بوگاتیریمک-ریماک

اعلام رسمی شکل‌گیری شرکت بوگاتی ریماک

پس از انتشار بیانیه اولیه در ماه جولای، شرکت‌های بوگاتی و ریماک جزئیات بیشتری از کمپانی تازه تأسیس بوگاتی ریماک را منتشر کردند. این شرکت تازه‌نفس که به عنوان یکی از جذاب‌ترین پروژه‌های خودرویی دنیا معرفی شده در شهر Sveta Nedelja در نزدیکی زاگرب، پایتخت کرواسی مستقر خواهد شد. میت ریماک مؤسس و مدیرعامل ریماک به عنوان مدیرعامل شرکت جدید بوگاتی ریماک انتخاب شده و اولیور بلوم رئیس پورشه و لوتز مشک نیز به عنوان معاون رئیس و مدیر مالی در هیئت نظارت حضور خواهند داشت.

پیرو تأسیس این کمپانی جدید، استفان وینکلمن که از اول ژانویه ۲۰۱۹ رئیس بوگاتی بوده فقط به هدایت لامبورگینی خواهد پرداخت. جایگاه کریستف پیوچون نیز از مدیریت تولید و لجستیک بوگاتی ارتقا یافته و به رئیس جدید این برند تغییرخواهد یافت. او همچنین در شرکت بوگاتی ریماک به عنوان مدیر ارشد عملیاتی انجام‌وظیفه خواهد کرد.

میت ریماک گفته است:

من از اینکه به عنوان مدیرعامل جدید این کمپانی انتخاب شده‌ام بسیار احساس افتخار می‌کنم و بی‌شک شروعی موفق و هیجان‌انگیز خواهیم داشت. من بسیار مشتاقم ثمره همکاری بوگاتی ریماک در صنعت خودرو و چگونگی توسعه هایپرکارهای جدید را ببینم. به سختی می‌توان ترکیبی بهتر از این پروژه را در صنعت خودرو پیدا کرد.

پورشه ۴۵ درصد بوگاتی ریماک را در اختیار داشته و به عنوان شریکی استراتژیک وارد این کمپانی خواهد شد. ریماک هم ۵۵ درصد بقیه را در اختیار داشته و کنترل بوگاتی ریماک را به دست گرفته است. این دو شرکت همچنان به‌صورت برندهای مستقل در زاگرب و مولشایم به تولید خودرو مشغول خواهند شد. فعلاً مقر بوگاتی ریماک در نزدیکی زاگرب است اما در نهایت به کمپ جدید ریماک که در دست ساخت است منتقل خواهد شد.

بوگاتی هم به تولید محصولاتش در مولشایم ادامه خواهد داد جایی که ۱۳۵ کارمند آن با خیال آسوده نسبت به موقعیت شغلی خود کار خواهند کرد. جوینت ونچر بوگاتی ریماک کار خود را با حدود ۴۳۵ کارمند شروع می‌کند و ۳۰۰ نفر آن‌ها در کرواسی مشغول خواهند بود. فعلاً جزئیات محصولات جدید این شرکت منتشر نشده اما میت ریماک قول پروژه‌های واقعاً فوق‌العاده را در آینده داده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۱ دیدگاه‌ها

  1. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

    ۱۳ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (2733 ديدگاه)

    ثمره خوبی میشه ، ریماک یادمیگیره چطور به اندازه بوگاتی لوکس باشه ، بوگاتی هم یاد میگیره چطور بدون اینکه به اصالتش آسیب برسه برقی شه ، هر چند از نظر من طرفدار این ااتحاد ناخوشاینده چون مقدمه ای هست برای کنار گذاشتن موتور نمادین ۱۶ سیلندر بوگاتی ، موتوری که شاهکار مهندسی فولکس حساب میشه و هویت بوگاتی رو تشکیل میده ، اما حالا که در دوره ای هستن که باید برای بقا طبق مد ، برقی بشن ، بهتره خیلی اصولی برقی بشه تا هویتش از بین نره

    موافقم 23
    مخالفم 6
  2. PN

    ۱۳ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (62 ديدگاه)

    مبارک باشه ایشالا موفق بشن

    موافقم 5
    مخالفم 4
  3. RKH7787

    ۱۳ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (36 ديدگاه)

    نمی تونم تصور بکنم که دوتا شرکت بزرگ هایپرکار باهم ترکیب بشن و ثمرشون چی بشه!
    Superhypercar?
    Megacar?
    Ultracar?
    شایدم سفینه ساختن!

    موافقم 15
    مخالفم 3
    1. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

      ۱۳ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (2733 ديدگاه)

      فکر کنم رقیبی قدر بتونن بسازن برای سلطان elx

      موافقم 22
      مخالفم 4
      1. M.K karimi

        ۱۳ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (862 ديدگاه)

        نه بابا بنظرم هنوز سلطان تا 20 30 سال دیگه تاج پادشاهی رو از دست نده

        😂

        موافقم 5
        مخالفم 1
  4. Silent

    ۱۳ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (630 ديدگاه)

    ریماک بوگاتی پورش سهام تو سهام

    در نهایت نمی شه خوش بین بوود و اینکه بوگاتی خودش رو توو چنین شرایطی تسلیم ریماک کرد نشون می ده به اوضاع آینده چنان خوش بین نبودن و توان تغییر رو توو خودشون نمی دیدن یا دیگه قرار نبود حمایتی از VW دریافت کنند! VW که خودش چالش بزرگی توو حفظ بازار الکتریکی ها خواهد داشت و نمی خواد اورده رو برا حفظ بوگاتی صرف کنه.

    در هر صورت برنده ریماک هست که چیزی برا از دست دادن نداره در صورت از دست رفتن چنین ترکیبی!

    موافقم 4
    مخالفم 9
    1. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

      ۱۳ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (2733 ديدگاه)

      ریماک برند نوپایی هست و ضرری بهش وارد نمیشه و خودش هم در حال آزمون و خطای اما بوگاتی نمیتونه ازمون و خطا کنه ، همه از بوگاتی انتظار خیلی بالایی دارن و یجورایی فرصتی برای اشتباه نداره ، امیدوارم این اتحاد جواب بده و به ضرر بوگاتی نشه

      موافقم 4
      مخالفم 4
  5. محمد امین

    ۱۳ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (2187 ديدگاه)

    نمادین تر از موتور w16 بوگاتی موتور v12 بوگاتی هست ، کاش میشد در این اواخر یه محصول v12 عرضه کنن ، یه ماشین خالص ، مثل eb110 gt

    موافقم 8
    مخالفم 1
    1. SF90 STRADALE

      ۱۳ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (4058 ديدگاه)

      آقا محمد امین ، دوست عزیز
      دیگه دوران طلایی صنعت خودرو (۱۹۹۰ تا ۲۰۱۰) تکرار نمیشه
      دو روز دیگه فراری هم الکتریکی بشه ، چه تفاوتی با تسلا و سایر الکتریکی های بازار داره ؟؟
      اون ویژگی هایی که یک فراری رو از بقیه جدا میکرد از بین میره قطعاً و شاید فقط نام برند برای شخص مهم باشه !!

      موافقم 9
      مخالفم 2
      1. AMG GT R

        ۱۳ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (1090 ديدگاه)

        فراری
        F40
        250 TR تستروسا
        246 دینو
        250 gt کالیفرنیا
        شاهکار های فراری قبل از 1990

        1. SF90 STRADALE

          ۱۳ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (4058 ديدگاه)

          اکثر محصولات فراری از ابتدا تاپ و سطح بالا بودن
          اگه بخواهیم اسم ببریم زیادن ولی به نظرم دوره طلایی صنعت خودرو (۱۹۹۰ تا ۲۰۱۰) بود
          البته قبل از ۱۹۹۰ ماشین های هیجان انگیز زیادی تولید شدن و بعد از ۲۰۱۰ که سه گانه مخوف هایپر کارها که پایه گذار تکنولوژی های نوین در صنعت خودرو بودن

          موافقم 5
          مخالفم 2
      2. کیانوش

        ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
        سوابق: (823 ديدگاه)

        البته واقعا فراری همیشه روش خاص خودش رو تو استفاده از تکنولوژی داره نمونه اش انجین های توربوش و این امری پلاگین هیبریدی شیش سیلندرش که هیچ تاخیر توربویی نداره تا خرخره تو تکنولوژی 296 ولی میگن هنوزم حس ی اسپورت انالوگ رو میده

  6. Reza Waffen SS

    ۱۳ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (5360 ديدگاه)

    بوگاتی انتخاب درستی کرده

    موافقم 2
    مخالفم 10
    1. بی نام

      ۲۹ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (136 ديدگاه)

      کجا انتخاب درستی کرده؟اینکه رفته با یک شرکت تازه تاسیس ادغام شده انتخاب درستیه؟

  7. MC20

    ۱۳ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (2348 ديدگاه)

    بوگاتی قبلا همه قله های موفقیت رو فتح کرده . . . الان کیلومتر 0 کرده . . . حالا با چسبیدن به کروات های دهاتی و گوسفند چرون . . . می خواد از ریماک یاد بگیره چه طور یک مدل مثل Rimac Concept_One بسازه تا بتونه غیر قابل کنترل و در دره سقوط کننده و آتش گیرنده و خبر ساز باشه . . . آخه چند وقته دیگه مدیا به ش اه زاده مثل قبل اهمیت نمی ده . . . تاج پادشاهی پسر شایسته رو از ش اه زاده گرفتن و داره از بی محلی ها رنج میبره . . . اتوره بدبخت داره توو گور میلرزه . . . ایضا کارلو ، بابای مرحومش . . .

    موافقم 1
    مخالفم 10
  8. میثم

    ۱۳ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (3633 ديدگاه)

    زندگی کاری میت ریماک رو مطالعه کنید.
    اینکه چطور در سن کم یه خودروسازی تاسیس کرد.
    واقعا خواندنیه و درسهای بزرگی برامون داره.

    موافقم 7
    مخالفم 1
  9. Regra loaded

    ۱۳ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (228 ديدگاه)

    غم انگیز بود خبر

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. مهدی موتور

      ۱۳ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (1230 ديدگاه)

      اتفاقا خیلی واسه من خوشحال کننده بود هرچند شخصی هست
      من ریماک واقعا خیلی ازش تعریف شده با بی ام و خودش تو جوانی رکرد زده و …
      از ریشش هم معلومه که جوان انقلابی هست🤣🤣🤣🤣

      موافقم 6
      مخالفم 1
  10. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۱۳ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    چندان از این موضوع خوشحال نیستم، ریماک یه برند نوپا و کوچیکه حالا میخواد از اسم و اعتبار و مهندسی فراری استفاده کنه که خودشو بکشه بالا بوگاتیم برقی میکنه میزارتش به گوشه…

    موافقم 3
    مخالفم 2
  11. مهردادکمال

    ۱۳ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    وقتی فضای کافی برای نسل جوان باشه حتی تو یه کشور معمولی هم استعدادها خودشونو نشون میدن با این اتحاد قوی قطعا ریماک پیش از پیش جلو میره

  12. مازیار

    ۲۳ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (136 ديدگاه)

    چرا میت ریماک شده مدیر عامل؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا