مرحلهٔ نیمهنهایی، گروه چهاردهم، هایپراسپرتها، دوئل آخر
دوئلهای این گروه در مرحلهٔ نیمهنهایی
نتایج دوئل قبلی بین فراری SF90 استراداله و لامبورگینی سیان
مجموع آراء: ۲۱۳۶
آراء فراری: ۱۲۷۸
آراء لامبورگینی: ۸۵۸
پیروز دوئل: فراری SF90 استراداله با کسب ۶۰ درصد از کل آراء
کونیگزگ یسکو
تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹
تعداد ساخت: ۱۲۵ دستگاه
نقاط مثبت: گیربکس منحصربهفرد با عملکرد عالی، واکنش فوقالعادهٔ پیشرانه مشابه موتورهای تنفس طبیعی به لطف سیستم ضد تأخیر توربو، چابک بالا با وجود عرض زیاد، ترمزهای فوقالعاده قدرتمند
نقاط منفی: بادیرول و حرکات زیاد بدنه، نیاز به سوخت E85 برای ارائهٔ حداکثر قدرت
بوگاتی شیرون
تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۶
تعداد ساخت: ۵۰۰ دستگاه
نقاط مثبت: شبیه هیچ خودروی دیگری نیست، ارائهٔ پرفورمنس فوقالعاده با پیشرانهٔ بنزینی در دنیای پر از هایپرکارهای هیبریدی، شخصیتی بسیار پویاتر از چیزی که انتظار میرود، سریعتر از تمام خودروهای جهان
نقاط منفی: مصرف سوخت فوقالعاده زیاد، هرگز برای استفادههای معمول کاربردی نیست
مقایسهٔ مشخصات فنی
کونیگزگ یسکو | شیرون سوپراسپرت | |
پیشرانه | ۵.۰ لیتری V8 | ۸.۰ لیتری W16 |
تنفس | توئین توربو | کواد توربو |
قدرت با بنزین | ۱۲۸۰ اسب بخار | ۱۶۰۰ اسب بخار |
قدرت با سوخت E85 | ۱۶۰۰ اسب بخار | – |
گشتاور | ۱۵۰۰ نیوتن متر | ۱۶۰۰ نیوتن متر |
ردلاین | ۸۵۰۰ rpm | ۷,۱۰۰ rpm |
گیربکس | ۹ سرعته چند کلاچه | ۷ سرعته دوکلاچه |
محور محرک | عقب | چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۲.۵ ثانیه | ۲.۲ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۵۰۰ کیلومتر/ساعت | ۴۴۰ کیلومتر/ساعت |
ظرفیت باک | ۷۲ لیتر | ۱۰۰ لیتر |
وزن | ۱۴۲۰ کیلوگرم | ۱۹۹۵ کیلوگرم |
ضریب درگ | ۰.۲۷ (ابسلوت) | ۰.۳۶ |
فاصلهٔ محوری | ۲,۷۰۰ میلیمتر | ۲,۷۱۱ میلیمتر |
طول | ۴,۶۱۰ میلیمتر | ۴,۷۳۳ میلیمتر |
عرض | ۲,۰۳۰ میلیمتر | ۲,۰۳۷ میلیمتر |
ارتفاع | ۱,۲۱۰ میلیمتر | ۱,۲۱۱ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۱۵۰ لیتر | ۵۷ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۲ نفر | ۲ نفر |
قیمت پایه | ۲.۸ میلیون دلار | ۳.۸ میلیون دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۱۰ شهریور ۱۴۰۱قطعا کونیگزگ
Djawad
۱۱ شهریور ۱۴۰۱کلاس های تئوری چگونه به سرعت 550 برسیم با گونیگزگ
Reza Waffen SS
۱۱ شهریور ۱۴۰۱♥️ Koenigsegg ♥️
seyedjavad.mercedesbenz
۱۰ شهریور ۱۴۰۱سرعت مال بوگاتیه ، میراث بوگاتیه شخصیت بوگاتیه حتی اگه یه روزی سریعترین خودروی تاریخ هم نداشته باشه ، باز هم کلمه سرعت بوگاتی رو تداعی میکنه ، سرعت بازی بود که بوگاتی اون رو با کمی تغییر بازنویسی کرد ، و بقیه خودروسارها دونه دونه وارد شدن
SRT
۱۰ شهریور ۱۴۰۱دقیقا،چ از بوگاتی خوشت بیاد چ نیاد باید این موضوعو قبول کرد.
Payfast
۱۰ شهریور ۱۴۰۱و باید این موضوع رو هم قبول کرد که با ۵۰۰ کیلو وزن بیشتر ایرودینامیک بد تر با یه چار چرخ محرک شتاب شده ۲.۲
بعد تو ضریب ایرودینامیک نسخه ابسولوت اومده ولی تو حداکثر سرعت نسخه ۳۰۰ پلاس نیومده =|
محمدرضا
۱۱ شهریور ۱۴۰۱اینارو ول کن
اصالت بوگاتی کل بازیو تغییر میده
4wheeled
۱۰ شهریور ۱۴۰۱هردو عالین اما بوگاتی همیشه کامل ترین پکیج رو میده
وی
۱۰ شهریور ۱۴۰۱تو پیست اصلا رقیب رقبایی نظیر والکری نیست
Clean energy (سلام فرمانده)
۱۰ شهریور ۱۴۰۱داداش این چه مقایسه ایه
این ماشین برای راحتی در تاپ اسپید بالا ساخته شده و برای نشون دادن پولدار بودن اشخاص
والکری یه ماشین پیست محوره که هیچوقت بوگاتی و کلا همرده هاش بهش نمیرسن توی پیست!
چون میدونیم ماشینای پیست محور تقریبا هیچی شون شبیه ماشینایی مثل شیرون نیست
شیرون برای پیست نیست
والکری و وان برای پیستن
شیرون برای نشون دادن پولدار بودن و تاپ اسپید و راحتی…
خیلی فرق دارن
خیلی
امیرمحمد
۲۰ شهریور ۱۴۰۱شیرون قصر متحرک
والکری ماشینی که میخواد تند بره
Payfast
۱۰ شهریور ۱۴۰۱Bolide :dont read🗿
HamiD
۱۰ شهریور ۱۴۰۱Didn’t
Reza Waffen SS
۱۱ شهریور ۱۴۰۱بزا بیاد حالا بعد کری بخون
Amir
۱۰ شهریور ۱۴۰۱من نمیتونم رای بدم شما انتخاب کنید:/
Amir evolution
۱۰ شهریور ۱۴۰۱با احترام به بوگاتی
ولی کونیگزگ بهترین تو کلاس خودشه
تو این دوئل شیرون میره بالا چون ایرانیا اکثرا بوگاتی دوس دارن
M83
۱۰ شهریور ۱۴۰۱هر چی بوگاتی ساخته تبدیل به ی اواتار شده
شیرون ک بماند
روی کاغذم دست مال بوگاتیه
ظاهر کونیگزگ پویاتره اما ابهت بوگاتیو نداره
Si
۱۰ شهریور ۱۴۰۱بوگاتی از نظر مهندسی در برابر کونیگزگ کم میاره
آلان شاید همه بیاین دیس بدید ولی بزارید جسکو بیاد کامل تست بشه
Sobhan
۱۰ شهریور ۱۴۰۱جسکو رو تست کردن اون همه قدرت دادن به چرخ های عقب کار احمقانه ای ماشین جاده صاف رو نمیتونه بره زود زاویه میگیره حتی اگه بتونه بره هم فقط به درد جاده صاف خوبه
امیرمحمد
۲۰ شهریور ۱۴۰۱تو 1000 اسب قدرت رو بین دو تا محور تقسیم کنی تاپ اسپید بالاتری میگیری یا فقط بدی به یکی؟
پس بوگاتی
Payfast
۲۵ شهریور ۱۴۰۱تاپ اسپید ربطی به محور محرک نداره محور محرک روی شتاب تاثیر داره
مهران
۱۰ شهریور ۱۴۰۱شتاب کونیگرگ که دیدم یاد شتاب سدان BMW،M5CS افتادم که ۲.۶ بود…به نظرم حیرت انگیزه…
نظر من بوگاتی هست
Amir nistam
۱۱ شهریور ۱۴۰۱اون 2.9 ثانیه ست
مهران
۱۱ شهریور ۱۴۰۱تو برخی مجلات ۲.۶ و ۲.۷ هم براش ثبت شده…
همون ۲.۹ هم که حساب کنیم برای یه سدان ۱۸۰۰ کیلویی حیرت انگیزه.با اون گشتاوری که داره.
سوشیانت
۱۱ شهریور ۱۴۰۱اون ها اهمیتی نداره مهم اعداد اعلامی کمپانی هست تو سایت اصلی ام پاور شتاب صفرتاصدش رو گفته ۳ ثانیه
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۱۱ شهریور ۱۴۰۱سوشیانت آلمانی ها عادت دارن عداد شتاب رو بالاتر می گن الان ۲.۹ گفتن ولی تست شده ۲.۶ تا ۲.۷
سوشیانت
۱۳ شهریور ۱۴۰۱نه داداش کی گفته آلمانی ها اینطورین؟؟؟
همین نشون میده که اون تست ها هیچ اعتباری ندارن اگه اعتبار دارن پس چرا واسه هیچکدوم از آمریکایی ها این اتفاق نمیفته؟؟؟
در ضمن ۲.۹ هم نگفتن ۳ گفتن حداقل یکم تحقیق کن
Amin
۱۰ شهریور ۱۴۰۱فکر میکنم برای یه فرد ثروتمند ، بوگاتی پرستیژ بسیار بیشتری داشته باشه ، درکنار لوکس بودن و داشتن ویژگی های یه گرند تور ، میتونه از پرفورمنس و راحتی و همینطور پرستیژ فوقالعاده زیادش استفاده کنه
Kamy
۱۰ شهریور ۱۴۰۱شیرون کوییک اسپرت
ببخشید ..شیرون سوپر اسپرت
یه لحظه با کوییک قاطیش کردم
JDM lover
۱۰ شهریور ۱۴۰۱کونیگزگ یسکو ✌❤
A.A.S
۱۰ شهریور ۱۴۰۱رای من شیرونه❤
Yasin
۱۰ شهریور ۱۴۰۱کونیگزگ فوقالعادست و اینو قبلا ثابت کرده
ولی خب از اصالت و مهندسی و تکنولوژی ناب بوگاتی نمیشه گذشت، خصوصا اینکه یسکو هنوز نه تست شده نه رکوردی زده…
وی
۱۰ شهریور ۱۴۰۱فکر کنم بهترین هایپر کار از نظر مهندسی بعد والکری یسکوعه 🤔
رامتین
۱۰ شهریور ۱۴۰۱بیشک شیرون. یعنی چی تاپ اسپید یسکو 500؟ دیگه ادعاهای هر شرکت را به عنوان امار نمیارن!
SRT
۱۰ شهریور ۱۴۰۱داداش چ خوشت بیاد چ نیاد ادعا های این شرکت همیشه ثابت شدست.
SRT
۱۰ شهریور ۱۴۰۱Koenigsegg agera rs با ۱۳۰۰ اسب بخار و تکنولوژی ۶_۷ سال پیش ۴۵۷ کیلومتر در ساعت رفت،دیگه فک نکنم این یسکو ابسلوت تا ۵۰۰ مشکلی داشته باشه
امیرمحمد
۲۰ شهریور ۱۴۰۱480 تا رف😁
phonix
۱۰ شهریور ۱۴۰۱انتخاب کاملا عشقیه
هردو در اوج قدرت و زیبایی
PURIYA
۱۰ شهریور ۱۴۰۱قطعا بوگاتی پادشاهه👑
کی گفته یسکو ۵۰۰ تا میره این کار از پدال بعید بود آخه مگه رسمی این سرعت رو ثبت کرده؟!!
اینا فقط حرفه اگر ۵۰۰ تا میرفت که رکورد شیرون ۳۰۰ رو زده بود
Sobhan
۱۰ شهریور ۱۴۰۱صد درصد شیرون شاید جسکو خوشگل تر باشه از این مدل بوگاتی ولی باز شیرون 🥰
امیررضا
۱۰ شهریور ۱۴۰۱شدیداً طرفدار کوئنیگزگ هستم ولی بوگاتی اینجا انتخاب منه، یه پکیچ کامل از مهندسی ناب، اشرافیت، شخصیت و هویت رو فقط میشه تو این سگمنت با بوگاتی تجربه کرد.
دکتر ع
۱۰ شهریور ۱۴۰۱بوگاتی با هیچ کدوم قابل مقایسه نیست❤️
سید ابوالفضل حسینی
۱۰ شهریور ۱۴۰۱1 شتاب کمتر
2 حد اکثر سرعت بیشتر
3 آیرودینامیک بیشتر
4 خدمات پس از فروش بهتر
5 کیفیت ساخت بهتر
6 پایداری عملکرد بیشتر موتور
7 قابلیت تقویت بیشتر از این
8 کلاس بیشتر
9کمیابی سوخت الکلی e85 و گرانی
10 با بنزین 1280 اما بوگاتی با بنزین 1557
11 فضای بیشتر برای سر نشینان
نامردی در حق بوگاتی چون یسکو طبق معرفی حد اکثر سرعت 480 کیلومتر دارد و بوگاتی شیرون سوپر اسپرت در پیست رکورد 489.2 را زده
ایلیا
۱۰ شهریور ۱۴۰۱اگه بحث سر هایپرکار باشه برای هایپرکار از نظر من تنها چیزی که مهمه سرعته.هممون میدونیم بقیه قابلیت های خودرو مهمه ولی هایپرکار از اسمش معلومه ینی باید سریعترین باشه و بمونه خاطر همین انتخابم کونیگزگه.البته نظر بقیه هم محترمه
PURIYA
۱۰ شهریور ۱۴۰۱تعصبشو میکشم i love chiron❤
بوگاتی فقط سرعت نیست لذته عشقه اباهتی که شیرون تو دنیا داره هیچ ماشین دیگه ای نداره تمام مردم دنیا عاشق این لامصب هستن.
فريد
۱۰ شهریور ۱۴۰۱چه پر رو پر رو سرعتشو میزنن ۵۰۰ 👎🏻 کو؟ کجا؟ کی همیچین اتفاقی افتاد ما ندیدیم؟!!!
M.Kkarimi
۱۰ شهریور ۱۴۰۱واقعا باید کدومو انتخاب کرد؟!؟! :/
ترجیح میدم اصن رای ندم… 😅
فینال چی بشه…!! یکی از اینا با SF90…
Swedish Arrogant Tiger
۱۰ شهریور ۱۴۰۱بوگاتی به مراتب خاص تره و تو نقاط مثبتش به خوبی بهش اشاره شده، یسکو ولی سر جلوش با اون چراغ های کوچیک خیلی گنگ و نامفهومه.
تو کلاس های پایین تر فاکتور قیمت مهمه ولی بنظرم اینجا حتی یک میلیون دلار قیمت کمتر هم نمیتونه مقابل شیرون کاری از پیش ببره.
بنانج
۱۰ شهریور ۱۴۰۱۵۰۰ کیلومتر در ساعت کنیگزگ نشاندهنده همچیه
A.A.S
۱۱ شهریور ۱۴۰۱نظر من با قاطعیت بوگاتی
mr-naftalin-az-roghan-abad-70
۱۱ شهریور ۱۴۰۱انتخاب سختیه! ولی بوگاتی و دیگر هیچ. همانند نداره!
خودم هستم
۱۱ شهریور ۱۴۰۱فقط ماسل کار مثل داج و فورد موستانگ وشوی ss و شوی کوروت بقیش باد هواست