هایپرکار بعدی بوگاتی که کاملاً جدید و جانشینی برای شیرون خواهد بود، سال ۲۰۲۷ خواهد آمد و از قوای محرکهٔ هیبریدی با پیشرانهٔ بنزینی کوچکتری از W16 کنونی استفاده خواهد کرد. طراحان ارشد این شرکت به اتوکار گفتهاند که این خودرو ظاهری متفاوت از محصولات کنونی بوگاتی خواهد داشت اما همچنان ماهیت این برند را با تمرکز روی آئرودینامیک حفظ خواهد کرد. این ماشین روی شاسی جدیدی ساخته میشود و به دلیل استفاده از پیشرانهٔ کوچکتر انتظار میرود ابعاد جمعوجورتری از شیرون داشته باشد.
مدیر طراحی بوگاتی «آخیم آنشیدت» در مورد قوای محرکهٔ هیبریدی گفته است:
این فرصتهایی را فراهم میکند و میتواند شکل ظاهری بوگاتی را در آینده اسپرتتر کند بدون آنکه ابهت کلی را از دست بدهیم؛ اما به دلیل نیازهای پرفورمنسی، محدودیتهای خود را هم خواهد داشت. ما تاکنون هر سانتیمتر از خودروهای خود را بهخوبی میشناسیم و دقیقاً میدانیم که تغییر کجا به ما کمک میکند و کجا مشکل ایجاد میکند.
بوگاتی اما در مورد محصول بعدی خود بسیار رازدار بوده و هیچ حرفی در مورد نوع الکتریکیسازی قوای محرکهٔ آن نزده است. هماکنون هایپرکارهایی با قوای محرکهٔ هیبریدی مختلفی داریم که از آستونمارتین والکری با پیشرانهٔ ۶.۵ لیتری V12 تنفس طبیعی کاسورث گرفته تا مرسدس AMG One با موتور ۱.۶ لیتری V6 توربوشارژ فرمول یک را شامل میشود و فعلاً نمیدانیم قوای محرکهٔ هیبریدی محصول بعدی بوگاتی از چه نوعی خواهد بود ولی به نظر میرسد باید منتظر چیزی نزدیکتر به آستونمارتین باشیم.
معاون مدیر طراحی بوگاتی «فرانک هیل» نیز در گفتگو با اتوکار به طرفداران گفته است منتظر چیزی حتی شگفتانگیزتر از میسترال باشید و به ما اعتماد کنید. وی در ادامه افزوده است:
این خودروی شگفتانگیزی خواهد بود که از نظر تکنولوژی و نوآوری قرار است مردم را کاملاً شوکه کند و کار روی این موضوع واقعاً لذتبخش است.
هیل که پانزده سال است در بوگاتی حضور دارد طراحی این خودرو را یک چالش میداند. او در این رابطه گفته است:
اگر میسترال را با لافراری مقایسه کنید، خودروی جمعوجوری خواهد بود با گیربکسی که به خاطر توزیع وزن مناسب بین صندلیها نصب شده است اما با یک قوای محرکهٔ هیبریدی، وزن باطریها به معادله اضافه میشود و بنابراین باید در کل معماری خودرو تجدیدنظر کنیم.
در ادامه، آنشیدت در پاسخ به این سؤال که آیا محصول جدید بوگاتی ممکن است در برخی ویژگیهای طراحی به هایپرکارهای هیبریدی کنونی مثل One شباهت داشته باشد گفته است:
اگر قابلمقایسه باشد دیگر بوگاتی نخواهد بود.
بااینحال، به گفتهٔ طراح داخلی بوگاتی، کابین این خودرو تغییر چشمگیری نخواهد داشت و نزدیک به چیزی است که هماکنون در محصولات این شرکت میبینیم.
NAVID۰۰۹۸
۳۰ مرداد ۱۴۰۱یکی از سختترین کارهای شرکتهای نامدار ، جایگزین کردن خودرویی هست که سطح انتظارات از آن بالاست و حق میدهم اگر برخی خودروها دیر رونمایی و ساخته میشوند تا بتوانند از نسل قبل بهتر و متفاوتتر باشند !
حق گوی باطل
۳۰ مرداد ۱۴۰۱دوربین دنده عقب هم داره؟
AMANTE
۳۰ مرداد ۱۴۰۱یک پستی خیلی وقت پیش خوندم و گفته بودن سال 2030 جانشین شیرون میاد و مثل اینکه تقریبا راست گفتن.
درباره ی موتور ماشین هم گفتن احتمالا همچنان موتور W16 رو خواهد داشت ولی با بروزرسانی و حذف توربو ها و جایگزین کردن شون با دو یا چهار موتور برقی که در مجموعه قدرتی 2000 اسبی یا بالاتر رو تولید میکنه.
و یک ماشین با موتور W12 که اونم با موتور برقی همراه و برای رکورد شکنی در پیست تولید میشه.
حمید
۳۰ مرداد ۱۴۰۱بوگاتی حجم موتور و تعداد سیلندر رو کم کنه دیگه بوگاتی نیست
Djawad
۳۰ مرداد ۱۴۰۱بسیار حق
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۳۰ مرداد ۱۴۰۱در ادامه، آنشیدت در پاسخ به این سؤال که آیا محصول جدید بوگاتی ممکن است در برخی ویژگیهای طراحی به هایپرکارهای هیبریدی کنونی مثل One شباهت داشته باشد گفته است:
اگر قابلمقایسه باشد دیگر بوگاتی نخواهد بود.
چرا اینقدر غرور ؟
حسین
۳۰ مرداد ۱۴۰۱پیشرانه w16 یا به عبارتی جواهر فولکس واگن
یجورایی به بوگاتی وابستس
و جدا شدن این دو سخته واقعا
ریماک گفته بود پیشرانه فعلی حفظ میشه
و با برق ترکیب میشه یا همون هیبرید
احتمالا و امیدوارم سبد محصولات بوگاتی
گسترده بشه تا این جواهر رو که متعلق به بوگاتیه از دست ندیم
هیچ خودرویی تو تاریخ نمیتونه و نخواهد تونست
مانند این پیشرانه رو داشته باشه و هیچ شرکتی
مانندش رو تولید کنه
بوگاتی همیشه خاص و دست نیافتنی بوده
و خواهد بود (امیدوارم)
Si
۳۰ مرداد ۱۴۰۱(هیچ شرکتی نمیتونه مانندش رو تولید کنه)!!!!!! بنز و بی ام و کاسورث و فراری همین الان اعلام ورشکستگی کردن
Si
۳۱ مرداد ۱۴۰۱الان من فشاری شدم یا تو کونیگ زگ با تکنولوژی خودش با یه v8 داره با بوگاتی w16 رقابت میکنه هی اسم سوئد رو هم نمیاره این که حتی پیچ و مهره هاش هم توی آلمان ساخته میشه هی پرچم فرانسه میاره و میگه اوج تکنولوژی
اوج تکنولوژی یعنی والکری یا amg One نه این
ویرون ماشین بینظیری بود ولی اینا نه
اگه این شرکت ها بخوان w16 بزنن بوگاتی که تا 100 سال دیگه باید بره مگر اینکه باز فولکس بیاد و پورشه رو بیاره تو بوگاتی
Payfast
۱۴ شهریور ۱۴۰۱فقط تویی که هنوز فک میکنی بوگاتی مال فولکسه =°
❤bugatti
۶ فروردین ۱۴۰۲عشقی داداش
حرف حق می زنی
Erfan
۳۰ مرداد ۱۴۰۱بوگاتی که ۱۶سیلندر نباشه دیگه بوگاتی نیست
Yasin
۳۰ مرداد ۱۴۰۱قرار بود 2024 بیاد که
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
۳۰ مرداد ۱۴۰۱سلام بر پادشاه بوگاتی
JDM lover
۳۰ مرداد ۱۴۰۱درست کردن جانشین شیرون خیلی سخته
امیدوارم بوگاتی باز هم مارو شگفت زده کنه
ایلیا
۳۰ مرداد ۱۴۰۱چراغ جلوش مال بوگاتی بولیده
بهنام
۳۰ مرداد ۱۴۰۱به شخصه ویرون و تمام نسخه های اون رو دوست داشتم ولی راستش رو بخواین از تمامی نسخه هایی که از شیرون ساخته شد خوشم نمیاد و همون شیرون استاندارد رو بیشتر از همه دوست دارم .
SRT
۳۱ مرداد ۱۴۰۱بالاخره یکی پیدا شد ک تو این مورد کاملا باهام هم نظر باشه
مجید
۳۰ مرداد ۱۴۰۱اینکه ظاهرش رو اسپورتتر کنن خیلی خوبه و امیدوارم بوگاتی تصمیم بگیره یه سوپر اسپورت هم بسازه تا بتونه هنر خودش رو تو رنج قیمتای پایینتر هم نشون بده.
خیلی دلم میخواد بدونم کوئینزخ چه رقیبی براش میسازه و همیشه رقابت کوئینزخ و بوگاتی جذاب بوده.
Elemento
۳۱ مرداد ۱۴۰۱یکی از المان ها مهم شخصیت و خاص بودن ویرون موتور کواد توربو دابلیو 16 بود همینطور که وی 10 و وی 12 تنفس طبیعی برای لامبورگینی.
امیدوارم این خاص بودن و جذبه رو از دست ندن
Reza Waffen SS
۳۱ مرداد ۱۴۰۱تا اون موقع که همه الکتریکی میشن
حسین
۳۱ مرداد ۱۴۰۱تعجبم چرا جدیدا کامنتام تو پدال حذف میشه :/
Payfast
۳۱ مرداد ۱۴۰۱جدیدا جواب دادن به ادم های بامزه واسه پدال ترول و حرف زشت شناسایی میشه
❤bugatti
۶ فروردین ۱۴۰۲الخق این ماشین از شیرون بهتره
هر مدل که توی بوگاتی ساخته میشد همیشه بهتر از قبلی بود
بوگاتی بهترینه
کونیگزگ و بوگاتی و اس اس سی
جذاب ترین رقابت بهترین ها
دومیش هم سایپا و ایرانخودرو