بوگاتی از کلکسیون جدید عینکهای آفتابی خود رونمایی کرد. این عینکها علاوه بر اینکه طراحی متمایزی دارند با قیمت قابلتوجه ۱۵ هزار دلار در دسترس مشتریان هستند.
در سالهای اخیر شاهد حضور گستردهتر خودروسازان در دنیایی خارج از صنعت خودرو هستیم و جدیدترین نمونه آنها نیز بوگاتی است که از عینکهای آفتابی جدید خود رونمایی کرده است. این شرکت مشهور ۵ عینک آفتابی منحصربهفرد را برای جلب نظر خریداران متمول محصولات بوگاتی معرفی میکند. اولین جفت از عینکهای آفتابی بوگاتی جذابتر از بقیه به نظر میرسند به گونهای که اگرچه در نگاه اول لنزهای مربعی آن ظاهری سنتی و ساده دارند اما درصورتیکه با دقت بیشتری به این عینکها نگاه کنید جلوپنجره نعل اسبی مشهور بوگاتی را در روی آن خواهید دید. همچنین علامت بوگاتی به همراه نشان طلایی EB نیز بر خاص بودن این عینکها تأکید دارد.
جفت دوم عینکها نیز شکل مشابهی عینکهای یاد شده دارند اما از لوگوهای EB در کنارهها استفاده کردهاند. همچنین امکان سفارش مدلهایی با فریمهای طلایی نیز وجود دارد. نهایتاً به کلکسیون سوم میرسیم که از شکل لنزهای گردتر با عناصر طلایی استفاده کردهاند. لری ساندز به عنوان یکی از شناختهشدهترین طراحان عینکهای آفتابی در دنیا کار ساخت این عینکها را بر عهده داشته است. او برای طراحی محصولات یاد شده از طراحی محصولات لوکس و پرفورمنس بوگاتی الهام میگیرد.
کلکسیون عینکهای آفتابی بوگاتی در نمایشگاه سیلمو پاریس رونمایی شده است و اگرچه قیمت برخی مدلهای آن مشخص نیست اما برای خرید کلکسیون اول باید بین ۱۲۹۵ تا ۱۵ هزار دلار پرداخت کرد. البته همانطور که میدانید عینک آفتابی تنها محصول بوگاتی برای خریداران ثروتمند خودروهایش نیست چراکه این شرکت قبلاً نیز تخممرغهای فیبر کربنی و جواهرنشان، گاوصندوق و اسکوتر برقی را نیز معرفی کرده است. نظر شما درباره چنین محصولاتی چیست؟
amir-mr
۱۰ مهر ۱۴۰۲مانی خوشبین یکی از این داره
JDM سابق
۱۰ مهر ۱۴۰۲به این میگن تیغ زنی با اسم برند
مازیار
۱۰ مهر ۱۴۰۲نه تیغ زنی نیست، منصف و منطقی باشیم.
تیغ زنی با انتخاب فرق داره. مشتری خودش با رضایت انتخاب میکنه حالا اینکه ارزشش رو داره یا نه بحثی طولانیست اما بهرحال خریدار مختاره.
فقط چند برند محدود در دنیا این قابلیت رو دارن که بهاش رو هم قبلا پرداختن. با ارائه بهترینها در هر مقطعی و ارضاء حس جاه طلبی و خاص بودن. چرا ازش استفاده نکنن؟
بازار ثروتمندان بازار پر رونقی هست و همه برندها قبل از هر چیزی کاسب هستن.
و وقتی کیفیت اون محصول در خور نام تولید کننده باشه دیگه همه چی تموم.
MILADZM
۱۰ مهر ۱۴۰۲خب سوالی که پیش میاد چرا باید جامعه بشری به سمتی پیش بره که برا ارضا احساستش رو بیاره به مصرف گرایی و خرج کردن هایی که هیچ عقل سلیمی نمیتونه توجیهی براش داشته باشه ؟
اینکه یه نفر بیاد واسه یه عینک که شاید تو عمرش حتی یه بار هم استفاده نکنه پول خودرویی که بیش از نیمی از افراد جامعه سوارش میشن رو بپردازه یکم غیر منطقی نیست ؟
و یک مسئله دیگه ضرر این زیاده خواهی و خاص پسند بودن بخش بسیار اندکی از جمعیت جهان رو بخش عظیم دیگه ای میپردازن
اینکه خریدار مختاره درست
اما اینکه چرا تفکر انسان های به این سمت کشیده شده جای یه مقدار تامل داره .
خاص به افرادی مثل انیشتین ؛ تسلا و .. میگن که همون لباس مردم عادی رو میپوشیدن ولی نامشون تا ابد تو تاریخ ماندگار شد
از نظر من کسانی که بخوان با این روش ها نیازهای خودشون رو ارضا کنن بیشتر عقده ای هستن تا خاص .
مازیار
۱۰ مهر ۱۴۰۲ممکنه دوست نداشته باشیم با واقعیت روبرو بشیم
اما آرمان شهر هم تو قصه هاست
M
۱۷ مهر ۱۴۰۲همونطور که تو ایران خونه های ۵۰۰-۶۰۰ میلیاردی وجود داره که در هیچ کشوری تو دنیا وجود ندارد
خونه های که دیوار های از جنس مرمر ، تی وی وال ساخته شده از عقیق ، کف های سنگی بسیار گرون قیمت ، بهترین متریال درجه ۱ دنیا ، لوازم خونگی آلمانی درجه ۱ ، سیستم های هوشمند و هزارتا چیز دیگه دارن
خونه هایی تو ایران وجود داره که تو برای هیلز آمریکا هم وجود نداره
پنت هاوس هایی وجود داره که توی دبی هم وجود ندارع
خب بقیه مردم جهان هم روش های خودشون رو واسه پول خرج کردن و لاکچری بازی دارن دیگه
ایرانیا ثروتشون رو با عمارت ها و خونه های ابرلاکچری به رخ میکشن و باهم رقابت میکنن
بقیه دنیا هم هر کدوم هرجایی روش خودشونو دارن
سلطانیان
۳۰ آذر ۱۴۰۲آخه به تو چه ربطی داره که بقیه چطور پولشونو خرج میکنن ؟ تو خودت محتاج نون شبت هستی بعد ثروتمندا از تو انتظار داشته باشن جور اونا رو بکشی ؟ مگه مردم بقیه دنیا مثل مردم عنقلابی ایران بدبخت و بی پولن؟ من یه ثروتمندم و هر طور که دوس دارم پولمو خرج میکنم ، اصلا میخام پولامو آتیش بزنم به تو چههههه؟ شما مردم ایران انقد گشنگی کشیدید که هر کسی هر کاری بکنه از نظر شما عقده ای هست ، مشکل از مغز شماست .
JDM سابق
۱۰ مهر ۱۴۰۲حرفتون درسته ولی وقتی این اتفاق میوفته که برند از انحصار خودش استفاده میکنه و هرچی که میخواد به دلیل منحصر به فرد بودن برند در پاچه مشتری فرو میکنه که میشه گفت تیغ زنیه ولی قانونی. بوگاتی تنها نیست فراری هم همین کارو میکنه
مازیار
۱۰ مهر ۱۴۰۲((در پاچه مشتری فرو میکنه))
چطوری این کارو انجام میده؟ به زور؟
M
۱۷ مهر ۱۴۰۲تیغ زنی یعنی دستمال اپل
JDM سابق
۱۱ مهر ۱۴۰۲به روز انجام نمیشه
کمپانی مشتری رو در موقعیت انحصار قرار میده که کاره درستی نیست
مهدی
۱۰ مهر ۱۴۰۲دو راه قپان – میدان انقلاب – داخل مترو دروازه دولت قشنگترش رو 15000 تومان میدن نه 15000 دلار
چه خبره مگه سره گردنست
بوگاتیشونم البته خوبه زیر 500 هزار دلار بیخود میگن چند میلیون دلار
انشالله برادران چینی خوبترش رو میزنن 50000 دلار حالا میبینید
blackwing
۱۰ مهر ۱۴۰۲فقط قیافه مانی خوشبین میاد جلو چشمم.. 😁
parhamiof
۱۰ مهر ۱۴۰۲15 هزار دلار؟
مرسی،من میرم یه ماشین نو میخرم شیشه هاشو دودی میکنم
Arshia m3csl
۱۰ مهر ۱۴۰۲خیلی گرونه واقعا نمی ارزه ریبن و پلیس و ورساچه و گوچی عینکای خیلی قشنگتری دارن که ۵۰۰ دلار هم نمیشه چرا باید پول ساعت رولکس دیت جاست رو یکی بده به عینک زشت و الکی گرون بوگاتی؟
P
۱۰ مهر ۱۴۰۲این بوگاتی هم قشنگ راه تیغزنی یادگرفته 🤦♂️
Arshia m3csl
۱۰ مهر ۱۴۰۲فقط تو برندای لوکس و گرون ماشین رولزرویس اکسسوری نداره بقیه از مرسدس بنز و بی ام و و ائودی و اینفینیتی بگیر تا لامبورگینی و فراری و پاگانی اکسسوری لوکس دارن
ARIAN
۱۰ مهر ۱۴۰۲ازینا نزدیک ساحلی اهواز میفروختن شصت تومن ای وااای من چرا نخریدم نگو اینا پونزده هزار دلار میرزید😂 یه ریبن پنجاه میلیونی از همه اینا قشنگ تره.
Enzo Ferrari 2008
۱۰ مهر ۱۴۰۲ریبن یه چیز دیگس
Arash IV
۱۰ مهر ۱۴۰۲خوشم نیومد حاجی یه ریبن ۳۰۲۵ حله