بوگاتی

معرفی نسخهٔ تولیدی بوگاتی بولاید، هیولایی برای منفجر کردن پیست‌ها

بوگاتی در اکتبر سال ۲۰۲۰ از مدل تک ساخت و جنجالی بولاید پرده‌برداری کرد. در آن زمان مشخص نبود که این خودرو تولید خواهد شد یا نه اما اوایل همین ماه جاری، شایعاتی مبنی بر تولید این خودرو در تعداد محدودی منتشر شدند. حال مشخص شده که این شایعات صحت داشته‌اند زیرا بوگاتی با معرفی نسخهٔ تولیدی بولاید، اعلام کرده است که تعداد محدود ۴۰ دستگاه از این ماشین ساخته خواهد شد. البته بولاید خودرویی فقط مخصوص پیست بوده و اجازهٔ تردد در جاده‌های عمومی را نخواهد داشت.

رئیس بوگاتی «استفان وینکلمن» در مورد این خودرو می‌گوید:

بولاید سال گذشته اشتیاق و جنجال زیادی به پا کرد. پس از رونمایی آن، تعدد قابل‌توجهی از علاقه‌مندان و کلکسیون‌داران از ما خواستند که بولاید به تولید برسانیم. من از واکنش‌ها و بازخوردهای خریداران در سراسر جهان شگفت‌زده شدم

مثل نسخهٔ کانسپت سال گذشته، بولاید تولیدی هم از عناصر آئرودینامیکی فوق‌العاده، ورودی هوای روی سقف و موقعیت بسیار پایین صندلی‌ها برخوردار است. در سینهٔ این ماشین هم همان نیروگاه ۶ لیتری W16 چهار توربو قرار گرفته است اما متأسفانه قدرت ۱۸۵۰ اسب بخاری این موتور که در نسخهٔ کانسپت با استفاده از سوخت مسابقه‌ای اکتان ۱۱۰ تولید می‌شد حالا به ۱۶۰۰ اسب بخار کاهش پیدا کرده و می‌تواند با بنزین اکتان ۹۸ کار کند. به گفتهٔ بوگاتی، این پیشرانه برای کار در دورهای بالا و استفاده در پیست‌ها تنظیم شده است.

بولاید مطابق با استانداردهای ایمنی بین‌المللی فیا طراحی شده است که این یعنی از سیستم اطفاء حریق خودکار، قابلیت سوخت‌گیری تحت‌فشار با کیسه‌های سوخت، رینگ‌های تک‌پیچ مرکزی و کمربندهای ایمنی شش نقطه‌ای برخوردار است. به همین دلیل، وزن بولاید تولیدی به ۱۴۵۰ کیلوگرم رسیده که ۲۱۰ کیلوگرم از وزن نسخهٔ کانسپت بیشتر است. این یعنی نسبت قدرت به وزن ۰.۶۷ کیلوگرم بر هر اسب بخار نسخهٔ کانسپت حالا به ۰.۹ کیلوگرم بر هر اسب بخار رسیده که البته هنوز هم رقم چشمگیری است. بوگاتی بولاید ۴ میلیون یورو قیمت دارد و در سال ۲۰۲۴ برای تحویل به خریداران آماده خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۶ دیدگاه‌ها

  1. AMG GT R

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1090 ديدگاه)

    سریع ، زیبا ، مخوف ، اصیل …

    موافقم 20
    مخالفم 1
    1. M.K karimi

      ۱۷ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (862 ديدگاه)

      و به معنای واقعی کلمه یک بوگاتی ..!!

      موافقم 13
  2. 🇩🇪👑SL300👑🇩🇪

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    یکی از رکورد دار ها میشه

    موافقم 14
    مخالفم 1
    1. محمدهادی

      ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2406 ديدگاه)

      دارم به رقابت این و مرسدس وان و استون والاها و پرچمدار بعدی لامبو و سوپرکار تویوتا فک میکنم
      چه اتفاقی در جهنم سبز خواهد افتاد؟؟!

      موافقم 8
      مخالفم 1
      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        خون به پا میشه!😎

  3. ماکسیمیلیان

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (646 ديدگاه)

    درود!
    هیچ شکی نمی‌تواند مانع دید بنده برروی ویژگی های فوق‌العاده والای این ابر خودرو شود!
    این خودرو بی‌رقیب است😊!
    با سپاس ، یاعلی🌷

    موافقم 8
    مخالفم 2
    1. ماکسیمیلیان

      ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (646 ديدگاه)

      پدال عزیز دیدگاه بنده ی حقیر را پذیرا باش و بپذیر ، با سپاس🌷

      موافقم 1
      مخالفم 8
    2. ممد ژانگولر

      ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4148 ديدگاه)

      داداش عجب اسمی داری کیف کردم . خودت نبودی ولی خدامون بود و دید
      بیش از ۲۰ بار اسمتو تکرار کردم دریغ از خسته شدن 👏
      کجان مردهای دلاوری که بجای چت میرفتن وسط گود میجنگیدن

      1. ماکسیمیلیان

        ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (646 ديدگاه)

        درود!
        شما لطف دارید برادر💐
        اگر دقت فرمایید همیشه سعی دارم در کنار «بنده»، «حقیر»را هم جای دهم ، زیرا بنده ی حقیر کسی نبودم ، نیستم و نخواهم بود!
        سعی بنده ی حقیر در این بود که متن را بدون ریایی نگارش فرمایم ، اینها را گفتم که همیشه به یاد داشته باشید خوب خداست و معصوم ، ائمه(علیه السلام)!
        نه مایی ممکن الخطا هستیم ؛ بنابر‌این هیچگاه اغراق نفرمایید🌺.
        با سپاس ، یاعلی🌷

        موافقم 3
        مخالفم 4
      2. مهراد

        ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (861 ديدگاه)

        ممد ژانگولر با احساس با وفا با حیا مشتی لوتی خیلی جیگری 😘😘

        ماکسیمیلیان تو هم هیکلت تکه 💪🏻

        1. ممد ژانگولر

          ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (4148 ديدگاه)

          یدونه ایی داداش مهرداد
          ما به عشق شما جیگرا و بقیه دوستان میایم سایت پدال 🌹🙏😘

        2. ماکسیمیلیان

          ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (646 ديدگاه)

          سپاس از شما🌷

  4. Mad.z.Max

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1864 ديدگاه)

    خدایی یه ویرون ساختن، شیره شو کشیدن!

    موافقم 10
    1. بهنام

      ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (994 ديدگاه)

      شیرون

    2. جناب ایکس

      ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1467 ديدگاه)

      شاید شیرون بشه گفت ولی ویرون نه چون لامبو یا فراری هم میشه گفت که وی12 ساختن و شیرشو کشیدن چون همش وی 12 هست ولی این وی12 ها فرق دارن از قدیم به جدید زمین تا آسمون. موتور ویرونم با شیرون یکی نیست ولی واقعا شیره شیرون و اونتادور رو بنظرم تا ته کشیدن.

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. Mad.z.Max

        ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1864 ديدگاه)

        باورکن انجیناشون یکیه، خیلی خییییلی زیاد روش تحقیق کردم، کلی وبسایتای انگلیسی و ویدیوهای بررسی از یوتوب دیدم، بیس انجین یکی هست! اما طبیعتا تغییراتی داشته، گیربکس هم همینطور، شاسی هم همینطور. به هیچ عنوان شیرون نسبت به ویرون خودروی جدیدی نبود و شبیه یه نسخه ی پلاس یا درواقع آپگرید شده بود..

  5. Sina10

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2429 ديدگاه)

    عجب هیولایی!! قیافه اش هم زیباست ، ایکاش قابلیت حضور در جاده های عمومی رو هم داشت ولی همین هم عالیه
    جالب اینه که خیلیا میگفتن تولید نمیشه و… ولی خوشبختانه بر خلاف تصور اولیه همه ، تولید شد
    ولی فکر کنم نسبت قدرت به وزن رو اشتباه نوشتین
    ۱۶۰۰ اسب بخار نسبت به ۱۴۵۰ کیلوگرم میشه 1.1 نه 0.9
    (این یعنی نسبت قدرت به وزن ۰.۶۷ کیلوگرم بر هر اسب بخار نسخهٔ کانسپت حالا به ۰.۹ کیلوگرم بر هر اسب بخار رسیده )
    فکر کنم جای اسب بخار بر کیلوگرم ، کیلوگرم بر اسب بخار رو محاسبه کردین، ولی خب اول گفته شده نسبت قدرت به وزن

    1. جناب ایکس

      ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1467 ديدگاه)

      آره وزن ب هاسب بخارم ی معیاره فکر کنم که هرچی کمتر باشه بهتره

      موافقم 3
      مخالفم 1
  6. سهند

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (670 ديدگاه)

    فوق‌العاده است.

    موافقم 6
    مخالفم 1
  7. ساسان

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1047 ديدگاه)

    وینکلمن داره میترکونه…
    واقعا یه مدیر پولساز برای فولکسه…
    این مدل هم شاهکار مهندسی و طراحیه

    موافقم 4
    مخالفم 1
  8. OMID

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2173 ديدگاه)

    ظاهر و پرفورمنس عالی داره تا وقتی با کانسپتش مقایسه نشه
    با بیش از حد بالا اعلام کردن مشخصات کانسپت باعث میشن مشخصات فوق‌العاده نسخه تولیدی کمتر یه چشم بیاد
    احتمالا اون رکورد اعلامی توسط شبیه ساز هم دیگه قابل دسترس نیست هر چند بازم رکورد خوبی می‌تونه بزنه

  9. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2733 ديدگاه)

    ظاهر و پرفورمنسش خوبه ، اما حالا که ۱۸۵۰ شده ۱۶۰۰ ، کارش خیلی سخت شده چون اکثر رقیباش زیاد از نظر پروفورمنس باهاش فرقی ندارن یعینی اسپیدتیل ، وان ، والکری ، آونتادور بعدی ، لافراری بعدی ، قیمتش خیلی بالاتر از اوناست ، در ل ماشین خیلی قشنگ و جالبیه و من بی صبرانه منتظر رکورد گیریشون هستم تا ببینم سلطان واقعی پیست کیه

    موافقم 2
    مخالفم 1
  10. AMIR / ARMI

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1286 ديدگاه)

    قدرتش که کم تر شد
    وزنش که بیش تر شد
    از کانسپتش فقط ظاهرش رو داره وسلام

    موافقم 3
    مخالفم 7
    1. AMG GT R

      ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1090 ديدگاه)

      کسی که این رو میخره خیلی براش مهم نیست چقدر قدرت داره یا چقدر سریع هست مهم ترین ویژگی بولاید ارزش کلکسیونیش هست

      موافقم 1
      مخالفم 3
      1. Mad.z.Max

        ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1864 ديدگاه)

        نه، کسی که میخره هیچی براش مهم نیس، راس میگی.

        1. جناب ایکس

          ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1467 ديدگاه)

          XD باهات موافقم بالاخره یه چیزایی براش مهم هست و با اون معیارا میره بین والکری و اف ایکس ایکس انتخاب میکنه. اگه مهم نبود که خرکی یه پرایدم بهش 3 4 میلیون دلار میدادن میخواست چون هیچی براش مهم نبود دیگهXDXDXDXD

    2. Sina10

      ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2429 ديدگاه)

      دوباره شروع شد
      یعنی فقط کافی بود جای نام بوگاتی ، می نوشتن شورولت یا فورد یا تسلا ، همین شما کامنت اول داشتین یه ساعت ازش تعریف میکردین
      نسبت قدرت به وزنش از یک بیشتره، دیگه چی از این بهتر؟

      1. Mad.z.Max

        ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1864 ديدگاه)

        دقیقا اگه فورد یا شوی یا تسلا بود، جای چند ساعت تعریف داشت، چون میدونستی یه ماشین جدید و فوق العاده قدرتمند رو با یه قیمت شدیدا منصفانه بیرون دادن، نه یه ویرون تکراری و بزک شده با ده برایر قیمت!
        نمونش کوروت که نصف قیمت ارزون ترین رقیباشه و با یه کلاس بالاتر از خودش رقابت میکنه، نمونش برانکو، نمونش همه ی مدلای تسلا!!
        بوگاتی به ایرانخودرو میگه دست خوش

        موافقم 4
        مخالفم 3
      2. جناب ایکس

        ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1467 ديدگاه)

        یه مگا ماشینه عملا مث وان:1 یا آگرا آر اس

      3. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

        ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2733 ديدگاه)

        این ماشین بینظیره اما چون قدرت و وزنش با کانسپتش خیلی تفاوت داره الان تو محدوده والکری و وان قرار گرفته که کارشو با این قیمت خیلی سخت میکنه

    3. Mad.z.Max

      ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      دقیقا درست میگی. اول یچیز فضایی رو کردن، ولی الآن باز شد همون شیرون، یا بهتره بگیم ویرون!
      مدلایی که از این ماشین ینی ویرون در اوردن دیگه مسخره شده
      خوده ویرون عالی بود، ویرون اسپورت، ویرون اس اس، ویرون خیلی اسپورت، ویرون با قدرت بیشتر، بعد شد شیرون (بر اساس موتور گیربکس تعلیق و شاسی ویرون!) شیرون اسپورت، شیرون سوپر اسپورت، شیرون پور اسپورت، شیرون اسپورت پور نیای ملک مطیعی، شیرون لانگ تیل یا دم دراز، شیرون دم متوسط، بعد چنتودیچی بر اساس شیرون بر اساس ویرون، بعد لا وویتو نوا بر اساس شیرون بر اساس ویرون با قیمت خیلی نجومی، یچیز حدود ۱۴ برابر ویرون (واسه یه ماشین بر اساس ویرون) بعد دیوو بر اساس شیرون بر اساس ویرون، الانم که این بولاید، دیگه نگم بر اساس چی! تازه اصلا شک ندارم اون وسطا چنتایی رو جا گذاشتم..
      ملتم میخرن دیگه
      کاملا استراتژی پول ساز ایرانخودرو رو پیش گرفتن که از پلتفرم ۴۰۵، ۱۰ جور پرشیا و سمند و دنا و وانت ساختن، به کوری چشم دشمن حتی موتور گیربکس و شاسی رو هم دست نزدن! :))
      جالبترش اینجاس خیلیا هنوز بعد ۲۰ سال حتی نمیدونن پرشیا و ۴۰۵ عیییییینا یه ماشینن و فکر میکنن دوتا ماشین کاملا مجزا از همن، دیگه چه برسه به سمند و دنا!

      موافقم 4
      مخالفم 2
      1. جناب ایکس

        ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1467 ديدگاه)

        استراتژی ایران خودرو XDXDXDXDXD lolololol

        1. Mad.z.Max

          ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          والا با این نوناشون :))

  11. Amin

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2187 ديدگاه)

    خرید پراژکت وان خیلی به صرفه تر هست ، فکر نمیکنم بتونه در حد amg 1 و والکری باشه ، اما شاید هم باشه‌

    1. جناب ایکس

      ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1467 ديدگاه)

      بنظرم شاید یکم بهتر هم بتونه باشه

  12. porsche

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (749 ديدگاه)

    هنوز هیچ ماشینی به پورشه تو نورنبرگ رینگ نرسیده و نخواهد رسید👑👑👑👑👑👑👑👑👑

    اینم هیچ ****نیست

    موافقم 3
    مخالفم 4
    1. Ninja

      ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1162 ديدگاه)

      😐
      میدونم با بوگاتی کات کردی دل خوشی ازش نداری دیگه با با ریماک میگرده ولی دیگه …. (شوخی)

      1. Bayerische Motoren werke

        ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (72 ديدگاه)

        😂😂😂😂😂👌
        آره دیگه
        هرکی کلاسش بالا باشه با کلاس بالا ها میچرخه
        البته اینجا پورشه جوونتره رو برداشت😂😂😂😂😂😂

      2. Porsche 911

        ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1222 ديدگاه)

        😂😂😂😂😂😂😂😂
        آره
        چه غم انگیز
        😂😂😂😂😂
        چه قشنگ😂😂😂😂😂

      3. porsche

        ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (749 ديدگاه)

        😂😂😂

    2. Porsche 911

      ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1222 ديدگاه)

      اینکه شکی درش نیست
      پورشه سلطان نوربرگ رینگ هست
      واقعا هرکسی بخواد تو نوربرگ رکورد بزنه مثل کسی هست که بره تو قفس شیر
      پورشه و بنز و ب ام و و آئودی هستن
      دیگه چی میخوای😂

      1. porsche

        ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (749 ديدگاه)

        کونیگ زگو

    3. جناب ایکس

      ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1467 ديدگاه)

      شاهکار خودرو سازی فرمول یک نیست بنظرم. بنظرم 919 هیبرید اوو هست که با قیمت خیلی کمتر از فرمول 1 ها تونسته تو پیست ازشون سریعتر باشه. واقعا این دیگه ماورا محشره.

      1. Amin

        ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2187 ديدگاه)

        جسارتا ، در پیست سریع تر از فورمول یک نیست حتی یه رکوردش رو چک کردم ،از رنو r25 که فورمول یک مربوط به سال های ۲۰۰۵ هست هم کند تر بود ، و اینکه در شبیه ساز ماشین های فرمول یک پیست نوربرگ رو خیلی سریع تر میرن

  13. یوسف

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1044 ديدگاه)

    گذر زمان همه چیز رو ثابت میکنه

  14. ارشیاsvj

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1750 ديدگاه)

    خیلی بهتر میشد اگه اعداد نسخه کانسپت رو اییییینقدر خراب نمیکردن.

    1. Mad.z.Max

      ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      داداش کلا یدونه موتور ویرونه دیگه! همون موقع با توربو و بوست بالا ۱۰۰۰ اسب ازش کشیدن واسه ویرون و عملا هم ماشین دکوری بود چون به حدی فقط انجین خالیش استهلاک داشت که کسی جرات نمیکرد برونه (اینا حرفای من نیس، ویدیو مستند خیییییلی هست ازش)
      بعد تازه اومدن یه دو جین توربو و هیجده تا رادیاتور و اینترکولر دیگه هم گذاشتن روش، قدرتشو کردن ۱۵۰۰ و خورده ای اسب‌. دیگه خودت تصور کن افزایش ۵۰٪ قدرت چقدر توی بلند مدت که هیچ، توی میان مدت تاثیر قشنگی رو کارایی ماشین داره.
      این انجین تا فیها خالدونش تیون شده، شک نکن اگه جا داشت بازم ازش اسب بخار میکشیدن بیرون با ده برابر قیمت فرو میکردن. اون ۱۸۰۰ اسب هم همینجوری پرتاب کزدن، چون قضیه کانسپت بود، ولی حالا که صحبته تولید شد، خیلی یواش حرفشونو پس گرفتن، تازه وزنشم اون اولا که میگفتن زیر ۱۰۰۰ کیلوعه! :)) که بازم الان دیدیم که حرفشونو خیلی شدید پس گرفتن.
      ببین شیره و کره ای که بوگاتی از ویرون گرفت، ایرانخودرو از ۴۰۵ نتونسته بگیره

      موافقم 3
      مخالفم 3
      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        ″ببین شیره و کره ای که بوگاتی از ویرون گرفت، ایرانخودرو از ۴۰۵ نتونسته بگیره″
        بنظرم استفاده حداکثری از ظرفیت های ویرون همچینم بد نباشه،به هرحال از یه موتور قدرت بیشتری بکشی تا اونجایی که راه داشته باشه به صرفه تره تا اینکه بجای یه چیز جدید درست کنی و امتحانش کنی،سخته، قسمت آخر کامنتت خیلی برام جالب بود،به هرحال ای کاش ایران خودرو هم همچین شیره‌ای از ۴۰۵میگرفت و روی سمند پیاده اش میکرد تا اینقدر مثل کیسه زباله نباشه،رو هرچی تلاش کنی و وقت بزاری خیلی هم چیز بدی نمیشه…

        موافقم 2
        مخالفم 2
  15. پیام

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (287 ديدگاه)

    آخه پراید سوارای ایرانیم واسه بوگاتی نظر میدن نکنین این کارا بوگاتی بشنوه تریاکی میشه

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. جناب ایکس

      ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1467 ديدگاه)

      سعی کنید بیشتر با نظرات گهربارتان مارا گهر باران کنید. اصلا شما وقتی کلید های صفحه کیبورد رو فشار میدید همینطوری مروارید از صفحه سیستم ما میزنه بیرون و وقتی هم که با گوشی تایپ میفرمایید در و گوهر موبایل و دستانمون رو میپوشونه |||||||||::::::::::: |:|:|: |:

    2. Mad.z.Max

      ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      آخی، حرف حق شنیدی و جوابی براش نداشتی

      راستی خواستی بیا ماشینامم بهت نشون میدم، تازه یکیشون سخنگوعه..😂

      موافقم 1
      مخالفم 2
  16. رضا

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (131 ديدگاه)

    موندم بوگاتی بخرم یا محصولات ایران خودرو

  17. مهدی

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    جهنم سبز
    هیولا داره میاد که منفجرت کنه به قول پدال
    اصلا اگه هم اجازه رانندگی تو شهر رو میگرفت نمیشد باهاش رانندگی کرد چون چسبیده به زمین از کفخواب هم کف خواب تر هست

  18. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    لامصب عجب چیزی شده!😁💪 بقول دوستمون mad.z.max تا جایی که تونستن شیرون رو چلوندن تا حداکثر توانایی رو ازش بکشن بیرون،از نظر من عالی شده حتی از شیرون هم ارتفاعش کمتره!برام جالبه بدونم چجوری راننده اون تو جا میشه، از این گذشته از یه طرف به این ماشین افتخار میکنم چون قراره پرچمدار درون‌سوز ها باشه و امیدوارم موفق بشه، وزن خیلی پایین موتور ۱۶۰۰اسب بخاری کلی سیستم پیشرفته خیلی دوست دارم ببینم به کجا میرسه…

  19. Hamed

    ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (221 ديدگاه)

    کانسپتش که با یسری اعداد و ارقام فضایی غیر قابل باور معرفی شد احتمالا هرچی به سمت تولیدش نزدیک بشیم مشخصات نزدیک به واقعیت تری ازش منتشر میشه و کمتر درباره 0-300 7ثانیه ای و 0-400 12 ثانیه ای و دانفورس 1800 کیلوگرمی! بشنویم
    با این تولید محدود و این قیمتم کمتر کسی جرات ریسک حضور در پیست و رکوردشکنی و این داستانا رو داره
    بخواین نخواین این ماشین ماشین کلکسیونی هست تا رکورد

  20. آریا ماشین

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (661 ديدگاه)

    نسخه کانسپت که معرفی شد با ۱۸۵۰ اسب و ۱۸۵۰ گشتاور و ۱۲۴۰ کیلو وزن دیوانه وار بود گفتم این ماشین فقط یه موتوره با یه گیربکس و یه شاسی و چهار تا چرخ
    اون میتونست بشه سلطان تمام صنعت موتوراسپرت
    حالا قدرت و گشتاورش رو آوردن رو ۱۶۰۰ و وزنش رو تا ۱۴۵۰ بالا بردن که دیگه اون ابهت سابق رو برام نداره
    همین ssc تواتارا و هنسی ونوم f5 خودمون قدرت بیشتر با وزن کمتر ارائه میدن
    قطعا در پیست حریف این نمیشن ولی اون اعداد دیوانه وار صفر تا صد و صفر تا پونصد رو دیگه نخواهد داشت و از تواتارا و ونوم کند تر خواهد بود
    و اینکه احتمال داره یکی از صاحبان این ماشین مانی خوشبین باشه…

    موافقم 2
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا