پس از انتشار بیانیه اولیه در ماه جولای، شرکتهای بوگاتی و ریماک جزئیات بیشتری از کمپانی تازه تأسیس بوگاتی ریماک را منتشر کردند. این شرکت تازهنفس که به عنوان یکی از جذابترین پروژههای خودرویی دنیا معرفی شده در شهر Sveta Nedelja در نزدیکی زاگرب، پایتخت کرواسی مستقر خواهد شد. میت ریماک مؤسس و مدیرعامل ریماک به عنوان مدیرعامل شرکت جدید بوگاتی ریماک انتخاب شده و اولیور بلوم رئیس پورشه و لوتز مشک نیز به عنوان معاون رئیس و مدیر مالی در هیئت نظارت حضور خواهند داشت.
پیرو تأسیس این کمپانی جدید، استفان وینکلمن که از اول ژانویه ۲۰۱۹ رئیس بوگاتی بوده فقط به هدایت لامبورگینی خواهد پرداخت. جایگاه کریستف پیوچون نیز از مدیریت تولید و لجستیک بوگاتی ارتقا یافته و به رئیس جدید این برند تغییرخواهد یافت. او همچنین در شرکت بوگاتی ریماک به عنوان مدیر ارشد عملیاتی انجاموظیفه خواهد کرد.
میت ریماک گفته است:
من از اینکه به عنوان مدیرعامل جدید این کمپانی انتخاب شدهام بسیار احساس افتخار میکنم و بیشک شروعی موفق و هیجانانگیز خواهیم داشت. من بسیار مشتاقم ثمره همکاری بوگاتی ریماک در صنعت خودرو و چگونگی توسعه هایپرکارهای جدید را ببینم. به سختی میتوان ترکیبی بهتر از این پروژه را در صنعت خودرو پیدا کرد.
پورشه ۴۵ درصد بوگاتی ریماک را در اختیار داشته و به عنوان شریکی استراتژیک وارد این کمپانی خواهد شد. ریماک هم ۵۵ درصد بقیه را در اختیار داشته و کنترل بوگاتی ریماک را به دست گرفته است. این دو شرکت همچنان بهصورت برندهای مستقل در زاگرب و مولشایم به تولید خودرو مشغول خواهند شد. فعلاً مقر بوگاتی ریماک در نزدیکی زاگرب است اما در نهایت به کمپ جدید ریماک که در دست ساخت است منتقل خواهد شد.
بوگاتی هم به تولید محصولاتش در مولشایم ادامه خواهد داد جایی که ۱۳۵ کارمند آن با خیال آسوده نسبت به موقعیت شغلی خود کار خواهند کرد. جوینت ونچر بوگاتی ریماک کار خود را با حدود ۴۳۵ کارمند شروع میکند و ۳۰۰ نفر آنها در کرواسی مشغول خواهند بود. فعلاً جزئیات محصولات جدید این شرکت منتشر نشده اما میت ریماک قول پروژههای واقعاً فوقالعاده را در آینده داده است.
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱۳ آبان ۱۴۰۰ثمره خوبی میشه ، ریماک یادمیگیره چطور به اندازه بوگاتی لوکس باشه ، بوگاتی هم یاد میگیره چطور بدون اینکه به اصالتش آسیب برسه برقی شه ، هر چند از نظر من طرفدار این ااتحاد ناخوشاینده چون مقدمه ای هست برای کنار گذاشتن موتور نمادین ۱۶ سیلندر بوگاتی ، موتوری که شاهکار مهندسی فولکس حساب میشه و هویت بوگاتی رو تشکیل میده ، اما حالا که در دوره ای هستن که باید برای بقا طبق مد ، برقی بشن ، بهتره خیلی اصولی برقی بشه تا هویتش از بین نره
PN
۱۳ آبان ۱۴۰۰مبارک باشه ایشالا موفق بشن
RKH7787
۱۳ آبان ۱۴۰۰نمی تونم تصور بکنم که دوتا شرکت بزرگ هایپرکار باهم ترکیب بشن و ثمرشون چی بشه!
Superhypercar?
Megacar?
Ultracar?
شایدم سفینه ساختن!
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱۳ آبان ۱۴۰۰فکر کنم رقیبی قدر بتونن بسازن برای سلطان elx
M.K karimi
۱۳ آبان ۱۴۰۰نه بابا بنظرم هنوز سلطان تا 20 30 سال دیگه تاج پادشاهی رو از دست نده
😂
Silent
۱۳ آبان ۱۴۰۰ریماک بوگاتی پورش سهام تو سهام
در نهایت نمی شه خوش بین بوود و اینکه بوگاتی خودش رو توو چنین شرایطی تسلیم ریماک کرد نشون می ده به اوضاع آینده چنان خوش بین نبودن و توان تغییر رو توو خودشون نمی دیدن یا دیگه قرار نبود حمایتی از VW دریافت کنند! VW که خودش چالش بزرگی توو حفظ بازار الکتریکی ها خواهد داشت و نمی خواد اورده رو برا حفظ بوگاتی صرف کنه.
در هر صورت برنده ریماک هست که چیزی برا از دست دادن نداره در صورت از دست رفتن چنین ترکیبی!
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱۳ آبان ۱۴۰۰ریماک برند نوپایی هست و ضرری بهش وارد نمیشه و خودش هم در حال آزمون و خطای اما بوگاتی نمیتونه ازمون و خطا کنه ، همه از بوگاتی انتظار خیلی بالایی دارن و یجورایی فرصتی برای اشتباه نداره ، امیدوارم این اتحاد جواب بده و به ضرر بوگاتی نشه
محمد امین
۱۳ آبان ۱۴۰۰نمادین تر از موتور w16 بوگاتی موتور v12 بوگاتی هست ، کاش میشد در این اواخر یه محصول v12 عرضه کنن ، یه ماشین خالص ، مثل eb110 gt
SF90 STRADALE
۱۳ آبان ۱۴۰۰آقا محمد امین ، دوست عزیز
دیگه دوران طلایی صنعت خودرو (۱۹۹۰ تا ۲۰۱۰) تکرار نمیشه
دو روز دیگه فراری هم الکتریکی بشه ، چه تفاوتی با تسلا و سایر الکتریکی های بازار داره ؟؟
اون ویژگی هایی که یک فراری رو از بقیه جدا میکرد از بین میره قطعاً و شاید فقط نام برند برای شخص مهم باشه !!
AMG GT R
۱۳ آبان ۱۴۰۰فراری
F40
250 TR تستروسا
246 دینو
250 gt کالیفرنیا
شاهکار های فراری قبل از 1990
SF90 STRADALE
۱۳ آبان ۱۴۰۰اکثر محصولات فراری از ابتدا تاپ و سطح بالا بودن
اگه بخواهیم اسم ببریم زیادن ولی به نظرم دوره طلایی صنعت خودرو (۱۹۹۰ تا ۲۰۱۰) بود
البته قبل از ۱۹۹۰ ماشین های هیجان انگیز زیادی تولید شدن و بعد از ۲۰۱۰ که سه گانه مخوف هایپر کارها که پایه گذار تکنولوژی های نوین در صنعت خودرو بودن
کیانوش
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱البته واقعا فراری همیشه روش خاص خودش رو تو استفاده از تکنولوژی داره نمونه اش انجین های توربوش و این امری پلاگین هیبریدی شیش سیلندرش که هیچ تاخیر توربویی نداره تا خرخره تو تکنولوژی 296 ولی میگن هنوزم حس ی اسپورت انالوگ رو میده
Reza Waffen SS
۱۳ آبان ۱۴۰۰بوگاتی انتخاب درستی کرده
بی نام
۲۹ آذر ۱۴۰۰کجا انتخاب درستی کرده؟اینکه رفته با یک شرکت تازه تاسیس ادغام شده انتخاب درستیه؟
MC20
۱۳ آبان ۱۴۰۰بوگاتی قبلا همه قله های موفقیت رو فتح کرده . . . الان کیلومتر 0 کرده . . . حالا با چسبیدن به کروات های دهاتی و گوسفند چرون . . . می خواد از ریماک یاد بگیره چه طور یک مدل مثل Rimac Concept_One بسازه تا بتونه غیر قابل کنترل و در دره سقوط کننده و آتش گیرنده و خبر ساز باشه . . . آخه چند وقته دیگه مدیا به ش اه زاده مثل قبل اهمیت نمی ده . . . تاج پادشاهی پسر شایسته رو از ش اه زاده گرفتن و داره از بی محلی ها رنج میبره . . . اتوره بدبخت داره توو گور میلرزه . . . ایضا کارلو ، بابای مرحومش . . .
میثم
۱۳ آبان ۱۴۰۰زندگی کاری میت ریماک رو مطالعه کنید.
اینکه چطور در سن کم یه خودروسازی تاسیس کرد.
واقعا خواندنیه و درسهای بزرگی برامون داره.
Regra loaded
۱۳ آبان ۱۴۰۰غم انگیز بود خبر
مهدی موتور
۱۳ آبان ۱۴۰۰اتفاقا خیلی واسه من خوشحال کننده بود هرچند شخصی هست
من ریماک واقعا خیلی ازش تعریف شده با بی ام و خودش تو جوانی رکرد زده و …
از ریشش هم معلومه که جوان انقلابی هست🤣🤣🤣🤣
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۳ آبان ۱۴۰۰چندان از این موضوع خوشحال نیستم، ریماک یه برند نوپا و کوچیکه حالا میخواد از اسم و اعتبار و مهندسی فراری استفاده کنه که خودشو بکشه بالا بوگاتیم برقی میکنه میزارتش به گوشه…
مهردادکمال
۱۳ آبان ۱۴۰۰وقتی فضای کافی برای نسل جوان باشه حتی تو یه کشور معمولی هم استعدادها خودشونو نشون میدن با این اتحاد قوی قطعا ریماک پیش از پیش جلو میره
مازیار
۲۳ دی ۱۴۰۰چرا میت ریماک شده مدیر عامل؟