقدره و … فقط میخوادش
Ferrari
۲۸ دی ۱۳۹۷بدون لحظه ای تردید به بوگاتی دیوو رای دادم.بوگاتی شاهکار مهندسیه
سورنا
۲۸ دی ۱۳۹۷نمیدونم چرا هیچوقت از بوگاتی خوشم نیومد !
عاشق لامبو و فراری و بنر و استون و بی ام و و … هستم ولی نمیدونم چرا هرکاری میکنم از بوگاتی خوشم نمیاد !
مهدی
۲۸ دی ۱۳۹۷بدون تردید بوگاتی رو انتخاب میکنم.البته شیرون رو خیلی بیشتر دوست دارم.کابین بوگاتی رو نگاااااه
مهدی
۲۸ دی ۱۳۹۷کنیخ زگ شترگاو پلنگ دنیای سراسپرتهاست…. هنوز داره رو موتور بیست سال پیش فورد توربو سوار میکنه شاسیش هم که ثابت کرده تو پیست ناتوانه در حالی که وزن خیلی زیادی هم نداره گیربکس مسترابش هم معلوم نیست چقدر اتلاف انرژی داره که در واقعیت شتاب ماشین کمتر از نسبت قدرت به وزنش هست و اگر تک دنده بودن تکنولوژی محسوب میشه شورلت دهه ۵۰ پاورگلاید دو دنده زد که هنوزم بعضیا استفاده میکنن. یه تست جامع هم هیچ مجله ای از این اعجوبه نگرفته کابینش رو هم که میبینم یاد بازی نورهود میفتم
OMID
۲۸ دی ۱۳۹۷موتور مال خودشه بلوک تولیده فورده
Amirferrari
۲۸ دی ۱۳۹۷جالب اینجاست میخواد رو جانشین آگرا هم همین موتور رو سوار کنه و قدرت نزدیک به دو هزار اسب ازش در بیاره و طبق معمول هم طرفدارانش تو پدال بهش لقب اعجوبه بدن?
Jdm
۲۸ دی ۱۳۹۷اون سری های C کونینگزگ بودن که موتورشون مودولاره 4.7لیتری فورد بود.رگرا موتورش از خوده کونینگزگ هست که البته بلوکش از انگلیس میاد.موتورهای الکتریکیش هم ماله YASAانگلیس هست.پاورگلایدهم دو دنده مکانیکی هست ولی این تک سرعته الکترونیکی هست که البته طرفداره زیادی هم نداره این گیربکس
حمیدرضا
۲۸ دی ۱۳۹۷کی میتونه بابت این دوتا پول بده خیلی گرونن
انتخاب من بوگاتی چون فقط از یه موتور استفاده می کنه و بازم سریع تره
Mercede kaviani
۲۸ دی ۱۳۹۷باتشکر انتخاب من یک شدو در جنوب فرانسه است باقیمت 5.8 میلیون دلار بوگاتی 500 هزار دلار هم اصافه می اید که با ان فانتوم 8 مدل کشیده را خریداری میکنم
امید
۲۸ دی ۱۳۹۷هرکی کوئنیگزگ دوست داره بره یه کوئنیگزگ بخره
کسی که بوگاتی دوست داره بره بوگاتی بخره
منم میرم یه فورد موستانگ ۶۵ فست بک میخرم
OMID
۲۹ دی ۱۳۹۷ماستنگ باس 429رو حتما ببین اگه ماستنگ دوست داری
به نظرم خوشگلترین ماستنگ تاریخه
مهدی
۲۹ دی ۱۳۹۷یک آیتم مهمی که میشه توجه کرد قیمت و مقایسه قیمت این دو هست ، قیمت تقریبا سه برابری بوگاتی تنها به دلیل برند معروف تر نیست که بگیم بوگاتی داره سود بیشتری می بره بلکه این نشان از کیفیت ساخت بسیار بهتر و تکنولوژی قطعات و سیستمهای به کار رفته در این برند شناخته شده تر هست.
ضمنا به شتاب 0-100 در مورد بوگاتی هم دقت کنیم جالبه!!!
Danial
۲۹ دی ۱۳۹۷خیلی برام سخت بود که کوئنیگزگ رگرا رو انتخاب کنم واقعاً انتخابم فقط روی قیمت وبد ولی اگر روزی وضعیت مالیم خوب بود حتماً هر دو تا رو بدون شک میخریدم البته اول یدونه فراری لا فراری و fxxk میخریدم بعد این دوتا.
ی سوال تو جدول اطلاعات نوشتین 1100 اسب قدرت موتور بنزینی و 700 اسب قدرت موتور الکتیریکی برای ماشین کوئنیگزگ رگرا و در مجموع نوشتیم 1500 اسب این چجوری میشه منطقا باید بشه 1800 اسب.
OMID
۲۹ دی ۱۳۹۷قدرت کل فقط با جمع به دست نمیاد
تو پدال راجع بهش نوشته شده
مانی
۲۹ دی ۱۳۹۷صد در صد بوگاتی
چون بوگاتیه
Mercede kaviani
۲۹ دی ۱۳۹۷با سلام به دوست عزیز امیر دهقان
وتشکر از دوئلعای شما بین کوئنیگزگ رگرا و بوگاتی دیوو
انتخاب من کوئنیگزگ رگرا است بخاطر سیستم هایبرید سری ان
باتشکر دوستدار شما مرسده کاویانی
اریا ماشین
۱۰ بهمن ۱۳۹۷بین این دو ماشین فوق العاده من رگرا رو ترجیح میدم
ولی به نظرم قهرمان اصلی هایپر اسپرت ها هنسی ونوم f5 هست که واقعا نمیدونم چجوری تو یک هشتم نهایی حذف شد
ولی حالا که اون حذف شده به نظر من این رگرا هست که قهرمانه
اریا ماشین
۱۰ بهمن ۱۳۹۷چرا دوئل لافراری و سنتناریو نمیاد؟
تا کی باید صبر کنیم
میخوام ببینم کی تو فینال به رگرا میبازه?
سجاد
۱۰ اسفند ۱۳۹۷در این سطح همه اتومبیل ها عالی هستند و با بهترین تکنولوژی و دقت فراوان و توجه به نکات ریز مهندسی ساخته می شوند. با انتخاب هر کدام از این ماشین ها انسان دچار عذاب وجدان می شود که چرا دیگری را انتخاب نکرد و ای کاش می توانستیم همه این ها را انتخاب کنیم . کمپانی های برتر اتومبیل سازی بیشترین توجه و تعهد را نسبت به مشتری دارند و هر کدام از آنها سعی دارد بهترین اتومبیل را بسازد. فراری ، کونیخ زگ ، لامبوورگینی ، بوگاتی ، پورشه ، مک لارن ، مرسدس بنز ، آ او دی ، بی ام دابلیو و … هر کدام بازار و مشتری های خاص خود را دارد . آنچه مهم است تعهد و تلاش برای ساخت بهترین و احترام به مشتری است که سرلوحه کار این شرکت ها می باشد ، مطاع گرانبهایی که در کشور ما و در بین شرکت های تولیدکننده اتومبیل وطنی ذره ای وجود ندارد.
تورجور
۱۷ اسفند ۱۳۹۷بوگاتی داره همش به روز میکنه و یه خودروی کلکسیونری حساب میشه
علی
۱۷ اسفند ۱۳۹۷البته اینکه بوگاتی یه ماشین کلکسیونریه شکی نیست اما باید روی یه پلتفرم بیشتر کار کنه و خوشبختانه یا متاسفانه همینطور هر سال داره تغییر میده و این ماشینی نیست که اپشن جدید به دردش بخوره و فقط داره با این کار نسخه های قدیمی ترشو از رده پایین میاره. خب بوگاتی ماشینی نیست که هر کسی توان خریدشو داشته باشه.
رادین اسداللهی
۲۱ شهریور ۱۴۰۰هرچند بوگاتی ظاهرش نچسبه من کاری بهش ندارم.کلاً به رگرا رای میدم.
رادین اسداللهی
۲۱ شهریور ۱۴۰۰استباه زدم😂😂😂 ببخشید
پورشه
۲۹ بهمن ۱۴۰۰با اینکه بوگاتی رو بیشتر میپسندم ولی کوینگزگ خیلی برتریش بالا تره