پکیج EPS که برای بوگاتی توربیون قابل سفارش خواهد بود، رینگهای جدید، هشت سر اگزوز، اسپلیتر جلو و اسپویلر عقب را به همراه دارد.
بوگاتی برای توربیون پکیجی بنام EPS را معرفی کرده که مخفف Équipe Pur Sang به معنای تیم اصیل در زبان فرانسوی است و به تاریخچهٔ مسابقهای بوگاتی اشاره دارد. پکیج موردبحث یک اسپویلر جلوی منحصربهفرد و یک بال عقب اختصاصی را به همراه دارد که باعث بهبود راندمان آیرودینامیکی خودرو میشود. بااینحال، برجستهترین ویژگی پکیج EPS هشت سر اگزوز است که مثل توپهای کشتی از عقب خودرو بیرون زده و جایگزین چهار سر اگزوز افقی نسخهٔ استاندارد شدهاند.
علاوه بر این، توربیون با پکیج EPS به رینگهای ۲۰ و ۲۱ اینچی هم مجهز میشود که به کاهش تلاطم کمک میکنند و جریان هوا به سمت رادیاتورهای عقب را تا ۸ درصد افزایش میدهند. تکمیلکنندهٔ ویژگیهای بیرونی این پکیج هم یک دیفیوزر جدید در عقب است که هم آیرودینامیک را بهبود میدهد و هم باعث افزایش داونفورس میشود. پکیج EPS برای داخل توربیون هم تودوزی آلکانترا و صندلیهای پرفورمنس را به همراه دارد که پشتیبانی بهتری از بدن در پیجهای با نیروی G بالا فراهم میکنند. روی پشتی این صندلیها هم عبارت Équipe Pur Sang دوخته شده است. خریداران همچنین در اینجا از پکیج فیبر کربنی داخلی هم بهرهمند خواهند شد.
توربیون EPS در بخش قوای محرکه اما تغییری را تجربه نکرده و همچنان از همان پیشرانهٔ ۸.۳ لیتری V16 تنفس طبیعی همراه با سه موتور الکتریکی و یک پکیج باطری ۲۵ کیلووات ساعتی استفاده میکند. این سیستم مجموعاً ۱۸۰۰ اسب بخار قدرت تولید میکند و خودرو میتواند تا ۶۰ کیلومتر را بهصورت تمام الکتریکی طی کند.
خریداران توربیون امکان سفارشیسازی کامل خودروی خود را خواهند داشت و میتوانند از بین ۲۳ رنگ بیرونی، ۲۰ آپشن چرم جدید، ۱۰ آپشن آلکانترا و هفت آپشن کفپوش نمونهٔ موردنظر خود را انتخاب کنند. بوگاتی فعلاً قیمت پکیج EPS را اعلام نکرده ولی با توجه قیمت ۴ میلیون دلاری توربیون استاندارد، قطعاً این پکیج هم قیمت ارزانی نخواهد داشت.
آدولف هیتلر
۱ فروردین ۱۴۰۴حدس بزنین صاحابش قراره باهاش چی کار کنه:
1.بذاره تو گاراژ همراه با 40 تا سوپرکار دیگه اش تا اخر عمر نگاش کنه
2.نمایشگاه بره
3.بعد 4 هزار کیلومتر بفروشش
4.تصادف
Mr wrong
۱ فروردین ۱۴۰۴ای داد
Iman 007
۱ فروردین ۱۴۰۴گزینه۱
net
۱ فروردین ۱۴۰۴ماشین های هایپرکار باید صاحابش بزاره تو گاراژ یا نمایشگاه نگاش کنه چون مجوز تردد در خیابان ها و جاده ها نداره و کارهای روزمره نمیشه باهاش انجام داد. ماشین های سوپر اسپرت هم اکثرا صاحابشون میزارن تو گاراژ یا نمایشگاه نگاش میکنن
سوشیانت
۲ فروردین ۱۴۰۴مجوز رو داره
۲ فروردین ۱۴۰۴خیریه
mmd@
۲ فروردین ۱۴۰۴اره دیگه زندگی هر روز پولدارا بعدشم همه ی پولدارا بدبختی بیشتری دارن ولی توربیون خیلی خوشگله 8 تا اگزوز یه زمانی برای کانپست بود
MOHAMMAD.DEMON
۱ فروردین ۱۴۰۴میخواستم نظرمو در مورد توربیون بگم
از اونجایی که 51 درصد بوگاتی به ریماک دادن
نگرش و سیاست کلی بوگاتی هم تغییر کرد، تا شیرون عملکرد کلی هر بوگاتی برای جلب توجه خریدار تبدیل شدن به یک برند معتبر از طریق ساخت خودرو های به شدت خاص از نظر عملکردی بود
ولی این خودرو ( توربیون ) چنین قصدی نداره
چون به اون جایگاه دست پیدا کردن و یک بازاریابی شون قبلا موفق بوده به خاطر ساخته های با عملکرد خاصشون
الان دیگه نیازی به متقاعد کردن افکار مختلف ندارن
اتفاقی که قبلا برای فراری افتاد بعد برای لامبورگینی افتاد و نتیجه این بود دیگه به سمت ساخت خودرو های ساختار شکن از نظر عملکردی نرفتن
تفاوت خودرو های نسل بعدشون با نسل قبلشون زیاد نبود یک ساختار کلی داشتن که موفق شده بود اعتبار کسب کنه با کمی بهبودی به سمت ساخت آثار هنری مدرن رفتن
دیگه براشون اهمیت نداشت خودرو بهتر بشه بلکه براشون مهم این بود اون ساختار موفق رو برای ده سال به شکل هنری بفروشن
شرکت های ریز و درشت هم داشتن بخش های مختلف توسعه میدادن موتور از یک شرکت میخردن
گیربکس برای یک شرکت دیگه بود تعلیق یک شرکت دیگه براشون پرینت میکرد و شرکت ها فقط لوگوی خودشون دارن به شکل هنر مدرن میفروشن
نتیجه این میشه با ساختار اسم بوگاتی و اِلمان های طراحی بوگاتی و تکنولوژی های شرکت های دیگه مثل ریماک و کازوورث یک ماشین در سطح همون شیرون میسازن و در قالب اثر هنری و با اسم یک قطعه مکانیکی از ساعت های لوکس یک اثر هنری مدرن به خریدار میفروشن
ولی اصلا ارزش شیرون در صنعت خودرو در بازه زمانی خودش برابر با این خودروی جدید v16 نیست
فاصله کاری که از ویرون انجام دادن تا به شیرون برسن قابل مقایسه با فاصله شیرون تا توربیون نیست
برای همین کسایی که به صنعت خودرو علاقه دارن دیگه علاقشون به سمت بوگاتی و فراری و لامبورگینی نیست
شرکت های کوچیک تر که علاقه به دیده شدن دارن و تلاش بسیار بیشتری دارن انجام میدن که به برند تبدیل بشن بسیار برای این افراد جذاب تره مثل czinger
Taha Ayoobi
۱ فروردین ۱۴۰۴👌👏👏
حسن
۲ فروردین ۱۴۰۴هیچ وقت یه موتور دور بالا (۸۵۰۰+) رو با موتور توربو شارژ یا سوپر شارژ مقایسه نکن، موتورهای دور بالا بیشترین مهندسی رو دارن. پس:
موتور توربیون یک پیشرفت (بزرگ) نسبت به موتور شیرون و وایرون هست. در نظر داشته باشیم که موتور قبلی بوگاتی (انچنان که فراری و لامبورگینی برا خودشون موتور می سازن)، ساخته خود بوگاتی نبوده. برای گیربکس هم که اکثر خودروساز ها از شرکت های مختلف محصول رو تهیه می کنن، و نهایتا بر اساس نیاز های اون شرکت گیربکس مورد نظر آپدیت و کالیبره میشه.
با نگاه شما، محصولات پاگانی هم از نظر فنی و ماشین دوست ها نباید ارزشی داشته باشه، چون موتور هاش رو ای ام جی بنز میزنه و طراحی ها و ساختار ظاهری تولیداتش فرق چندانی نداشته.
Y_Rons
۱ فروردین ۱۴۰۴پدال اجازه بده زومیت بذاره
SS
۱ فروردین ۱۴۰۴چینی ها دست به کار بشن
به نظرم برای هر سیلندر دو اگزوز هم میشه گذاشت
froG-driVer
۲ فروردین ۱۴۰۴منطقه دیگه،یه حساب کتاب ریز،وقتی واسه ماشین چارسیلندر،دوتا خروجی میزارن،واسه ۱۶سیلندر هم(!!!)،هشت تا میزان دیگه😐
Titanium
۲ فروردین ۱۴۰۴منطقیه
Yaghoob
۲ فروردین ۱۴۰۴چراغ های عقب شبیه مکلارن نشده؟