رازهای خودرویی همیشه هیجانانگیز هستند و این بار نوبت به بوگاتی رسیده است. این خودروساز مشهور با انتشار تصویری پیام داده است: “چه می شود اگر…؟ معرفی جهانی بوگاتی دیجیتال به زودی انجام میشود.”
با نگاه به دیگر حسابهای کاربری بوگاتی در شبکههای مجازی خبری از این خودروی جدید نیست و بنابراین شایعات و سؤالات زیادی شکل میگیرد.
چراغهای عقب X شکل این خودرو مهمترین نکته درباره تیزر موردبحث هستند. با دیدن این چراغها سریعاً به یاد نمای عقب شیرون پور اسپورت میافتیم که از زاویهای خاص، همراهی بال و دیفیوزر آن ظاهری شبیه X را ایجاد میکنند اما خب چراغ عقب پور اسپرت مشابه این تیزر نیست.
گفته میشود بوگاتی در حال کار روی یک خودروی پیست تک ساخت است که قرار است در ماه اکتبر معرفی شود. ماه اکتبر تقریباً در حال تمام شدن است اما خب زمان کوتاهی باقی مانده است. ظاهراً این خودرو قرار است از پیشرانه ۱۶ سیلندر ۸ لیتری کواد توربوی شیرون سوپر اسپورت ۳۰۰ پلاس که قدرت ۱۵۷۸ اسب بخاری دارد استفاده کند.
در ماه ژوئن بود که شایعاتی درباره تولید شیرون رودستر تک ساخت به گوش رسید. در آن خبر ادعا شده بود این خودروساز قیمت حدود ۱۱ میلیون دلاری را برای محصول روباز خود در نظر گرفته است.
با توجه به این تیزر بسیار تاریک نمیتوان گفت که خودروی موردبحث دارای سقف است یا خیر.
اما خود بوگاتی فعلاً وضعیت عجیب و مبهمی دارد. شایعات زیادی درباره تلاش گروه فولکسواگن برای فروش آن به برند ریماک کرواسی به گوش رسیده و اگرچه نمیدانیم این موضوع حقیقت دارد یا خیر اما خبرهایی هم از توقف توسعه محصول دوم بوگاتی به گوش میرسد که امیدواریم رنگ واقعیت به خود نگیرند.
Amin-mc20
۳۰ مهر ۱۳۹۹چراغش خیلی شکل عجیبی داره
Hamidreza
۳۰ مهر ۱۳۹۹بعد رکورد زدن اس اس سی اینا هم گفتن ما یه چیزی گفته باشیم عقب نیفتیم …
محمد
۳۰ مهر ۱۳۹۹خیلی عجیبه
joker
۳۰ مهر ۱۳۹۹بلاخره اومد…اگه میدونستید قراره با رونمایی از این ماشین چه کولاکی به پا بشه اینجور راحت در موردش صحبت نمیکردید،اگه بگم بهتون غیرممکنه باور کنید!!!
پارسا عشق ماشین
۳۰ مهر ۱۳۹۹چه کولاکی؟؟
امین
۳۰ مهر ۱۳۹۹همونی که تواتارا رو مسخره میکرد و همه شونو از ابسولوت تا f5 و و… دیروز اومد گفت تبریک میگم من از اول ارادت خاصی بهش داشتم?? میدونم چه عذااااابی میکشی? نکته جان گدازش اینجاس که حتی رکورد قبلی هم ثبت نشد اگه مسیر برگشت رو میرفت شاید میانگینش ۴۴۰یا ۴۵۰ میشد?? در ضمن برخی هی اینو تکرار میکنن که بوگاتی مجلله مجلله با با کدوم مجلل؟! اونی که میگین شیرون هست با ۴۲۰ تا سرعت شیرون سوپر اسپورت۳۰۰ که صندلی هم نداره چه مجللی؟! دقیقا؟!??
ویه چیزی توی پارانتز بگم که اگه این مدل جدید تک ساخت که حرفشو میزنن اگه از همون موتور تکراریw16 کواد توربو استفاده نکرد و این بار با قیمت ۲۰۰ میلیارد میلیارد دلار گرونترین ماشین جهان نشد آدرس میدم بیاید با کامیون لهم کنید??
پدال جان خواهش میکنم حذف نکن خواهش? همه حرفایی که زدم حقیقت محض بدون کوچکترین اهانت و… بود چرا حذف میکنین؟!
اینجور حرف زدنا اصلا درست نیست ولی باید جواب بعضیا رو داد واقعا واقعا
M.A.S
۳۰ مهر ۱۳۹۹خب قراره چه اتفاقی بیوفته؟
بگو ما هم بدونیم
چراغاش شبیه عنکبوته وای من از عنکبوت بدم میاد
ولی امیدوارم جالب باشه
M.A.S
۳۰ مهر ۱۳۹۹حداقل من یکی اینقدر چیزای عجیب دیدم که اینو هم باور میکنم
Hadi
۳۰ مهر ۱۳۹۹جانشینه شیرونه؟؟
یا پاسخ بوگاتی به ssc tuatura؟
سورنا
۳۰ مهر ۱۳۹۹خب معلومه دیگه چراغاشو تغییر داده و چندین میلیون دلار بیشتر انداخته به ملت اینم کولاک بوگاتی : )
Ramin
۳۰ مهر ۱۳۹۹بوگاتی بدک نیست ولی 6 ساله تو همین 1500 اسب گیر کرده که میخواد بکنه 2000 اسب خدا داند. فقط قیافه رو عوض میکنه . یه دستی هم رو اون موتور بدخت بکش 1578 اسب چیه خدا وکیلی.
بوگاتی جاداره تا 2000 اسب و3000 نیوتن بره ولی مثل اینه بهش اجازه نمیدن
میگم نمیشه یه دونه همینجوری بسازه واسه قشنگی بگه من هم ماشین 2000 اسبی دارم
اخه موتور 8لیتری با 16 سیلندر و4توروبو شارژ 1500 اسب (در واقع 1487اسب نسخه شیرون)
ولی داداش مدیر عامل 11 میلیون دلاررررر
طرف با این همه پول میره هواپیما شخصی میخره ?
ارزون ترین هواپیما شخصی جهان 6 میلیون دلاره وگرون ترنینش تا 38 میلیون میره
راستی چرا اکترا خودرو ها پول برند رو میخورن
متلا همین چانگان cs 85 که کپی بی ام دبیلو x4 هست قیمتش 22 هزار دلار
و کلی آبشن ولی بی ام وه نسخه پایه اش 85 هزار تاس
ربطی هم به چینی بودن نداره اگه اونجوری بود چانگانم میکردن تو چین 50 هزارتا
من میگم بعضی از کمپانی ها بیشتر پول برندشونو میخورن و زیاد خود ماشین مایه نداره
البته این نظر منه.
MaF
۳۰ مهر ۱۳۹۹دوست عزیز 1500 اسب اصلا قدرت کمی نیس که به این راحتی داری درموردش صحبت میکنی
درضمن بوگاتی از خیلی ماشینا که قدرت 2000 اسبی دارن سرتره
رئیس شرکت چانگان
۳۰ مهر ۱۳۹۹سخن بزرگان:
“چرا چانگان از ب ام و ارزونتره؟”
امیر
۵ آبان ۱۳۹۹چون تا حالا پشت فرمون بی ام و نشستی !!
M.A.S
۳۰ مهر ۱۳۹۹میدونین قدرت پایین تو حجم بالا استهلاک رو پایین میاره
گرچه هایپر کارا ماشینای کلا پر هزینه و پر دردسرین
اما بوگاتی به واسطه همین ویژگی حداقل از رقباش کم خرج تره
OMID
۳۰ مهر ۱۳۹۹به این خاطره که فقط دارید ظاهر و آپشن ماشین رو نگاه میکنید
اون چانگان نه هندلینگ ب ام و رو داره نه موتورشو نه راحتیشو نه تکنولوژیش رو
صرفا ظاهر یه ماشین اون رو تبدیل به ماشین دیگه ای نمیکنه
تحت پیگرد
۳۰ مهر ۱۳۹۹موندم برند به این معتبری رو چطور مسخره میکنید مگه فوتباله که تعصب دارید و کل کل میکنید من که عشق ماشینمو به هیچ برندی تعصب ندارم
Mazda3
۳۰ مهر ۱۳۹۹شما کار درستی میکنی این روشنفکریه نه مثل یه عده که میان از یه برند بت میسازن یکی دیگه رو به خاک و خون میکشن درحد چنگیزخان چراش دیگه معلومه خودشون مشکل دارن بیشتر ازین کشش ندارن ذهنشون تو یه محدوده کوچیک مونده همونجا گیر گرده بخاطر همینم وقتی ببینم کسی عقده گشایی کنه منم درمقابل دفاع میکنم با اینکه خودم طرفدارش نباشم. بعضی دوستان بودن علیه کره ای ها روضه میخوندن بنده با اینکه ژاپنی دارم ولی از کره ای دفاع کردم.
nikzad
۳۰ مهر ۱۳۹۹بله من هم همین رویه رو پیش گرفتم.وقتی میبینم به نا حق یک برندی حقش پایمال میشه من از اون برند دفاع میکنم.و اینکه این رو بدونید که هیچ ساخته بشر بی عیب و نقص نیست!!از رولز رویس بگیر تا همون sf90 استراداله.
M.A.S
۳۰ مهر ۱۳۹۹میدونید دوست داشتن یه برند که سلیقه ایه و اختلاف سلیقه به نظرم خیلیم خوبه
یکی مثل من عاشق ماسل کار و داجه
یکی عاشق سوپر کار ها
یکی عاشق هاچبک
ولی اینکه یه سری میان برندای دیگه رو مسخره میکنن واقعا نمیفهمم اگه برند مورد علاقه تو برتره با دلیل و دوستانه بگو
یکی میاد داج رو مسخره میکنه
یکی بوگاتی رو
یکی بی ام دبلیو رو
یکی اس اس سی رو
در اصل یه تعداد محدودین هستن و شاید انگشت شمار
ولی همش میان برای اینکه بگن سلیقه خودشون بهتره کم که میارن مسخره میکنن کمم نمیارن باز مسخره میکنن و ادعاهای متعصبانه دارن
من خودم از هایپر کارا متنفرم چون هزینه دارن ونمایشی هستن و… ولی اگر کسی هایپر کارا رو هم مسخره کنه دوست دارم جلوش وایسم
حتی اگه هم بهتر بود چرا مسخره کنی مگه فرقی میکنه
به قول اون اقای مهران 911 که میگفت من میتونم بیام پورشه رو با رنو مقایسه کنم و از اینکه طرف مقابلم هیچ حرفی نداره لذت ببرم ولی چه فایده چون این کار نه پورشه رو بالا میبره نه رنو رو پایین میاره فقط باعث تشنج و ناراحتی میشه
تو یه همچین فضای علمی که هم خود سایت هم اکثر دوستان سطح اطلاعاتشون خیلی خیلی بالاست یه همچین چیزایی واقعا ناراحت کننده هست
(Saeed(peugeot
۳۰ مهر ۱۳۹۹جونم …..از این ماشین …..
رکوردهای سرعت یه عمره داره دست بوگاتی جابجا میشه ….
خودروسازی های دیگه ، خودتون و برای سنگ محک های جدید آماده کنید .
امین
۳۰ مهر ۱۳۹۹اگه بوگاتی سیاستش تو همون w16 بمونه بعید میدونم تا هزار سال دیگه رکورد بزنه?? البته میتونه با کمی تیون کارخانه ای قدرتو بیشتر کنه به نظرم من بوگاتی دیگه از دایره داغ هایپر کار ها خارج شده از این به بعد فک نکنم دیگه دودی ازش بلند شه عمرشو داد به شما نه فرمول یکی نه لمانزی نه هیچی فقط به سرعتش ناز میکرد اونو هم گرفتن و قراره با f5 و ابسولوت وضع وخیم تر هم بشه چون هر قطعش هم از یه جایی میاد و ماشین بین اللملی هست دیگه فک نکنم از این به بعد فعالیت چندانی داشته باشه زور آخرش همون ۳۰۰+ بود این مدل تک ساخت هم خواهید دید که دردی بر زخم بوگاتی نخواهد بود و فقط با موتور تکراری و قیمت تریلیون دلاری مضحکه عام و خاص میشه البته گفتم دیگه اگه یه تغییر اساسی و انقلابی تو قطعات انجام نده و… وگرنه نه
♤Angus_812♤
۳۰ مهر ۱۳۹۹امین جان از بوگاتی خوشت نمیاد
چرا مطلبو باز کردی
داری به ما ماشین بازا توهین میکنی
شاید نه تو پیست خوب باسه و نه تو سرعت
ولی فرایند ساختش واقعا زمان بر و دقیقه
با احترام به کوینگ زگ ،هنسی و اس اس سی
بوگاتی زیر شاخه فولکس واگنه
پس از نظر سزمایه و تکنولوژی کم نداره
مطمعن باش اگه بخواد میتونه موتور کوچکتر و با قدرت بالا بسازه ولی خاص بودن بوگاتی همون W16 افسانه ایه
بوگاتی اگه بخواد میتدنه رکورد سرعتو دست بگیره ولی هدفش در واقع چیز دیگس
من عاشق کوینگ زگ و بوگاتیم و دوستان از رو آگاهی دارم حرف میزنم نه فقط تعصب خالی مثله بعضیا
Dna
۳۰ مهر ۱۳۹۹دوست دارم رقیب جمیرا باشه
مهدی
۳۰ مهر ۱۳۹۹از چراغاش معلومه که خیلی عجیبه اون وسط چراغام رفته پایین
ارشیاSVJ
۳۰ مهر ۱۳۹۹اوه اوه
چی شد یهو؟
همه هایپرکارا خیزش کردن؟!??
Alireza
۳۰ مهر ۱۳۹۹بوگاتی بعد ویرون نتونست یه طراحی درست و حسابی بده بیرون
امیر
۵ آبان ۱۳۹۹داداش ادعا نباشه من طراح خودرو ام شیرون از اوور هنک و در بغل بهترین طراحی رو داره
مهدی
۳۰ مهر ۱۳۹۹از چراغاش معلومه که عجیبه اون وسط چراغاشم رفته تو
Ramin
۳۰ مهر ۱۳۹۹آقایون یا خانوما چرا حرف راست میگم ناراحت میشید
واینکه بوگاتی ماشین بدی نیست لوکسه ولی گرونه اونم الکی 8 میلون فوقش بستشه نه 11 میلیون
درضمن اگه اونجوری به خواهید بر حسب قدرت حساب کنید وسرعت خودروی سدان تسلا s plaid از شیرون قوی تره هم تو شتاب هم تو درگ 402 متر
من میگم میتونه تا 2000 اسب بره مثل آستون مارتین والکری یا آلفا ایوایا
یا لینکن هایپر کار و مکلارن اسبید تیل و…..
بوگاتی از نظر من فقط اسم در کرده همین ولی مثلا شورلت یا بنز
100 ساله هستن هنوزم هستن هنوزم قوی هستن مخصوصاً شورلت ودوج وپورشه
خدا وکیلی بوگاتی چندتا ماشین تولید کرده
نهایتا نهایتا 10 مدل ولی 80 سالشه
تو سال 2000 تا 2020 فقط ویرون و شیرون ودیوو واین جدیده اومد بیرون
ولی همین متلا دوج که تا 320تا سرعت میره وعضلانی هست تقریبا همسن بوگاتی هست ولی 10 برابر اون ماشین عضلانی چه قدیم وچه حال داده بود وچندتا کانسپت آینده نگرانه ای هم داده
بوگاتی از نظر من خوبه ولی فقط اسم در کرده .وگرونه اونم بدجوری
حالا هی دیسلایک بدید بگی نه نه
ما که حرف حقیقت رو گفتیم افرادی که منطقی هستن میگیرن منظورمو اونایی که میگن نه نه خب دیگه به من مربوط نیست نمیتونم عقایدشون عوض کنم.
مهدی موتورز
۳۰ مهر ۱۳۹۹بوگاتی ویژن پیست محوره؟
فقط ماکت بود یا زمانی واس پیست ثبت کرده؟
امین
۳۰ مهر ۱۳۹۹بوگاتی از ریشه و وجود به هیچ وجه برای پیست ساخته نشده از ۲۰ سال قبل از مدل ویرون تا این لحظه فقط توی سرعت نهایی یه دوره هایی قدرتمند عمل کرده همین نه شتاب ۰ تا ۱۰۰ نه ۰ تا ۳۰۰ نه ۰ تا۴۰۰ و نه پیست فقط درگ و ۰ تا ۲۰۰ عملکرد عالی داره مدل پیست محور میسازن ولی عملکرد درخشانی نشون نمیده
OMID
۳۰ مهر ۱۳۹۹کانسپت بود فقط
مهدی
۳۰ مهر ۱۳۹۹رونالدو یعنی اینم می خره
رامتین
۳۰ مهر ۱۳۹۹بوگاتی حس میکنم مشخص نیست اهداف استراتژیکش چیه و هربرت دیس هم دیگه علاقه ای به حفظش نداره.