در یک درگ هیجانانگیز و جذاب، شاهد نبرد تسلا مدل S پلد مجهز به پکیج پیست با بوگاتی شیرون سوپراسپرت ۵ میلیون دلاری خواهیم بود.
شاید هیچکس انتظار مصاف یکی از سریعترین خودروهای روی کره زمین با قیمت ۵ میلیون دلاری را با یک سدان ۹۰ هزار دلاری نداشته باشد اما این یک سدان معمولی نیست. این قاتل سوپرکارها یعنی تسلا مدل S پلد است. خودرویی که با سه موتور الکتریکی، ۱۰۲۰ اسب بخار قدرت و ۱۴۲۰ نیوتن متر گشتاور دارد و با شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت ۱.۹۹ ثانیه، میتواند ۴۰۰ متر را در ۹.۲ ثانیه طی کند. همچنین خودروی حاضر در این درگ، به پکیج پیست ۲۰ هزار دلاری هم مجهز است.
در مقابل، شیرون سوپراسپرت را با نیروگاه ۸ لیتری W16 چهار توربو داریم که ۱۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۶۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این نیرو توسط یک گیربکس هفت سرعتهٔ دوکلاچه به هر چهارچرخ منتقل میشود. هرچند حداکثر سرعت شیرون سوپراسپرت روی ۴۴۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است اما نسخه سوپراسپرت ۳۰۰ این ماشین توانست به سرعت ۴۹۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. این در حالی است که تسلا سقف سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعتی دارد.
از لحاظ وزن هم برتری با بوگاتی است زیرا شیرون سوپراسپرت ۱۹۹۵ کیلوگرم وزن دارد درحالیکه این رقم برای تسلا ۲۱۹۰ کیلوگرم است. بااینحال، باید توجه داشت که مدل S از گشتاور فوری موتورهای الکتریکی بهره میبرد درحالیکه کمی طول خواهد کشید تا نیروگاه بوگاتی با تمام توان وارد عمل شود. خب با توجه به مواردی که گفته شد، فکر میکنید در این درگ جذاب و هیجانانگیز، تسلا پیروز خواهد شد یا بنزین هنوز هم توان خود را به رخ برق خواهد کشید؟ پاسخ این سؤال را در ویدئوی زیر ببینید.
مقایسه مشخصات فنی
شیرون سوپراسپرت | تسلا مدل X پلد | |
پیشرانه | ۸ لیتری W16 چهار توربو | الکتریکی سه موتوره |
قدرت | ۱۶۰۰ اسب بخار | ۱۰۲۰ اسب بخار |
گشتاور | ۱۶۰۰ نیوتن متر | ۱۴۲۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۷ سرعته دوکلاچه | تک سرعته |
وزن | ۱۹۹۵ کیلوگرم | ۲۱۹۰ کیلوگرم |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
قیمت | ۴ میلیون پوند | ۱۳۵ هزار پوند |
R
۲۶ شهریور ۱۴۰۲مقایسه بوگاتی کبیر با این جوجه برقی به کل اشتباش
ابهت بوگاتی رو میاره پایین
البته تایمای واقعیشون ۹.۱ بوگاتیه جووجه برقی ۹.۳ که هاگرتی اگه برگزار میکرد این عددا به دست میومد. رولینگم که فرمول یکو شکست داده چه برسه به این جوجه برقی کند.
رخ و صدای مخوف بوگاتی رو ببین اون دوتا دولول پشتشو ببین که اندازش قد اگزوز کامیونه
خواهشا حرف قیمت نزنید چیزی ام که دست همه باشه مفت نمی ارزه تازه موقع فروش ارزشش باز میاد پایین تصادف کنی که هیچی باید بدی اسقاطی اه اه حالم بد شد اصلا🤮
ترمزایی که از ۱۰۰ کیلومتر دوثانیه دوطول میکشه تا توفق کامل رو ۱۸ سال پیش بوگاتی ارائه داده اون موقع تسلایی وجود نداشت چه برسه به طرفداراش الان پز اون ترمزارو میدن وااایییییی حالم بدتر شد🤮🤮
Joker
۲۶ شهریور ۱۴۰۲مالک شیرون به مت واتسون فقط یک بار اجازه استفاده از لانچ کنترل داده بود بر خلاف قوانین همیشه که باید طی سه راند ۴۰۰ متر تکرار میشد همین مسئله باعث شد راند اول صرف گرم کردن لاستیک بشه و نیم ثانیه از تایمش رو از دست بده که تو ویدئو هم مشخصه هرزگردی چرخ ها به دلیل سرد بودن لاستیک ها!!! در نهایت هم پیروز شد،جا داره یه یادی هم کنیم از پادشاه 1.1 تو همین پیست🤣در ضمن یه سری اخبار در مورد جانشین شیرون دارم که اگه بشنوید کرک و پرتون میریزه…
ab0lf4zl
۲۶ شهریور ۱۴۰۲مستر توجه کن بوگاتی 2/5میلیون دلاره تسلا صدهزار دلار.
توجه کن بوگاتی 25برابر تسلا قیمتشه
توجه کن بوگاتی سپراسپرته تسلا یه سدان اسپرت
چرا صحبت از قیمت نشه؟؟؟؟ قیمت مهمترین فاکتور یه وسیله س . مگه میشه از قیمت صحبت نکرد؟؟؟؟
الان اگه یه فراری یا لامبو یا بنز و بیمر رو بجای تسلا تست میکردن اولین نفری ک میگفت منصفانه نیس خودت بودی
بعد جوری میگی جوجه برقی انگار روزی دوتا رو باز میکنی و سرهم میکنی.
این تعصب های مسخرتون تا کجا میخواد پیش بره؟؟؟
منم مثل تمام افراد علاقه مند ب خودرو قطعا یه V8 توربو رو ب پیشرانه برقی ترجیح میدم ولی الان سیاست جهانی این مدلی شده ک درون سوز ها رو کمرنگ کنه و جاش روی برقی مانور بدن.
R
۲۶ شهریور ۱۴۰۲هنوز متوجه نشدی که قیمت با تعداد رابطه مستقیم داره اگه تعداد بوگاتی صد برابر بود مثل تسلا قیمتش باهاش برابر میشد بنابرین فاکتور مهمی برای مقایسه نیس
niavash.rash
۲۶ شهریور ۱۴۰۲بیاید منطقی باشی بوگاتی شیرون یه سوپراسپرت عالیه تو دسته بندی خودش و تسلا هم از نظر این که یه سدان هست بشدت ماشین خوبیه و از این نظر که یه سدان هست خیلی پیشرفت بیشتری نسبت به شیرون داره و قیمتشون هم بخاطر همین متفاوت هست و اصلا مقایسه ی یه سدان با یه سوپراسپرت اشتباه است
مازیار
۲۶ شهریور ۱۴۰۲اختلاف قیمتشون هرچقدر باشه به اندازه اختلاف نوع عملکردشون نیست و بدتر اینکه فکر کنیم خوب بوگاتی سی برابر قیمتشه حالا ببینم سی برابر در چنته داره؟!
قیمت بالای بوگاتی بخاطر سلسله دلایلی هست که بحثش کاملا جداست و جاش تو مطلب درگ نیست
گذشته از اون مقایسه “شتاب” برقی و بنزینی مقایسه درستی نیست حالا هر کدوم که برنده بشه فرقی نداره
محمد متین
۱۷ مهر ۱۴۰۲اما بوگاتی بولاید قدرتمند تر و هیولاتر
puriya
۲۶ شهریور ۱۴۰۲ببین اقای ابوالفضل
بوگاتی در عین اینکه یه سوپر کار هیولاست یه ماشین فوقوالعاده اشرافی و لاکچری هم هست به طوری که در بلندگوهاش از الماس استفاده شده و متریال فوقوالعاده ای در کابینش استفاده شده خود بدنه شیرون برای سبک تر شدن از تیتانیوم ساخته شده حتی در ساخت لوگوی بوگاتی از جواهرات گران قیمت استفاده شده و میتونم بگم بهترین و راحت ترین سواری رو در بین سوپر کارها داره و ساخت فقط یک دونه شیرون حدود ۲ سال زمان میبره اگر قیمتش بالاست بخاطر استفاده از بهترین متریال ها و جواهرات در خودرو است پس حالا فهمیدیم با چی طرفیم
حسین
۲۶ شهریور ۱۴۰۲داداش ۲ سال زیاده چطوری حساب کردی
امید
۲۶ شهریور ۱۴۰۲تمام قطعات هم از طلا باشه، یه خودرو محسوب میشه جهت جابجایی، بحث عملکرد هست که تقریبا برابر بودن
❤ ب ت bugatti
۴ آبان ۱۴۰۲فکر کنم دنده یا ترمزش بود یادم نمیاد اون الماس بود
امید
۲۶ شهریور ۱۴۰۲حرفهای شما کاملا منطقی هستش،، درود بر شما
Navid A J
۲۶ شهریور ۱۴۰۲من اهمیتی به انجین بنزینی یا برقیشون نمیدم. دقیقا فاکتور قیمت خیلی خیلی اهمیت داره. نشون میده چقدر الکتریکی ها پیشرفت کردن. وقتی که خرج نگهداری هرسال بوگاتی، اندازه ی خرید یه تسلای پایه باشه، و لذت سواری تسلا با این همه قیمت کمتر، یکم کمتر از بوگاتی باشه یا در شهر، همون اندازه بهت لذت بده، چه دلیلی داره از تسلا چشم پوشی کنی؟ مطمأن باش مالک بوگاتی، یه تسلا هم برای استفاده روزمره ش میگیره و ازش لذت میبره و بوگاتیش رو میزاره کلکسیونی بمونه.
puriya
۲۶ شهریور ۱۴۰۲نوید هیچ کس در جست و جوی لذت رانندگی دنبال خرید تسلا نمیره به هیچ وجه
چون تنها چیزی که از خرید تسلا نصیبتون میشه سکوت و جا به جایی ساده هست همییین
دوستان لطفا انقد بحث پول هم وسط نکشین
من با همین پول میرم سراغ یه M5CS درسته کند تر از تسلا است ولی لا اقل وقتی اون پدال زیر پامو فشار میدم حس میکن که ماشین میگه اره همینه دور موتورو ببر بالا و هیجان رو با تمام وجودت حس کن
P
۲۶ شهریور ۱۴۰۲منطق میباره واقعا
ایشون انتظارشون از یه ماشین ۴ میلیون پوندی و ۱۳۵ هزار پوندی یک اندازست ،افرین به شما
بعدش میفرمایند ماشین فرمول یک تو رولینگ زده ،اگه واقعا اینقدر بهش ایمان داری به نظرت تو پیست در مقابل ماشین فرمول یک چه نتیجه ای خواهد گرفت ؟ من بهت میگم ،تو ۴ دور ماشین فرمول یک به راحتی لپش میکنه ،به راحتی ،ماشین فرمول یک مخصوص اینه که با حداکثر سرعت ممکن بپیچه نه اینکه یه مسیر راست بره
rita
۲۶ شهریور ۱۴۰۲مقایسه بین الکتریکی ها و بنزینی ها کاملا بی معنیه و صرفا وقت تلف کردنه
پیرمرد قدیمی
۲۶ شهریور ۱۴۰۲تقریبا همه این حرف رو قبول دارن بجز مش واتسون…
amir
۲۶ شهریور ۱۴۰۲مش واتسون دیوس هم فقط پول واسش مهمه که اینطور میکنه
ALI.S
۲۶ شهریور ۱۴۰۲درسته برای کسی که اطلاع داره بیمعنی محسوب میشه.
اما برای یک تهیه کننده رسانه در یوتیوب مردم عادی هم مهم هستند که واقعاً براشون مقایسه برقیها با بنزینیها جالبه!!
blackwing
۲۶ شهریور ۱۴۰۲هیچکدوم ، کونیگزک یسکو ابسلوت 🗿
puriya
۲۶ شهریور ۱۴۰۲برو بگو بزرگ ترش بیاد مگه ما ترسی داریم👑👑
همین جسکو تو یه درگ از همین مدل تسلا باخت و آبروی همه ی سوپر کار ها را برد با تایم ۱۰.۴ دقیقا یادمه بعد می خواد با بوگاتی کل بندازه
amir-z
۲۶ شهریور ۱۴۰۲آره دقیقا از ماشین های کونیگزگ توی شرایط واقعی خیلی تست ها و درگ های کمی برگزار شده و مجلات کمی بررسیشون کرد اما بوگاتی برعکس
ALI.S
۲۶ شهریور ۱۴۰۲حقیقت برای بعضیها تلخه.
490 کیلومتر بر ساعت شوخی نیست!
اما هستند که نبینند.
محمدهادی
۲۷ شهریور ۱۴۰۲بوگاتی برای تجربه پضعیت ماورایی ساخته شده(دیدن سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر روز زمین)
ملومه که با تسلای نهایت ۲۵۰ کیلومتری اصلن قابل مقایسه نیست
از نظر تئوری معمولا ماشینا با حداکثر سرعت پایین تر شتاب اولیه ی وحشتناکی دارن،که اینجا بوگاتی همون یه برگ برنده ی تسلا رو هم رز دستش گرفت
انتخاب من بوگاتی ملیون دلاری
mercedes
۲۶ شهریور ۱۴۰۲واقعیت تلخه داداش
همین شیرون توی رولینگ از کوینزگ آگراRS
جا میمونه
حالا رگرا و یسکو که دیگه حرفی باقی نمیمونه
puriya
۲۶ شهریور ۱۴۰۲اقای مرسدس شیرون که اصلا حرف اول و آخر رو تو رولینگ میزنه از کی می خواد ببازه؟
چطور تونستی یه ماشین دورگه ی آلمانی_فرانسوی رو بایه ماشین سوئدی مقایسه کنی اصلا مگه ماشینی میتونه از اباهت شیرون ۳۰۰+نترسه و باهاش کل بندازه ببین نیست همچین ماشینی
amir-z
۲۶ شهریور ۱۴۰۲داداش کونیگزگ آگرا rs توی درگ و رول از ۹۱۱ توربو s میخوره دیگه چه برسه به شیرون
mercedes
۲۶ شهریور ۱۴۰۲پوریا جان
من خودم عاشق شیرونم ، ولی اعداد ثبت شده اینو میگه ، بوگاتی شیرون 0 400 0رو توی 42ثانیه به ثبت رسوند در حالی که همین رکورد آگرا rs تو 36ثانیه.
شیرون سوپر اسپرت با تغییرات جزئی نسبت به شیرون معمولی ، قادر به شکستن این رکورد نیست.
ولی شیرون سوپر اسپرت رکورد 490 کیلومتر برساعت رو داره کی هنوز که هنوز کسی اون رکورد رو نشکسته.
R
۲۶ شهریور ۱۴۰۲۵ سال از رکورد ۴۹۰ همین سوپر اسپرت داره میگذره. ۵ سال دیگه ام جسکو بخواد رکورد بزنه اون موقع جانشین شیرون میاد
amir-z
۲۶ شهریور ۱۴۰۲همه این درگ های بین الکتریکی ها و درونسوز ها که تو اینترنت پر شده به خاطر اینه که یک سری ها واقعا ماشینی مثل تسلا رو که شاید توی سبک خودش بهترین باشه رو میان با بوگاتی که کلا هیچ ربطی به هم ندارن مقایسه میکنن وگرنه برگزاری چنین درگی فقط به خاطر همین مقایسه های مسخره اینترنتی و بازدید خوب از اونهاست در صورتی که …
abbas
۲۶ شهریور ۱۴۰۲از جارو برقی بدم میاد
AMANTE
۲۶ شهریور ۱۴۰۲جا داره از جمله ی ( تموم شد، خیلی تاثیر گذار بود. ) استفاده کنم.
این مدل درگ ها یا بهتره بگم اکثر درگ های کارواو برای جذب مخاطب هست تا بتونه بازدید کانال اش رو ببره بالا و جنبه ی سرگرمی داره.
نشناسی بهتره
۲۶ شهریور ۱۴۰۲بوگاتی:لایک
(تسلا رو نذاشتم چون در برابر ابهت بوگاتی اصن دیده نمیشه💪🗿🇨🇵)
FOTOX
۲۶ شهریور ۱۴۰۲کاربر( Tesla) غیبش زده چیزی نداری واسه گفتن ؟
ALI.S
۲۶ شهریور ۱۴۰۲😂😂
این دفعه همه چی واضح بود.
جا برای سخنوری نداشت!
😂😂
☀️☀️
Vvh
۲۶ شهریور ۱۴۰۲فک کن پشت چراغ قرمز باشی،دو و نیم میلیون دلار پول داده باشی اونوقت یه تسلا نسختو بپیچه تا بیای خودتو جمع کنی برسی به چراغ قرمز بعدی
پیرمرد قدیمی
۲۶ شهریور ۱۴۰۲هرکی تو این شرایطی که گفتی قرار بگیره به نشانه بچه سال بودن راننده تسلا از لحاظ عقلی همون مسیرو کاملا پر گاز که طرف حسرت صدای زیبای یه ماشین درونسوز به دلش بمونه گرد میکنه میپیچه میره
puriya
۲۶ شهریور ۱۴۰۲مطمئن بودم شیرون میبره فقط نمیدونم چرا انقد بد لانچ میکرد آخه چطور میشه بوگاتی شیرون سوپر اسپرت!!! که 1600 اسب بخار و 1600 نیوتون متر گشتاور داره با یه جارو برقی که ۶۰۰ اسب کمتر و ۲۰۰ نیوتون متر گشتاور کمتر و همچنین ۱۲۰ کیلو وزن بیشتری داره تایم یکسان بزنن و با اختلاف کم شیرون ببره از این خنده دار تر اینه که تو تست ترمز تسلاهه دو متر زود تر متوقف میشه اونم در برابر شیرون واقعا جوکه
اینا همش دسیسه ی خودشونه که می خوان تبلیغ ماشینای برقی رو بکنن کامل تو ویدئو مشخصه که از توان واقعی ماشین استفاده نشده تو بخش ترمز هم اصلا با علم فیزیک هم خوانی نداره که شیرون با وزن کمتر و ترمز هایی با فناوزی فوقالعاده از یه سدان ۱۰۰ هزار پوندی بخوره واقعا خندم میگیره که این درگ ها رو به خورد ما میدن
دقیقا یادمه درگ شیرون معمولی با یه ماشین فرمول یک بود شیرون تایم ۹/۶ زد با دو سرنشین حالا چجور شده که این مدل شیرون که هم قدرت و هم گشتاورش بیشتر شده بازم تایم 9/6 بزنه اونم با یه سرنشین!!! با عقل جور در نمیاد
در کل به همه ی عاشقای ماشین برقی بگم پاتونو از گلیمتون دراز تر نکنین به ماشینایی که ما علاقه داریم توهین نکنین مثل صدای ماشیناتون در سکوت ماشین بازی بکنین تعصب کشیدن و سرو صدا کردن مال ماست😈☠👑👑
ab0lf4zl
۲۶ شهریور ۱۴۰۲با این تفاصیر مشکل اینه چندسال بعد ک بوگاتی هم برقی میشه باید بش بگی جارو برقی لوکس!!!!
puriya
۲۶ شهریور ۱۴۰۲ابول اگه بوگاتی روش شد ماشین الکتریکی بسازه من قطعا بش میگم جارو برقی مطمئن باش
Mahdi
۲۶ شهریور ۱۴۰۲موتورهای برقی گشتاور آنی دارند در حالی که موتورهای بنزینی یا دیزلی برای رسیدن به حداکثر گشتاور باید به دور بالا دست پیدا کنند که کمی زمان میبره
H2
۲۶ شهریور ۱۴۰۲تسلا خیلی خیلی بهتره
29 برابر پول بدی، 100 برابر هزینه های تعمیر و نگهداری بیشتر برای چند ثانیه؟
والا معقول نیست
هرچند که من با این شرایط اگه موقعیت داشتم هم ماشین برقی نمیخریدم. فعلا زوده
JDM
۲۶ شهریور ۱۴۰۲پشمام این سم ترین حرفیه که شنیدم
داداش تو مونده به درک از ساخت بوگاتی برسی
همین انجین W16 کافیه تا قیمتشو توجیه کنه برعکس خیلیا که از یه همچین انجینی به عنوان پروژه یه بار مصرف استفاده میکنن بوگاتی و امثالهم باهاش رکورد میزنن.
واقعا واسه کسی که از یه هایپرکار یا هر ماشینی فقط شتاب و سرعت میدونه صحبت کردن بیفایده هست
mercedes
۲۶ شهریور ۱۴۰۲حرفت مث این میمونه
رولزرویس فانتوم چون شتابش در حد یهa45هست پس a45که 50هزار یورو قیمت داره از روزلرویس بهتره.
ببخشید شما با آقای میرسلیم نسبتی دارین؟
Porsche
۲۶ شهریور ۱۴۰۲عاشق این مدل تسلا هستم ، تعصب رو کنار بگذارید و اندکی عاقلانه فکر کنید : مگه چند نفر تو دنیا توانایی خرید بوگاتی ۵ میلیون دلاری دارن ؟! کلا ۵۰ دستگاه شیرون سوپر اسپرت تولید نشده پس در نتیجه بیشتر از یک خودرو یک کالا کلکسیونی هست و فقط میلیونر هایی مثل مانی خوشبین سمت خرید این ماشین میرن اونم به خاطر اینکه چند سال بعد با چند برابر قیمت بفروشنش ! اما از اون طرف با یک سدان تولید انبوه خانوادگی طرف هستیم که ۱۰۰ هزار دلار قیمت داره و در دسترس بیش تر از ۸۰ درصد اقشار جامعه هست و باهاش میتونی مسافرت های طولانی بری ، خرید های روزانه انجام بدی یا بچه ها رو به مدرسه برسونی و خیلی از کار های دیگه که برای هایپرکار های چند میلیون دلاری مثل شیرون قفل هست ، نمیخوام بوگاتی رو هیت کنم ولی واقعا باید به تسلا بابت ساخت همچین هیولا همه کاره ای احترام گذاشت مخصوصا با این track package که دیگه واقعا ترمز های قدرتمندی داره و اون ضعف تاپ اسپید رو هم تا حد زیادی بر طرف کرده ، اگه مشکلات مونتاژی رایج محصولات تسلا رو نداشت ، قطعا یکی از کامل ترین خودرو های تاریخ میشد
JDM
۲۶ شهریور ۱۴۰۲قدر زر زرگر شناسد
قدر گوهر، گوهری!!
مهم نیست کی میتونه سوار بوگاتی بشه یا کی سوار تسلا
این حرفای شخصی هست که هیچی از خودرو نمیخواد و نمیدونه جز یه ماشین اقتصادی تا بره تا خریداشو انجام بده
پس همیچن آدمی چه میفهمه بوگاتی چیه
همونطور وقتی میریم تو جمعی بحث ماشین میاد میگی بوگاتی زبونشون نمیچرخه بگن
انتظار ندارم تو سایتی که بعضیها از بوگاتی انتظار مصرفگرایی و انجام کارهای روزانه دارن چیزی در بیاد
فکرشو کن طرف از مقایسه این دوتا فقط شتابو میفهمه دیگه نمیدونه اون آلیاژی که تو بوگاتی استفاده شده از کل زندگی ماها گرونتره تا تسلایی که به عنوان ماشین خانوادگی از متریال بیکیفیت استفاده میکنه
Tesla
۲۶ شهریور ۱۴۰۲نمیدونم مشکل carwow با حالت drag strip چیه !!! چون s پلد کبیر خیلی راحت در عرض ۹/۲ ثانیه تایم ۴۰۰ متر میزنه پس خیلی راحت این اسباب بازی کلکسیونی و تو قوطی میکنه البته بار ها هم اینکار و انجام داده و قطعا فسیل یادش نرفته که s پلد کبیر در تست drag times چطوری بوگاتی بیچاره و هم تو درگ و هم رولینگ مورد عنایت قرار داد 🤣🤣 همانطور که خود مت واتسون هم در کلیپ گفت : در همه اتوبان های دنیا به جز آلمان هیچکس جرات نمیکنه بیشتر از ۲۷۰ تا بره و اصلا اجازه نداره که و از اونجایی که s پلد کبیر تا این سرعت شیرون ss رو جرر داد پس در نتیجه پادشاه بی چون چرا رولینگ هم هست و تازه این اول راه برای تسلا کبیر هست چون در آینده نزدیک مدل پلد پلاس و رودستر افسانه ای از راه میرسن و دیگه اون موقع هست که امثال بوگاتی باید برن مشغول به ساخت گاو صندوق و عطر زنانه بشن 🤣🤣🇺🇸🇺🇸⚡️⚡️💪💪
پیرمرد قدیمی
۲۶ شهریور ۱۴۰۲ببین عزیزم دوتا چیزه که یک فرد رو به دنیای خودرو وابسته میکنه 1 علاقه 2 تعصب
گزینه دوم بصورت کاملا طبیعی تو همه انسانها وجود داره ولی به یک شرط اونم اینه که مالک اون شی باشه تو حتی پراید هم داشته باشی روش تعصب داری و این طبیعیه چون مالکشی ولی آخه تویی که تو عمرت یدونه خودرو S پلد از نزدیک ندیدی طرفداری چیو میکنی ؟ اصلا سوارش شدی دور زدی باهاش؟🗿 یا فقط سوار ماشین ایرانی پدرت هستی !؟
اگه مطالب علمی و آموزنده در مورد تسلا میزاشتی میگفتم خب علاقه داره ولی تو حتی حاضر نیستی روزی ۱ ساعت در مورد چیزی که طرفداری میکنی تحقیق و مطالعه انجام بدی و فقط منتظری پدال در مورد تسلا مقاله یا درگ بزاره. الان اینجا دلت به چی خوشه ؟ شتاب اولیه جاروبرقی که درنهایت شکست خورد؟ تو چیزی فراتر از تعصب و علاقه نشون میدی که ما تو دنیای مجازی بهش میگیم ترول کردن… :)
JDM
۲۶ شهریور ۱۴۰۲داداش امیدوارم امثال درساتو خوب بخونی مهر ماه نزدیکه آماده باش وگرنه توهم باید تو بازار عطر زنانه بفروشی
Shahab
۲۶ شهریور ۱۴۰۲کاربر Tesla یه بار میگم این بحثو تموم میکنم
مت واتسون به هیچ عنوان نمیاد اعتبار کانالشو به خاطر یه حالت مسخره پیش ترول های تسلافنی مثل تو خراب کنه . حتما ماشین هاشو توی بهترین حالت درگ قرار میده . هیچ حرفی هم نزده از اینکه من عمدا توی drag strip نمیذارم. تسلا جونت پیش بوگاتی له شد و تنها چیزی که اونو توی این فیلم با ارزش میکنه ، پیشرفت تایر و ترمز هاشه .
amirmahdi
۲۶ شهریور ۱۴۰۲زمان 3:38 رو دوباره این سری با چشمای باز نگاه کن اونجا نوشته drag strip peak performance ready
R
۲۸ شهریور ۱۴۰۲دقیقا ولی تو ۷.۴۲ ثانیست نشون میده فعاله
کسی که خودشو به خواب زده رو نمیشه بیدار کرد
سوشیانت
۲۶ شهریور ۱۴۰۲همینکه یه سدان میتونه تو شتاب یه سوپر اسپرت رو شکست بده نشون میده که مهندسی تسلا چقدر فوق العاده هست🇺🇲🇺🇲💪💪
مازیار
۲۶ شهریور ۱۴۰۲در حالی که تک و توک امریکایی فن میخوان شکست تسلا رو به قیمت و وزن و اینها ربط بدن، سوشیانت میگه چی میگین شما؟ تسلا برنده مسابقه شده!!
البته این افه باخت بعد برد تازگی نداره
سوشی خیلی خوبی😄
JDM
۲۶ شهریور ۱۴۰۲واو پشمام
حالا منظورت کدوم مهندسی بود؟
شوخی میکنی دیگه
Shahab
۲۶ شهریور ۱۴۰۲داداش به نظرم ساقیت رو عوض کن . تسلا پیش بوگاتی اسباب بازی پلاستیکی ای بیش نیس.
فقط ترمزش رو میتونی با بوگاتی مقایسه کنی.
نمیدونم چرا فیلم رو نمیبینی و ندونسته میای نظر میدی که اینجوری مسخره ات کنن
مهران
۲۶ شهریور ۱۴۰۲داداش واقعا دارم شک میکنم درسی خونده باشی!!!کدوم مهندسی!!!!خودرو برقی دقیقا چه مهندسی خاصی داره؟حداقل الان
امیرمحمد
۴ مهر ۱۴۰۲یعنی چی
آبروی آمریکایی فنا رو بردی
بوگاتی یک شرکته محشره
خودرو های سوپر اسپرتی میسازه (هایپرکار) که لوکس هستن
بوگاتی کارش ساخت خودرویی هستش که بتونه مرز های فناوری و سرعت جهان رو جا به جا کنه
تسلا در برابرش عددی نیست
تسلا در برابرش یه محصول آشغاله
(آمریکایی فن هستم)
ما که ندیدیم تسلا جاروبرقی بتونه رکورد سرعتو بزنه
Shahab
۲۶ شهریور ۱۴۰۲کاربر Tesla کوجایی که تسلای کبیرت کوشته شد🤣🤣🦾🦾🇩🇪🇩🇪
به نظرم بهتره یه ماهی پیدات نشه.
Siyavash
۲۶ شهریور ۱۴۰۲مت واتسون واقعا دیگه داره تومخی میره…این نازنین شیرون رو آوردی با تسلا مقایسه میکی…حداقل اون 918نارنجی رو باید میاوردی یا اون کوئینگ زگ آبی رو میاوردی..یا فراریsf90یا اگر برقی میخای بیاری باید ریماک نورا رو میاوردی…تقریبا تویه تمام درگ هاش یه همچین حرکت چرتی میکنه یهوو لحظه آخر یه ماشین که هیچ رپتی به ماشین دیگه نداره برمیداره میاره….این درگ هم برام جذاب نبود چون نه تایم شیرون رکورد شکن تایم واقعیش نبود..تقریبا تایم بوگاتی شیرون معمولی رو زد…..کار ندارم ولی همین درگ باید با حضور همین شیرون و یه شیرون ساده برگزار کنن تا تفاوت شیرون و شیرون سوپراسپرت رکورد شکن مشخص بشه….
Enzo Ferrari 2008
۲۶ شهریور ۱۴۰۲هردو خوبن 👽😐
Shahab
۲۶ شهریور ۱۴۰۲انصافا تسلا خیلی توی ترمز و لاستیک پیشرفت کرده .
من خودم اونجوری فن تسلا نیستم ولی فکر نمیکردم تسلا با یه پکیج ترمزاشو زمین تا آسمون عوض کنه
Viper
۲۶ شهریور ۱۴۰۲هیچی بوگاتی با اون ابهت و انجین۸ لیتری W16 کواد توربو نمیشه……
JDM سابق
۲۶ شهریور ۱۴۰۲مقایسه از پایه غلط…
M.83
۲۶ شهریور ۱۴۰۲چی بگم والا
اقای اشتری و دهقان
من ارزش بوگاتی رو به اصالت ، قدمت ۱۹۰۹ ، صنعت ایتالیا و فرانسه میدونم
میدونم که ی جواهره
حالا تسلا اومده ماشینای گند تر از حد خودش یعنی ی سدان اسپرت رو با قیمت منطقی شکست داده
بوگاتی الان کار عجیبی کرده ؟ سریع ترین خودرو دنیا با اختلاف اونم ناچیز تونسته ی درگرو ببره
حالا خصومتی ک کاربران ایرانی با تسلا دارنو نمیدونم ولی حداقل میدونم رشد خودروسازی چین بی ربط به تسلا نیست تسلا حتی ارزش سهام اپل رو هم داره تهدید میکنه تسلا ادای احترام صنعت خودرو به تسلا کبیر بود
بنظر شما این حجم از هِیت یکم بی منصفی ما نیست ؟
شما خودتون میدونید حتی سایت های تکنولوژیم اول از همه تسلارو پوشش میدن بعد سایت های خودرو سازی
تو خارج همچین هیت و تنفری نسبت به تسلا وجود نداره
مازیار
۲۶ شهریور ۱۴۰۲این حجم از هیت و تنفر که داری ازش میگی رو قبول دارم که نابجاست
به نظر من بخشی از دلیلش مربوط به دو سه کاربر امریکایی/تسلا فن هست که همه می دونیم و می بینیم که چطور به عنصر نامطلوب سایت تبدیل شدن و ظاهرا خیلی هم از این وضع راضی هستن!!
و بخش دیگه مربوط به این جو ضد برقی هست که در جریانه _ که خوشبختانه از شدتش کم شده _ با این رویکرد که هرچی از برقی بیشتر متنفر باشی ماشین باز تری
البته همه اینها نظر شخصی هست و در جای خود محترم
پیرمرد قدیمی
۲۶ شهریور ۱۴۰۲شرمنده بجای آقای اشتری و دهقان ریپلای میزنم
ولی میخواستم بگم اون ملت خارجی چشم و دل سیر از دنیای خودرو درونسوز و صدای اگزوز هستن اونا ماشین بازیاشون رو با امثال نیسان GT-R و پورش 911 یا دوج دیمن با قیمت های بسیار معقولانه کردن و دنبال تنوع جدید هستن که از تسلا حمایت میکنند اونوقت ما چی؟ 10 ساله هیچ ماشینی بجز ماشین های داخلی با پلتفرم 20 ساله یا چینی های بی نام و نشون ندیدیم چنتا کره و آلمانی و ژاپنی وارد شد ولی با قیمت چند برابر که هنوزم به همون قیمتا خرید و فروش میشه ملتی که لاکچری ترین ماشینی که دیدن فونیکس و تیگو و لاماری بوده بیشتر از این نباید قضاوتشون کرد…
افسوس
رضا
۲۷ شهریور ۱۴۰۲چند نفر از ۱۰۰ نفر چشم و دل سیییر ها نیسان یا پورشه یا لامبورگینی و … داشتن؟!؟
پیرمرد قدیمی
۲۷ شهریور ۱۴۰۲ضعیف ترین قشرشون بجز کارتن خواب ها حداقل اونقدری دستشون به دهنشون میرسیده که دوج یا فورد ماسل کار ارزون قیمت تر از تسلا سوار بشن یا حتی دست دوم !
الان از صد نفر ایرانی چند نفر پولشون میرسه شورولت کاپریس مدل ۱۹۹۳ بخرن ؟ شما قیمت پایه رو بگیر ۱ میلیارد طبق دیوار و شیپور درحالی که قیمت پایه تو آمریکا کمتر از ۱۰ هزار دلاره
امیرمحمد
۴ مهر ۱۴۰۲ارزون تره
اما مالیات سنگین براش میگیرن
واسه همین ارزششو نداره
💀
۲۶ شهریور ۱۴۰۲داش حالا بیا حرف از مهندسی بزن
ماشین ۱۰۰ هزار دلاری نزدیک بود ۲ میلیون دلار رو آتیش بزنه
مهندسی آمریکا برتره
چه فرقی داره
۲۶ شهریور ۱۴۰۲فقط کامنتاااااا 😂
ملتی که تا حالا بوگاتی و تسلا که هیچ حتی پورشه و فراری هم از نزدیک ندیدن( یکیش خودم) افتادن جون هم که بوگاتی خوبه تسلا آشغاله یا برعکسش😂😂😂
ای خدا از دست ما مردممممم
puriya
۲۶ شهریور ۱۴۰۲میشه برام دقیقا توضیح بدی حالا من اگه این ماشینو تو خیابون ببینم چقدر نظرم راجب فرق میکنه ایا اگه ازش تو خیابون ببینم میگم این اون طور نیست که باید باشه؟؟
همه ی مردم ماشینی که انتخاب میکنن رو که نیاز نیست ختما تو خیابون دیده باشن تقصیر ما چیه که این ماشینا تو کشور مانیستن خالا چون نیستن و تو خیابون نمیبینیمشون باید با ماشین بازی خداحافظی کنیم؟؟!
رامتین
۲۷ شهریور ۱۴۰۲بحث قیمت بهرحال مطرحه ولی خب شیرون کجا این کجا. مقایسه مسی با هالنده! تعمق کنید.
رضا
۲۷ شهریور ۱۴۰۲در اینجا بحث «شتاب» هست که متاسفانه بوگاتی خوب ظاهر نشد
TOPGEAR-mohsen
۲۷ شهریور ۱۴۰۲۳۷ میلیون دلار یا خود خدا
ابوالفضل
۲۸ شهریور ۱۴۰۲ببینید دوستان تعصبی برخورد نکنید
من خودم آمریکایی فن هستم اما طرفدار خودرو برقی
نیستم
اما چیزی که هست خودرو سازی داره به اون سمت پیش میره و کاری نمیشه کرد
حالا امثال تسلا که به تازگی شروع به تولید کردن رو جارو برقی خطاب میکنید ، در حالی برند های دیگه از هر کشوری مثل پورشه ، دوج ، فورد و … روی به این کار آوردن و هیچ کس به اون ها جارو برقی نمیگه
همین بوگاتی هم دیر یا زود شروع میکنه
تو برقی ها هم تسلا مدل های اقتصادی نسبتا خوبی ارائه کرده
اینکه با یه سدان (به نقل همین مقاله ) قاتل سوپر کارها شده و شیرون رو به چالش میکشه یه حقیقت تلخه
بنابرین انقدر خوار و ذلیلش نکنید که خواه ناخواه آینده خودرو همینه 😔