زمانی که خبر مربوط به خرید گرانترین خودروی دنیا توسط کریستیانو رونالدو در رسانهها منتشر شد بسیاری از افراد آن را در حد گمانی زنی دانستند.
این خبر در حالی منتشر شده بود که چند ماه پیش اخبار زیادی دربارهی خرید بوگاتی La Voiture Noire توسط مدیرعامل اسبق گروه فولکسواگن یعنی فردیناند پژ به گوش میرسید. اگرچه هنوز هم نمیدانیم مالک این خودروی پرحاشیه کیست اما خب حداقل میدانیم که این فرد رونالدو نیست!
سخنگوی رونالدو در بیانیهای که منتشر ساخته اعلام کرده است:
داستان منتشر شده درست نیست. او خودروی یاد شده را نخریده است.
یکی از مدیران بوگاتی اعلام کرده علیرغم سؤالات زیادی که اصحاب رسانه دربارهی هویت خریدار این خودرو داشتهاند اما این خودروساز فرانسوی نمیتواند به شایعات و گمانهزنیها پاسخی بدهد. او میگوید:
ما به حریم شخصی خریداران احترام میگذاریم و آنها باید تصمیم بگیرند که خبرهایی از این دست منتشر شود یا نه. من نمیتوانم هیچ خبری را تأیید یا رد بکنم.
ظاهراً بوگاتی یک حراجی مخفیانه و شخصی برای فروش این خودرو برگزار کرده و تنها مشتریان تاپ این برند امکان حضور در آنجا را داشتهاند. اگرچه رونالدو مالک ویرون و شیرون است اما گفته شده فردیناند پژ در این حراجی پیروز شده و خودرو را با بهای ۱۶.۷ میلیون یورو خریده است. اگر پژ خریدار واقعی این خودرو باشد شاید هرگز شاهد تأیید این مسئله نباشیم زیرا پژ در گروه فولکسواگن شخصیت چندان محبوبی نیست. همین چند سال پیش بود که پژ ادعا کرد پیش از اعلام عمومی دیزل گیت از آن باخبر بوده و فولکس هم به همین خاطر از او شکایت کرد.
محمد حسین
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸در خط یکی مونده به آخر ، اشتباها پژ ، پژو تایپ شده
سورنا
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸خدایی الکی گرونه
این چی داره که بخواد این همه گرون باشه ؟ همون شیرون هست با کمی تغییر
ینی دوتا چراغ عوض کردن این همه افزایش قیمت داره ؟
فک کنم رو دستشون مونده با این خبرا میخوان جو بدن که طرف بره بخره ???
وحید
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸بحث الکی ارزون یا گرون بودنش نیست، چرا که قیمت این ماشین براساس قیمت حراجیها تعیین شده، نه قیمت سازنده ماشین… در حقیقت به مدرنترین شکل ممکن از حربه حراجیها برای فروش یک خودروی مدرن استفاده کردهاند…
فکر کنم این استراتژی، یعنی ساختِ ماشینی مفهومی ولی نزدیک به تولید نهایی (2 سال تا تولید نهایی فاصله داره این مدل بوگاتی)، در آینده هم به طور قطع نه تنها توسط خود گروه فولکس واگن، بلکه توسط کمپانیهای دیگه هم استفاده خواهد شد…
البته تعجب میکنم که چرا تا امروز چنین استراتژی استفاده نشده بوده!!!!
خیلی از ماشینهای مفهومی وجود داشتن که با اینکه موتورشون از نوع ماشینهای تولیدی فعلی خود سازندهها بوده، ولی فقط و فقط برای نمایش تکنولوژی و جهتگیری آینده کمپانیهای مربوطه توسعه پیدا کرده بودن!
به هر حال، استراتژیشون خیلی جالب و بدون شک، مفیدتر از استراتژی نمایش و فراموشی زودهنگام یک ماشین مفهومی توسط سازندههای فعلی هست… (البته اگر شرایط تولید نهایی در طی یک مدت کم پس از رونمایی برای خودروی مذکور وجود داشته باشه!)
..::Majidio Lamborghini::..
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸??????
حسین
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸بنظر من فقط یک نفر هست که احتمال زیاد صاحب این خودرو هست!
اونم سلطان برونئی هست!
شاهین
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸همون اول خبرشو تو اینستاگرام خوندم و گفتم یه روز یه ایرانی شایعه درست نکرد مُرد
این خبر هم دقیقا بعد از شایعه گرونی بنزین بود بخاطر همین گفتم اگه ایرانی جماعت این خبرو پخش کرده قطعا شایعس ولی انگار خبرش جهانی بوده و ایندفعه ایرانی ها تقصیری نداشتن لحظه نادری بود خوشحال شدم
Ardalan
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸این خبرو روزنامه مادریدی مارکا دقیقا بعد از بازی بارسا و لیورپول تو چهارشنبه گذشته منتشر کرد. و اگه فوتبالی باشید میدونید که روزنامه مارکا اگه روزی یه خبر چرت نزنه شبش نمیرسه
محمد
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ایجاد هیاهو واسه سر زبانها بودن یه خودرو خاص
این ماشین احتیاج به این حواشی نداره خودش بقدر کافی خاص هست
بهراد
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸اگر پست قبلی رو بخونین میفهمین ما چرا اینجا موندیم.
این همه قضاوت. چه درست چه غلط ، انرژی که صرف این کار ها میشه، اگر در جای درست برای انجام کار درست بکار گرفته میشد ، چه کار ها که نمیشه باهاش کرد.
امیدوارم اونقدر قدرت خرید داشته باشیم که فکر این و اون نباشیم، بجاش تو عشق و حال تفریح و لذت بردن از این دنیای لعنتی باشیم