مرحلهٔ مقدماتی، گروه دوازدهم، هایپراسپرتها، دوئل آخر
نتایج دوئل قبلی بین فراری SF90 و مکلارن اسپیدتیل
مجموع آراء: ۱۷۱۵
آراء فراری: ۱۱۹۸
آراء مکلارن: ۵۱۷
پیروز دوئل: فراری SF90 استراداله با کسب ۷۰ درصد از کل آراء
دوئلهای این گروه | |
کوئنیگزگ جسکو | SSC تواتارا |
کوئنیگزگ جسکو | |
آستونمارتین والکری | لامبورگینی سیان |
لامبورگینی سیان | |
فراری SF90 استراداله | مکلارن اسپیدتیل |
فراری SF90 استراداله | |
بوگاتی شیرون | هنسی ونوم F5 |
؟ |
بوگاتی شیرون
تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۶
تعداد ساخت: ۵۰۰ دستگاه
هنسی ونوم F5
تاریخ معرفی: نمایشگاه سما ۲۰۱۷
تعداد ساخت: ۲۴ دستگاه
مقایسهٔ مشخصات فنی
شیرون سوپراسپرت | هنسی ونوم F5 | |
پیشرانه | ۸.۰ لیتری W16 | ۶.۶ لیتری V8 |
تنفس | کواد توربو | توئین توربو |
قدرت | ۱۶۰۰ اسب بخار | ۱۸۰۰ اسب بخار |
گشتاور | ۱۶۰۰ نیوتن متر | ۱۶۰۰ نیوتن متر |
ردلاین | ۷,۱۰۰ rpm | ۸,۵۰۰ rpm |
گیربکس | ۷ سرعته دوکلاچه | ۷ سرعته AMT |
محور محرک | چهارچرخ | عقب |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۲.۲ ثانیه | ۲.۶ ثانیه |
شتاب صفر تا ۲۰۰ | ۵.۸ ثانیه | ۴.۷ ثانیه |
شتاب صفر تا ۳۰۰ | ۱۲.۱ ثانیه | ۸.۴ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۴۴۰ کیلومتر/ساعت | ۴۹۰ کیلومتر/ساعت |
ضریب درگ | ۰.۳۶ | ۰.۳۹ |
وزن خالص | ۱۹۹۵ کیلوگرم | ۱۳۸۵ کیلوگرم |
طول | ۴,۷۳۳ میلیمتر | ۴,۶۶۶ میلیمتر |
فاصلۀ محوری | ۲,۷۱۱ میلیمتر | ۲,۸۰۰ میلیمتر |
ظرفیت سرنشین | ۲ نفر | ۲ نفر |
قیمت | ۳.۸ میلیون دلار | ۲.۱ میلیون دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
Hamid
۱۲ فروردین ۱۴۰۱اگه از هر نظر نگاه کنی بوگاتی بهتره
Clean energy (صیانت!)
۱۲ فروردین ۱۴۰۱اتفاقا بر عکس
جز یه شتاب صفر تا ۹۶ سریع تر همه رو میبازه
به نظر منم داخل هنسی بهتره
هرچند کابین بوگاتی جا افتاده تره
قیافه هم باز همینطوره
اما با توجه به خیلیییی تولید محدود بودن هنسی فکر نکنم هرکسی بتونه بخره
ولی در کل من هنسی رو انتخاب میکنم
محسن
۱۲ فروردین ۱۴۰۱تنها دلیل اینکه هنسی انتخاب نمیشه نبود ایربگ با این قیمت هست😐
عرفان
۶ تیر ۱۴۰۱اخه کی به ایر بگ اهمیت میده وقتی با سریعترین ماشین جهان باشی یعنی تو اون سرعت اگه 10تا ایربگم باشه به نظرت فرقی داره!!!؟
مثلا سرعت بالام نه 200 کیلومتر اوکیه”نصف سرعتش.
NAVID۰۰۹۸
۱۲ فروردین ۱۴۰۱هنسی فقط به درد پیست میخوره که آن هم با خودروبر جابجا شود و لاغیر !
بوگاتی با هر لایف استایلی ، سِت میشه !
فقط به ترکیب رنگ بوگاتیها توجه کنید ، خودش دنیایی حرف برای گفتن دارد چه در بیرون و چه در داخل !
مهندسی فنی آن هم که جایی برای سخن نمیگذارد و تمام !
البته کسی که بوگاتی میخره ، هنسی هم میخره به همراه باقی خودروهای میلیون دلادی و از هر کدام جهت مصارف خاصی استفاده میبره !
اینجا طرف میشناسم ، پژو پارس ELX داره واسه تو شهر ، بنز S داره واسه جلسات ، لندکروزر داره واسه سفر و در اکثر مواقع هم با اسنپ به کارهاش میرسه !
مخاطب خریداران این دست از خودروها ، نگاهشان به بوگاتی یا هنسی تفریحی و نمایشی هست که دادن پول به پایشان در مرحلهی آخر قرار میگیرد و کاملاً بیاهمیت !
برای همین شرکتهایی مثل فراری ، لامبورگینی ، بوگاتی و… ، خودروهای شاخصشان را به هر خریداری نمیفروشند و فروشنده تصمیم میگیرد که خریدارش که باشد چون میداند پولدار زیاد است اما پولدار باارزش کم است که قدر این اثرهای هنری صنعتی را بفهمد که مبادا یونجه و کاه بریزد داخل خودرواَش تا برای شترها و گاوهایش ببرد و تو اینستا استوری کند که بگوید چقدر خفن هست ( مثلاً ارواح عَمَش ) !
Clean energy (صیانت!)
۱۲ فروردین ۱۴۰۱ما باهم کنتاکت زیاد داریم ولی خدایی این حرفت درست بود
کسی که شیرون میخره قطعا کلی ماشیت دیگه هم میخره…
H2_H2
۱۶ فروردین ۱۴۰۱اولا ۲ نکته وجود داره ،،،۱نوع سوختی که هنسی استفاده میکنه متفاوته اگر هنسی سوختی که بوگاتی استفاده میکنه ،استفاده کنه قدرتش از ۱۸۰۰میاد ۱۴۰۰یا ۱۳۰۰ …نکته دوم هم اینه که هنسی f5 به ۴۹۰ کیلومتر بر ساعت نرسیده و نسخه ای از بوگاتی که به این سرعت رسید البته یک جهته ۳۰۰+ بوده حقیقا هنسی یکم بیشتر از حدش نوشته شده و به جای شیرون سوپر اسپرت ۳۰۰+ نسخه معمولی سوپراسپرت اورده شده
علی
۱۹ خرداد ۱۴۰۱آقا شتابا های هنسی تئوری هستن هنوز واقعی ثبت نشدن تازه موتور بوگاتی با چهار تا توربو و ۱۶ سیلندر قدرتش خییییییلی بیشتر از ۱۶۰۰ اسب میشه موتور محدود شده تازه قدرت ماشین ها با سوخت متفاوت ثبت شده ، هنسی فقط تمرکزش روی سرعت اما بوگاتی هم سرعت هم لذت بردن از رانندگی هم لوکس بودن رو داره
AMIR / ARMI
۱۲ فروردین ۱۴۰۱از کدوم نظر دقیقا ؟؟ وزن ؟ قدرت ؟ حداکثر سرعت ؟ قیمت ؟ شتاب گیری ؟ ردلاین ؟
مازیار
۱۲ فروردین ۱۴۰۱امیرجان اگه این موارد ملاک باشه لامبورگینی سیان که تنها هنرش گند زدن به طراحی یه لامبورگینی و گذاشتن یه صفر جلوی قیمت بود از اعجوبه ای به نام والکری که هیچ حرفی در هیچ موردی باقی نگذاشته بیشتر رای نمی آورد
AMIR / ARMI
۱۲ فروردین ۱۴۰۱خب ایشون گفت از هر نظر منم پرسیدم از کدوم نظر تو لیست بالا 11 ویژگی فنی بین دو خودرو مقایسه شده
از 11 مورد 8 مورد رو برتری داره هنسی به بوگاتی من اصلا این نظر سنجی هارو قبول ندارم چون میشه به دفعات مکرر رای داد
شاید خیلی ها بلد نباشن ولی راحت من فقط خواستم بدونم چطور میشه انقدر راحت دروغ گفت
2311
۱۴ فروردین ۱۴۰۱چیز هایی که مهم تر ازین موارد هستن، شیرون یه هایپر جی تیه نه هایپراسپرت، برعکس ونوم و سایر هایپراسپرتا شیرون و امثالهم ماشین پیچیده تری هستند، مجبورن وزن رو بالا نگه دارن چون باید تا حدودی مناسب جاده های باشند و البته باید لوکس باشن و توی سرعت های بالا 200 مایل هم پایداری لازم رو داشته باشن، برای همین کلاس بندیه که محصولی مثل بولید آشغاله
تنها رقیبی که میتونم برای شیرون متصور بشم ریمک نورا هست
ممد ژانگولر
۱۲ فروردین ۱۴۰۱بوگاتی ی چیز دیگست
از شتاب اولیش که بگذریم اونم با وزن بیشتر یک پرستیژ خاصی داره که اون یکی نداره
یک ماشین ابر سوپر اسپرت لاکچری که تو شهر هم قابل استفادست و تمام نگاه هارو به خودش جلب میکنه و هر جمبنده ایی میدونه این یک بوگاتی شیرونه 🫶
محمد
۳۰ فروردین ۱۴۰۱جدولو نگاه نکردی نظر نده ونوم تو 0تا300 از بوگاتی خیلی سر تره تو 0تا200هم همینه
AliREZA
۱۲ فروردین ۱۴۰۱جالبه!!!!!!!!!!!!!!!!!
یخورده به خودت زحمت بدی و مشخصات فنی رو مقایسه کنی میبینی دوتاشون توی بعضی چیزا نسبت به هم برتری دارن
امیرحسین
۱۲ فروردین ۱۴۰۱ماشین باز باشی
بخوای بین دو جواهر یکیو رو انتخاب کنی
ماشین باز نیسی
هردو رو دوست دارم
هردو مزایا و معایب دارند
رای هم ندادم
گاهی وقت ها لزومی به برتری یکی از دیگر نیس
فقط یه سوال این فرمون هنسی با این سطح شتاب
چطور میخواد تو دست بمون
امکان دریفت کشیدنو سخت نمیکنه؟
Jdm باز
۱۲ فروردین ۱۴۰۱هنسی شتاب صفر تا ۲۰۰ بهتری داره
و شتاب صفر تا سیصد بهتری داره
حداکثر سرعتش بیشتره
وزن کمتری داره
دیفرانسیل عقب هست
قدرت بیشتری هم داره
ردلاین بیشتری داره
در مورد طراحی هم من هردو رو پسندیدم
از نظر قیمت که هنسی خیلی بهتره ولی بخاطر اینکه تولیدش بسیار محدوده خیلی سخت میشه خریدش ولی شیرون راحت تر پیدا میشه
در کل من به هنسی رای دادم
Shayan
۴ اردیبهشت ۱۴۰۱منم به هنسی رای دادم ولی مگه دیفرانسیل عقب نصبت به چهار چرخ محرک برتری حساب میشه؟
Al pachino
۱۲ فروردین ۱۴۰۱الان هیترای بوگاتی رای میدن به هنسی!
ehsan.fa
۱۲ فروردین ۱۴۰۱اونایی که به هنسی رای دادن صرف اعداد رای دادن احتمالا ، هنسی رو یک متر هم نمیشه تو خیابون روند منظورم این نیست که با بوگاتی میشه رفت کردان ولی هنسی حتی تو لانگ بیچ هم نمیشه روند ولی بوگاتی میشه باهاش دور زد
GMA
۱۳ فروردین ۱۴۰۱احسان
مطالعه کردم درباره مجوز تردد هنسی، به دلیل نداشتن ایربگ سالانه نمیتونه بیشتر از ۴۰۲۳ کیلومتر در جاده های عمومی استفاده بشه که برای یه هایپرکار چیز بدی هم نیست.
بخشی از سخنان پدال:
«تاکنون اظهارات ضدونقیض زیادی درباره جایگزین ونوم GT به خاطر نبود کیسههای هوا منتشر شده و این به معنی عدم صدور مجوز برای تردد در خیابانها بوده است. ظاهراً ونوم F5 فقط به عنوان خودرویی نمایشی حق کارکرد ۴۰۲۳ کیلومتری در سال را داشته و برخی افراد معتقدند این محدودیت کارکرد باعث میشود هنسی نتواند رقیب معتبری برای کسب رکوردهای سرعت باشد.»
لینک:
https://www.pedal.ir/american/%d9%87%d9%86%d8%b3%db%8c-%d9%88%d9%86%d9%88%d9%85-f5-%d8%b7%d9%84%d8%a7%db%8c%db%8c%e2%80%8c%d8%b1%d9%86%da%af/
ehsan.fa
۱۳ فروردین ۱۴۰۱GMA حرف شما درست ه اون فاصله رو هم گذاشتن که بتونه بره به دورهمی و پیست ولی من منظورم طراحیش هست که به معنی واقعی مثل ماشین فرمول یک چسبیده زمین
al-ml-kh
۱۲ فروردین ۱۴۰۱تو یکسری اعداد درسته هنسی از شیرون بهتر عمل کرده ولی طراحی بوگاتی شیرون یه چیز دیگس .طراحی هنسی رو مخصوصا از نمایه رو به رو رو میشه تو خیلی از ماشین های امروزی دید ولی بوگاتی رو خیر و این خاص بودن یک برند رو میرسونه .
A.M.D
۱۲ فروردین ۱۴۰۱بوگاتی
GMA
۱۲ فروردین ۱۴۰۱اینجا انتخابم شیرون، چون خجالت آوره هنسی با این پولی که میگیره، نمیتونه جون سرنشینان رو تضمین کنه، نتونسته ایربگ کار بزاره تو ماشینش!
در نتیجه بعید میدونم مجوز تردد در جاده داشته باشه.
در کل از بین شرکت کنندگان این گروه اول با اختلاف انتخابم والکری، دوم جسکو و سوم SF90 هست، ای کاش GMA T50 هم در لیست حضور داشت😢
اصغر
۲۰ فروردین ۱۴۰۱شما با سرعت ۴۰۰کیلومتر چه با ایربگ چه بی ایربگ پودر میشی
Raptor
۱۲ فروردین ۱۴۰۱شیرون
Ferrari
۱۲ فروردین ۱۴۰۱کجای دنیا یه تیونر رو با یک خودروساز ۱۰۰ ساله مقایسه میکنن؟ مضحکتر هم اینه که ماشین ساخت اون تیونر بیشتر رای اورده واقعا جای تاسف داره
هنسی F5 هم مثل شیرون مناسب پیست مسابقه نیست و فقط برای مسیر مستقیم ساخته شده و از نظر سطح فناوری اصلا درحد شیرون نیست
AMIR / ARMI
۱۲ فروردین ۱۴۰۱کجای ونوم f5 در حد شیرون نیست ؟؟
اینکه با نصف تعداد سیلندر های شیرون 1.5 لیتر حجم کمتر 200 اسب بخار قدرت بیشتری تولید میکنه
این تکنولوژی بوگاتی که در حد تکنولوژی و تجربه هنسی نیست
Ferrari
۱۲ فروردین ۱۴۰۱هنسی ونوم موتور ۷٫۴ لیتری داره. دوما کجای دنیا یه گاراژ میتونه فناوری اندازه یه برند صدساله ارائه بده؟ چرا خودتو به اون راه میزنی حاجی؟ فناوری چراغ های لیزری شیرون از ونوم f5 بالاتره ماشینی که حتی براش ایربگ تعبیه نکردن
https://www.evo.co.uk/bugatti/chiron
https://www.caranddriver.com/bugatti/chiron
https://www.topgear.com/car-reviews/bugatti/chiron/interior
چندتا رقیب برای شیرون سراغ دارید که انقدر تحسین برانگیز باشه؟
مقایسه ونوم با شیرون یه شوخی مسخرست
AMIR / ARMI
۱۲ فروردین ۱۴۰۱معلوم فازت چیه
موتور ونوم f5 که اساسش بر روی 8 سیلندر های کلاسیک سری ls جنرال موتورز 6.6 لیتر حجم داره
whichcar.com.au/features/hennessey-venom-f5-1355kw-v8-engine-explained
شاسی این ماشین کلا 85 کیلو وزن داره که استحکام پیچشی اون بیشتر از شیرون هستش
بیشتر مراحل توسعه این ماشین تو انگلیس و تو شرکت دلتا موتور اسپورت صورت گرفته که شریک هنسی هستش
هنوز هیچ ماشینی ساخته نشده که رو کاغذ به این اعداد برسه این ماشین زیر 9.5 ثانیه به 300 کیلومتر میرسه
کدوم ماشینی تا الان تونسته چنین کششی به وجود بیاره خود شیرون هم با سیستم چهار چرخ چنین کاری رو نمیتونه کنه
چراغ لیزی رو الان هاچبک های 25 هزا دلاری رو هم دارن
اگه به ایربگ من یه چند تا فراری برات اسم میبرم که ایربگ نداشتن
گذاشتن موتور کامیون 10 چرخ پشت ماشین که هنر نیست
این کلاس ماسل کار ها نیست وزن 2 تنی مهم نباشه 200 سال هم عمر کمپانی باشه از خودش اندازه ارزن اختارات نداشته باشه میفروشنش به استارت اپ الکتریکی بد تر از خودش
Ferrari
۱۳ فروردین ۱۴۰۱فاز من معلومه پسرجون فاز شما معلوم نیست چیه که برای هر اشغالی که امریکا میسازه انقدر ماله میکشید
موتور ls جنرال موتورز؟ خداروشکر به کلاسیک بودنش اشاره کردی. اصلا جنرال موتورز تونسته یه موتور پرفورمنس درست حسابی تولید کنه؟ اخرین موتور قدرتمندی که ساختن، روی کوروت zr1 نصب کردن که دو لپ تو پیست میزد جوش می اورد، حالا این موتور داغون شده فناوری؟؟
شاسی شیرون رو کمپانی مطرحی به اسم دلارا ساخته که چندین دهه تجربه در مسابقات موتور اسپرت داره، دلارا رو با دلتا موتور اسپرت مقایسه کن ببین کجای کاری😂😂 من همین الان درمورد دلتا موتور اسپرت سرچ کردم، یه شرکت گمنام که ۴ خط اطلاعات نمیشه ازش بدست اورد
حتی عربها هم هایپر ماشین ساختن، فکر میکنی هایپر کا ساختن انقدر سخت شده؟ نه حاجی الان هر شخصی اراده کنه میتونه یه f5 تولید کنه
لایکان هایپر اسپرت، زنوو، تواترا و گلیکن هاوس دارن دقیقا همیکارو میکنن ولی چه اهمیتی داره؟
الان کی به گلیکن هاوس که بخاطر کل کل با فراری ، سوپر اسپرت ساز شده، اهمیت میده؟؟
از وزن صحبت کردی ولی اشاره نکردی چرا بوگانی سنگینتره. کابین شیرون رو ببین و با f5 مقایسه کن. کابین این ماشین در حد رولزرویسه
موتور شیرون فقط ۴۵۰ کیلوگرم وزن داره سیستم اتتقال قدرتش که یکی از شاهکار های دنیا محسوب میشه هم برای داشتن دوام بالا و انتقال نیروی عظیم پیشرانه، وزن بالایی داره
اینها وزن ماشین رو بالابردن و این ضعف مهندسی نیست ماشینی که حتی پیچ چرخ تیتانیومی داره ، برند سازندش در استفاده از بهترین و سبکترین متریال خساست به خرج نمیده
باز هم میگم یه اشغال گاراژی رو با ماشین یک برند صد ساله که بیش از ۲۰۰۰ پیروزی در مسابقات موتور اسپرت داشته و در تولیدش ،مطرح ترین برندهای دنیا نقش داشتن مقایسه نکن
ضمنا لینکی که دادی هم باز نشد
SRT
۱۳ فروردین ۱۴۰۱امیر ارمی شمایی ک با این قاطعیت در مورد اسپید رکوردای ونوم اظهار نظر میکنی مگه تا حالا واقعا تستی از این ماشین منتشر شده ک این حرفارو اثبات کنه؟؟مگه همه چی به تئوری و اعداده رو کاغذه
AMIR / ARMI
۱۳ فروردین ۱۴۰۱بلی همین چند وقت پیش ونوم f5 به رکورد ۴۳۷ کیلومتر رسید در فرودگاه جانی بومر که کلا 1300 متر هستش یعنی در کمتر از یک کیلومتر باند فرودگاه تونست رکورد صفر تا 437 تا صفر رو بزنه یه حساب کتاب بکنید ببینید این ماشین چقدر با استاندارد های بقیه هایپر کار هایی مثل شیرون فاصله داره
KSH
۱۲ فروردین ۱۴۰۱کلا طرافدار بوگاتی نیستم ولی بنظرم تنها خودرو واقعا زیباشون دیوو بود
امیر
۱۲ فروردین ۱۴۰۱درسته ک شیرون همیشه خاص بوده و خاص خواهد بود اما انصافا با توجه به اعداد و مخصوصا قیمت، ونوم بیشتر میچربه!
درمورد عملکرد هم شک نکنید به زودی ونوم حداقل یکی از بهترین ها خواهد بود( شاید هم بهترین!)
sam
۱۲ فروردین ۱۴۰۱بوگاتی و به اون لوتوس ترجیح میدم
بوگاتی به تمام اعدادی که اعلام کرده در تستهای واقعی بهش رسیده ولی اون ونوم F5 چیزی مثل تواترا ک بعدا گندش در میاد
هنسی گفت ۴۹۰ کیلومتر اما تو آخرین تستها بیشتر ۴۳۷ کیلومتر نرفته
موضوع دیگه راحتی و استیبل بودن بوگاتی در سرعت بالاست ک بازم اون ماشین سرهمی تو کارگاه کوچیک بهش نمیرسه
کسی م که میخواد پول بده واسه هایپرکار باز ترجیح میده سوار بوگاتی باشه تا ی شتر گاو پلنگ آمریکایی
فرامرز
۱۲ فروردین ۱۴۰۱تا جایی که یادمه یه نسخه از شیرون تنها خودرویی هست که تو تست به سرعت ۳۰۰ مایل بر ساعت رسیده. اگه کسی ویدئو تست تاپ اسپید هنسی رو داره بده ما هم ببینیم چون از نظر تئوری کاملا محتمل هست که بتونه به این سرعت برسه. راستی کسی میدونه چرا ضریب درگ اینا اینقدر بالاست؟ ضریب درگ هنسی ۰.۳۹ هست که از دوج دورانگو هم بدتره!
Mf1
۱۲ فروردین ۱۴۰۱واقعا وزن هنسی 1385کیلو گرم!!!!
Ali Keyhani
۱۲ فروردین ۱۴۰۱با اختلاف بوگاتی رو ترجیح میدم
آنچنان برتری توی مشخصات فنی نمیبینم یکی از برتری های f5 نسبت به شیرون وزنشه
این وزن 2 تنی همیشه یکی از نقاط ضعف بوگاتی توی مدل های ویرون و شیرون بوده
اما خب دوستداران بوگاتی با همین وزن 2 تنی دوسش دارن
بوگاتی کمپانی پرسابقه ای هست و طراحیش هم واسم جذاب تر و زیباتره
رامتین
۱۲ فروردین ۱۴۰۱انتخاب من بوگاتی. چرا؟ چون 490 را چه زمانی هنسی زده که ما ندیدیم؟ مگه به حرفه؟ هر وقت تولید شد و همه این اعداد مشخص شدند تصمیم میگیریم. پس احساسی نظر ندید.
مهدی
۱۲ فروردین ۱۴۰۱با کمال ادب و احترام اما کسایی که فکر میکنن ونوم ماشین بهتری هست اصولاً چیز زیادی از خودرو نمیدونن
Swedish Arrogant Tiger
۱۲ فروردین ۱۴۰۱بی تردید شیرون.
ماکسیمیلیان
۱۳ فروردین ۱۴۰۱هیچکدام!
به همین آسانی!
یا علی🌷
مهردادکمال
۱۳ فروردین ۱۴۰۱برند و اعتبار بوگاتی چیز دیگه اس
یوسف
۱۶ فروردین ۱۴۰۱َفقط هنسی ونوم
ایلیا
۱۸ فروردین ۱۴۰۱این هنسی جلو بوگاتی بولید اسباب بازی هم نیس🗿
...
۱۹ فروردین ۱۴۰۱قطعا شیرون چون ظاهر جا افتاده تری داره از طرفی برند با اصالت تر و پدرمادر دار تری هم داره
زیرمجموعه فولکس واگنِ دارای بیش از نیم قرن تجربه و عقبه هم هست!
به هنسی هم پیشنهاد همیشگی خودمو میکنم : گاز ورمه!!!!!!!!
میلاد
۲۰ فروردین ۱۴۰۱بوگاتی= حساسیت + مرزشکن + احتکار رویا
متاسفم که خودروهای کشورم توی تونل زمان ۳۰ سال پیش گیر کردن و عواملش بهش افتخارم میکنن
ما ارزششو داشتیم اما انتخابامون بی ارزشمون کرد
خوش باشین رفقا
عشقتونو عشقه
Amirali
۲۱ فروردین ۱۴۰۱عزیزان چرا انقدر بی منطقید معلومه که F5بهتره بعد بیاین به شیرون هی صفات بیخود بدید (از لحاظ امنیت بله منم موافقم که شیرون بهتره) اگر بهتون برخورد قصد بی ادبی نداشتم
عشق مرسدس CLK GTR برنده
۲۲ فروردین ۱۴۰۱دلیل اینکه هنسی انتخاب کردم به خاطر این بود درستی که صفرتا100 بوگاتی بهتره اما صفر تا200 و300 هنسی خیلی بهتره ونهایت سرعت وزن وهمه چیز هنسی بهتره
ولی بازم بوگاتی عشقه