در حدود ۲ سالی که از آغاز تولید بوگاتی شیرون میگذرد، این شرکت ۲۰۰ دستگاه از هایپرکار مشهور خود را تولید کرده است. دویستمین خودروی تولیدی یک شیرون اسپورت ۱۱۰ Ans سفارشی است که مراسمی برای گرامی داشت تولید آن در تأسیسات مولشایم برگزار شده است.
این خودرو از رنگ و ترکیب متفاوتی در بدنه و کابین استفاده کرده و در بدنهی آن رنگهای پرچم فرانسه دیده میشود. شایان ذکر است این خودرو تنها یکی از ۲۰ دستگاه در نظر گرفته شده برای تولید میباشد. شیرون ۱۱۰ Ans موردبحث همچنین از برخی آپشن های گرانقیمت همچون سقف شیشهای اسکای ویو سود برده و به سوئیس فرستاده خواهد شد.
استفان وینکلمن مدیرعامل بوگاتی میگوید:
شما نمیتوانید چیزی را حس کنید اما زمانی که ببینید دویستمین شیرون از کارخانه بیرون آمده احساس غرور خواهید کرد. این خودرو گرامی داشتی برای تاریخچهی کمپانی و میراث فرانسه میباشد.
تمامی نسخههای شیرون از مدل استاندارد گرفته تا اسپورت و اسپورت ۱۱۰ As از پیشرانهی ۱۶ سیلندر ۸ لیتری کوادتوربو استفاده میکنند. این پیشرانه قدرت ۱۵۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۶۰۰ نیوتون متری دارد. مدل دیوو هم از همان پیشرانه استفاده کرده اما سبکتر از شیرون میباشد.
Khosrow
۲۰ تیر ۱۳۹۸عکس اخر / از اونجا این میاد بیرون دیگه / از کیلومتر چند هم بقیه ..
محمد علی فردین
۲۰ تیر ۱۳۹۸با عرض احترام به این خودرو ساز بزرگ ولی فط تونست رکورد تولید رو بزنه
خخخخ
Meysam
۲۰ تیر ۱۳۹۸یدونه از پیچ و مهره هاش میارزه به کل تاریخ سایپا وایرانخودرو…
Infinite
۲۰ تیر ۱۳۹۸لطفا به پیچ و مهرههای بوگاتی توهین نکنید :)))
NAVID۰۰۹۸
۲۰ تیر ۱۳۹۸جایی که در پاراگراف گفته جناب وینکلمن آمده را ، خوب درک میکنم .
جداً وقتی کاری را شروع میکنیم با عشق و علاقه فراوان در وستهای کار که موفقیت خودت را میبینی و چهره اون دوستانی که ابتدا مسخره و سپس تشویقت میکنند ، یه حِس عجیب غرور میگیردت که با هیچ لذتی قابل مقایسه نیست .
این اتفاق در هر بیزینسی لذت بخشه .
بوگاتی که دیگه شناخته شدست ، اما وقتی نگاه به قیمت بالاش میندازید ، بیشتر به احساس غرور جناب وینکلمن پِی میبرید که موفق ترین اَفراد دنیا برای نشان دادن موفقیتشون دست به خرید چنین خودرو گرانی میزنند .
بخدا مُجاب کردن افراد ثروتمند به خرید کالایی لوکس ، کار هر شخص و نهادی نیست ، چرا که انسانهای (( خودساخته )) ثروتمند ، پول بالای هر چیزی نمیدهند .
نوید جهرمی
۲۱ تیر ۱۳۹۸دقیقا. مولتی میلیاردرهای جا افتاده خیلی اهل این چیزا نیستن. اینقدری که افراد نوکیسه و سلبریتی ها اهل ریخت و پاش پولشونن، افراد جا افتاده نیستن. یه لیستی قبلا دیده بودم راجب ماشین های 100 میلیاردر امریکایی. شاید گرونترین گزینه بنز اس کلاس بود. عمدتا جالب بود ماشینی رو که چندین سال پیش گرفته بودن هنوز استفاده میکردن.
پیرمرد
۲۰ تیر ۱۳۹۸از نظر شتاب بالاتر از کونیگزگ آگرا آر قرار میگیره
و پایینتر از وان و جسکو
s.h
۲۱ تیر ۱۳۹۸یه سوال خدایی این حرف رو رو چه حسابی گفتید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه رکورد 0-400-0 اگرا 32 ثانیه نبود و واسه این حدود 43؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ده ثانیه سریع تر خیلیه خیلی خیلی خلیهده ثانیه رکورد سر صدم میشکنه !!!! بعد چطور شتاب این بیشتر از اونه ؟؟؟ و وان هم که رکوردش هنوز دست نخورده تازه رگرا امسال داره تو لیدش پا میگره و میرسه به دست مشتری هاش رکورد اونم میبینیم و جسکو هم که هنوز زوده ولی خدایی رو چه حسابی شما این رو گفتید ؟؟؟؟؟؟؟؟ اونکه پایین تر از جسکو و ان هست شکی نیست به هیچ وجه ولی اینو بدونید اون ماشینی که ده ثانیه سریع تر از اینکه خودش رده سومی کمپانی هست و فیلم رکورد گیری هر دو موجوده میتونید با سرچ ببینید البته اگرا یه رکورد فرودگاهی 34 داره و یه رکورد 32 اینم در نظر بگیر اون کف جاه و اسفالت لاستیک خورده ااین کار رو کرده نه پیست مخصوص و 5 کیلومتر کفی یادت باشه تو همین پدال خوندم خدا وکیلی اون مسئول تست گفته بود از کلاه ایمنی استفاده نکردیم سر راننده که وزن کمتر شه !!! و جسکو الان دوتا رقیب داره که الان با خودش ؛ همشون فعلا در حد حرف گفتند رکورد میزنند ssc هنسی و کونیک زگ
خیلی دوست دارم یه نمایند از بوگاتی مثلا شیرون که بهتر از همه هست و یه نمایند متوسط از کونیک زگ بیاند تو یه شرایط مسایقه بدند تا هم وطنان ما متجه شند موتور 16 سیلندر نماد مهندسی نیست و در قبال ssc و جسکو دوستان دیگه ای بفهمند که e85 سوزندن چیز بدی نیست چون تا قبلش مسخره میکردن !!! الان ssc هم همینه
پیرمرد
۲۱ تیر ۱۳۹۸ببینید اون آگرا آر اس هست که موتور وان روش نصبه
بله آگرا آر اس و وان و جسکو شایدم رگرا شتاب خیلی بهتری نسبت به شیرون دارن
ولی منظور من آگرا آر بود اگه تحقیق کنید میبینید شتاب شیرون در صفر تا صد – صفر تا دویست و صفرتا سیصد کمی بهتر از آگرا ار هستش (صفر تا چهارصد آگرا ار تست نشده) ولی احتمالا همین آگرا ار هم بتونه تو سرعت بالای 300 از شیرون سبقت بگیره.
در هر صورت جز شتاب اولیه, در شتاب ثانویه و سقف سرعت آگرا ار اس وان و جسکو حرف اول و اخر رو تو دنیای هایپر کار ها میزنه مطمئنن
باید دید جسکو با اون گیربکس جدیدش تونسته ضعف شتاب اولیه محصولات کونیگزگ رو برطرف کنه یا نه…