درحالیکه شاید فکر میکنید استفان وینکلمن به عنوان مدیرعامل بوگاتی هر روز سوار بوگاتی میشود اما از شنیدن اینکه او در واقع سوار یک پورشه از نوع پانامرا اسپورت توریسمو میشود سورپرایز خواهید شد.
وینکلمن این موضوع را در مصاحبه با اتوکار فاش کرده و البته گفته که هر سال خودروی خود را عوض میکند. او همچنین خاطرنشان ساخته از زمان حضور در سمت مدیرعاملی بوگاتی همهی محصولات تولیدی این شرکت را رانده است. وینکلمن این را هم گفته که حضور در آئودی باعث شده او خودروهای RS ارباب حلقهها را دوست داشته باشد. البته میدانیم که خودروهای انتخابی او همگی زیر چتر گروه فولکسواگن قرار دارند.
اما استیشن پرفورمنس پورشه به زودی فیس لیفت خواهد شد و حدس میزنیم وینکلمن هم در آیندهای نزدیک خودروی خود را تعویض خواهد کرد.
مصاحبه اتوکار با وینکلمن تنها درباره سلیقه خودرویی او نبوده است. رئیس بوگاتی همچنین درباره حرکت بعدی این شرکت سخن گفته است. این موضوع با جدیدترین دستاورد بوگاتی یعنی شکستن سد سرعت ۴۸۲ کیلومتر در ساعت با شیرون دم دراز هماهنگ بوده است. البته رکوردشکنی جدید بوگاتی آخرین تلاش این برند برای ثبت رکورد سرعت در جهان میباشد.
بوگاتی در قدم بعدی روی شتاب جانبی کار خواهد کرد و بنابراین به دنبال شکست رقبا در زمینههای داون فورس، هندلینگ و کاهش وزن خواهد بود.
زمانی که از وینکلمن درباره نسخههای متنوع و سفارشی شیرون پرسیده شده او گفته که قطعاً نسخههای دیگری از هایپرکار در راه خواهد بود. البته این مدیر ردهبالا تائید کرده نسخه سفارشی دیگری از شیرون تولید نمیشود بلکه بوگاتی اول روی تحویل مدلهای فروخته شده تمرکز خواهد کرد و سپس دیوو را به دست مشتریان خواهد رساند.
مهراد
۳۰ دی ۱۳۹۸کوزه گر از کوزه شکسته آب میخوره !!!!
(( البته نه اینکه پورشه پانامرا بد باشه بلکه در مقایسه با محصولات بوگاتی ، دیگه آنچنان به چشم نمیاد))
NAVID۰۰۹۸
۳۰ دی ۱۳۹۸مگه مدیر بوگاتی در سال چند میلیون دلار درآمد داره که بخواد خودروی میلیون دلاری با هزینه های سرسام آوری همچون بوگاتی سوار بشه .
بوگاتی مالِ بچه پولدارای ساختمان ساز نیویورکی یا شیخ های عرب نفت فروشه .
یا از همه مهمتر ، برای نجس زاده های اختلاسگر ایرانی در اروپا کانادا آمریکا .
بهراد
۳۰ دی ۱۳۹۸البته نوید جان ساختمان سازی در آمریکا همیشه مثل ساختمان سازی در کشور های حاشیه خلیج فارس سود ده نیس
بعضی وقت ها شرکت های ساختمان سازی آمریکایی ساختمان هاشونو با ضرر به فروش میرسونن !! و مثل ایران نیست نرخ صعودی داشته باشه
NAVID۰۰۹۸
۳۰ دی ۱۳۹۸در هر زمینه ای در بیزینس اگر باهوش باشید و با شرایط اقتصادی آشنا باشید ، میتوانید پول در بیاورید ، بخصوص ساخت و ساز اما تا جایی که میدونم ، در نیویورک و لوس آنجلس بیشترین سود را از کار ساخت و ساز کسب میکنند .
امیرمحمد
۵ اردیبهشت ۱۴۰۱حالت خوبه؟
بوگاتی؟
رئیس شرکت بوگاتی؟
NAVID۰۰۹۸
۳۰ دی ۱۳۹۸واقعاً این سوپرایز داره !!!
مثلاً چی چیش سوپرایزه ؟؟؟
نکنه انتظار دارید بوگاتی سوار بشه برای کارهای رفت و آمد روز مره اَش .
بوگاتی برای فولکسه ، پورشه هم برای فولکسه ، با این تفاوت که پورشه را با بالاترین پرفورمنس میشه روزانه استفاده کرد و جای تعجب نداره .
میگم که : (( اهل کجاست آقای وینکلمن )) جدای از این مباحث عجب تیپ اصیل ایتالیایی ای داره ، عاشق تیپ کت و شلوار ایتالیاییش شدم ، همیشه ایتالیایی ها را بیش از فرانسویان در مُد و فشن قبول داشتم اما فرانسه به سبب روایتهای تاریخی در پاریس و انقلابهای معروف و فستیوالها به همراه برندهای مد و فشن قویتر و معروفتر ، همیشه حرف اول را در دنیا میزند اما شما خوشتیپترین لباسپوشان و قیافه ها را در ایتالیا میبینید و نه جایی دیگر .
Ferrari Fxx K Evo
۳۰ دی ۱۳۹۸از لحاظ تنوع برندی ایتالیا از فرانسه هم بشتر برند مد داره
چند نمونه ، از معروف ، ترین برند های ، ایتالیایی اسم میبرم
–
ورساچ ، ارمانی ، روبرتو کاوالی ، دولچه گابانا ، دیزل ، گوچی . پرادا
آرش وان
۳۰ دی ۱۳۹۸اگر نگاهی به سایت brand finance بیندازیم ، رده بندی لوکس سازای دنیا بر حسب ارزش برند بدین صورت است:
۱- پورشه آلمان
۲- کارتیه فرانسه
۳- لویی ویتون فرانسه
۴- شنل فرانسه
۵- هرمس فرانسه
۶- گوچی ایتالیا
۷- فراری ایتالیا
۸-رولکس سوییس
۹- کوچ آمریکا
۱۰- دیور فرانسه
در کل هم ۳۴/۶ درصد لوکس سازای دنیا متعلق به فرانسه
۲۱/۸ درصد ایتالیا
۹/۵ درصد آمریکا
۸ درصد سوییس
۶/۳ انگلستان
۱/۲ درصد کره جنوبی
۱۸/۷ درصد بقیه کشورهاست
NAVID۰۰۹۸
۳۰ دی ۱۳۹۸فراری عزیز
خودم که گفتم ایتالیا بهترین برندها رو داره اما فرانسه رتبه یک را در این زمینه داره .
Renault Fluence
۲ بهمن ۱۳۹۸مثلا مدیرعامل بویینگ هر روز باید با جت از خونه بره سرکار؟ مگه بوگاتی برای استفاده روزمره است؟