بوگاتی اولین تصاویر از داخل نسخهٔ تولیدی بولاید را منتشر کرده است که فضایی لوکس و درعینحال شبیه کابین هواپیما را نشان میدهد.
بوگاتی بولاید حد نهایی تواناییهای پلتفرم شیرون است. از این ماشین تنها ۴۰ دستگاه ساخته میشود که هرکدام ۴.۷ میلیون دلار قیمت دارند تا بولاید یکی از گرانترین خودروهای جهان لقب گیرد. خبر بد اینکه تمام نمونههای این هایپرکار مخصوص پیست قبلاً فروخته شدهاند اما برای آن معدود خوششانسهایی که موفق به خرید یک نمونه از آن شدهاند، بولاید کابینی فوقالعاده را به ارمغان خواهد آورد.
بوگاتی اولین تصاویر از داخل نسخهٔ تولیدی بولاید را منتشر کرده است که فضایی لوکس و درعینحال شبیه کابین هواپیما را نشان میدهد. یکی از جذابترین ویژگیهای داخلی این خودرو غربیلک فرمان X شکل است که در هماهنگی با چراغهای عقب خودرو طراحی شده است. پشت این غربیلک هم صفحه آمپری دیجیتالی قرار گرفته است که اطلاعاتی مثل لپ تایم و فشار G را به نمایش درمیآورد.
چهار لوله اگزوزی که در دو طرف کنسول از داشبورد بیرون آمدهاند، درواقع دریچههای تهویه هستند و به سر اگزوزهای واقعی پشت خودرو اشاره دارند. روی کنسول مرکزی هم دکمههایی برای ویژگیهای اساسی تعبیه شده مثل دو دکمهٔ قرمزرنگ بزرگ که روی آنها Stop و Fire نوشته شده است. صندلیها مستقیماً روی شاسی مونوکوک قرار گرفتهاند که به کاهش وزن کمک میکنند. خریداران میتوانند بسته به قد و وزن خود چهار سایز مختلف را برای صندلیها انتخاب کنند.
در اینجا بجای صندلیها، فرمان و پدالها قابل تنظیم خواهند بود. آلکانترای آبی بخش عمدهای از کابین را پوشانده و تا روی درها کشیده شده است. علاوه بر این، در قسمتهایی مثل کنسول مرکزی، داشبورد و پانل درها هم مقادیر زیادی فیبر کربن دیده میشود. این کابینی زیبا برای هایپرکاری فوقالعاده زیبا است.
مازیار
۲ آذر ۱۴۰۲همه چی حاکی از اونه که فقط برای ترکوندن داره میاد
امیدوارم تو میدون ببینیمش
𝐀𝐥𝐢
۲ آذر ۱۴۰۲عین طراحی بیرونش خیلی تهاجمی
Soroush
۲ آذر ۱۴۰۲خیلی جذاب شده
دریچه کولرشم واقعا خاصه
amir
۲ آذر ۱۴۰۲اول فک کردم اگزوز اونجا چیکار میکنه بعد یادم افتاد دریچه کولره
واقعا خاصه
مهدی
۲ آذر ۱۴۰۲اسم بوگاتی رو از روش برداری خیلی طراحی بیخودی دارع . اون دریچه کولر چطوری تنظیم میشه بعدش توی تصادفات هم با شکلی که داره خیلی خطرناک هست
ناشناس
۳ آذر ۱۴۰۲سلام ،خدایی شما از این همه حسن فقط یه چیزی میخواستی بگی پس از نظر شما ما دیگه بوگاتی نخریم ،پراید بهتره اصلأ هم خطر نداره سوار بشی چون موقعی میخواد تصادف بکنه خودش پرواز میکنه و از محل تصادف رد میشه حالا حسنهای دیگه که داره رو نمیگم. داداش من یه کم فکر کنید لطفاً ،اگه چیزی گفتم که ناراحت شدی ببخشید
فرشاد
۲ آذر ۱۴۰۲بشینی تو این کولر بزنی
اصن یه فاز خاصیه
Reza Waffen SS
۲ آذر ۱۴۰۲یه لحظه فکر کردم خروجی اگزوز داخل کابین تعبیه شده 🤣
حسین
۲ آذر ۱۴۰۲این هم برای کسایی هست که
اعتقاد دارند شیرون نمیتونه
داخل پیست موفق باشه
در واقع شاسی شیرون برای
بهترین و سریع ترین سواری داخل جاده تنظیم شده
و دلیل بر نا توانی اون توی پیست نیست
اما اینجا خواسته بگه فکر نکنید پیست از یادم رفته
تا به قصد کندن زمین دیوانه وار برگرده به رینگ
از همین پست میگم
بوگاتی فقط پرفورمنس والا نیست
یک اثر هنری جاودانه است
خیلی به مالکش حس خوب تزریق میکنه
سبحان
۲ آذر ۱۴۰۲فقط وزن خشک موتور ۱۶ سیلندر بوگاتی ۴۰۰ کیلو هستش
هیچ مهندسی با این وزن علاقه ای برای پیچیدن نداره
توی پیست نه قدرت بلکه وزن که معیار هستش
amir-mr
۲ آذر ۱۴۰۲بنظرم نمیدونید بولاید فقط ۱۵۰۰وزنشه
حسین
۲ آذر ۱۴۰۲از قبل به تمام پارامتر های ویرون و شیرون
و انجین و شاسی و مهندسی ساختش
فکر شده و هزینه های سر سام آوری خرج شده
ظرفیت های این ماشین بی نظیره
هیچ خودروی جاده ای جایگاهش رو نداره
و بولاید با ورودش ثابت کرد
بوگاتی اگر بخواهد
تاج پیست هارا هم از آن خود میکند
طوری که اطرافیان سکوت کنند
P
۲ آذر ۱۴۰۲واقعا فکر کردین شیرون تو پیست موفقه ؟
حسین
۲ آذر ۱۴۰۲خیر
خودرو های پیست محوری هستند که
میتونن داخل پیست حریف بوگاتی باشند.
اما داخل جاده
حتی فکر نزدیک شدن بهش هم ندارند
فقط پرستیژ ،شکوه و ساخت بوگاتی کافیه تا
بقیه سر تعظیم فرود بیارند
دیگر لازم به هنر نمایی نیست
مگر حریف در حد و اندازش پیدا بشه
در ضمن همونطور که شیرون پادشاه جاده است
احتمال زیاد بولاید هم با اومدنش
پیست رو در اختیار بگیره
خودرو هایی که بنده عرض کردم از پورش که عمو زاده
بوگاتی و لامبورگینی تا مرسدس و برند های حاضر
که داخل پیست احتمالا چند ثانیه سریع تر هستند ..
پرفورمنس رو کنار میزاریم.
ذره ای نمیتونن به ساخت بوگاتی برسند
تنها برتری اونها هیجان بیشتر و موقتی هست
بوگاتی به سبکی عمیق تر روح و جسم صاحبشو تسخیر میکنه
P
۲ آذر ۱۴۰۲واو ، حتی سهام دار ها هم اینجوری تمجید نمیکنند 😂 فقط جالبه بدونم این حسو چطور تجربه کردید و بوگاتی چطور این حسو بهتون فرو کرده که پورش و لامبو و مرسدس نتونستن و چطور یه ماشینی که فقط فقط میتونه زود سرعت بگیره و حتی قبل از این گه بخواد سرعت بگیره شدید دست تو جیبتون کرده ،حس خوب بهتون میده اون وقت خودریی که تو پیست میتونید گاز بدید ، ترمز بگیرید بپیچید و دوباره گاز بدید و اینکارو خیلی خوب انجام میدن و حتی دستشون تو جیبتون ککناه تر هم هست نموتونه حسی بهتون فرو کنه و نهایتا چند دقیقه باشه عجیبه و فقط از کسی بر میاد که حتی اون خودرو هارو از نزدیک ندیده ، و تنها چیزی که از یه ماشین میبینه فاکتور حداکثر سرعت – شتاب ۰ تا … و قیمت هست
R
۲ آذر ۱۴۰۲واو عجب چیزیه
Siyavash
۲ آذر ۱۴۰۲واقعا زیباه و هماهنگ…کسی خبر داره بوگاتی تا الان تایمی داخل پیست زده یا نه…کسی اگه چیزی میدونه اطلاع رسانی کنه چون خیلی کنجکاوم بدونم…
noir
۲ آذر ۱۴۰۲نه بابا پیست کجا بود فکر کنم هنوز یدونه هم به مشتری ها تحویل ندادن
Enzo Ferrari 2008
۲ آذر ۱۴۰۲دم فولکس واگن گرم
ولی چه داشبوردی
Comodor
۲ آذر ۱۴۰۲“خبر بد” اینکه تمام نمونههای این هایپرکار مخصوص پیست قبلاً فروخته شدهاند!!
واقعا خبر دردناکی بود. میخواستم یکی بخرم 😩
BMW
۲ آذر ۱۴۰۲اینقدر خاص شده خدایی که دریچه کوار رو با اگزوز اش آدم اشتباه میگیره😂😂جوری انگار درست کردند که راننده حس خارج از ماشین رو هم بهش دست بده😊
متین
۲ آذر ۱۴۰۲بی صبرانه منتظرم با ریمک نورا مسابقه بده و ببره
ERFAN BUGATTI EB
۲ آذر ۱۴۰۲بوگاتی بولید زیباترین و خاص ترین و لوکس ترین ماشینی که ساخته همینه مدل جدید بولاید واقعا فوق العاده ساخته شده برای پیست و فولکس واگن منحصر به فرد هست 🇫🇷
زبل خان
۵ آذر ۱۴۰۲بیشتر شبیه کنسول بازیه تا ماشین شاید امروزیها اینو میپسندن من که نه