بوگاتی شوروم جدیدی را در شهر هامبورگ آلمان افتتاح کرده است. این امر به خاطر فروش موفقیتآمیز هایپرکار شیرون صورت میگیرد.
شوروم یاد شده در واقع چهارمین نمایندگی بوگاتی در آلمان و دوازدهمین نمایندگی در قاره اروپا است. این شوروم همچنین اولین مکانی در آلمان است که از جدیدترین طراحی شوروم شرکت بهره برده و بخشی از شبکه نمایندگیای است که شامل ۳۴ مکان در ۱۷ کشور میباشد.
افتتاح شوروم جدید بوگاتی در هامبورگ کاملکننده نمایندگیهای انحصاری ما در آلمان است. ما از افتتاح این مکان بسیار خوشحالیم.
او ادامه داد:
افتتاح نمایندگیهای بیشتر منعکسکننده آمار فروش هستند. آلمان در بحث فروش از کشورهای بریتانیا و سوئیس سبقت گرفته و هماکنون بازار شماره یک ما در اروپا محسوب میشود.
Ferrari
۳ مهر ۱۳۹۶اتومبیل بسیار زیباییه
Shervin
۳ مهر ۱۳۹۶خیلی مکان قشنگی یعنی میشه ما جوان های ایران روزی بتونیم یه ماشین چند میلیون دلاری سفارش بدیم
:::فرشاد:::
۳ مهر ۱۳۹۶هیچ جای دنیا عامه مردم توانایی خرید ماشین چند میلیون دلاری رو ندارن، همین که بتونیم ماشینهای اقتصادی روز دنیا رو سوار شیم، به مراتب از شرایط نحس فعلی دلچسب تره.
Shervin
۳ مهر ۱۳۹۶داد منم به همون تعداد کم قانعم
Mj
۳ مهر ۱۳۹۶ما بریم، رامون میدن؟؟؟؟ ?
AMIR
۳ مهر ۱۳۹۶حساب کردم دیدم 500 تا 2.5 ملیون دلار چقدر می شه بعد به تومن تبدیلش کردم عددی که به دست اومد 10 تا صفر داشت فقط البته خود شرکت بوگاتی هم اعلام کرده که بیشتر این پول به خاطر تحقیق و توسعه این ماشین و حاصل ثبت 100ها پتنت جدید هست این یعنی شاهکار مهندسی
در ضمن دوستانی که میگن پراجکت وان بهتر از شیرون هست فازتون چی هست
پراجکت وان برای پیست طراحی شده اما شیرون برای تاپ اسپید طراحی شده به خاطر همین یک موتور 16سیلندر 8 لیتری داره و 4 تا توربو داره(1500 اسب) و نسبت به ونوم gt که از یک موتور 8 سیلندر 1100 اسب قدرت گرفته دوام بیشتری داره این یعنی با شیرون 100 بار هم می شه به 400 تا رسید اما ونوم بعد از 10 بار دیگه معلوم نیست چه بلایی سر موتورش میاد
Aminspoort
۳ مهر ۱۳۹۶حرفت دقیقا درسته،بعضی ها کلاس خودرویی رو از روی اسب بخار تعیین میکنن که اگه قرار بود اینجور باشه تمام ماشینای تا خِرخره تیون شده که بالای هزار اسب دارن رقیب شیرون حساب میشن!!!! هدف از ساخت شیرون تاپ اسپید بالای 400 کیلومتر در ساعت اونم با یه خودروی لوکس هست ولی بعضی ها که از مهندسی و هدف خودروساز بی اطلاعن سریعا ربطش میدن به ماشینایی که فقط رو کاغذ میشه ازشون تمجید کرد وگرنه اگه رسیدن به رکورد بوگاتی اینقدر راحت بود الان هر کدوم از سوپراسپرت سازا یه رقیب واسش ساخته بودن،نه اینکه بعد 12 سال دوباره خود بوگاتی رکورد خودشو ارتقا بده،یه سریا هم هستن به امید اینکه یه روزی خودروهای کونیگ زگ از بازی های کامپیوتری بتونن خودشون رو به دنیای واقعی برسونن و رکورد بوگاتی رو بزنن دارن شب و روزشون رو سر میکنن???در کل آدمیزاد به امید زندست،همینکه کونیگ زگ رکورد سرعت تو بازیای کامپیوتری دستشه خودش یه افتخار بزرگه که نصیب هیچ خودروسازی تا به حال نشده و نخواهد شد
AMIR
۳ مهر ۱۳۹۶دقیقا تو بازی (اگر اشتباه نکنم) horizon 3(فیلم هندی خودمون) هرکس با تیون رگرا و 50 کیلو سبک تر کردنش می تونه 480 تا رو پر کنه راستش خودمم هیچ وقت دلیل محبوبیت کونیگزگ رو تا این حد متوجه نشدم درست هست که کارخونه کوچک با سرمایه کم داره و خودرو های هایپرکار و حتی مگاکار های خوبی می سازه و من منکرش نیستم اما اینا دلیل محبوبیت هست ایا؟ از نظر من خروجی نهایی یعنی خودروی استوک رو باید مد نظر قرار داد حالا این که چطور و با چه سرمایه ای تولید می شه مهم نیست مهم تکنولوژی های به کار رفته است درست هست که با سرمایه کم و نداشتن پشتوانه ساختن همچین خودرویی هنر هست اما این که بعضی ها صرفا به خاطر طراحی زیباتر و یا هر چیز دیگه ای میان می گن کونیگزگ بوگاتی رو له می کنه از پایه بی منطق هست در ضمن در مورد بوگاتی هم باید بگم که ایرودینامیک طراحی شو تعیین می کنه به خاطر همین تا حدی با طراحی ساده اما خشن طرف هستیم
علی
۱۵ اسفند ۱۳۹۶دوست من نه طرفدار بوگاتی هستم و نه کونیگ زگ ولی از جفتشون خوشم میاد و معتقدم شاهکار مهندس هستن و از لامبو خوشم میاد ولی باید خدمتتون عرض کنم که الان رکورد سرعت دست کوینگ زگ آگرا آر هست و این مهم تو دنیای واقعی هست و نه تو بازی
اگه اشتباه نکنم مسیر رفت رو 433 زد و برگشت رو 453 میانگینشو خپحساب کردن شد حدود 443 شد