در آگوست سال ۲۰۲۱ در هفتهٔ اتومبیل مونتری، «مت ریماک» با کلکسیونر بوگاتی «مانی خوشبین» در مورد برنامههایی برای ساخت هایپرکار جدید بوگاتی صحبت کرد. در آن زمان وی بدون اشاره به هیچ جزئیاتی، صرفاً اظهار داشت که این مدل کاملاً جدیدی است که پس از شیرون در دست توسعه بوده و ممکن است در سال ۲۰۲۴ وارد بازار شود. حال اما مدیرعامل شرکت تازه تأسیس بوگاتی ریماک چیزهای بیشتری در مورد این هایپرکار مرموز گفته است. مت ریماک در ویدئویی ضمن توضیح در مورد ساختار شرکتی ریماک بوگاتی، گفته است که هنوز آیندهای برای پیشرانهٔ درونسوز وجود دارد.
به گفتهٔ وی، هایپرکار جدید بوگاتی خودرویی متحیرکننده خواهد بود زیرا ویژگیهایی دارد که قبلاً در خودروهای تولیدی دیده نشده است. اظهارات مت ریماک نشان میدهد که هایپرکار بعدی بوگاتی به نسخهای بهبودیافته از پیشرانهٔ ۸ لیتری W16 نمادین این شرکت مجهز خواهد شد. البته وی قبلاً گفته بود که هایپرکار بنزینی بعدی بوگاتی بشدت هیبریدی خواهد بود. این شبیه همان کاری است که لامبورگینی قرار است با پیشرانهٔ V12 خود در جانشین اونتادور انجام دهد یعنی استفاده از یک سیستم پلاگینهیبریدی که هم قابلیت پیمایش تمام الکتریکی برای ترددهای شهری را فراهم خواهد کرد و هم به رعایت قوانین سختگیرانهٔ آلایندگی کمک میکند. نیروگاه W16 عظیم بوگاتی هماکنون در شیرون سوپراسپرت قدرت فوقالعادهٔ ۱۶۰۰ اسب بخاری تولید میکند و اگر در هستهٔ یک قوای محرکهٔ هیبریدی قرار گیرد میتوانیم شاهد تولد یک هایپرکار دیوانهوار با قدرتی سرسامآور باشیم.
مت ریماک اما در این ویدئو علاوه بر صحبت در مورد بوگاتی جدید گفته است که از طرفداران قدیمی این برند بوده و پیشرفت بوگاتی را از زمان معرفی ویرون دنبال میکرده است. او میگوید از سمت جدید خود بهعنوان رئیس شرکت ریماک بوگاتی بسیار خوشحال است، این فرصت را جدی گرفته و بوگاتی را به یکی از موفقترین شرکتها در تاریخ خودروسازی قرن و بیست و یکم تبدیل خواهد کرد. به همین دلیل، ریماک غیر از این هایپرکار جدید، برنامههای دیگری هم برای بوگاتی دارد. وی قبلاً گفته است که برای این برند فرانسوی ایدههای جنونآمیزی مثل ساخت کوپهای با کاپوت کشیده و یا حتی شاسیبلند را در نظر دارد. همچنین ساخت یک بوگاتی تمام الکتریکی با استفاده از دانش ریماک نِوِرا هم در دستور کار قرار دارد. در همین حال، با وجود مشکلات مختلف سال ۲۰۲۱، بوگاتی با فروش ۱۵۰ دستگاه خودرو (شامل تمام ۴۰ دستگاه تولیدی بولاید)، رکورد فروش جدیدی را در این سال ثبت کرده است.
فريد
۶ بهمن ۱۴۰۰با ریماک ادغام شد که رسماً مدل بنزینی بده؟!!!
ایول 👍🏻
NAVID۰۰۹۸
۶ بهمن ۱۴۰۰نه ، چنین نیست !
با شراکت ریماک میخواهند از دانش این شرکت برای بهبود خودروهایش استفاده کنند !
وقتی میگوییم تویوتا مُعظم هست یعنی همین که پایهگذار هیبریدی بوده و بقیه شرکتها آن را گسترش و بهبودش میدهند !
خیلی خوبه این موضوع که پلاگین هیبرید هست که هم مصرف به شدت کمی پیدا میکنه و هم قدرت خالص را به سرِ چرخها وارد میکنه !
به روش ساده بخواهیم بگوییم یعنی فکر کنید که یک موتور برق را با ۵ لیتر بنزین روشن میکنید و این موتور برق میتواند یا پاساژ بزرگ پُر از مغازه را روشن کند و نیروهای انسانی زیادی با کمترین هزینه استفاده ببرند و بهتر از اینه که بخواهند برای هر مغازه جدا قیض برق صادر کنند با قیمتهای بالا !
امین
۶ بهمن ۱۴۰۰اصلا نفهمیدم چی گفتی.چندبار هم خواندم.
NAVID۰۰۹۸
۶ بهمن ۱۴۰۰تعریف از تکنولوژی هیبرید و پلاگین هیبرید که هنوز هم نشان میده برقی شدن کامل کارساز نیست و باید برق و بنزین مکمل هم باشند تا ارزش خودشون را نشان دهند !
از شرکت بوگاتی پرچمدارتر در کلاس خودش نداریم که ، داریم ؟!
بوگاتی با این حرکتش داره نشان میده که هنوز وقت برقی شدن به طور کامل نیست و خیلی جا داره که بهتر بشه !
Porsche 911
۶ بهمن ۱۴۰۰الان ربطش به این مطلب چیه
خیلی شرکت ها مستقل هستن
فقط تویوتا نیست
NAVID۰۰۹۸
۶ بهمن ۱۴۰۰بله
درسته خیلی شرکتها مستقل هستند و من که نگفتم مستقل نیستند .
من فقط از هیبرید گفتم که توسط تویوتا اختراع شد .
و اگر نه که به شخصه دو شرکت کادیلاک و مرسدس بنز را بهترین پیشروبرندهی صنعت خودرو میدانم .
البته بنز همچنان به پیشروی ادامه میدهد به سرعت اما کادیلاک سالهاست که به کُما فرو رفته و سر به زیر شده !
Clean energy (بر باعث بانیش...)
۶ بهمن ۱۴۰۰واقعا!
عجیبه برام یهو وسط بحث بوگاتی میرن تویوتا!
یا وسط بحث بنز و اینا میرن سمت جنسیس!
واقعا برای بسیاری از کاربران سایت متاسفم که اینطوری می کنند
NAVID۰۰۹۸
۶ بهمن ۱۴۰۰دقیقاً زمانی که میخواستم کامنت هیبرید و موضوع مربوطه به تویوتا را بگذارم ، منتظر واکنش هم بودم .
بحث من هیبرید هست .
مثل خیلی از مواقع که میفهمیم فلان خودرو گیربکسش cvt هست و تمام دنیا را روی سر نیسان خالی میکنم !
rezars pc
۷ بهمن ۱۴۰۰اصلا دانشی از ژنراتور ندارین با ۵ لیتر پاساژ روشن شه به حق چیزای ندیده بعدشم بزرگاشون دیزلند
NAVID۰۰۹۸
۷ بهمن ۱۴۰۰قربونت ، خوبه گفتم یه مثال ساده !
و اگر نه که یک مواور برق تهایت بتونه یک مغازه معمولی را روشن کنه !
RKH7787
۶ بهمن ۱۴۰۰منتطریم که معرفی بشه تا نتونیم بخریم
MR.JD
۶ بهمن ۱۴۰۰دوست عزیز من چرا جو منفی و غیر واقعی میدی به موضوع
کی گفته قراره ما صاحب بوگاتی و اینجور چیز ها باشیم ؟
الان از آخرین تولیدی بوگاتی یعنی دیوو فقط 40 عدد ساخته شد و روی دنیا بیش از 8 میلیارد انسان هست که هیچ فرقی با هم ندارند و بقول سعدی ز یک گوهرند .
الان با یک حساب ابتدایی فقط یک نفر از بین 250.000.000 میلیون نفر میتواند صاحب بوگاتی باشد و از کل دنیا 40 نفر !
الان ما 7.999.999.960 نفر بشینیم زار زار گریه کنیم که چرا نمیتوانیم یک بوگاتی بخریم ؟
زیبایی های دنیا برای همه زیباست . حتی اگر صاحب آن نباشی .
شما وقتی به کوهی بلند نگاه میکنی . به جنگلی سرسبز میروی از چشمه ای زلال آب مینوشی معمولا از زیبایی آن لذت میبری و هیچ وقت نمیگویی کاش صاحب این کوه بودم ! کاش این چشمه مال من بود ! روزی جنگلی خواهم خرید و سلطانش خواهم شد
فقط لذت میبری …
حالا اینکه عده ای افراد انگشت شمار هم صاحب جزیره ای در بین اقیانوس هستند و داخلش هم کوه و هم جنگل و چشمه هست دلیل نمیشود تو هر وقت به طبیعت رفتی به این فکر کنی و حسادت کنی
حالا ماشین ها هم مثل اینه برای 7.999.999.960 نفر از مردم خریدن بوگاتی یک آرزوی محاله چه برسه به ما خودروهای خیلی خیلی خیلی اکونومیک و حتی سطح پایینی هم مثل تویوتا کرولا یا کیا سراتو و هیوندای النترا هم یک آرزوی میلیاردی هست !
پس همگی سعی کنید از زیبایی دنیا لذت ببرید و کیف کنید که بقول استاد بزرگ باریش مانچو :
unutmaki dünya fani / veren allah alır canı
یادت نرود که دنیا فانی و خدایی که جان داده است آن را میگیرد
RKH7787
۷ بهمن ۱۴۰۰حرف شما کاملا صحیحه
من فقط جهت شوخی عرض کردم (●’◡’●)
Mercedes Benz
۲۴ بهمن ۱۴۰۰داداش
من دارم خیلی سریع میره
فقط جالبه بدونی فقط تو خواب دیدم😂😂😂😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂
Silent
۶ بهمن ۱۴۰۰اگر که قرار بود برای بوگاتی آینده ای متصور بشن مجموعه VW تاجرتر از این هستن که بخوان 55% از سهامش رو ردش کنن بره!
ریماک هم برنامه توسعه ev هاش به جایی نمی رسه با همچین راهبرد غیر مرتبطی احتمالا.
rezars pc
۷ بهمن ۱۴۰۰دایی بازی بلد نیستی موتور شاسی غملا همون ویرونه با اصلاحات عملا خرج توشعه کمتر چیزی که فک میکنی بعد از همون ماشین چنتا هایپرکار حاصتر با طراحی خاص تر قیمت دو برابر میدی یعنی چی سود
Aboalfazl demon
۶ بهمن ۱۴۰۰ایول .
بالاخره یک خبر امیدوار کننده
علی
۶ بهمن ۱۴۰۰خوبه که هنوزم بوگاتی مدل بنزینی میزنه
سهند
۶ بهمن ۱۴۰۰هم w16 و هم هیبریدی که خیلی سنگین میشود!! الان ۲ تن وزن دارد آن وقت دیگه افتضاح می شود
Sina10
۶ بهمن ۱۴۰۰عالی!
بوگاتی اون موتور عظیمش مهم ترین شهرتش در یکی دو دهه اخیر بوده
میدونم این اتفاق نمیوفته ولی تصور اینکه موتور های الکتریکی ریماک و W16 بوگاتی چی میشه واقعا جالبه
البته احتمال اینکه موتور های برقی معمولی داشته باشه زیاده ولی حتی اگه درصدی هم احتمال اینو بدیم که موتور های برقی ریماک نورا یا کانسپت وان رو جانشین شیرون ببینم خیلی برام هیجان انگیزه ، هرچند این مورد نیاز به پلتفرم سازگار با هر دو داره ، برای همین حدس میزنم پیشرانه های برقی ساده ای داشته باشه با قدرتی حدود ۱۰۰ یا ۲۰۰ اسب بخار ، مخصوصا بابت اینکه برای کاهش الودگی قراره چنین سیستمی ببینیم
(البته وی قبلاً گفته بود که هایپرکار بنزینی بعدی بوگاتی بشدت هیبریدی خواهد بود) این جمله شاید احتمال حضور موتور های الکتریکی سطح بالا رو تقویت کنه
کیانوش
۷ بهمن ۱۴۰۰اون موتور احمقانه اش
جمشید
۸ بهمن ۱۴۰۰کجاش احمقانه ست؟
Scuderia Ferrari
۶ بهمن ۱۴۰۰جناب مت ریماک با این کار نشون داد چه احترامی برای درون سوزها قائل هست و دلش نمیاد به این راحتی بوگاتی رو به برندی تمام الکتریکی تبدیل کنه
هیولای سومی پس از ” ویرون و شیرون ” در راه هست ….
محمدرضا
۶ بهمن ۱۴۰۰بهترین خبر سال های اخیر😍
ارین صاحب جمعی
۶ بهمن ۱۴۰۰دم بوگاتی گرم عشقققق است اروپا 🤩🤩😍😍😍🥰🥰😍😍🥰😍😍🥰🇪🇺🇪🇺🇪🇺🇪🇺🇪🇺🇪🇺🇪🇺🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇨🇵🇨🇵🇨🇵🇨🇵🇨🇵🇨🇵🇨🇵🇨🇵🇨🇵🇨🇵🇨🇵
مهردادکمال
۶ بهمن ۱۴۰۰خب با این اوصاف بایست منتظر جرم اضافه شده بیشتری برای این هایپرکار که الانشم سنگینه باشیم
لابد بایست شاهد یه مهندسی خارق العاده باشیم
تیمور
۷ بهمن ۱۴۰۰من که اصلا خوشحال نیستم که این اقا شده رئیس بوگاتی ریماک.
8797
۱۲ بهمن ۱۴۰۰دلم بود کوئینگ زگ با بوگاتی متحد شه
Mercedes Benz
۲۴ بهمن ۱۴۰۰واقعا از هیچ چیز بوگاتی سر در نمی یارم
❤bugatti
۲۲ اسفند ۱۴۰۱خوبیش اینه بوگاتی تو ساخت ماشین خیلی سریع خوبه و ریمک پرشتاب و دیوانه کننده
و ترکیبشون باعث میشه تو جاده عمومی با دنده یک بری