مدیرعامل بوگاتی در گفتوگو با رسانهها به احتمال نصب پمپبنزین در خانه خریداران هایپرکار بعدی این خودروساز اشاره کرده است.
زمانی که مشتریان شرکت شما چندین میلیون دلار صرف خرید خودروهایتان میکنند پس از نظر ارائه آپشن های مختلف به آنها هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت. میت ریمک مدیرعامل کمپانی بوگاتی ریمک ایده جالبی برای ارائه یک پمپبنزین به همراه خودروی جدید بوگاتی مطرح کرده است. این مدیر ارشد میگوید نصب پمپبنزین در خانه خریداران باعث خواهد شد آنها راحتتر بتوانند سوختگیری نمایند. این کارآفرین ۳۶ ساله اهل کرواسی معتقد است خودروهای درونسوز هنوز آینده طول و درازی دارند. البته این پمپبنزینها میتوانند بجای سوختهای فسیلی از سوختهای مصنوعی استفاده کنند. ریمک که در همایش آینده خودروی فاینشنال تایمز در لندن سخن میگفت اظهار داشت:
شما حتی میتوانید پمپبنزینهای زیبای بوگاتی را در منازل خریداران نصب کرده و از سوختهای مصنوعی استفاده کنید
اشاره مدیرعامل بوگاتی ریمک به سوختهای مصنوعی جای تعجبی ندارد. پورشه که ۴۵ درصد سهام این خودروساز را در اختیار دارد کارخانه تولید سوختهای مصنوعی در شیلی را از سال ۲۰۲۲ راهاندازی کرده است. این سوختها با استفاده از انرژی باد تولید میشوند و پیشرانههای درونسوز پورشه تقریباً بدون تولید دیاکسید کربن کار میکنند. هدف این کارخانه تولید سالانه حدود ۱۴.۵ میلیون گالن سوخت تا اواسط دهه جاری میلادی است و پورشه میخواهد این رقم را تا سال ۲۰۲۷ به ۱۴۵ میلیون گالن برساند. البته این رقم در مقایسه با سوخت مصرفی حدود ۱.۴ میلیارد خودروی موجود در دنیا قطرهای در برابر اقیانوس به نظر میرسد اما باید از یک نقطه کار را شروع کرد.
ریمک در سخنرانی خود اشارهای به ارتباط با پورشه نکرده اما استفاده از سوختهای مصنوعی در محصولات بوگاتی کار سختی نخواهد بود چراکه تیراژ سالانه این خودروساز بسیار محدود است و خریداران نیز به ندرت خودروهای خود را میرانند. در خبری مرتبط باید دانست هایپرکار بعدی بوگاتی در آینده نزدیک معرفی خواهد شد و بنا به شنیدهها محصولی کاملاً جدید خواهد بود. ریمک میگوید هیچ قطعهای از نورا یا شیرون در این محصول تازهنفس وجود دارد. مدیرعامل بوگاتی ریمک خاطرنشان میسازد طراحی تکاملی این خودرو با “برخی چیزهای دیوانهوار” در کابین ترکیب شده و کیفیت ساخت کابین نیز بالاتر رفته است.
اما مهمترین خبر درباره هایپرکار جدید بوگاتی به پیشرانه ۱۶ سیلندر جدید این برند مربوط میشود. این نیروگاه تنفس طبیعی طراحی کاملاً جدیدی دارد و تا چند سال در محصولات بوگاتی بکار خواهد رفت. احتمالاً این پیشرانه تا بعد از سال ۲۰۳۵ و زمانی که اتحادیه اروپا قانون منع فروش خودروهای صفرکیلومتر با آلایندهها را عملی کند مورد استفاده قرار خواهد گرفت. البته با فشارهایی که آلمان وارد کرده خودروهایی با سوخت مصنوعی از شمول این قانون خارج خواهند شد. همین تبصره برندهای تولید محدود را تشویق میکند تا به سرمایهگذاری در پیشرانههای درونسوز ادامه دهند. خود ریمک گفته که نورا برقی هرگز فروش برجستهای نداشت زیرا مشتریان ثروتمند خودروهای درونسوز را ترجیح میدهند. استون مارتین اخیراً اعلام کرده یک پیشرانه ۱۲ سیلندر توئین توربوی جدید با ۸۲۴ اسب بخار قدرت را در ونکوئیش قرار میدهد و بنابراین به جرات میتوان گفت نیروگاههای درونسوز پرحجم به این زودیها راهی موزه نخواهند شد.
رهام
۵ خرداد ۱۴۰۳جاننننننننننن!!!!!!!
Amir
۵ خرداد ۱۴۰۳خداروشکر خوشحالم که هنوز خودرو های برقی بی روح و مرده جایی پیدا نخواهند کرد تا صد ها سال آینده
شاید بهتر باشه به جای خرید تکنولوژی روی خودرو های برقی تکنولوژی رو به خودرو های درون سوز اضافه کنیم منظورم رولز رویز نیست بلکه دوج و خودرو های خوب کم آپشن هست
و نکته آخر هنوز هم کسایی هستن که دنبال درب ضد گلوله روی خودروشون نیستن بلکه دنبال لذت رانندگی ان
NAVID۰۰۹۸
۵ خرداد ۱۴۰۳شاید خندهدار باشه ولی با همین جزئیات حاشیهای به قلب و دل ثروتمندان ورود میکنند!!!
ایده بسیار قابل توجههی هست و این کار باب میشه برای تمام خودروسازانی که لوکس لاکچری و گران میسازند!!!
زیزیگولو
۵ خرداد ۱۴۰۳درسته که کمپانی مجانی همچین کاری واسه مشتری نمیکنه … ولی این یعنی نهایت مشتری مداری👍👍
Mercedes
۷ خرداد ۱۴۰۳تو ایران واسه پولدارا میخوان تو خونشون شارژر ماشین برقی نصب کنن
جوری که جلو پولدارا تو ایران خم و راست میشن
تو فرانسه جلو بنیان گذار بوگاتی هم خم و راست نمیشن
وطنم 🤑😂
زیزیگولو
۵ خرداد ۱۴۰۳مشتری مداری مفهوم بالاتری از بازاریابی داره
مازیار
۵ خرداد ۱۴۰۳این فانتزی رو دیگه بوگاتی هم جواب نمیده
افشار
۵ خرداد ۱۴۰۳فعلاً که جواب داده وگرنه شرکت بوگاتی مدتها پیش ورشکست میشد
مازیار
۵ خرداد ۱۴۰۳منظورم مورد نصب پمپ بنزین در خونه بود. قبلا انجام شده که جواب داده باشه؟؟
بیشتر از پنجاه درصد ریپلی ها سوء تفاهمه!!
افشار
۶ خرداد ۱۴۰۳حتماً به همه جوانب این کار فکر کردن اگر نه عنوان نمی کردن
JaMsHiD
۵ خرداد ۱۴۰۳این چیزیه که یه مولتی میلیاردر نیاز داره
froG-driVer
۵ خرداد ۱۴۰۳تو ایران اگه بخوای در باک بنزین دنا رو از نمایندگی تهیه کنی باید شش ماه منتظر بمونی تا مبتنی بشه با قیمت میلیونی قطعه رو تهیه کنی تازه اگه درست سر وقت نمایندگی باشی.البته زیاد فرقی ندارن این دو تا خودروساز.هر دوشون از پیشگامان تک سازی ان اونا خوبارو تک میسازت اینا آشغالارو
ارمان
۵ خرداد ۱۴۰۳نیروگاههای درونسوز پرحجم به این زودیها راهی موزه نخواهند شد.
پ.ن: جااان ،بهبه✌️🗿
Mr. gt c
۵ خرداد ۱۴۰۳چقدر این بند امید بخش بود و خیالم رو برای شنیدن این ابر ماشین ها در آینده راحت کرد، دقدغه من نیست ولی خب بیشترین علاقه رو به همین چیزا دارم؛
با فشارهایی که آلمان وارد کرده خودروهایی با سوخت مصنوعی از شمول این قانون خارج خواهند شد. همین تبصره برندهای تولید محدود را تشویق میکند تا به سرمایهگذاری در پیشرانههای درونسوز ادامه دهند.
امیرمسعود
۵ خرداد ۱۴۰۳به قول قدیمیا این شرکتهای غول نان درستکاریشونو میخورن دیگه پمپ بنزین و چیزهای دیگر رواعتبارخودشون میاد . ایول به این مدیر جوان.
Taha Ayoobi
۵ خرداد ۱۴۰۳(بنابراین به جرات میتوان گفت نیروگاههای درونسوز پرحجم به این زودیها راهی موزه نخواهند شد.)
خداکنه دوج 8 سیلندر رو برگردونه.
آرین
۵ خرداد ۱۴۰۳قیافه استلانتیس
……
با منی ؟
آریا
۵ خرداد ۱۴۰۳دوج تن به کاری با ریسک بالا زده و کلی هزینه کرده
فکر نکنم یه ماشین توقف تولید دوباره برگرده
Taha Ayoobi
۵ خرداد ۱۴۰۳نمیدونم واقعا.
شاید اگر تا نسل بعدی چارجر ببینه که هنوز دارن درونسوز میزنن، یه فکری بکنه.
Joker
۵ خرداد ۱۴۰۳اگه اشتباه نکنم باید اسمش این باشه
(Pour Leternite)
اگر نبود هم شما به بزرگی خودتون ببخشید🙏یه فکت جالب هم در موردش اینکه بازم با یه کیلومتر شمار آنالوگ طرفیم که یه جورایی شبیه به ساعت های قدیمی طراحی شده و نکته جالب تر اینکه کیلومترشمار عدد ۵۵۰ رو نشون میده!!! همیشه شایعات قبل از معرفی یه ابرخودرو هیجان انگیزتر از خود معرفیه،اینو قبول دارید؟ البته این اطلاعات رو خود مَتی بهم داد منم وظیفه خودم دونستم با شما به اشتراک بزارم،اطلاعات بیشتر هم خواستید بگید تا در اختیارتون بزارم…
۵ خرداد ۱۴۰۳حاجی اون چیزی که گفتی زدم تو گوگل یه مرده کچل آورد جلوش یه زن بود پرواز داشتن میکردن فکر کنم مرده بابای رفیقم بود
BlackWing
۵ خرداد ۱۴۰۳این وسط دلم برای چارجر ، چلنجر و کامارو میسوزه که هنوز پیشرانههای ۱۲ سیلندر زیر کاپوت فراریها و لامبورگینیها و ۱۶ سیلندرها در دل بوگاتیها داره می تپه اما خودروسازهای امریکایی ( جنرال موتورز و کرایسلر ) ترسوتر از این حرفها بودن و ماستاشونو کیسه کردن ، در صورتی که هنوز ۱۰ سال فرصت داشتن و میتونستن حداقل یک نسل از پلتفرمهای خودشون با موتورهای هشت سیلندر سوپرشارژ یا توربوشارژ رو توسعه بدن 🤦🏻♂️
BMW
۵ خرداد ۱۴۰۳واقعا جذب مشتری مداری یعنی این👌
مهدی
۵ خرداد ۱۴۰۳این مسخره بازیا چیه دیگه بیشتر بهش میخوره یه خبر زرد باشه و ولاغیر . بیشتر ثروتمندا ممکنه تو مجتمع و آپارتمان زندگی کنن و اگر هم خونه ویلایی باشه ممکنه اصلا استراکچر این کار رو نداشته باشه و اگر هم داشته باشه مدام باید ماشین حمل سوخت بیاد مخزن بنزین رو شارژ کنه، بنزین هم که زیاد بمونه تو مخزن خاصیت اشتعالش پایین میاد جدا از همه اینها دردسر و سرویس و خرابی و خطر مخازن و پمپ و البته هزینه هاش … خب چه کرمیه آخه طرف میره تو جایگاه بنزین میزنه یه خودنمایی هم میکنه که بدش نمیاد
مازیار
۵ خرداد ۱۴۰۳مَتی یکمی تحت تاثیره کم کم درست میشه
Me
۶ خرداد ۱۴۰۳دقیقاً
دیاکو
۶ خرداد ۱۴۰۳اون بنزین ایرانه که قابلیت اشتعالش میاد پایین
Amir
۶ خرداد ۱۴۰۳هه پمپ بنزین خونگی تو چه رنگیه؟😏
محمد
۶ خرداد ۱۴۰۳مترجم عزیز ترجمه عبارت combustion power train میشه موتور درون سوز و قوای محرکه ماشین نه نیروگاه
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۶ خرداد ۱۴۰۳واژه “نیروگاه” اصطلاح عامیانه شناخته شده برای ماشین بازها و مجله های خودرویی هست دوست عزیز
Mojtaba_cs
۶ خرداد ۱۴۰۳هیچ قطعهای از نورا یا شیرون در این محصول تازهنفس وجود دارد.
اشتباه تایپی داره متن
محمد مهدی
۱۰ خرداد ۱۴۰۳هیچ کاری احمقانه تر از این نیست
کسانی که بوگاتی خریدن اکثرا چند هزار تا بیشتر باهاش نمیرن بعد کلکسیونی هستند و روشی برای سرمایه گذاری اونوقت بخاطر این پمپ جدا بزارن براشون
واقعا احمقانست 😑