هایپرکار جدید بوگاتی دیوو در چند روز آینده رونمایی خواهد شد و این خودروساز فرانسوی یک سری تیزرهای جدید را منتشر کرده که قبلاً نیز آنها را خدمت شما عزیزان ارائه کردهایم.
همچون روشهای همیشگی بوگاتی، تصاویر اینستاگرامی این برند چیز زیادی را نشان نمیدهند. البته چیزی که این تصاویر نشان میدهند آن است که دیوو با سرعت بالا از میان تعدادی پیچ جاده عبور میکند. اینجاست که بوگاتی میگوید دیوو برای پیچها ساخته شده است…
اگر با دقت بیشتری به تصاویر مبهم دیوو نگاه کنید متوجه خواهید شد که این خودروی اسپورت در یک طرح با چند رنگ مختلف قرار دارد. در واقع به نظر میرسد دیوو ترکیبی از رنگهای آبی تیره، نقرهای و سفید است.
بر پایه تیزرهای اخیر دیوو میدانیم که طراحی این خودرو از کانسپت ویژن گرن توریسمو الهام گرفته است. یکی از واضحترین شباهتهای طراحی این دو خودرو استفاده از بال عقب بزرگ و باله کوسهای گیرا به منظور بهبود آئرودینامیکی و تواناییهای عبور از پیچ میباشد. همچنین دیوو دارای عناصر آئرودینامیک بیشتر در رکابهای جانبی است.
خبرهای جدید نشان میدهند دیوو دارای برخی بالهای جدید به منظور افزایش داون فورس میباشد. ظاهراً فرانسویها در حال کار سخت برای حذف برخی متعلقات غیرضروری این خودرو هستند. اگرچه دیوو سبکتر از شیرون خواهد بود اما بازهم خودرویی سبک نیست. احتمالاً وزن این خودرو بیشتر از ۱۸۰۰ کیلوگرم خواهد بود.
انتظار میرود پیشرانه ۱۶ سیلندر ۸ لیتری کوادتوربو برخی بهبودها را داشته باشد اما موضوع مهمتر استفاده از گیربکس برگرفته از مسابقات است که باعث بهبود شتابگیری خواهد شد و درگیری راننده در بحث راندن خودرو را افزایش خواهد داد.
تنها ۴۰ دستگاه از بوگاتی دیوو با قیمت ۵ میلیون یورو ساخته خواهد شد.
Omid
۳۰ مرداد ۱۳۹۷هنوز هم سنگینه .ممکنه تو پیچ ها عملکردش خیلی خوب باشه ولی بازم حس چابکی ماشینای سبک رو نمیده
Madjidiano Rolambo
۳۰ مرداد ۱۳۹۷چشم بسته غیب گفتی
Amirferrari
۳۰ مرداد ۱۳۹۷تو پراید سوار شو،هم خیلی چابکه و هم خیلی سبک،با پراید احساس میکنی رو پر قو نشستی داری پیچ ها رو طی میکنی… راجب دیوو هم بگم که یه غول مرحله آخر به معنای واقعیه… کسایی که همیشه بهونشون واسه ایراد گرفتن از بوگاتی این بوده که محصولات بوگاتی تو خط مستقیم فقط سریعا و تو پیست عملکردشون چشمگیر نیست فعلا باید برن تو افق محو شن،نمیدونم قراره با چه نیرویی پیچ ها رو لوله کنه فقط اینو خوب میدونم بوگاتی ۶ میلیون دلار بیخود از مشتری ها طلب نمیکنه…بوگاتی با وینکلمن داره با سرعت پیشرفت میکنه،چیزی که همه از بوگاتی میخواستن داره اتفاق میفته…
SRT HELLCAT
۳۰ مرداد ۱۳۹۷در جوابت باید بگم که بوگاتی همیشه یه ماشین تپلو گنده بوده که خریدارای اصلیش منطقه های حاشیه خلیج فارسن بخاطر همین سازنده با اونام مشاورت میکنه تو روند طراحیو اینا بعدشم بوگاتی پنج میلیون واسه این ماشین چاق قیمت گذاشته؟واقعن مسخرس کوئینیگ زگ با اونهمه دمو دستگاهو زیبایی بی بدیلش دو و نیم میلیون دلار قیمت داره خیلیم عملکردش از بوگاتی بهتره
Amirferrari
۳۰ مرداد ۱۳۹۷بوگاتی با عربا مشورت کرده برا ساخت دیوو???? یعنی شما طرفدارای کونیگ زگ با این کامنتاتون دل یه ملت رو شاد میکنید تو این گرونیا??خدا دلتون رو شاد کنه برادر…
Ferrari
۳۰ مرداد ۱۳۹۷دوست عزیز قبل از کامنت گذاشتن یکم فکر کن یعنی چی کسایی که منتقد وزن شیرون بودن برن محو شن؟؟ نسخه معمولی شیرون چه ربطی به این مدل داره؟؟ شیرون یه ماشین سنگینه چه شما بخوای چه نخوای حالا اگه دیوو سبکتر و چابکتر شده و دایره پیچ هارو سریعتر طی میکنه بحثش جداست وکسی نگفته این مدل هم نمیتونه تو پیست سریع باشه.این ماشین هنوز معرفی نشده هنوز وزن ماشین و قدرت و …. مشخص نشده برای چی جوگیر شدی؟؟
s.h
۳۰ مرداد ۱۳۹۷بابا فراری جان ولش کن
هشتاد نود تا دیسلایک نشونه تایید حرفشه
حتما الان همه باید برن
من نمیدونم چرا پدال بعضی ها رو کلا کنار نمیزاره
طرف یه جو شعور نداره یه چندتایی هم هستند عین این
SFXSuperFast
۳۰ مرداد ۱۳۹۷بوگاتی هیچوقت چیزی بیشتر از یه پروژه تبلیغاتی چاق برای فولکس و یه ابزار واس تیغ زدن پول نفت نبوده!
الانم که ادعا کردن سر پیچ و این داستانا
بهتون قول میدم یه ماشین مث پیستا و 720 که حجم و تعداد سیلندرشون نصف بوگاتیهه چنان شرمنده ش کنن که دوباره برگرده سر کار خودش و فقط ماشینای گنده و چاق همیشگیشو بسازه!!!
گیربکس مسابقه!!خنده داره!تو کدوم مسابقه شرکت داره که گیربکس برگرفته از مسابقات رو میخاد استفاده کنه!؟
قبلن هم گفتم الانم میگم بوگاتی حتی ارزش این 10-20 کالری رو که من واسه تایپ این مطلب مصرف کردم رو توی دنیای خودرو نداره!!
امیر
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ماشالا ۵ میلیون یورو!!!
موندم کسی که این ماشینو میخره چندتا صفر جلوی رقم حساب بانکیشه و از همه مهمتر کلا چندتا ماشین داره؟!
رامتین
۳۰ مرداد ۱۳۹۷والا تنها 40 تا از این ابرخودرو تولید میشه که عدد کمیه و شاید هزاران نفر در دنیا چنین پولی براشون جلوه نمیکنه. معمولا فوتبالیستهای مشهور اروپایی که در برابر دیگر صنفها درامد زیادی هم ندارند، من جمله بازیکنان لیگ برتر انگلیس برای هر 1 بازی 90 دقیقه ای چیزی نزدیک به 200 تا 500 هزار دلار دریافت می کنند. حال ممکنه طرف تعویض هم بشه!! بنابراین اینها میتونن یک نیم فصل که بازی کنن اینو بخرن. یعنی حدودا 3 ماه. اما ملت بدبخت ایران طی 3 ماه، آن هم قشر متوسط به بالا، یک موبایل هم نمیتونن بخرند.
mahdy
۳۰ مرداد ۱۳۹۷منتظر تکون خوردن دنیای مهندسی طراحی خودرو باشین
طاها
۳۰ مرداد ۱۳۹۷تعصبی از ماشینای خودشونم سر در نمیارن
shirko
۳۰ مرداد ۱۳۹۷بهترین ماشین دینا ، این حسی امنیتی که بوگاتی داره هیچ وقت ماشین های دیگه ندارن .
parsa
۳۱ مرداد ۱۳۹۷روندیش؟
shirko
۳۰ مرداد ۱۳۹۷بهترین ماشین دنیا این حسی امنیتی که بوگاتی داره هیچ وقت ماشین های دیگه ندارن .
amir
۳۰ مرداد ۱۳۹۷بعد از معرفیش به شدت منتظر پاسخ از طرف کوءینیگ زگ هستم
الف.ی
۳۰ مرداد ۱۳۹۷طراحیش میتونه کاملا مربوط به مدل گرن توریسمو باشه
AMG 63
۳۰ مرداد ۱۳۹۷به نظرم یکى از دلایل پایداریش تو سرعت بالا همین وزنش میتونه باشه ، چون اینجورى دیگه نیاز به تولید داون فورس فضایى نداره و میتونن تمرکزشونو رو بهبود جریان هواى بهتر حفظ کنن . پرفورمنس ماشینم که فوق العادست ، البته با اعتماد به گفته هاى شرکت ،شتاب ۲ ثانیه و این عکس هاى تبلیغاتى
Mostaffa
۵ دی ۱۳۹۸این بوگاتی چرا اینطور یه چون سازندش اهل ایتالیاس بعد توسط فولکس واگن که ساخت آلمانه خریداری شد بعدش میان میگن که بوگاتی ساخت فرانسه هس موافق ها لایککنن.