بوگاتی

چهار دلیل برای نخریدن بوگاتی ویرون!

فرض کنید بالاخره موقعیتی نصیب‌تان شده و یک مولتی‌میلیاردر شده‌اید و می‌خواهید سهمی از ثروت خود را هم صرف یک سوپرماشین فوق‌العاده کنید. حتماُ بوگاتی ویرون با رکورد حداکثر سرعت ۴۰۷/۱۶ کیلومتر بر ساعت یکی از گزینه‌های شما خواهد بود. ولی در عین حال، ما به شما به پیشنهاد می‌کنیم که این‌قدر سریع تصمیم نگیرید. در ادامه، دلایلی را بر خواهیم شمرد که نشان می‌دهند خریدن یک بوگاتی ویرون یکی از اشتباه‌ترین کارهای ممکن است.

Bugatti Veyron
Bugatti Veyron
۴) نمی‌توانید خودتان کاری با آن انجام دهید.

بسیاری از سازندگان سوپرماشین‌ها تأکید و درخواست می‌کنند که سرویس خودرو حتماً در یک کارخانه استریلیزه و تمیز انجام شود. امّا در این میان، برخی علاقه‌مندان خودرو هستند که می‌خواهند خودشان کاپوت را بالا بزنند و اندکی در مکانیک آن دست ببرند؛ حتی اگر لزوماً نخواهند دست به آچار شوند.

Bugatti Veyron
ولی مشکل این است که در ویرون خبری از کاپوت نیست.
با خودرویی روبرو هستیم که دارای ۱۶ سیلندر، ۴ توروبوشارژر و ویژگی‌های فنی عجیب و غریبی است که یک گروه «ابر انسان سامورایی» در کنار هم قرار داده‌اند. هیچ جایی برای باز شدن وجود ندارد و هیچ‌ قطعه‌ متحرکی از خودروی در حال کار نیز قابل‌مشاهده نیست که کسی را تحت‌تأثیر قرار دهد. در واقع، بوگاتی ویرون یک معادل خودرویی برای ساعت دیجیتالی گران‌قیمت است که با همان هدف ساخته شده است. نمی‌توانید چندان از مهندسی به کار رفته تعریف کنید؛ چون نمی‌دانید که آن زیر چه خبر است!
بلوک موتور ویرون
بلوک موتور ویرون
اگر واقعاً بخواهید کاری با خودروی‌تان بکنید، باید حتماً آن را به بوگاتی بفرستید و آن‌ها نیز مجبورند برای این کار، آن را دو شقه! کنند؛ زیرا هیچ دسترسی از بالا یا پایین به موتور وجود ندارد. بنابراین، بیش از اینکه با مدل ویرون خود ارتباط نزدیک‌تری داشته باشید، باید با بوگاتی ارتباط برقرار کنید که برای یک علاقه‌مند خودرو نمی‌تواند چندان خوشایند باشد.
موتور 16 سیلندر بوگاتی ویرون
موتور ۱۶ سیلندر بوگاتی ویرون
برای این که بتوانید مقایسه‌ای در اختیار داشته باشید، این محفظه موتور پاگانی هوایرا را ببینید که از فیبر کربن، منیزیم، تیتانیوم و آلومینیوم ساخته شده است.
پیشرانه پاگانی هوایرا
پیشرانه پاگانی هوایرا
۳) تعداد بوگاتی ویرون‌ها زیاد است.

وقتی به بازار هایپرکارها با قیمت‌های دیوانه‌کننده قدم می‌گذارید، حتماً بایستی به فکر خاص بودن خودروی خودتان باشید. وقتی بیش از ۲ میلیون دلار برای یک خودرو خرج می‌کنید، باید چیزی به دست آورید که برای دسته خاصی از مشتریان تدارک دیده شده باشد. به عنوان مثال، مک‌لارن را درنظر بگیرید که تنها ۱۰۰ نمونه از F1 تولید کرده است؛ مدلی که قبلاً عنوان سریعترین خودروی جهان را در اختیار داشت.

بوگاتی بیش از ۴۰۰ نمونه ویرون تولید کرده و همین مشکل‌ساز است؛ زیرا شما قرار نیست یک پراید! برانید. خودروی شما باید مدلی خاص و کمیاب از بوگاتی با ۱۶ سیلندر باشد. در همین حال، برای خاص‌تر شدن ویرون، بوگاتی از چهار مدل مجزا (۱۶.۴، گرند اسپورت، سوپر اسپورت و گرند ویتس) در چند نسخه ویژه استفاده کرده است. منظور از «چند» در اینجا، تعداد ۳۱ نسخه ویژه از بوگاتی ویرون است.
Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse
Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse
ولی جداً باید بپرسیم که آیا می‌شود هر تغییر رنگ یا تغییر جزئی در طراحی داخل کابین را یک «نسخه ویژه» نام گذاشت؟

۲) کاهش قیمت بوگاتی ویرون سرسام‌آور است.

استهلاک یک خودروی دست‌دوم غیرقابل‌انکار است؛ ولی در مورد بوگاتی ویرون شرایط واقعاً غیر عادی است! شاید با اعداد و ارقام این موضوع بهتر به چشم بیاید؛ یک بوگاتی ویرون ۱۶.۴ با تمام هزینه‌های نمایندگی و غیره، قیمتی به اندازه ۲ میلیون دلار دارد. در همین حال، یک بوگاتی ویرون با عمر ۶ سال که تنها ۳ کیلومتر حرکت کرده است، ۱/۳۹ دلار قیمت خواهد داشت؛ یعنی ۶۰۰ هزار دلار کاهش قیمت برای خودرویی که حتی با آن رانندگی هم نشده است. در بازار خودروهای دست‌دوم، شرایط از این هم بدتر است. به عنوان مثال، یک مدل با عمر ۸ سال و مسافت طی شده ۱۷ هزار کیلومتر، ۱/۱ میلیون دلار قیمت خورده است؛ یعنی کاهش قیمتی تقریباً برابر یک میلیون دلار در اثر استهلاک. شاید هیچ خودروی دیگر از این لحاظ به بوگاتی ویرون نرسد. مانند این است که هر سال یک فراری ۳۶۰ را آتش بزنید!

Bugatti Veyron
Bugatti Veyron
۱) رقبای کنونی «بوگاتی ویرون» را به زیر آب برده‌اند.

ویرون حدود یک دهه پیش معرفی شده و در طول این سال‌ها، خودروسازان زیادی نسبت به آن واکنش نشان داده‌اند. بوگاتی از هر لحاظی، اعم از شتاب و عملکرد از سایر رقبا عقب مانده‌اند. در عصر کنونی سوپرماشین‌ها، با ۲ میلیون دلار گزینه‌های مختلفی در دسترس هستند.

koenigsegg_agera_r
کونیگ‌زگ آگرا R با قیمت ۱/۵۴ میلیون دلار
Ferrari LaFerrari
فراری لافراری با قیمت ۱/۴ میلیون دلار
Pagani Huayra
پاگانی هوایرا با قیمت ۱/۳ میلیون دلار
mclaren-p1
مک‌لارن P1 با قیمت ۱/۱۵ میلیون دلار
برخلاف بوگاتی ویرون، این خودروها همگی ارزشش را دارند؛ چون تعداد زیادی از آنها ساخته نشده است و همگی حسی از دینامیک و زیبایی را منتقل می‌کنند. البته تنها یک اثر هنری نیستند و می‌توان از آنها نهایت لذت در رانندگی را برد.

بوگاتی ویرون در انتهای عمر خود قرار دارد و باید با نسل جدیدی جایگزین شود که می تواند دوباره رکوردها را جابجا کند. شاید این دلیل پنجم برای نخریدین ویرون قلمداد گردد. اما در نهایت احتمالا تملک بوگاتی ویرون به تنهایی کافی و جذاب‌تر از تمام دلایل بالا است. زیرا عشق به سرعت، دلیلی نمی‌شناسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۰ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۹۸ دیدگاه‌ها

  1. vahid jinpachi

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (845 ديدگاه)

    مسعود جان عالی بود …

    ولی اگه پول بوگاتی رو داشتم یه کونیگزگ اگرا می خریدم…

    1. انزو

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (365 ديدگاه)

      من لافراری میخریدم.لامصب اسمشم قشنگه.

      1. مک میسل

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2686 ديدگاه)

        من هم لافراری میگرفتم،چون خیلی خوشگله…

        1. mory

          ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (417 ديدگاه)

          458 نقطه اوج طراحی های مدرن فراری بود
          لافراری هم شبیه 458 و انصافا خوشکلترین لیست بود
          ولی نباید پی 1 رو هم نادیده بگیریم هواپیماس لامصب

          در ضمن 918 کجاس؟
          با شمام پدال خان
          918 کجاس؟

        2. M.E.T

          ۷ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (4 ديدگاه)

          لامبرگینی ایگو ایستا رو هم جا گذاشتید. قشنگ ترین باحال ترین ماشینیه که تا حالا دیدم. آدم نمی فهمه که ماشینه یا هواپیمای جنگنده.
          راستی الآن سریع ترین ماشین هنسی ونوم جی تی هست که با سرعت ۴۵۵ کیلومتر بر ساعت رکورد رو شکست.
          با تشکر از سایت خوبتون.

        3. Pagani

          ۸ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (9 ديدگاه)

          من پاگانی هوایرا می خریدم چون خودرو مورد علاقه ام است

        4. Pagani

          ۸ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (9 ديدگاه)

          شاید خوشگل باشه داداش ولی بِه قدرت و موتور ماشین هم دقت کن

    2. انزو

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (365 ديدگاه)

      البته پاگانی هم خیلی خاصه.ولی فعلا باید به هوندا 125 بیاندیشم.!!

      1. peugeot200

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (119 ديدگاه)

        هوندا؟؟؟؟

        1. mory

          ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (417 ديدگاه)

          هوندا 125 هم که واسه n سال پیشه گرونه
          به چیش بیندیشی
          “تو ایران حتی آفتابه هم گران است”
          من یه وسپا دارم اندازه s-class واسم کار میکنه

      2. Pagani

        ۸ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (9 ديدگاه)

        از هوندا منظورت هوایرا أست ؟

    3. انزو

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (365 ديدگاه)

      آقا من این 4تا دلیل رو ک خوندم قانع شدم ک دیگه نخرم.بین بوگاتی ویرون و لافراری مونده بودم خوب شد پدال این مطلبو گذاشتی پولام حروم میشد.منو از یه ضرر مالی نجات دادی :D

    4. محمد

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (243 ديدگاه)

      در کل من اینجور متن ها رو شوخی می دونم و خیلی جدی نمی گیرم به شخصه، در حد یه تفریح خودرویی و نه بیشتر، توصیه می کنم شما هم جدی نگیرید

    5. شاهین

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (4773 ديدگاه)

      جناب انیس حسینی ممنون
      بعضی کامنت هارو که میبینم یه جوری میشم!
      دوستان! عزیزان! این بوگاتیه! همونی که وقتی اومد به بازار خیلیا انگشت به دهن موندن. بعضیا جوری ازش انتقاد میکنن که آدم توش میمونه…

      حکایت بعضی ماشینا اینه:

      “در جوانی میگفتم شیر شیر است گرچه پیر بود،
      چون به پیری رسیدم فهمیدم که پیر پیر است گرچه شیر بود…”

      1. z28

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (45 ديدگاه)

        من کنیخ زگ رو دوست دارم ولی بوگاتی ویرون یه چیز دیگست

        لافراری و کنیگ زگ و … از این دست ماشین ها جلوی بوگاتی مثل

        405 کنار کامارو یا موستانگ است

      2. Sadjad97

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (95 ديدگاه)

        شاهین جان راست میگه، نظرات بعضی از دوستان زیادی عجیبه ولی مهم اینه که نظرات دوستان تا حدودی پایدار باشه و تند تند نظراشون عوض نشه.

        1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

          ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (806 ديدگاه)

          دقیقا” شاهین جان منم همین نظرو دارم.زمانی که بوگاتی اومد تو سرعت سرآمد تمام خودرو ها بود.الان حتی اگه لافراری و P1 و آگرا و… نیز بتونن رکوردشو بزنن به پای موتورش نمیرسن هنوز که هنوزه بوگاتی ماشینیه که باید تو تاریخ ماندگار بشه.
          حداقل قدرت موتور بوگاتی 1100 یا 1200 اسب بخاره که تا 1600 اسب هم ادامه داره و بازم بیشتر.حالا حالا ها موتور بوگاتی حرف اول رو در بین موتور های ابر ماشینا میزنه.

      3. مک میسل

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2686 ديدگاه)

        نه شاهین اصلش اینه:شیر گر چه پیر باشد باز هم شیر است……
        این حکایت پژو2000 خودمون بود که20سال کار کرده……
        از مگان هم بهتره!والا……….

        1. peugeot200

          ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (119 ديدگاه)
      4. Ahmad..F12

        ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2533 ديدگاه)

        انیس جان ممنون

        متاسفانه بعضی ها عقلشون به چششونه
        همیشه که نباید فقط طراحی رو ملاک قرار بدید که همه دارین میگین این خوشگل تره اون شیک تره!!!

        دوستان! ویرون زمانی پا به عرصه گزاشت بمب خبرنگارها و رسانه ها بود، چون واقعاً از نظر تکنولوژی، طراحی، سرعت، قدرت، عملکرد، آئرودینامیک و همه و همه غولی بود هنوز هم هست

        حالا این دلیل نمیشه که بعد از گذشت چند سال الان این هایپرکارها اومدن بگیم ویرون بده

    6. HASSANBMW

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (396 ديدگاه)

      بیاین من 1000 دلیل برا خریدنش به شما بگم!!!

    7. احسان فرج زاده

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1960 ديدگاه)

      وحید اگه ناراحت نشی و فضولی نباشه کارت چیه همیشه پدال میچرخی؟ اگه خواستی جواب نده

    8. محمودخاوری

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (29 ديدگاه)

      هیچ دلیلی وجود نداره بهترین ماشین تاریخ رو نخری…من داشته باشم حتما این افسانه رو مال خودم میکنم…فقط موتور 16سیلندرش یه دنیای دیگه س … و به تنهایی کافیه برای یه عمر کسب افتخار

      1. peugeot200

        ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (119 ديدگاه)

        این بهترین ماشین تاریخه؟؟

        1. M.E.T

          ۷ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (4 ديدگاه)

          یه ماشین با هشت سیلندر ویرون رو له کرد و رکوردش رو شکوند. حالا شما می گید فقط تعداد سیلندرهاش مهم است؟

  2. vahid jinpachi

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (845 ديدگاه)

    پدال پس کجا رفت نظرم …

    بازم کامنت اول بودما….؟؟؟یادت نره

    1. ferrari

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (412 ديدگاه)

      وحید جان بی خیال شو حالا فرق نمی کنه کی اول باشه. ولی دار تغلب هم می کنی کامنت های کوتاه می زاره تا زودتر تایید بشه.

      و در مورد بوگاتی من یه لاستیک ترکیده پاگانی هویرا رو به صد تا بوگاتی نمیدم.

      1. vahid jinpachi

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (845 ديدگاه)

        باشه برای دفعه های بعد ….

        بعد کامنت های بلند می ذارم…

        ارادت …

    2. Sadjad97

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (95 ديدگاه)

      سرم شلوغه ولی دلم برای تک تک دوستان تنگ شده.
      وحید جان کامنت اول شدن در پدال که هنر نیست!
      من خودم یکجایی عضو بودم که بیش از 10 میلیون عضو داشت و حداقل 7 هزار نفرشون همزمان لاگین بودند(اگه خواستی بهت میگم) و هر روز یک پازل تاکتیکی جدید میومد که تا حلش نمیکردی نمیتونستی کامنت بذاری و یک دقیقه دیرتر حل میکردی میرفتی در صفحه دوم. یعنی سر کامنت گذاشتن در صفحه اول دعوا بود چه برسه به کامنت اول!!! بعضی ها هم با افتخار مینوشتند First Page یا FP در حالی که تا میومدن کامنتشون رو ثبت کنن میدیدن که کامنتشون رفته در صفحات بعدی و ….

      1. vahid jinpachi

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (845 ديدگاه)

        من که چیزی نگفتم …..

        فقط دوست ندارم کسی بی جهت نظرم رو به کامنت های پایین تر ببره….همین.
        Sadjad97 چ چ چ ..چی بگم….
        شما استاد بنده ای.

  3. مهدی ف

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (173 ديدگاه)

    فقط پاگانی هوایرا در ضمن کونیگ‌زگ هم یک ماشین افسانه ی هست اون مک‌لارن P1 هم اصلا به اون قیمت نمی ارزه

    1. sorena scirocco

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (741 ديدگاه)

      اتفاقا مک لارن و نسبت به بقیه بیشتر میارزه،اوج تکنولوژی و قدرت در کنار دوستی با محیط زیست…

      1. محمودخاوری

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (29 ديدگاه)

        عکس آواتار شما با آواتار بنده خیلی شاخن…

        1. peugeot200

          ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (119 ديدگاه)

          شما خودتون شاخین
          با اون اختلاس :)

        2. sorena scirocco

          ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (741 ديدگاه)

          این یکی از منفورترین شخصیت های زندگیمه،ن.ب،عامل نرسیدن جوانان به آرزوها،عامل غیر مستقیم قتل هزاران نفر

        3. Ahmad..F12

          ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2533 ديدگاه)

          خرّتونو میگیرنا….
          از ما گفتن بود

  4. vahid jinpachi

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (845 ديدگاه)

    بی زحمت نظرم رو تایید کن…دمت گرم….

    1. مصطفی

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (348 ديدگاه)

      یه چیزی هم اضافه کنم که حتما نظرمونو برای خریدش عوض می کنه:
      مصرف سوخت در حالت معمولی:25لیتر!
      مصرف سوخت در حالت تخت گاز:78لیتر!

      1. مصطفی

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (348 ديدگاه)

        این هوایراهه لامصب عجب رنگی داره!

      2. انزو

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (365 ديدگاه)

        این مصرف سوختش منم میخواستم بگم.لامصب یه استارت بزنی نصف باک خالی شده.اونم با بنزین لیتری هزار تومن اصن نمیصرفه. :دی

      3. peugeot200

        ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (119 ديدگاه)

        اوه
        پس ما بریم پژو ion بخریم :)

  5. ASTON MARTin

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1330 ديدگاه)

    یه زمان با یه میلیارد میشد یکی از خودرو های در تصویر رو بخریم
    الان باید بدیم مازراتیهای آشغال بگیریم :|

    1. کیا

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1506 ديدگاه)

      فک کنم اونی که فراری ، لامبورگینی ، پاگانی ، بوگاتی ، هنسی ، مک لارن و … همه ماشین های سوپر اسپرت و سوار شده باشه باز به این راحتی نگه مازراتی آشغال !!!

      شما ماشین چی دارین ؟؟؟؟

      1. aston martin

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1330 ديدگاه)

        حالا بحث نقد مازراتیم کنار بزاریم من فراری اسپشیاله رو هم اگر به قیمت چند میلیارد تومن بخرم میگم در قیاس با قیمتش آشغاله!
        البته مازراتی بنده خدا گناهش حالا زیادم نیس تقصیر عزیزان سیاست مداره که دلار و گمرک رو به حد کمال رسوندن

    2. peugeot200

      ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (119 ديدگاه)

      خیلی هم آشغال نیستن
      هر چند به پراید نمی رسن (B

  6. امید

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (23 ديدگاه)

    خوب شد این مطلب رو گذاشتید چون وقتی این مطلب رو خوندم داشتم بوگاتی های جدیدمو می خریدم الآن دبه کردم و می خوام هوایرا بگیرم

    1. peugeot200

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (119 ديدگاه)

      :)
      البته ما داشتیم فروختیم
      آونتادور خریدیم:)

  7. MoahmmadTSR

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (319 ديدگاه)

    بازم بوگاتی می ارزه بازم….

  8. Carbonado Aventador

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (4505 ديدگاه)

    میلاد شانس آوردی این مطلبو من ننوشتم مگرنه………!

    1. Carbonado Aventador

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (4505 ديدگاه)

      4 دلیل برای اینکه من بوگاتی رو دوست نداشته باشم!!!!!
      1-چون میلاد دوستش داره
      2-چون میلاد در این موضوع متعصبانه نظر می ده
      3-چون میلاد آرزوی داشتنش رو داره
      4-چون وقتی اسم بوگاتی رو می شنوم یاد ایران خودرو میوفتم!!!!!!!
      اصلی ترین مشکلم همون شماره ی یک هستش!!!!!!!!!!!!!!

      1. صادق

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2117 ديدگاه)

        از دست تو محمد :) ;)

      2. peugeot200

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (119 ديدگاه)

        خیلی باحال بود
        اما فقط لامبورگینی

        1. ASTON MARTin

          ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1330 ديدگاه)

          والاا
          لامبو رو عشقهه که هر روز یه چیز جدید ارائه میکنه برای متاثر کردن ما!

      3. volkswagen

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (290 ديدگاه)

        دوست عزیز کربنادو و بقیه ی دوستانی که لامبو رو دوست دارن لازم به زکر است که هم بوگاتی و هم لامبو زیر مجموعه ی فولوکس هستند و چه لامبو بفروشه چه بوگاتی برای ان ها فرقی نداره .

        این دلایل چیزی از ارزش بوگاتی کم نمی کنه ولی قبول دارم که الان بوگاتی کمی از رقبا عقب افتاده که امید وارم در مدل های بعدی جبران کنه .

        ولی اینو قبول کنید که بوگاتی سال 2005 که معرفی شد و همه ی رکورد ها رو جابه جا کرد و همه ی نگاه ها رو به سمت خودش کشنود به نوعی میشه گفت پدر ماشین های سوپر اسپرت امروزی حساب می شه . چون زمان خودش برای چندین سال هیچ کی نتونسته رکودشو بزنه. رقیبا ی بوگاتی هنر نکردن که بعد از چند سال که بوگاتی در صدر بود اومدن کمی رکورد رو زیاد کرد هنر اصلی رو بوگاتی کرده

        (پرچم بالاست)

        1. peugeot200

          ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (119 ديدگاه)

          خوب برای من رکورد مهم نیست
          چون هنسی رکورد بوگاتی رو شکوند
          و ما برای فروش لامبو رو دوست نداریم
          ما برای طراحی و زیباییش هست که اونو دوست داریم

        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6507 ديدگاه)

          درود .

          البته یک دیدگاه بلند بالا نوشتم ، نمیدونم چرا ظاهر نمیشه .

      4. Ehsan

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1242 ديدگاه)

        محمد حسین ، الان میلاد میاد چهار چرخت رو پنچر میکنه :-D

        1. Carbonado Aventador

          ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4505 ديدگاه)

          نه داداش آونتادور چرخاش ضد پنچری هست!!!!!!!!
          در مورد آقای فولوکس واگن بگم که اولا من شوخی کردم و بعدش حرف شما در صورتی درسته که لامبورگینی کانتاش توربو با سرعت 425 کیلومتر رو ماشین حساب نکنید!!!!!!!!!!
          در مورد میلاد هم بگم که ***دیگه نمی ترسم و مراعات آدما رو نمی کنم***!!!!!!!!!

        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6507 ديدگاه)

          درود .

          یعنی الان هر سوپر اسپورتی ، روی صفحه کیلومترش هرچند

          زده باشه ، میره ؟؟؟

          این حرف کمال نا پختگی هست .

        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6507 ديدگاه)

          پسره خوب ، خب معلومه که لامبورگینی کانتاش رو حساب

          نمیکنیم . چرا باید حساب کنیم ؟؟؟؟

          چرا هیچ کجای دنیا حرف شمارو نمیزنند ؟؟؟؟

          چرا هیچ کس از امار کانتاش و سرعت 425 کیلومتریش نمیگه ؟؟؟

          پسر خوب تحقیق کن ببین اصلا کانتاش ایرودینامیکش ،

          شاسیش و خیلی چیزهای دیگه تحمل سرعت 425 کیلومتر رو

          داشته ؟؟؟

          فکر میکنی ثبات و پایداری در سرعت بالای 400 کیلومتر

          شوخیه |؟؟؟

          سرعت سنج پیکان هم 200 کیلومتر زده . 200 تا میره ؟؟؟

          شما میدونی علت حداکثر سرعتی که در سرعت سنج مینویسن

          چیه و چرا اونقدر نمیره ؟؟؟؟

          بابا جان حرف منطقی و فنی و موثق بزن .

        4. Carbonado Aventador

          ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4505 ديدگاه)

          من نپخته!!!!!!!!!!!!!!!
          من نفهمم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
          برای من حرف لامبورگینی سند هستش!!!!!!
          آمپر آونتادور 370 بود ولی 371 رفت!
          مورسیه لاگو 350 بود ولی 354تا رفت!!!!!!!!
          حد اکثر سرعت هوریکان 325 تا بود ولی فعلا 330 تا رفته!!!!
          مطلبش هم به زودی رو سایت قرار می گیره!!!!!!!!
          شرکتی مثل لامبورگینی هیچ وقت نمیاد خودشو با دروغ خراب کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
          افتاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

        5. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6507 ديدگاه)

          درود . محمد من کی گفتم شما نفهمی ؟؟؟

          واقعا این مطلب ارزش داره که بخواهی ناراحت بشی ؟؟

          باشه اصلا هر چی تو میگی . بخند . داداش گلم ارزش نداره

          به خاطر بوگاتی و لامبو تو از من دلخور بشی . مهم

          دوستیمونه .

          نیت ما تبادل اطلاعاته . ببخشید اگر لحنم بد بود یا

          بد نوشتم . :) بخند .

        6. Carbonado Aventador

          ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4505 ديدگاه)

          من ناراحت نیستم!
          من با هیچ برندی مشکل ندارم فقط از یه منظره ی دیگه به همه چیز نگاه می کنم حتی لامبورگینی!!!!!!!!
          اینم بدونید وقتی که خیلیا نیسان gtr رو نمی شناختن , من طرفدارش بودم و با هیچی عوضش نمی کردم!!!!!!
          قضیه بر می گرده به زمانی که نیسان GTR قدرتش 485 اسب بخار بود!!!!!!!!
          الان به 600 رسیده!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        7. peugeot200

          ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (119 ديدگاه)

          آخر ما نهمیدیم چی بخریم :D

        8. mahdi

          ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (615 ديدگاه)

          درود
          سمند بخر از همه اینا بهتره
          تازه وقتی به 180 تا میرسی یه خانومه میگه اینست خودروی………………………
          من موندم اون خانومه کجای ماشین هست
          ولی بگم بوگاتی هیچ وقت بهت نمیگه اینست خودرو ملی
          گوینده هم به این باحالی نداره که معلوم نیست کجاست
          راستی وقتی سمند تصادف میکنه اون خانوم گوینده اتفاقی براش میفته؟؟؟؟
          فکر نکنم
          پس سمند بخر
          180 تا هم پر کن
          یکی بهت میگه فاتحه
          سپاسگزارم
          مهدی (فرزند کوروش)

        9. Carbonado Aventador

          ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4505 ديدگاه)

          4 دلیل برای اینکه ناراحت نیستم!!!!!
          1-چون شوخی کردم
          2-چون شوخی کردم
          3-چون شوخی کردم
          4-اونش به کسی ربطی نداره!!!!!!!
          داداش لامبورگینی نخر!
          لامبورگینی همه ی محصولاتش آشغاله!!!!!!!!!!!

        10. peugeot200

          ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (119 ديدگاه)

          به نظر شما بهترین ماشین تولیدی و مونتاژی در ایران چیست

        11. Carbonado Aventador

          ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4505 ديدگاه)

          خر با نعل اسپرت و بوق ار ار بلبلی!!!!!!!

      5. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6507 ديدگاه)

        درود .

        زیاد جوش نزن محمد . چون فقط تو هستی که ارزش کار بوگاتی رو

        نمیدونی . اینو بدون که وقتی یک برند یا یک ماشینی که اوازه ی

        جهانی داره ، کوبیده میشه ، معلومه که خیلی موفقیت ها داره و

        رقبا نمیتونن بهش نگاه کنند .

        فکر کنم این شعرو یادت باشه :

        یک توپ دارم قلقلیه …..

        میزنم زمین ، هوا میره .

        تمام نکته ی این شعر همینجاست ، وقتی تو یک برندی رو میکوبی و

        میزنی زمین ، نه تنها پایین نمیمونه بلکه بالا میره .

        امیدوارم مثالم خیلی قشنگ توجیهت کرده باشه .

        امیخته کردن تکنولوژی و مهندسیه هواپیما و زمین ، کار هرکسی

        نیست . بوگاتی یک سوپر اسپورت خاصه . خواهشا تحقیق کن و امار

        جهانی بده .

        قیمت خاص . مصرف خاص . استهلاک خاص . سرعت خاص . موتور خاص .

        تکنولوژی خاص و …..

        البته بهت حق میدم ، چون تو ازش خوشت نمیاد ، نمیری تحقیق کنی

        و تمام هدف فولکس رو از ساخت همچین ماشینی حتی با ضرر پیدا

        کنی . من هم خداوکیلی وقت ندارم بیام مو به مو توضیح بدم .

        چون با حرف های شما نه نگرش مردم دنیا نسبت به بوگاتی عوض

        میشه و نه در کتاب صنعت خودرو ارزشش را میارن پایین .

        مهم اینه که در کتاب صنعت خودرو جهان ، به عنوان یک اسطوره

        شناخته شده . حالا مدام بگید بوگاتی ایرانخودرو است .

        من هم زمانی از یک برندی و موفقیت هاش خبر نداشتم و تحقیق

        نکرده بودم ، تا حدودی کار تو و امثال شمارو انجام میدادم .

        اما حالا دیدم رو گسترده تر کردم .

        همین محصول باعث شد که بقیه خودروساز ها و سوپر کار ساز ها یک

        تکونی به خودشون بدهند و همین امر باعث پیشرفت و پیدایش

        تکنولوژی های جدید شد .

        هنوز هیچ سوپر کاری نتونسته به اندازه ی بوگاتی خبر ساز باشه .

        در اخر بگم که پاگانی . لامبو . مکلارن . فراری و کونیخزگ و …

        هر کدامشان معایب و محاسنی دارند . اما هدف فولکس از ساخت

        این محصول با تمام شرکت هایی که گفتم فرق داره .

        یک سوپر اسپورت خاص . لوکس . هدف فولکس خیلی با سوپر اسپورت

        های دیگه فرق داره . ایرادی هم بهش وارد نیست .

        این حرف منو یادت نره :

        ((( بزنی زمین ، هوا میره )))

        1. Carbonado Aventador

          ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4505 ديدگاه)

          دیشب اتفاقی رفتم همون پستی که ارزش فراری رو تخمین زده بود و گفت فراری فروشی نیست , دیدم چه توهین هایی که به لامبورگینی نکردی!!!!!!!!
          آره تو با لامبورگینی مشکل داری من هم با بوگاتی!
          تا وقتی به توافق نرسیم من این موضوع رو ول نمی کنم!!!!!!
          چند تا از توهین هات:
          1-لامبورگینی زیر ماست
          2-گاو رو رامش کردیم
          3-این گاوه آلمانیه نه ایتالیایی!!!!!
          در مورد موتور های لامبورگینی بگم که موتور 6.5 لیتری آونتادور مال زمان میورا-کانتاش می باشد که اولین بار به صورت آزمایشی تولید شد!!!!!!!!!!!!
          آیا آئودی از خریدن لامبورگینی سود نکرده؟؟؟؟؟؟
          آیا لامبورگینی اسم آئودی رو جهانی نکرده؟؟؟؟؟؟؟؟
          آیا هر آونتادور مثل هر بوگاتی 7 میلیون ضرر میده؟؟؟؟؟
          پس همون قدر که من درباره ی لامبورگینی می دونم و شما نمی دونی , شما هم همون قدر درباره ی بوگاتی می دونی و من نمی دونم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        2. Ahmad..F12

          ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2533 ديدگاه)

          محمد جان توی طرفداری داری زیاده روی میکنیا!!!
          یکم آروم تر داداش

    2. MoahmmadTSR

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (319 ديدگاه)

      من چطوری میتونم مطلب بذارم؟

      1. peugeot200

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (119 ديدگاه)

        منم همین سوال رو دارم

        1. Carbonado Aventador

          ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4505 ديدگاه)

          متنت رو از سایت خارجی ترجمه کن و از طریق ایمیل به pedal.ir@gmail بفرست!!!!!
          اگه نیاز به ویرایش زیاد نباشه زود رو سایت قرار می گیره!!!!!!!!

        2. peugeot200

          ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (119 ديدگاه)

          ممنون

        3. Carbonado Aventador

          ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4505 ديدگاه)

          قابلی نداشت!

  9. صادق

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2117 ديدگاه)

    کلا خرید سوپر اسپرت رفاه خیلی خیلی زیادی رو در زندگی میطلبه، چون ماشینایی نیستن که همیشه و همه جا همراهت باشن، حالا از فراری بگیر تا بوگاتی، یعنی باید درگیر پول نباشی، وگرنه خرج این ماشینا، لذت رانندگی رو از بین میبره

    ولی بوگاتی واقعا افت قیمت شدید، و همینطور هزینه ی نگه داری خیلی خیلی خیلی زیادی نسبت به سایر ماشینا داره

    از آقا انیس هم به خاطر مطلبش ممنون

    1. peugeot200

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (119 ديدگاه)

      پس می تونیم به جای اینکه کلی تلاش کنیم زندگی راحت داشته باشیم
      ماشینی می خریم که دردسر نداشته باشه

    2. مک میسل

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2686 ديدگاه)

      من جای اینا بودم،پول خریدشونو داشتم،سوپر اسپرت نمیگرفتم،یک تویوتا کرولا میگرفتم بدون هیچ دردسری زندگیمو میکردم،بقیه پول رو هم میرفتم سوسیس بندری میزدم!
      عمولی!
      :)

  10. datsun

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (4006 ديدگاه)

    بوگاتی محشره ولی خیلی هزینه نگهداری داره. شنیدم مصرف سوختش صدی 40 لیتره این عدد درسته

  11. کیانوش

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    پدال.
    .
    .
    شما که خبر بوگاتی سال 2016 رو خودتون گذاشتید حالا اومدی میگی اینجوریه اگه بد بود انقدر طرفدار نداشت.
    بهترین و پر طرفدار ترین ماشین دنیا اونوقط شما که نه مهندسی نه کارشناسی, داری بررسی می کنی آقای مسعود اگه انقدر واردی برو تو مجله evo
    یا autocar نقد و بررسی هاتو بنویس وگرنه من خواهش می کنم مطلب حداقل در مورد بوگاتی ننویس چون دیگه همه همه ی مطالب بوگاتی رو دیدن و حفظ هستن دستت درد نکنه.

    دیگه ننویسی یا آفرین پسر خوب

    1. صادق

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2117 ديدگاه)

      آقا کیانوش، زود قضاوت نکن داداش!

      این متن ترجمه اس، پس تعصبی توی متن نبوده
      شما باید بری سراغ نویسنده، نه مترجم

      به عکس آواتار انیس دقت کن، عکس فولکسه، پس خودش نمیاد از زیرمجموعه های شرکت مورد علاقه اش بد بگه

    2. mahdi

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (615 ديدگاه)

      درود
      آقای انیس حسینی یکی از نویسندگان موفق و حرفه ای پدال هستند
      اگر مطلبی مینویسند حتما دلیلی داره
      درضمن ایشان گفتند که بوگاتی باید آخرین مدل خود رو برای رقابت با رقبای قدرتمند خود ارائه کند
      رقبای بوگاتی :
      1 فراری
      2 لامبورگینی
      3 مک لارن
      4 پاگانی
      5 کونیگ‌زگ
      6 ………..
      من به شدت طرفدار آلمان هستم و بوگاتی هم زیرمجموعه فولکس و گذشته از زیرمجموعه بودن شرکت موفقی هست
      رقابت به قدری شدید هست که نمیشه به راحتی از بین ماشینهای فوق (ذکر شده به عنوان رقیب) گزینه ای رو انتخاب کرد
      بهتره که با دقت بیشتری مطالب رو بخونیم
      کمی بهتر بیاندیشیم
      سپاسگزارم
      مهدی (فرزند کوروش)

      1. sorena scirocco

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (741 ديدگاه)

        حالا درسته فولکس خریدتش ولی ذاتش که فرانسوی هست،نیست؟

        پس نمیشه تکنولوژیش رو به پای آلمان گذاشت،

        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6507 ديدگاه)

          درود .

          امیر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

          ربطی نداره . اگر فولکس فراری رو میخرید ، حرف شما درست .

          اما بوگاتی یک برند مرده بود که چندین سال در این دنیا

          حضور نداشت . مگه فولکس اومده موتورشو بهینه سازی کرده ؟؟؟

          یا از تکنولوژی 50 الی 70 ساله پیش بوگاتی استفاده

          کرده ؟؟؟

          فولکس فقط اصالتشو حفظ کرد .

          تمام مراحل موتوریش توسط خود فولکس انجام شد .

          رجوع شود به مطلب غول های 16 سیلندر .

    3. Ehsan

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1242 ديدگاه)

      فکر کنم ایراد گرفتن به نویسنده های پدال مد شده ، یا شایدم کلاس داره یا شاید ….

      1. peugeot200

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (119 ديدگاه)

        یا شاید چی؟؟؟؟؟

        1. Ehsan

          ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1242 ديدگاه)

          یا شاید …

        2. peugeot200

          ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (119 ديدگاه)

          چی خوب؟؟؟

        3. peugeot200

          ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (119 ديدگاه)

          بگو

        4. Ehsan

          ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1242 ديدگاه)

          پژو جان هیچی ، هر چی دوست داری جاش بگذار ، یه چیزی تو مایه های فیلم های فرهادی

  12. ASTON MARTin

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1330 ديدگاه)

    من خودم هم همیشه به این فکر میکردم که خرید بوگاتی بصرفست یا نه
    با این حال به نظرم این مقاله خیلی ناامید بود!!

    1. peugeot200

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (119 ديدگاه)

      چرا؟؟

  13. sky

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (32 ديدگاه)

    این 4 تا که چیزی نیس اگه 8 تا بود باز میخریدم

    1. peugeot200

      ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (119 ديدگاه)

      9 تا بود چی

  14. mb1909

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    پاگانی فوق العاده س چه هویرا باشه چه زوندا.

  15. reza

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (64 ديدگاه)

    حیف تازه میخواستم برم بوگاتی بخرم با این مقاله منصرفم کردین D:

    ———————–

    جدای از شوخی اگه پولدار بودم الان انتخاب های بهتر از بوگاتی برای یه خودرو سوپر اسپرت میدیم.

    خودم شاید آونتادور یا فراری 458 یا همین p1 انتخاب میکردم.

    بخاطر طراحی اسپرت تری که دارن و از اینجوری ماشین ها انتظار میره. قیمت کمتری هم دارن.

    آوانتادور میشه با یک چهارم قیمت بوگاتی خرید تو شتاب هم خیلی تفاوتی ندارن.

    و از همه مهمتر همون تعداد تولید شده بوگاتیه ! 2 میلیون دلار رو افراد خاصی تو دنیا میتونن برای یه ماشین بپردازن قطعا هم انتظار دارن یه ماشین خاص سوار شن.

    ولی با تمام این اوصاف بوگاتی بوگاتیه! کلی خاطر خواه داره و بازم میخرن و ازش حمایت میکنن. بخشیش یخاطر اصالت بوگاتیه.

    1. Carbonado Aventador

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (4505 ديدگاه)

      بوگاتی 400 عدد ولی آونتادور بالای 3000 عدد!!!!!!!!!!!!!
      در مورد آونتادور هم بگم که شاید تا 1/4 مایل دوام بیاره ولی بعدش خیلی عقب میوفته!!!!!!!!!
      آونتادور خیلی آشغاله!!!!!!!
      ازش بدم میاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      1. reza

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (64 ديدگاه)

        بردار قیمت آوانتادور 400 تا 500 هزار دلاره پس تعدادش بالا باشه زیاد اشکالی نداره به اندازه بوگاتی گرون نیست.

        من دارم طراحی رو میگم . الان طراحی بوگاتی رو میپسندی یا آوانتادور ؟ (البته این سلیقه ای هست منم سلیقه ام گفتم)

        1. Carbonado Aventador

          ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4505 ديدگاه)

          معلومه بوگاتی رو!!!!!!!!!!!!
          من طراحی بوگاتی رو حتی با پراید عوض نمی کنم!!!!!!!!

        2. Carbonado Aventador

          ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4505 ديدگاه)

          به دور از شوخی انصافا آونتادور خیلی قشنگتره!!!!!!

  16. sina

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (10 ديدگاه)

    مک لارن P1 یه چیز دیگه است.

  17. reza

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (64 ديدگاه)

    حیف تازه میخواستم برم بوگاتی بخرم با این مقاله منصرفم کردین :D

    —————————————————————

    جدای از شوخی من اگه پولدارم بودم شاید انتخاب های بهتری برای خرید یه سوپر اسپرت میدم.

    من آوانتادور یا فراری 458 یا هیمن p1 انتخاب میکردم.

    بخاطر طراحی اسپرت تری که دارن و از یه سوپر اسپرت انتظار میره.

    قیمت به مراتب کمتری هم دارن شما آوانتادرو با یک چهارم قیمت بوگاتی میتونین بخرین در حالی که تو شتاب و سرعت خیلی تفاوتی ندران.

    مهم ترین نکته هم همون نعداد بوگاتی های تولید شده است . افراد خاصی تو دنیا هستن که میتونن 2 میلیون دلار برای خرید یه ماشین هزینه کنن و قطعا انتظاری دارن ماشین خاصی گیرشون بیاد.

    ولی با تمام این اوصاف بوگاتی بوگاتیه ! خاطر خواه زیاد داره و بازم این ماشین میخرن و سوار میشن . بخشیش بخاطر اصالت بوگاتیه.

  18. مجتبی (ساروی )

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (548 ديدگاه)

    خدایا لافراری چقدر زیباست

  19. میلاد

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (220 ديدگاه)

    من اگر شونصد میلیون دلارم ثروت داشته باشم بازم ماسل می خرم.
    آخه من خرم :D

  20. وحید

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    فقط کونیگ زگ

  21. Behnam

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (132 ديدگاه)

    چقد میزنید این بوگاتی رو، VW یه غلطی کرد ماشین ساخت .

    1. Carbonado Aventador

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (4505 ديدگاه)

      من می خاهم شما به همون کلمه ی ***شیکر خورد*** برسید!!!!!!!!!

    2. مک میسل

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2686 ديدگاه)

      بهرام دوست داشت بسازه به تو هم ربطی نداره…افتاد؟

      1. Behnam

        ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (132 ديدگاه)

        آها ببخشید ، حواسم نبود در سایت پدال از تمام خودروسازی ها نماینده رسمی داریم :)
        شرمنده

      2. Behnam

        ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (132 ديدگاه)

        در ضمن بهنام هستم اگه بهرام دیدی سلام بش برسون :)

        1. Carbonado Aventador

          ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4505 ديدگاه)

          آقا بهنام شما به دل نگیر!!!!!!!

    3. مک میسل

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2686 ديدگاه)

      هیچ غلطی هم نکرد…….دوست داشت…..مشکلیه؟

      1. Carbonado Aventador

        ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (4505 ديدگاه)

        مکی با بزرگترت درست صحبت کن پسر!!!!
        آقا بهرام به دل نگیر مکی با من بود!!!!!!!!!

        1. Carbonado Aventador

          ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4505 ديدگاه)

          منظورم بهنام بود!!!!!!
          از دست تو مکی!!!

  22. حمید

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (199 ديدگاه)

    پارسال که دبی بودم یه دونه تو دو تا خیابون بغل هتلمون پارک بود البته فک کنم مدل 2011 شایدم قدیمی تر بود خیلی کوچک بود زرق و برق انچنانی هم نداشت بهش نمیخورد قیمت نجومی داشته باشه ولی دوروز بعد یه دونه لامبورگینی اونتادور قرمز دیدم خیییییلی توپ بود لامصب واقعا زیبا بود من واقعا لامبو رو دوس دارم

  23. حمید

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (199 ديدگاه)

    این دوتا لینک رو نگاه کنیدhttp://www.bama.ir/car/details-2-1588201/1992-mercedes-benz-s320-for-sale http://www.bama.ir/car/details-2-1585275/2012-mercedes-benz-sls-for-sale

  24. محمد

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (35 ديدگاه)

    دوستان هرچیزی هم بفرمائید بازن بوگاتی پرچم تکنولوژی خودرو دنیاست.

    بوگاتی ماشین اقتصادی یا … نیست بوگاتی نماد تکنولوژی هست

    تا زمانی که فولکس واگن آلمان بوگاتی ویرون رو معرفی نکرده بود هیچ خودروسازی از جنرال موتورز Hennessey و کونیگ‌زگ و… نمیدونستن سوپر اسپورت واقعی چیه؟ کجا بودن؟

    خواهش منطقی و علمی بحث کنید
    موفق باشید

  25. محمد

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (35 ديدگاه)

    دوستان بوگاتی پرچم تکنولوژی خودرو دنیاست

    تا قبل زمانی که فولکس واگن آلمان بوگاتی ویرون رو معرفی کنه کدوم خودرو سازی منی واقعیه سوپر اسپورت رو میدونست؟؟

    Hennessey , Koenigsegg و فراری و… جنرال موتورز و… کجا بودن؟

    خواهشن منطقی و علمی و فنی بحث و انتقاد کنید

    موفق باشید

  26. mohammad

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اقا واقعا ممنون بین پرایدا بوگاتی مونده بودم حالا دیگه میدونم با خییال راحت برم سر انتخاب درس که پرایده

  27. Carbonado Aventador

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (4505 ديدگاه)

    قابل توجه شما!
    لامبورگینی اولین سوپرکار دنیا رو درست کرد(همون میورا خودمون)!!!!!
    اولین هایپر کار دنیا کانتاش توربو اس بود با قدرت 748 و گشتاور 876 و 0-100 = 3.5
    از زمان میورا تا چند سال بعد کانتاش رکورد سرعت دست لامبورگینی بود!!!!!!!!
    در مورد فراری هم هستند دوستان دیگر که توضیحات تکمیلی رو بدهند!!!!!!!!
    سوپر اسپرت فقط بوگاتی نیست!!!!!!!!!

  28. داریوش

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (92 ديدگاه)

    این دیگه چه مقاله ایه
    اگه اینطوریه من یه ماشین دارم ازش هیچی تولید نشده شونصد میلیون کیلومتر هم سرعتشه خخخخخخخخخخخخ
    مگه 400تا دونه با 2 تا دونه فرقی میکنه؟تو این دنیا 1000تا هم حکم یکی رو داره تو هر شهر هم بخواد یکی باشه باید ازش چند 1000تا باشه.
    بوگاتی رو زیر سوال بردن مثل ابنه که بخوای با تیرکمون سنگی کره ماه رو بزنی

  29. احسان(احسان سابق)

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2868 ديدگاه)

    بجز مورد 1 بقیه بیخودن.احتمال اینکه 2 بوگاتی رو همزمان ببینی احتمالش 1 در 20 میلیونه.
    من اگر 2 میلیون دلار داشتم پورشه 918 اسپایدر میگرفنم

  30. علی آهنگر

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (375 ديدگاه)

    ای بابا خوب شد گفتی وگرنه نزدیک بود یه دونه بوگاتی بخرم
    حالا که گفتی خوب نیس کونیگزگ میگیرم
    بچه ها نظرتون چیه کونیگزگ بهتره مگه نه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا